Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Діти з особливими потребами -- дошкільний вік -- розлади мовлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
74.1
К 61


    Колосова, Н. В.
    Формирование звуко-слогового анализа у детей старшего дошкольного возраста [Текст] / Н. В. Колосова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 9. - С. 52-55 . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1 + 74.3
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--розлади мовлення
   Дошкільна освіта--корекційна робота

Кл.слова (ненормовані):
фонематичне сприйняття -- фонематичний аналіз -- фонематичний синтез -- мовний аналіз -- мовний синтез -- корекційна педагогіка -- діти з порушеннями мови


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.1
У 51


    Ульянова, А. А.
    Взаимодействие учителя-логопеда и инструктора по физической культуре в коррекционной работе с детьми с ОНР [Текст] / А. А. Ульянова, Ю. В. Полищук // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 9. - С. 56-58 . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1 + 74.3
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--розлади мовлення
   Дошкільна освіта--корекційна робота

Кл.слова (ненормовані):
вчитель-логопед -- інструктор з фізичної культури -- корекційна педагогіка -- діти з порушеннями мови


Дод.точки доступу:
Полищук, Ю. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.1
Ш 65


    Шишков, В. В.
    Заикание и другие речевые проблемы у детей и подростков [Текст] / В. В. Шишков, Ю. В. Гайдук, И. И. Марьенко // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 1. - С. 4-7. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільний вік--логопедична допомога
   Діти з особливими потребами--дошкільний вік--розлади мовлення

Кл.слова (ненормовані):
здоров’я дитини -- затримка мовленнєвого розвитку -- заїкання -- логопедія -- діти з порушеннями мови


Дод.точки доступу:
Гайдук, Ю. В.; Марьенко, И. И.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
74.1
Б 93


    Бутенко, Е. К.
    Формирование интонационной выразительности речи у дошкольников с дизартрией [Текст] / Е. К. Бутенко // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 1. - С. 39-40. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1 + 74.6
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--розлади мовлення
   Дошкільна освіта--корекційна робота

Кл.слова (ненормовані):
порушення звуковимовлення -- діти з порушеннями мови -- виразність мови -- корекційна педагогіка -- інтонаційна виразність мови -- дошкільники


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.1
К 77


    Кравчук, И. А.
    Использование метода Су-Джок-терапии в коррекции речевых нарушений у детей дошкольного возраста [Текст] / И. А. Кравчук, Н. В. Шишова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 1. - С. 41-42. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1 + 74.6
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--розлади мовлення
   Дошкільна освіта--корекційна робота

Кл.слова (ненормовані):
корекція мовних порушень -- діти з порушеннями мови -- корекційна педагогіка -- Су-Джок-терапія -- дошкільники
Анотація: Метод Су-Джок - це сучасний напрямок акупунктури (голкоуколювання), який об'єднує давні знання східної і останні досягнення європейської медицини. Су-Джок терапія направлена на активізацію зон кори головного мозку з метою профілактики і корекції мовних порушень.


Дод.точки доступу:
Шишова, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
376-056.264](477)
М 29


    Мартиненко, І.
    Психокорекційні технології комунікативного розвитку дітей із системними порушеннями мовлення первинного ґенезу / Ірина Мартиненко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 36–44 : діаграма. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--діти з вадами мовленнєвого розвитку
   Діти з особливими потребами--дошкільний вік--розлади мовлення

Кл.слова (ненормовані):
діти з розладами мовлення -- комунікативний розвиток -- психокорекційна робота -- діти старшого дошкільного віку -- комунікативні тренінги -- робота з батьками -- робота з педагогами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Маляренко, О. А.
    Подорож до країни дивосвіт [Текст] : підсумкове комплексне заняття з елементами квесту в старшій логопедичній групі / О. А. Маляренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 14–16.
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--розлади мовлення
Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- комплексне заняття -- старша група


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
376-056.264:616.89-008.434.37](477)
П 21


    Пахомова, Н.
    Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Н. Пахомова, І. Баранець // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 75–87. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--розлади мовлення
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва діяльність -- пізнавальні процеси -- моторна алалія -- комунікативний потенціал -- комунікативний розвиток -- комунікативна компетентність -- мовлення -- комунікативна діяльність -- старші дошкільники -- вади мовлення -- діти з розладами мовлення
Анотація: Розглянуто проблему взаємозв’язку мовлення та пізнавальних процесів дітей дошкільного віку крізь призму тісної взаємодії мислення і мовлення у контексті комунікативно-мовленнєвої діяльності. Розкрито значення цілеспрямованого формування та розвитку у дошкільників мовленнєвої функції і пізнавальної сфери (відчуття, сприймання, памяті, уяви, уваги та мислення) ) для досягнення ефективності логопедичної роботи.


Дод.точки доступу:
Баранець, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Одарченко, Л. М.
    Чарівна країна дитинства [Текст] : конспект корекційного заняття з розвитку мовлення та слуху для дітей 6-го року життя з порушеннями зору: [мета заняття: продовжувати формувати знання дітей про іграшки; коригувати звукову культуру мовлення, граматичну правильність мовлення; навчати поділяти слова на склади] / Л. М. Одарченко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 7(67). - С. 8–10. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--розлади мовлення
Кл.слова (ненормовані):
діти з порушеннями зору -- корекційне заняття -- дошкільники


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 12154
Кількість відвідувачів 1073
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя