Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=практичні психологи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
372
І-72


   
    Інструктивно-методичні матеріали щодо ведення документації в дошкільних закладах [Текст] / Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Кафедра дошкільної освіти ; за заг. ред. К. Л. Крутій. - 3-тє вид., доп. і перероб. - Запоріжжя : ЛІПС, 2005. - 120 с. - (Бібліотека керівника дошкільного закладу освіти). - ISBN 966-7442-99-3 : 6.50 грн.
ДРНТІ
ББК 74.1ф
РУБ 372
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--діловодство
Кл.слова (ненормовані):
діловодство в ЗДО -- музичні керівники -- вчителі-дефектологи -- соціальні педагоги -- практичні психологи


Дод.точки доступу:
Крутій, Катерина Леонідівна \ред.\; Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освітиКафедра дошкільної освіти
Примірників всього: 19
ав (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (2), аб (11)
Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (2), аб (11)
Знайти схожі

2.
74
Ш 14


    Шавровська, Наталія.
    Підготовка практичних психологів для закладів освіти / Н. Шавровська, Л. Смалиус // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 59-63 : табл. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: психокорекція
   підготовка практичного психолога

   професійна орієнтація

Кл.слова (ненормовані):
проблема саморозвитку -- професійна діяльність -- педагогічні завдання -- психокорекція -- заклади освіти -- практичні психологи -- підготовка психологів -- підготовка практичних психологів
Анотація: У статті представлено модель трирівневої підготовки майбутніх практичних психологів, застосування якої дасть змогу здійснювати у процесі навчання професійний відбір і поглиблювати професійну орієнтацію студентів; системно викладати основи наукової і практичної психології; формувати професійно значущі риси особливості та навички практичної роботи спеціаліста.


Дод.точки доступу:
Смалиус, Людмила; \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

3.


    Гузь, Аліна.
    Профілактика синдрому емоційного вигорання в педагогів / А. Гузь // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 6. - С. 56-63.
ББК 74.1
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--психологічна служба--здоров’я педагога
   здоров’я педагога--вчителя--вихователя--викладача

Кл.слова (ненормовані):
психологічні служби -- емоційний стан -- емоційне вигорання -- майстер-клас -- практичні психологи -- вправи для педагогів -- тести для педагогів -- синдром емоційного вигоряння
Анотація: На допомогу психологічній службі ДНЗ у статті надається матеріал майстер-класу для практичних психологів з профілактики синдрому емоційного вигорання в педагогів "Подорож до міста Педагогів".


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
74.100.58
М 15


    Макарова, Євгенія.
    Поєднання казки з LEGO-конструюванням у роботі практичного психолога / Є. Макарова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 27-32 : фотогр.
ББК 74.100.58
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--психологічна служба
   Дошкільна освіта--іграшки дитячі

Кл.слова (ненормовані):
LEGO-конструювання -- казки -- функції казок -- робота над казкою -- корекційна робота -- корекція дитячих страхів -- корекція імпульсивної поведінки -- практичні психологи -- робота психологів -- дошкільні навчальні заклади
Анотація: Висвітлено прийоми роботи над казкою у поєднанні з LEGO-конструюванням. Розкрито роль казки при корекції дитячих страхів та імпульсивної поведінки занадто збудливих дітей. Розглянуто співпрацю практичного психолога з вихователями та батьками дошкільнят. Подано конспект заняття на тему "LEGO-Теремок" для дітей старшого дошкільного віку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74.58.2
М 66


    Митник, Олександр.
    Розвиток суб’єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 37-40. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Практичні психологи--професійна підготовка--вища освіта
   Підготовка майбутніх психологів

   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
суб’єктність -- лекції -- мікровикладання -- супервізія -- рольові тренінги -- кооперативне навчання -- індивідуалізація навчання -- практичні психологи -- професійна підготовка психологів
Анотація: Розглянуто зміст понять «професійна підготовка» та «суб’єктність практичного психолога». Обґрунтовано психолого-педагогічні умови навчання та зміст лекцій проблемного характеру. Презентовано методи мікровикладання, аналізу конкретної ситуації, супервізії. Охарактеризовано рольові тренінги, спрямовані на розвиток суб’єктності майбутніх практичних психологів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
373.2.091.217:159.98](477)
Е 60


   
    Емоційні порушення у дітей: пріоритети командної роботи / Олег Панченко [та ін.] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. 4–10. - Зміст: Чому та як реагують діти ; Хто допомагає пережити психологічну травму ; Які етапи роботи.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--психологічний вплив
Кл.слова (ненормовані):
емоційні порушення у дітей -- психологічна служба -- практичні психологи -- корекційна робота -- психокорекція -- гібридна війна
Анотація: Про діяльність практичних психологів закладів дошкільної освіти, спрямовану на корекцію емоціних змін у дітей дошкільного віку, спричинену гібридною війною в Україні.


