Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистісно-орієнтований підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
159.922:37.018.32
У49


    Улунова, Ганна Євгенівна.
    Психологічна корекція ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Г.Є. Улунова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2006. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 88.840 + 88.4 + 74.204
Рубрики: психокорекція
   спілкування

   школи-інтернати

   автореферати дисертацій--психологія

Кл.слова (ненормовані):
ускладнене спілкування -- дефіцитне спілкування -- деструктивне спілкування -- самотність -- тривожність -- емпатія -- конфліктність -- особистісно-орієнтований підхід


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.
74.200.22
М 14


    Майборода, С. Б.
    Комплексный подход к воспитанию социально и педагогически запущенных школьников в свете ФГОС второго поколения / С. Б. Майборода // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 15-18. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0130-0776
ББК 74.200.22 + 74.200.44
Рубрики: Виховання школярів
   Педагогічно занедбані діти--індивідуалізація виховання учнів--особистісно-орієнтований підхід

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
виховання школярів -- цілісність процесу виховання -- комплексний підхід -- педагогічно занедбані діти -- соціально занедбані діти -- індивідуалізація виховання учнів -- особистісно-орієнтований підхід
Анотація: Комплексний підхід до виховання соціально і педагогічно занедбаних школярів у світі нових державних освітніх стандартів (Російська Федерація).


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74.100
К 64


    Кононко, Олена.
    Вихователь-методист стратег і тактик / О. Кононко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 4. - С. 4-16.
ББК 74.100
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі
Кл.слова (ненормовані):
стратегія і тактика вихователя -- особистісно-орієнтований підхід -- компетентнісний підхід -- кількісний підхід до освіти -- якісний підхід до освіти -- моделі взаємодії


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
81.2-9
А 65


    Андріюк, І. Я.
    Особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення / І. Я. Андріюк // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 7/8. - С. 2-8. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--викладання в школі
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- особистісно-орієнтований підхід -- усне спілкування -- комунікативна компетенція -- іншомовне мовлення
Анотація: У статті йдеться про процес навчання як нормальний саморозвиток особистості у гуманістично-орієнтованому вихованні, про опанування іноземних мов. Одним із пріоритетних напрямів реформування освіти, запропонованих державною національною програмою "Освіта. Україна ХХІ століття".


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
376-056.2/.3:376.015.3](477)
С 59


    Соколова, Г.
    Теоретичні аспекти психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в психолого-педагогічних дослідженнях / Ганна Соколова // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 36–44. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--психологічний супровід
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- діти з особливими освітніми потребами -- психологічний супровід -- професійна діяльність психолога -- особистісно-орієнтований підхід -- психокорекційний вплив -- психологічна робота -- психологічна безпека дитини
Анотація: Висвітлене питання психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено значущість питання, пов’язаних з успішною інтеграцією дітей з особливими освітніми потребами в соціум, що спонукає необхідність розробки сучасних технологій психологічного супроводу дитини в процесі навчання та життєдіяльності. Узагальнено висновки літературних джерел, у яких охарактеризовано поняття "супровід" з різних підходів: як систему професійної діяльності психолога; як комплексний психологічний вплив на особистість та інтерпретовано поняття "супровід" у контексті інклюзивного навчання. Визначено психологічний супровід як основний засіб, що сприяє всебічному розвитку дитини з особливими освітніми потребами. На підставі теоретичного аналізу визначено основні наукові підходи до дослідження проблеми психологічного супроводу дітей з особлими освітніми потребами, окреслено шляхи дослідження психологічного супроводу цих дітей в аспекті особистісно орієнтованого підходу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
376-056.2/.3(477)
Д 17


    Данілавічютє, Е.
    Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі / Еляна Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - №3. - С. 7–19. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- інклюзивне освітнє середовище -- класифікаційні ознаки -- категорії дітей з особливими освітніми потребами -- індивідуальна траєкторія розвитку -- шкільна неуспішність -- дизонтогенез -- особистісно-орієнтований підхід -- індивідуальні особливості -- вікові особливості
Анотація: Представлено сучасні уявлення про біо-психо-соціальну модель розвитку організму дитини, розкрито структуру і динамічний зміст онтогенезу, його етапи відповідно до появи і специфіки прояву певних вікових особливостей, чинники, що їх визначають. Розкрито визначальну роль індивідуальної траєкторії розвитку для аргументації необхідності створення гнучкого освітнього середовища. На основі розкриття сутності понять "шкільна неуспішність", "дизонтогенез", аналізу причин їх виникнення, міжнародного досвіду становлення інклюзивної освіти розкрито поняття "діти з особливими освітніми потребами", визначено "класифікаційні ознаки" особливих освітніх потреб щодо пріоритетності освітнього критерію, а також окреслено категорії дітей з особливими освітніми потребами, навчання яких може відбуватися в умовах інклюзії.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 06.06.2024
Кількість запитів 47719
Кількість відвідувачів 1826
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя