Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Лазарук, А.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: П3/2002/3/4
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2002р. N 3/4
Зміст:
Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема / А. Фурман. - С.20-58
Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система
Гуменюк, О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин / О. Гуменюк. - С.59-82
Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система
Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування / В. Комісаров. - С.83-104
Кл.слова: модульно-розвивальна система, інноваційні моделі, ЗДІБНОСТІ
Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі / А. Тімотін. - С.105-123
Кл.слова: ПОВЕДІНКА, НАВЧАННЯ, СПІЛКУВАННЯ
Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції / Н. Бамбурак. - С.124-141
Кл.слова: психосоціальний розвиток
Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі / Я. Бугерко. - С.142-159
Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВЛЕННЯ
Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання / Е. Ященко. - С.160-169
Кл.слова: ПАРАДИГМА
Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання / А. Лазарук. - С.170-186
Кл.слова: ЦІННОСТІ, аксіогенез, емпатія
Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти. - С.277-284
Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) / М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак. - С.187-200
Кл.слова: ІННОВАЦІї, ДІАГНОСТИКА
Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак. - С.201-216
Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника / А. Гірняк ; С. Сівак. - С.217-241
Кл.слова: Психодидактика
Сівак, С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи / С. Сівак. - С.242-262
Кл.слова: психопрактика, КОНСУЛЬТУВАННЯ, МОНИТОРИНГ
Покажчик статей за 2002 рік. - С.286-290
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Лазарук, А.
    Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання [Текст] / А. Лазарук // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 170-186. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--Аксіопсихологія
Кл.слова (ненормовані):
ЦІННОСТІ -- аксіогенез, емпатія, медитація, -- РЕФЛЕКСІЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: П3/2003/2
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2003р. N 2
Зміст:
Лазарук, А. Цінності людини у науково-психологічному осмисленні / А. Лазарук. - С.19-37
Кл.слова: аксіологія, сенс життя, аксіопсихологія
Рибалка, В. Особистість у філософсько-психологічній концепції С.Л.Рубінштейна : Фундатори української психології / В. Рибалка. - С.12-18.
Зелінська, Т. Залежна любов як амбівалентність відданих сімей : Психологія сімейних стосунків / Т. Зелінська. - С.38-50
Кл.слова: гендергі стосунки, феномен напівуспіху, самоефективність
Максименко, Ю. До проблеми пошуку одиниці аналізу самосвідомості / Ю. Максименко, Т. Ільїна. - С.51-54.
Кл.слова: свідомість, переживання
Орбан-Лембрик, Л. Вплив кризових і стабільних періодів життя людини на процес її соціалізації у суспільстві: Соціальна психологія / Л. Орбан-Лембрик. - С.55-65.
Кл.слова: зрілість особистості, життєвий шлях особи, спосіб життя
Морріс, Б. Раціонально-емоційна парадигма в організаціях : Організаційна психологія / Б. Морріс. - С.66-78.
Кл.слова: взаємостосунки між працівником і організацією, психологія управління
Пріснякова, Л. Можливості математичного моделювання психологічних процесів : Математична психологія / Л. Пріснякова. - С.90-96.
Ложкін, Г. Проблема суб’єкта як теоретична основа професіоналізації особистості : Психологія праці / Г. Ложкін, Н. Глуханюк, Н. Волянюк. - С.97-103.
Ященко, В. Іншокультура у свідомості та поведінці молодих : суть, зміст, наслідки / В. Ященко. - С.112-121.
Кл.слова: духовність, менталітет
Кравець, А. Історико-суспільне обгрунтування страхової психології : Економічна психологія / А. Кравець. - С.104-111.
Кл.слова: психологічна взаємодія, стилі спілкування
Слободенюк, Л. Кількісний опис процесів пам’яті : Експериментальна психологія / Л. Слободенюк. - С.122-132.
Кл.слова: процеси научіння та забування
Русинка, І. Принципи і методи формування системи психологічних знань: Методика психології / І. Русинка. - С.133-
Кл.слова: пізнавальні здібності, вміння і навички, саморозвиток, індивідуальний стиль діяльності
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Лазарук, А.
    Цінності людини у науково-психологічному осмисленні [Текст] / А. Лазарук // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N2. - С. 19-37 . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: Цінності людини
   Аксіологія

   сенс життя

   Суспільні ідеали

Кл.слова (ненормовані):
аксіологія -- аксіопсихологія -- сенс життя -- вартість і значущість -- суспільні ідеали


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

5.
Шифр: П3/2003/4
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2003р. N 4
Зміст:
Гуменюк, О. Духовно-універсумне самотворення - центральна ланка психологічного впливу / О. Гуменюк. - С.10-28
Кл.слова: самореалізація, Я-концепція
Мединська, Ю. Чотири виміри міфу / Ю. Мединська. - С.29-36
Кл.слова: міфологія, ритуал, лібідо
Лазарук, А. Етико-психологічні контури інноваційної освіти / А. Лазарук. - С.37-45
Бугерко, Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі / Я. Бугерко. - С.46-53
Буян, І. Взаємодія людини та економіки як суспільна проблема / І. Буян. - С.54-60
Ложкін, Г. Поняття відповідальності в історико-філософському та психологічному дискурсах / Г., Лазорко О. Ложкін Г. - С.61-74
Ребуха, Л. Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу / Л. Ребуха. - С.75- 95
Ревасевич, І. Обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми / І. Ревасевич, . - С.96- 109
Комар, Т. Особливості розвитку ціннісно-потребової сфери студентів з обмеженими можливостями / Т. Комар. - С.110-118
Павліченко, А. Ціннісні орієнтації як установка на продуктивну пошукову діяльність студентів-психологів / А. Павліченко. - С.119-127
Гірняк, А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника / А. Гірняк. - С.128-136
Сагач, Г. Павло Флоренський про магічність слова / Г. Сагач. - С.137-140
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Лазарук, А.
    Етико-психологічні контури інноваційної освіти [Текст] / А. Лазарук // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 37-45. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: освіта інноваційна
   модульно-розвивальна система

   Моральна поведінка



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

 
Статистика
за 16.05.2024
Кількість запитів 36149
Кількість відвідувачів 1788
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя