Пошуковий запит: <.>K=технології навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| > Шифр: Б649178/2012/7 Журнал Бібліотека Шкільного світу [Текст]. Завуч. Бібліотека. - К. : Шкільний світ, 2007 - 2012р. N 7
. - 122 Зміст: Островерхова, Н. М. Аналіз уроку за новітніми технологіями / Н. М. Островерхова, І. М. Рожнятовська Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 371.311.1.042(477) Б 55
Бех, М. Особистісно орієнтовані технології навчання в початковій школі / Максим Бех> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 35–40. - Бібліогр.: 11 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: початкова школа--освітні технології Кл.слова (ненормовані): освітні технології -- технології навчання -- дидактичні аспекти -- класифікація технологій навчання -- особистісно орієнтоване навчання -- розвивальне навчання -- початкова школа Анотація: У статті охарактеризовані дидактичні аспекти застосування сучасних технологій навчання у процесі освітньої діяльності вчителів початкової школи: сутність проблеми, основні змістові напрями, позитивні підходи до еективності. Визначено, що дидактичними аспектами застосування вчителями зазначених технологій навчання у початковій школі є обгрунтування їх дидактичної оптимальності, зокрема шляхом доцільного визначення спільних дидактичних одиниць, форм, методів та засобів навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Борисенко, Валентина. Проблемні завдання на уроках української мови [Текст] / В. Борисенко> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 3. - С. 17-22. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.411.1-90 Рубрики: Уроки української мови--проблемне навчання Кл.слова (ненормовані): проблемне навчання -- проблемне завдання -- проблемна ситуація -- проблемний підхід -- технології навчання -- навчально-пізнавальна діяльність -- проблемне запитання -- проблемна задача Анотація: У статті акцентується увага на важливості проблемного навчання як основного засобу активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, обгрунтовується доцільність використання проблемних завдань на уроках української мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Голуб, Ніна Категорійний апарат сучасної української лінгводидактики: проблеми і перспективи (виступ на засіданні круглого столу з проблем методів навчання української мови) [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 81.411.1-9 Рубрики: Викладання української мови--лінгводидактика Кафедра української мови Кл.слова (ненормовані): методи навчання -- прийоми навчання -- форми навчання -- засоби навчання -- технології навчання -- методика навчання -- українська мова Анотація: Автор привертає увагу до проблеми трактування і вживання ключових термінів у царині української лінгводидактики, розглядає відношення між термінами "метод" і "прийом", "метод" і "форма", "технологія" і "метод". Пропонує шляхи розв'язання порушених прблем і визначає наукові перспективи.
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2)
Знайти схожі
|
>5.
| 74 Г 70
Горожанкіна, О. Організація науково-методичної роботи в експериментальному загальноосвітньому навчальному закладі "Школа культури здоров’я - Школа майбутнього" [Текст] / О. Горожанкіна> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 9/10. - С. 38-42.
ББК 74 Рубрики: Освіта в Україні, 21 ст. нові педагогічні технології Кл.слова (ненормовані): технології навчання -- освітне середовище -- школа майбутнього
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 373.3.016:811.161.2]:371.31 Г 97
Гуцалюк, Т. Урок розвитку зв’язного мовлення у 2 класі з використанням технології "Сторітелінгу" / Тетяна Гуцалюк> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 15–17. - Бібліогр.: 4 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 2 класі Кл.слова (ненормовані): уроки української мови в 2 класі -- розвиток зв’язного мовлення -- створення історії -- технології навчання -- початкова школа Анотація: У статті подано розробку уроку з української мови з використанням технології "Сторітелінгу" (технології створення історії та передачі за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сферу учня) на тему: " Створення історії "Як Сонечко з Хмаринкою стали друзями" для учнів початкової школи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 74.2 Д 11
Діденко, Тетяна. Організація роботи з обдарованими учнями на уроках української мови та літератури / Т. Діденко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 10. - С. 25-31. - Бібліогр.: 4 назви.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.2 Рубрики: Обдаровані діти--навчання--уроки української мови Кл.слова (ненормовані): обдарованість -- обдаровані учні -- технології навчання -- міжнародні конкурси Анотація: У статті висвітлено деякі аспекти роботи вчителів української мови та літератури з обдарованими учнями в навчальному закладі, наведено зразки пізнавальних і творчих завдань з олімпіади та різноманітних конкурсів.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
| 74 Д 83
Дуплійчук, Ольга Миколаївна. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти / О. М. Дуплійчук ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2015. - 21 с. - ББК 74 РУБ 74 Рубрики: майбутній вчитель-філолог Проектні технології--метод проектів Кафедра педагогіки автореферати дисертацій--педагогіка Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів-філологів -- проектно-комунікативні технології навчання -- технології навчання
Дод.точки доступу: Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир)
Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Знайти схожі
|
>9.
| 373.3.016:51](477) З-17
Зайцева, Н. М. Створення ситуації успіху в освітньому процесі на уроках математики [Текст] / Н. М. Зайцева> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 45–47.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки математики--ситуація успіху Кл.слова (ненормовані): уроки математики -- методика викладання -- створення ситуації успіху, технологія -- технології навчання -- математичні задачі -- ігрові форми навчання -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про застосування педагогічної технології "Створення ситуації успіху" під час вивчення математики в початковій школі, зокрема наведено приклади математичних задач.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 74.202 З-67
Зламанюк, Людмила. Розвивати інноваційний потенціал учня [Текст] / Л. Зламанюк> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - N 4. - С. 22-26.
ББК 74.202 Рубрики: Навчання інноваційне Навчання--методи--форми--засоби Кл.слова (ненормовані): розвиток особистості учня -- проблемне навчання -- технології навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|