Пошуковий запит: <.>R=14.15@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти [Текст]> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 277-284
. - ISSN 966-654-0ББК 74 + 88.840
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Лазарук, А. Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання [Текст] / А. Лазарук> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 170-186. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--Аксіопсихологія Кл.слова (ненормовані): ЦІННОСТІ -- аксіогенез, емпатія, медитація, -- РЕФЛЕКСІЯ
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання [Текст] / Л. Ребуха; А. Гірняк> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 201-216. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 74 + 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--Психологічна експертиза Анотація: Здійснюється сутнісний аналіз змісту соціально-психологічної експертизи за двома методиками ( ефективності модульно-розвивального заняття порівняно з традиційним уроком та повноцінності безперервної розвивальної педвзаємодії у класі), описуться процедура методично-діагностичної перевірки ефективності нововведень.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) [Текст] / М. Бригадир; Л. Ребуха> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 187-200. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 74 + 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--Психологічний клімат Кл.слова (ненормовані): ІННОВАЦІї -- ДІАГНОСТИКА
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі [Текст] / А. Тімотін> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 105-123. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--ІННОВАЦІЙНЕ НАВЧАННЯ Кл.слова (ненормовані): ПОВЕДІНКА -- перцепція -- спілкування
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Андреев, А. С. Образование и компьютер [Текст] / А.С. Андреев, К.В. Кумунжиев> // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N7. - С. 5-7.
. - ISSN 1561-2457ББК 74 Рубрики: Педагогіка Кл.слова (ненормовані): развивающее образование
Дод.точки доступу: Кумунжиев, К.В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Дроб’язко, П. Спостереження та аналіз уроків заступником директора школи з навчально-виховної роботи (методичні рекомендації) [Текст] / П. Дроб’язко> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2002. - Том5, N3. - С. 99-106
ББК 74.204 Рубрики: аналіз уроку педколектив Кл.слова (ненормовані): адміністрація школи -- мотивація учіння Анотація: Адміністрація школи у повсяеденній контрольно-аналітичній діяльності часто доводиться зустрічатись із зауваженнями, що в учителів не завжди простежується мотивація вивчення того чи іншого навчального предмета, яка б викликала підвищений інтерес учнів до засвоєння програмового матеріалу.Особливу роль в організації мотивації учіння має відігравати заступник директора школи з навчально-виховної роботи, адже він - учитель учителів...
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування [Текст] / В. Комісаров> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 83-104. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 Рубрики: Модульно-розвивальне навчання Кл.слова (ненормовані): модульно-розвивальна система -- інноваційні моделі -- ЗДІБНОСТІ
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема [Текст] / А. Фурман> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 20-58. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 966-654-0ББК 88.840 + 74 Рубрики: освітні технології Кл.слова (ненормовані): ПАРАДИГМА -- модульно-розвивальна система
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 378.637.016:78 М54
Методика музично-теоретичної підготовки майбутніх учителів музики на історико-стильовій основі [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання музики і музичного виховання / І. А. Малашевська. - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 20 с. - ББК 74.268.53 Рубрики: методика навчання музики--МУЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання Кл.слова (ненормовані): музичний слух
Дод.точки доступу: Малашевська, Ірина Анатоліївна
Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Знайти схожі
|
|
|