Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навчання читання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.
373.5.016:811.111]:371.32
З-42


    Звєрєва, Т. Ю..
    Навчання читання (формування компетенції в читанні) / Т. Ю. Звєрєва // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 11. - С. 2-4.
УДК
Рубрики: Англійська мова--уроки--читання
Кл.слова (ненормовані):
читання -- навчання читання -- компетенція читання -- англійська мова -- мовленнєва діяльність -- тексти для читання -- тексти -- іноземна мова -- техніка читання -- середня школа
Анотація: У статті розкривається сутність процесу читання, характер текстів для читання у середній школі, труднощі при читанні іноземною мовою, техніка читання та особливості читання як засобу навчання. Запропоновані тексти для читання на уроках англійської мови.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Козак, М.
    The types of reading and exercises for teaching reading [Текст] / М. Козак // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 22/23. - С. 27-30.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--вправи
Кл.слова (ненормовані):
вправи з англійської мови -- читання англійською мовою -- типи читання -- навчання читання -- творчий підхід -- попереднє читання
Анотація: Подано матеріал про читання, типи читання і творчі вправи для навчання читання на англійській мові.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)

Знайти схожі

3.


    Соколова, Л. А.
    Реализация принципов философии WholeLanguage в обучении чтению на английском языке [Текст] / Л. А. Соколова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 24. - С. 9-12. - Библиогр.: 12 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--читання
Кл.слова (ненормовані):
читання англійською мовою -- навчання читання -- дотекстовий етап -- текстовий етап -- післятекстовий етап
Анотація: Підхід WholeLanguage означає оволодіння англійською мовою в її цілісному вияві. Навчання всім видам мовної діяльності йде одночасно через обговорення проблемних ситуацій реального життя, обмін думками, дискусії з приводу прочитаних книг, через написання творів.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)

Знайти схожі

4.


    Кожедуб, Л. Г.
    Лінгвостилістичний аналіз та інтерпретація оригінальних художніх текстів у процесі навчання читання майбутніх філологів / Л. Г. Кожедуб // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 32-36. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 80
Рубрики: Підготовка майбутніх філологів--лінгвостилістичний аналіз художніх текстів
   Аналіз художнього тексту--лінгвостилістичний аналіз

   Кафедра української літератури

   Кафедра світової літератури та історії культури

Кл.слова (ненормовані):
лінгвостилістичний аналіз -- інтерпретація -- навчання читання -- культура читання
Анотація: Висвітлено механізми лінгвостилістичного аналізу та інтерпретації оригінальних художніх текстів у процесі формування комунікативної компетенції з читання у майбутніх філологів. Досліджено механізми сприйняття лінгвостилістичних засобів та особливості функціонування в художньому тексті окремих лінгвітичних явищ.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.


    Гавриш, Наталя
    Книга - незамінний засіб духовно-морального виховання [Текст] / Наталя Гавриш // Дошкільне виховання. - 2013. - № 9. - С. 9-12 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
   дошкільне виховання--читання

Кл.слова (ненормовані):
робота з текстом -- навчання читання -- духовний розвиток
Анотація: В статті йдеться про те, яким має бути процес наближення дитини до книжки та книжки до дитини, які твори слід добирати для дитячого читання, як транслювати дітям книжкову та життєву мудрість.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74.102
Ш 42


    Шелестова, Людмила.
    Навчання читання: розвивальні та виховні можливості / Л. Шелестова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 2. - С. 20-26 : фотогр.
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--читання
Кл.слова (ненормовані):
читання -- навчання читання -- навички читання -- ознайомлення з літерами -- утворення складів -- поскладове читання -- різноманітність завдань -- ігрова діяльність -- ігрові завдання -- прийоми мотивації -- диференційований підхід -- дошкільники
Анотація: Проаналізовано основні положення авторської методики навчання читання дошкільників "Розвивальне читання". Зокрема, визначено вікові можливості дітей, висвітлено процес формування читацьких навичок. Акцентовано увагу на необхідності використання різних видів діяльності, що дозволяють урізноманітнити процес навчання. Наголошено на перевагах занять із навчання читання в ігровій формі. Розглянуто прийоми мотивації дошкільників до навчання читання, висвітлено можливості диференційованого підходу до дітей у процесі навчання читання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
74.102
П 54


    Полякова, Людмила.
    Розвивальне читання - в дошкільну практику / Л. Полякова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 2. - С. 27-30 : фотогр.
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--читання
Кл.слова (ненормовані):
навчання читання -- підготовка до школи -- навички читання -- ознайомлення з літерами -- читання слів -- ігрові завдання -- підготовка до школи -- дошкільники
Анотація: Розглянуто досвід впровадження у практичну діяльність школи-дитячого садка "Пролісок" м. Києва методики навчання читання дошкільників "Розвивальне читання" Л. Шелестової, кандидата педагогічних наук, старшого наукового співробітника лабораторії дошкільного виховання Інституту проблем виховання НАПН України.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
74.102
К 20


    Каплуновська, Олена
    Чому, коли та як навчати грамоти дошкільнят [Текст] / Олена Каплуновська // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 8-11 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з навчання грамоти
Кл.слова (ненормовані):
навчання читання -- фізичний слух -- мовленнєвий слух
Анотація: В статті йдеться про те, як навчити дітину дошкільного віку читати: з чого почати навчання, як розвивати фізичний та мовленнєвий слух, як формувати навички читання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
74.102
Т 48


    Ткачук, Галина
    Як діток з книжкою подружити [Текст] / Галина Ткачук, Наталія Тарасюк // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--читання
Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище в дитсадку -- навчання читання
Анотація: В статті подаються поради педагогам щодо того, як зацікавати малюків традиційнною паперовою книжкою, як створити розвивальне читацьке середовище в дитсадку. Пропонується розробка підгрупового заняття для дітей молодшої групи, мета якого - ознайомлювати дітей з книжкою, її складовими (обкладинка, назва, сторінки, текст, малюнки); вчити розглядати ілюстрації, відповідати на запитання за їхнім змістом; розвивати мовлення, увагу; спонукати до інсценізації фрагментів казки; виховувати любов до книжки.


Дод.точки доступу:
Тарасюк, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Гавриш, Наталя
    Велика мрія Жабки-мандрівниці : літературний проект для дітей старшої групи за казкою В. Гаршина "Жабка-мандрівниця" [Текст] / Наталя Гавриш, Ольга Безсонова, Інна Кіндрат // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
навчання читання -- інтегрована освіта -- розвиток мовлення -- моральне виховання -- уроки природи
Анотація: Автори пропонують літературний проект для дітей старшої групи за казкою В. Гаршина "Жабка-мандрівниця" як приклад інноваційної форми освітньої роботи. До проекту додаються розробки інтерактивних ігр, вправ, завдань.


Дод.точки доступу:
Безсонова, Ольга; Кіндрат, Інна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
Статистика
за 23.05.2024
Кількість запитів 48810
Кількість відвідувачів 1429
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя