Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=373.3.016:811.161.2]:371.31<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.
373.3.016:811.161.2]:371.31
Ш 61


    Шимко, А.
    Інтегрований урок у 1 класі : (українська мова, природознавство, математика, трудове навчання) / Анна Шимко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 44–46. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки--інтегровані уроки
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані уроки -- українська мова -- природознавство -- математика -- трудове навчання -- рослини -- робота з природним матеріалом -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті представлено розробку інтегрованого уроку з української мови, природознасвта, математики, трудового навчання на тему: "На гостини до Шишки та Каштана" для учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
373.3.016:811.161.2]:371.31
В 18


    Варгата, Ф.
    Бінарний урок : (4 клас) / Феодосія Варгата // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 5. - С. 5–6. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 4 класі
Кл.слова (ненормовані):
бінарні уроки -- уроки української мови в 4 класі -- українська мова -- Я у світі -- інтегровані курси -- частини мови -- прикметник -- родовід -- початкова школа -- 4 клас
Анотація: У статті подано розробку бінарного уроку з української мови та інтегрованого курсу "Я у світі" на тему: "Повторення вивченого про прикметник як частину мови. Роль сім’ї в моєму житті. Мій родовід" для учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
373.3.016:811.161.2]:371.31
М 86


    Мочульська, Л.
    Використання дидактичних ігор на уроках української мови і математики / Любов Мочульська // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 20–22. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--дидактичні матеріали
   Початкова школа--ігрова діяльність

   Початкова школа--уроки математики

   Початкова школа--уроки української мови

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні ігри -- ігрові ситуації -- ігрові завдання -- усна лічба -- граматичні категорії
Анотація: У статті розповідається про використання різноманітних дидактичних ігор під час вивчення математики та української мови в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
373.3.016:811.161.2]:371.31
З-11


    Зінченко, Н.
    Вчимося писати есе / Наталія Зінченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 14–15. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика викладання -- написання есе -- будова есе -- твір-есе -- твір-міркування -- початкова школа
Анотація: У статт розповідається про правильне складання есе на уроках української мови в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
373.3.016:811.161.2]:371.31
С 11


    Сібільова, А.
    Диференційовані завдання з української мови для 2 класу / Алла Сібільова, Наталія Зданевич // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 14–17. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 2 класі
   Початкова школа--навчання--диференційоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
уроки української мови в 2 класі -- методика викладання -- диференційоване навчання -- диференційовані завдання -- диференційований підхід -- диференціація навчання -- індивідуальні відмінності -- індивідуалізація навчання -- початкова школа -- пізнавальна діяльність -- 2 клас
Анотація: У статті розповідається про диференційовані завдання, основне призначення, яких полягає в тому, щоб, знаючи і враховуючи індивідуальні відмінності у навчальних можливостях школярів, забезпечити для кожного з них оптимальний характер пізнавальної діяльності у процесі навчальної роботи.


Дод.точки доступу:
Зданевич, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
373.3.016:811.161.2]:371.31
П 77


    Прищепа, О.
    Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма / Ольга Прищепа // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 17–19. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання письма
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- диференційований підхід -- навчання письма -- букви -- якість письма -- сприйняття форми -- графічні помилки -- письмова робота
Анотація: У статті розповідається про диференційований підхід до навчання письма в початковій школі. Наведено декілька прикладів різних графічних помилок і поради щодо їх запобігання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
373.3.016:811.161.2]:371.31
П 56


    Пономарьова, К.
    Завдання на засвоєння і застосування правил правопису в 2 класі / Катерина Пономарьова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 23–26. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--правопис
Кл.слова (ненормовані):
правопис слів -- правила правопису -- велика буква -- м’які приголосні -- слова з апострофом -- урок з правопису у 2 класі
Анотація: Важливим завданням початкового курсу української мови є формування в молодших школярів умінь грамотно писати. Для забезпечення грамотного письма необхідно сформувати в учнів здатність застосовувати визначені навчальною програмою правила правопису під час виконання письмових вправ, мовленнєво-творчих завдань, а також у різних навчальних і життєвих ситуаціях, що передбачають виконання певних записів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.
373.3.016:811.161.2]:371.31
П 56


    Пономарьова, К.
    Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі / К. Пономарьова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 44–47. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 3 класі
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика викладання -- вправи -- орфограми -- правила правопису -- правопис слів -- правопис префіксів -- вживання апострофа -- розділові знаки -- велика буква -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: Відповідно до чинної програми з української мови в 3 класі передбачено ознайомлення учнів з терміном орфограма, а також формування умінь знаходити в реченні й тексті слова з орфограмами, перевіряти їх, коментувати застосування правил правопису під час написання слів, які містять орфограми. В умовах навчання молодших школярів української мови на засадах компетентнісного підходу формування уявлення про орфограму необхідно здійснювати в процесі активної навчально-пізнавальної діяльності, тобто залучати учнів до спостереження, аналізу, формулювання висновку і правила. Застосування такого підходу розглянуто у фрагменті уроку, присвяченого темі "Орфограма". Представлено зразки завдань для знаходження орфограм у словах під час вивчення української мови в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
373.3.016:811.161.2]:371.31
П 56


    Пономарьова, К.
    Засоби формування орфографічної грамотності четверокласників / Катерина Пономарьова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 12–15. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--орфографічна грамотність
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика викладання -- завдання -- орфографія -- орфографічна грамотність -- комунікативна компетентність -- орфографічні правила -- правопис слів -- початкова школа -- 4 клас
Анотація: Запропоновані у статті завдання рекомендовано використовувати в процесі вивчення орфографічних правил, передбачених програмою з української мови для 4 класу, під час повторення вивчених орфограм та підготовки четвертокласників до державної підсумкової атестації.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
373.3.016:811.161.2]:371.31
М 48


    Мельничук, Ю.
    Народознавчий контекст вивчення української мови у школах з мовами навчання національних меншин / Юлія Мельничук // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 15–17. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання рідної мови
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- народознавчий матеріал -- українська лексика -- українознавча складова -- українознавча насиченість текстів -- навчання національних меншин -- літературна мова -- початкова школа
Анотація: У статті зосереджено увагу на українознавчому матеріалі який потрібен для застосування сучасних навчальних технологій навчання другої мови, організації дидактичних мовленнєвих ігор, для навчальнтго квазіспілкування тощо, всього того, що виробляє чуття мови, мовленнєву інтуїцію, здатність думати іншою мовою, відчувати "сутність мови". Українознавчий матеріал у початковому курсі мови має бути системно організований, мотивовано відібраний з урахуванням соціокультурного контексту й етапу вивчення мови, з дотриманням принципу наступності, концентричного розширення тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 3795
Кількість відвідувачів 839
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя