Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розум<.>
Загальна кількість знайдених документів : 81
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Ільїн, Володимир.
    Яка освіта потрібна завтра: досвід НОЯ [Текст] / В. Ільїн // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2022. - N 5/6. - С. 7-13. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в Україні--історія
Кл.слова (ненормовані):
знання -- мислення -- цивілізація -- розум -- проблеми освіти -- освіта майбутнього -- сучасна освіта -- досвід Ноя


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
28
А 45


    Алі, Хаггаг.
    Картографування секулярного розуму. Квест модерності для безбожної утопії [Текст] = Mapping the Secular mind / Х. Алі. - Рівне : Міжнародний Інститут Ісламської Думки (МІІД), 2020. - 32 с. - (Книги у скороченому викладенні). - ISBN 978-966-416-747-2 : 5.00 грн.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
розум секулярний

Примірників всього: 4
фб (1), аб (3)
Свободны: фб (1), аб (3)
Знайти схожі

3.
371.132:37.013.3:165.243:159.953.5/164.2
К 56


    Коваленко, В.
    Універсальні критерії та стандарти змісту освітніх і наукових текстів [Текст] / В. Коваленко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2019. - N 1. - С. 39-43 . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Наука--наукові тексти
Кл.слова (ненормовані):
референти -- денотати -- дидактилогістика -- універсальні критерії -- наукові тексти -- розум -- інтелект
Анотація: У статті розглянуто три універсальні критерії і стандарти змісту текстів будь-яких наук і дисциплін. Перший тип критеріїв і стандартів стосується засобів подання змісту вченими в наукових текстах, і такими засобами є чотири основні типи знаків: знаки-слова, знаки-терміни, знаки-концепти і математичні знаки. Другий тип критеріїв стосується універсальних форм змісту текстів: процес, проміжні параметри процесів (стан), результати процесу. Оскільки змісти текстів створюють учені за участі власного розуму та інтелекту, то третій тип універсальних критеріїв і стандартів зорієнтований саме на них.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
378.126:37.013:165.243:159.953/164.2
К 56


    Коваленко, В.
    Дидактологістика у сфері політології як науки і дисципліни у вищій школі: влада розуму над політичними ідеями [Текст] / В. Коваленко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2018. - N 1. - С. 34-40 . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Вища освіта в Україні--політологія
Кл.слова (ненормовані):
дидактологістика -- політичний розум -- політична влада
Анотація: У статті розглянуті політологія як наука і дисципліна в контексті відмінностей їх об'єктів, зумовлених наявністю у наукових текстах підручників, статей, монографій двох онтологічно різних реальностей.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
130.121:52+[130.125+37.016]-029:1
Щ 36


    Щедрін, Анатолій.
    Концепції позаземного розуму в культурному універсумі сьогодення: філософсько-освітні виміри [Текст] / А. Щедрін // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - N 1. - С. 51-58. - Бібліогр. в кінці ст. 57 (3 назви) . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
позаземний розум -- культурний універсум -- концептуальний кластер -- філософія освіти -- логіка -- методологія пізнання
Анотація: Розглянуто еволюцію концепцій позаземного розуму та їх експлікації в універсумі культури, їх дисциплінарні виміри, філософсько-освітній потенціал, місце в контексті філософії освіти. Соціокультурна методологія дослідження розкриває місце уявлень про позаземний розум у культурному та освітньому універсумі епохи постмодерну, їх роль в усвідомленні суб'єктності людства.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Макаренко, Виктор Павлович.
    Русский государственный разум с точки зрения османо-российской имперской компаративистики [Текст] / В. П. Макаренко // Проблеми всесвітньої історії. - 2017. - N 1. - С. 30-51.
Рубрики: Історія Росії--імперська державна традиція
   Всесвітня історія--порівняльна історія

Кл.слова (ненормовані):
Російська імперія -- Османська імперія -- російський державний розум -- порівняльна історія -- імперская компаративістика
Анотація: Мета статті: імперська компаративністика.