Дод.точки доступу:
Панченко, Олег; Піроженко, Тамара; Кабанцева, Анастасія; Олена Хартман, Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва, Наталія Цапро, Олена Симоненко

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: ДзОП-1/2020/8
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 8
Зміст:
Косаренко, О. В. Нормативно-правові документи, що регулюють організацію інклюзивного навчання в закладах освіти України / О. В. Косаренко. - С.2–4.
Кл.слова: інклюзивна освіта, правові джерела, організація навчання
Косаренко, О. В. Особистісно орієнтована діяльність практичного психолога з дітьми із синдромом Дауна в інклюзивному просторі : питання – відповідь: [зокрема розглянуто такі питання: які особливості розвитку дітей із синдромом Дауна; чи всі діти із синдромом Дауна мають затримання інтелектуального розвитку; які особливості формування комунікативної компетентності дітей із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко. - С.5–10.
Кл.слова: інклюзивна освіта, діти з синдромом Дауна, практичні психологи
Маркова, Л. Г. Сприймання та розрізнення на слух тексту "Дерева-обереги" : конспект груаового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів 7-го класу: [мета якого: формувати і вдосконалювати слухове сприймання; збагачувати та активізувати словниковий запас; удосконалювати навички спілкування на слухо-зоровій основі; формувати правильну вимову] / Л. Г. Маркова. - С.11–12.
Кл.слова: групове заняття, слухо-зорова основа, правильна вимова
Одарченко, М. М. Я люблю своє місто : конспект корекційного заняття для дітей третього року навчання з порушеннями зору: [мета заняття: розвивати окорухові функції, зорову пам’ять, уявлення, слухове та дотикове сприймання, аналізуюче спостереження, дрібну моторику рук, співдружність руки та ока] / М. М. Одарченко. - С.13–15.
Кл.слова: тифлопедагогіка, діти з порушеннями зору, корекційне заняття, початкова школа
Бібік, З. А. Осінь пахне дощами : урок української мови для дітей 4-го класу з мовленнєвими порушеннями: [мета заняття: удосконалювати навички складати речення, пов’язані за змістом; розвивати писемне мовлення; збагачувати словниковий запас порівняннями] / З. А. Бібік. - С.16–17. - Бібліогр.: 2 назви.
Кл.слова: українська мова, логопедичне заняття, початкова школа
Заруба, Д. В. Учимося спілкуватися : виховне заняття для дітей 3–4-х класів із порушенням зору: [мета заняття: закріпляти набутий досвід спілкування; формувати моральні уявлення учнів та вміння переносити набуті знання й навички на спеціально створені життєво важливі ситуації] / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко. - С.18–19.
Кл.слова: тифлопедагогіка, діти з порушеннями зору, виховне заняття, початкова школа
Арутюнян, В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку: [приклади контрольних робіт для перевірки знань в учнів з літ. читання] / В. В. Арутюнян. - С.20–23.
Кл.слова: перевірка знань, діти з ДЦП, Г. В. Коротецька
Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.24–31.
Кл.слова: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Косаренко, О. В.
    Особистісно орієнтована діяльність практичного психолога з дітьми із синдромом Дауна в інклюзивному просторі [Текст] : питання – відповідь: [зокрема розглянуто такі питання: які особливості розвитку дітей із синдромом Дауна; чи всі діти із синдромом Дауна мають затримання інтелектуального розвитку; які особливості формування комунікативної компетентності дітей із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко // . - С. 5–10.
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з синдромом Дауна -- практичні психологи

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Косаренко, О. В.
    Особистісно орієнтована діяльність практичного психолога з дітьми із синдромом Дауна в інклюзивному просторі [Текст] : питання – відповідь: [зокрема розглянуто такі питання: які особливості розвитку дітей із синдромом Дауна; чи всі діти із синдромом Дауна мають затримання інтелектуального розвитку; які особливості формування комунікативної компетентності дітей із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 5–10.
Рубрики: Діти з особливими потребами--психологи
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з синдромом Дауна -- практичні психологи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 30.05.2024
Кількість запитів 73618
Кількість відвідувачів 1677
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя