Пошуковий запит: <.>K=підготовка вчителів<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 378:373.3.091.12.011.3-051 Я 60
Яніцка-Панек, Тереса. Ідеї педагогічної майстерності академіка Івана Зязюна у підготовці вчителів початкової школи / Т. Яніцка-Панек> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2019. - № 3/4. - С. 31–34. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи--педагогічна майстреність Кл.слова (ненормовані): вчителі початкової школи -- майбутні вчителі -- підготовка вчителів -- професійна компетентність -- самоосвіта -- педагогічна майстерність
Дод.точки доступу: Зязюн, Іван Андрійович (педагог, вчений, філософ ; 1938 р. н.) \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Мартинюк, М. Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 74-81 : табл. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.58(4Укр) Рубрики: Підготовка вчителів природознавства Кл.слова (ненормовані): інтегративний функціонально-галузевий підхід -- монопредметні концепції -- поліпредметні концепції -- підготовка вчителів -- демократичність -- мобільність -- педагогічна освіта -- прогностичні педагогічні моделі -- природничо-наукові дисципліни Анотація: Обгрунтовано ідею вдосконалення існуючої системи підготовки вчителів-предметників природничого профілю засобами нової організаційно-педагогічної моделі, побудованої на єдності та взаємозв'язку моно- й поліпредметних концепцій. Докладно представлено зміст фахової підготовки бакалаврів освітньої галузі "Природознавство" як першого (базового) рівня природничо-педагогічної освіти.
Дод.точки доступу: Декарчук, М. В.; Хитрук, В. І. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
| 74.58.2 Б 15
Бадер, Валентина. Інформаційно-комунікаційні технології у фаховій підготовці вчителів початкової школи: теорія і практика / В. Бадер, І. Хижняк> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 3. - С. 35-40 : фотогр. - Бібліогр.: 14 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.58.2 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи--інформаційно-комунікаційні технології Кл.слова (ненормовані): вищі навчальні заклади -- підготовка вчителів -- вчителі початкової школи -- інформаційні технології -- комунікаційні технології -- наукові теми -- електронні навчальні засоби Анотація: У статті обгрунтовано актуальність проблеми застосування інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці вчителів початкової школи та необхідність її теоретичного узагальнення й практичного забезпечення на сучасному етапі розвитку української освіти. Репрезентовано досвід і результати спільних наукових пошуків з теми викладачів факультету підготовки вчителів початкових класів ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет".
Дод.точки доступу: Хижняк, Інна Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 74.04(4Укр) К 79
Кремень, Василь. Василь Кремень: "Освіта, підготовка молоді до життя завжди були і є найактуальнішими завданнями сучасності" : [інтерв’ю з президентом НАПН України Василем Кременем з нагоди 20-річчя НАПН України / записала Анжеліна Пугач]> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 3. - С. 3-6.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта--наукові установи--ювілеї Кл.слова (ненормовані): напрями діяльності -- структура установи -- підготовка вчителів -- модернізація -- освітні округи -- міжнародна співпраця
Дод.точки доступу: Пугач, Анжеліна \інтерв’ю записала.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ) \о ней\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
|
Жебровський, Б. Глибинні реформи в освіті: час прискорюватись [Текст] / Б. Жебровський> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 9-10.
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти Кл.слова (ненормовані): реформи -- освіта -- реформування освіти -- глибинні реформи -- учителі -- інформаційно-комунікаційні технології -- технології -- іноземна мова -- освітні стратегії -- підготовка вчителів Анотація: У статті розповідається про реформування освіти в Україні: належна підготовка та перепідготовка вчителів, розвиток інформаційно-комунікаційних технологій, вивчення другої іноземної мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 74.58.2 Г 65
Гончаров, Володимир Іванович. Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя / Володимир Гончаров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 44-51. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.58.2 Рубрики: Інноваційні технології навчання Підготовка вчителів--навчальний процес--традиції--інновації Майбутні вчителі--виховання--духовно-моральне виховання Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів -- педагогічна освіта -- формування особистості вчителя -- педагогічні інновації -- інноваційність педагогічної діяльності -- новий учитель -- підготовка нового вчителя -- психолого-педагогічна модель сучасного вчителя -- інноваційна діяльність вчителя -- релігійний складник освіти -- навчання -- виховання -- християнський ідеал -- релігійно-культурологічна освіта -- релігієзнавча освіта -- етноконфесійна освіта -- світськість освіти Анотація: Структура професійної діяльності педагога містить мотиваційно-ціннісний, змістовий і процесуальний складники, що передбачає знання системи особистісних якостей і соціально-психологічних рис, опанування педагогічних технологій, наявність високого рівня освіченості, педагогічних здібностей і творчого потенціалу. Підкреслюється необхідність діалектичного поєднання традицій та інновацій у навчальному процесі, що сприятиме найліпшим результатам у підготовці нового вчителя.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>7.
| 74.204.2 Д 81
Дудченко, Антоніна. Ділова гра як метод інтерактивного навчання / А. Дудченко> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 5. - С. 17-18. - Бібліогр.: 2 назв.
ББК 74.204.2 Рубрики: Вчителі--підготовка вчителів Інтерактивне навчання Ділові ігри (пед.) нові педагогічні технології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів -- професійне мовлення -- інтерактивне навчання -- методи інтерактивного навчання -- ділова гра
Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
|
Фізеші, Октавія. Діяльність учительських семінарій Закарпаття (перша половина ХХ століття) [Текст] / О. Фізеші> // Рідна школа. - 2020. - N 2/4. - С. 65-69.
Рубрики: Вчителі початкової школи--історія підготовки Закарпаття--історія педагогіки--підготовка вчителів Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів -- учительська семінарія -- початкова школа Анотація: Метою статті є аналітичний огляд особливостей підготовки вчителів для початкових шкіл у вчительських семінаріях Закарпаття першої половини 20 ст. в контексті державно-територіального перепідпорядкування краю, що мало місце в означених хронологічних межах.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.2 Z99
Ільман, Вікторія. Деякі аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи: сучасні тенденції / В. Ільман> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 30-32. - Бібліогр.: 4 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.2 Рубрики: Вчителі початкової школи--професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): професійна підготовка вчителів -- шестилітки -- початкова школа -- вчителі -- підготовка вчителів -- вчителі початкової школи Анотація: У статті розкриваються сучасні тенденції вдосконалення професійної підготовкивчителя початкової школи. Експериментальними даними підтверджується необхідність поліпшення підготовки педагогів щод визначення психологічної готовності дітей шестирічного віку до школи.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
| 74.2 П 31
Петрощук, Н. До проблеми профільного навчання: особливості диференціації освіти та підготовки вчителів : (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Петрощук> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 52-55. - Бібліогр.: 10 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.2 Рубрики: Профільне навчання історія педагогіки України до 1917 р. Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- диференціація освіти -- підвищення фахової кваліфікації -- вчительські курси -- підготовка вчителів Анотація: У статті проаналізовано основні теденції, що вплинули на виникнення і розвиток профільного навчання в Російській імперії в кінці ХІХ - на початку ХХ ст., та висвітлено особливості організації й проведення конкурсів для професійної підготовки вчителів.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|