Дод.точки доступу:
Лівен, Домінік (британський історик, спеціаліст з порівняльної історії імперій, історії Росії ; 1952 р. н.) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
74.100.5
П 12


   
    Пазли: тренуємо розум у грі [Текст] // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2016. - N 5. - С. 30 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--ігри
Кл.слова (ненормовані):
дидактичний матеріал -- навчання грою -- ігрове навчання -- складання пазлів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: Д199251/2016/5
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2016р. N 5
Зміст:
Калмикова, Лариса. Проблеми з мовленням? Подбаймо про мотиви : діаностика і розвиток мовленнєвих мотивів старших дошкільнят / Л. Калмикова. - С.2-5
Гончаренко, Алла. Створюймо краєзнавчі програми : бесіда ентузіаста і скептика про програму "Я - киянин" / А. Гончаренко. - С.6-7
Смольникова, Галина. Вдалий план - запорука успіху : поради практичному психологу / Г. Смольникова. - С.8-11
Шевчук, Антоніна. Дитяча хореографія : методи роботи з дошкільнятами / А. Шевчук. - С.13-16
Головіченко, Ольга. У світі танцювального мистецтва : заняття для дітей середньої групи / О. Головіченко. - С.17-19
Чмирьов, Олександр. Флорбол - територія здоров’я / О. Чмирьов. - С.20-23
Остапенко, Наталія. Казкове містечко : розвивально-дидактичний посібник для дітей від 3 до 6 років / Н. Остапенко. - С.24
Коваленко, Алла. Скажімо "НІ!" негідним вчинкам : заняття для старших дошкільнят / А. Коваленко, Т. Хінціцька. - С.25-27
Лебедєва, Світлана. Хмаринка кличе до гри : заняття для дітей раннього віку / С. Лебедєва, І. Кліценко. - С.28-29
Пазли: тренуємо розум у грі. - С.30
Лу'кянчук, Лариса. Свійські тварини : заняття для дітей середньої групи / Л. Лу'кянчук. - С.31
Спіркіна, Тетяна. Прямокутник. Цікаво познайомитись! : заняття для дітей середньої групи / Т. Спіркіна. - С.32-33
Зоря, Катерина. Веселі ложки : розвага для старших дошкільнят та їх батьків / К. Зоря. - С.34-38
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
72
К 56


    Коваленко, Вільям (кандидат педагогічних наук; доцент; Класичний приватний університет; м. Запоріжжя).
    Денотативна дидактологістика у вищій школі: зміна філософських пріоритетів [Текст] / В. Коваленко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 2. - С. 9-15. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв.
ББК 72 + 74.58
Рубрики: Вища освіта--наукові тексти--технологія створення
Кл.слова (ненормовані):
денотативна дидактологістика -- текстовізований розум -- денотати -- ідеальні явища -- типи знаків -- інтелект -- фахове розуміння -- витвір думки -- наукові тексти
Анотація: Розглянуто теоретико-методологічні та методико-технологічні основи існування у наукових текстах явищ, природа яких ідеальна за походженням у вигляді "витворів думок", тобто ідей авторів текстів. Вони зафіксовані знаками чотирьох типів, денотати яких презентують різні аспекти текстовізованого розуму вчених.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
74.102.13
З-17


    Зайцева, Л.
    Щоб математика розум впорядкувала [Текст] : розвивальне навчання / Лариса Зайцева // Дошкільне виховання. - 2014. - № 7. - С. 17-21.
ББК 74.102.13
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики
Кл.слова (ненормовані):
формування математичних уявлень -- пізнавальний діалог -- активна діяльність дітей -- внутрішні дії -- узагальнений спосіб дій -- суттєві ознаки об’єктів -- математичні поняття
Анотація: У статті визначено методику формування математичних уявлень у дітей дошкільного віку, окреслено основні напрями і методи роботи. Автор акцентує увагу на нових підходах до навчання, мета якого - не накопичення інформації, а розвиток здібностей дитини, активізація її пізнавальної діяльності.

Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 24.09.2024
Кількість запитів 86883
Кількість відвідувачів 1676
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя