Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вади мовлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Гавриш, Вікторія.
    Логоритміка як засіб вдалої співпраці / В. Гавриш // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 11. - С. 62-72.
ББК 74.104
Рубрики: Дошкільний вік--логопедична допомога
   Дошкільна освіта--корекційна робота--діти з вадами мовленнєвого розвитку

Кл.слова (ненормовані):
вади мовлення -- дошкільники -- методика реабілітації -- форми співпраці різнопрофільних фахівців -- програма Логоритміка -- Логоритміка (програма)
Анотація: У статті подається комбіноване заняття з елементами логорітміки та програма "Логоритміка" для дітей середнього та старшого дошкільного віку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.


    Кичигина, О. В.
    Комплексное планирование работы учителя-логопеда и воспитателя с детьми старшего дошкольного возраста с тяжелыми нарушениями речи [Текст] / О. В. Кичигина, О. В. Аксентий // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 7. - С. 48-54. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.104 + 74.100.44
Рубрики: Дошкільники--вади мовлення--корекційна робота
   Дошкільна освіта--корекційна робота--співпраця логопеда і вихователя

   Росія--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
дошкільники -- вади мовлення -- порушення мовлення -- пізнавально-мовленнєвий розвиток -- співпраця логопеда і вихователя
Анотація: В статті подається план співпраці логопеда і вихователя із дітьми з тяжкими вадами мовлення (на прикладі теми "Свійськи птахи. Професії в птахівництві"). В кінці статті подаються декілька додактів на допомогу в роботі.


Дод.точки доступу:
Аксентий, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.102
Б 19


    Бакунина, А. М.
    Мониторинг развития речи дошкольников с ОНР в контексте компетеностного подхода [Текст] / А. М. Бакунина // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 9. - С. 44-46. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення
   Дошкільна освіта--корекційна робота--діти з вадами мовленнєвого розвитку

   Росія--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
вади мовлення -- дошкільники -- моніторинг розвитку дитини -- форми проведення моніторингу
Анотація: Стаття присвячена освітньому моніторингу - важливому аспекту якості освіти в спеціальних корекційних групах для дітей з тяжкими вадами мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
74.100.5
В 18


    Варфоломєєва, Тетяна.
    Формування морально-етичних категорій у дітей з вадами мовлення / Т. Варфоломєєва, К. Шрамко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 12. - С. 52-56 : фотогр.
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
   Діти з особливими потребами--вади мовленнєвого розвитку

Кл.слова (ненормовані):
морально-етичні категорії -- розвиток мовленнєвих умінь -- вади мовлення -- корекційна робота -- логопедичні заняття
Анотація: У статті висвітлено проблему формування морально-етичних категорій у дітей дошкільного віку з вадами мовлення. Розглянуто процес використання ігор для розв'язання корекційних та освітніх завдань. Охарактеризовано методи та прийоми морально-етичного виховання дітей.


Дод.точки доступу:
Шрамко, Катерина

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
376-056.264:616.89-008.434.37](477)
П 21


    Пахомова, Н.
    Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Н. Пахомова, І. Баранець // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 75–87. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--розлади мовлення
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва діяльність -- пізнавальні процеси -- моторна алалія -- комунікативний потенціал -- комунікативний розвиток -- комунікативна компетентність -- мовлення -- комунікативна діяльність -- старші дошкільники -- вади мовлення -- діти з розладами мовлення
Анотація: Розглянуто проблему взаємозв’язку мовлення та пізнавальних процесів дітей дошкільного віку крізь призму тісної взаємодії мислення і мовлення у контексті комунікативно-мовленнєвої діяльності. Розкрито значення цілеспрямованого формування та розвитку у дошкільників мовленнєвої функції і пізнавальної сфери (відчуття, сприймання, памяті, уяви, уваги та мислення) ) для досягнення ефективності логопедичної роботи.


Дод.точки доступу:
Баранець, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 30.05.2024
Кількість запитів 3467
Кількість відвідувачів 602
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя