Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інноваційність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 130 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 10.70 грн.
    Зміст:
Петренко, А. А. Модернізація змісту, форм і методів управлінської діяльності керівника системи освіти в процесі атестації / А. А. Петренко. - С .5-10
Беднарек, Ю. Інноваційність навчання в інформаційному суспільстві / Ю. Беднарек. - С .10-14
Коваленко, Є. І. Модель ступеневої підготовки педагогічних кадрів: зарубіжний і вітчизняний досвід / Є. І. Коваленко. - С .14-19
Бєлкіна, Н. І. Інтенсифікація навального процесу в контексті педагогічних проблем / Н. І. Бєлкіна. - С .19-22
Ростовська, І. О. Керування процесом учіння гри на фортепіано як педагогічна проблема / І. О. Ростовська. - С .22-25
Кирилюк, В. М. Фізіологічні та анатомічні основи відбору дітей до хореографічної школи / В. М. Кирилюк. - С .25-28
Благінін, В. М. Сучасна історична наука України і завдання оновлення змісту шкільноі історичної науки / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .28-32
Ковба, І. О. Психолого-педагогічне вивчення школяра як фактор формування культури аналітико-діагностичної діяльності вчителя / І. О. Ковба. - С .32-36
Огієнко, О. І. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти / О. І. Огієнко. - С .36-40
Осаволюк, О. А. До питання про роль знань у постінформаційному суспільстві / О. А. Осаволюк. - С .40-43
Падун, Н. О. Болонський процес - як засіб інтеграції в Європейський освітній простір / Н. О. Падун. - С .43-46
Новгородська, Ю. Г. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності студентів у процесі вивчення педагогіки / Ю. Г. Новгородська. - С .46-49
Шевченко, С. І. Комп’ютерний контроль читання іноземною мовою / С. І. Шевченко. - С .49-53
Овчинникова, Т. А. Методичні вимоги до навчання математики в класах економічного та природничого профілів / Т. А. Овчинникова. - С .53-62
Андрущенко, Т. В. До питання про теорію і практику формування педагогічних умінь / Т. В. Андрущенко. - С .58-62
Коваленко, С. О. Начальні завдання як засіб контролю / С. О. Коваленко, В. М. Гавій. - С .62-65
Сливко, С. А. Проблема активізації музичного слуху студнтів мистецьких факультетів вищої школи в процесі інструментально-виконавської підготовки / С. А. Сливко. - С .65-68
Дубровська, Л. О. Готовність педагога до діагностики розвитку особистості школяра / Л. О. Дубровська. - С .68-71
Пісоцька, Л. М. Дослідження суб’єктивної оцінки вихователями ДНЗ власних професійних проблем / Л. М. Пісоцька. - С .71-75
Ростовська, Ю. О. Проблема досягнення єдності доведення і віри у процесі методичної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .75-79
Носаченко, І. М. Ігрові заняття в професійній підготовці майбутніх будівельників / І. М. Носаченко. - С .79-82
Гриценок, І. А. Комплексне методичне забезпечення виробничого навчання кваліфікованих робітників швейного профілю / І. А. Гриценок. - С .82-86
Павлюк, С. Система обов’язкової освіти у Німеччині: особливості організації і тенденції розвитку / С. Павлюк. - С .86-91
Василюк, А. В. Тенденції змін польської освіти / А. В. Василюк. - С .91-95
Баленко, Н. М. Просвітницька діяльність вітчизняних вчених мовознавців та літературознавців у контексті суспільно-педагогічного руху другої половини XIX - початку XX ст. / Н. М. Баленко. - С .95-99
Барило, О. А. Науково-теоретичні засади концепції допомоги заради самодопомоги (на прикладі роботи датського закладу самореалізації Г. К. Кофоєда) / О. А. Барило. - С .99-103
Олійник, Н. А. Актуальні проблеми освітньої діяльності земств Чернігівської губернії у 90-х роках XIX - поч. XX ст. / Н. А. Олійник. - С .103-107
Таран, О. М. Оцінка С. Руссовою комплексної системи організації навчально-виховного процесу / О. М. Таран. - С .107-110
Киричок, І. і. Педагогічні домінанти спадщини П. Д. Первова (1862 - ?) / І. і. Киричок. - С .110-113
Нагач, М. В. Партнерство між школою та університетом у педагогічній освіти США / М. В. Нагач. - С .113-116
Чувакова, Т. Г. США: дослідження вимог до особистості вчителя / Т. Г. Чувакова. - С .116-119
Василенко, Т. А. Концепція дитячого саду Фр. Фребеля / Т. А. Василенко. - С .119-123
Ярмак, Н. О. Погляди О. Ф. Музиченка на проблему комплексного навчання та виховання школярів в умовах національної школи у 20-30-х роках XX ст. / Н. О. Ярмак. - С .123-126
Кошова, С. П. Особливості особистісних реакцій на важке соматичне захворювання / С. П. Кошова. - С .126-128
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 8
фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (2)
Знайти схожі

2.
338
І-66


   
    Інноваційні процеси в управлінні сучасними організаціями в постіндустріальній економіці [Текст] : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції студентів і молодих учених. 21 листопада - 3 грудня 2005 р. / Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. - К. : КНЕУ, 2006. - 86 с. - 2.50 грн.
    Зміст:
Бортнік, А. М. Сучасний підхід до управління підприємством / А. М. Бортнік. - С .5-7
Литвин, А. Є. ANVAR: підтримка інноваційної діяльності підприємств у Франції / А. Є. Литвин. - С .28-30
Матвієнко, Ю. О. Інновації в навчальному менеджменті як фактор формування конкурентоспроможних фахівців / Ю. О. Матвієнко. - С .34-35
Надрага, О. Б. Інноваційність застосування програмно-цільового підходу в стратегічному управлінні підприємством / О. Б. Надрага. - С .35-37
Подлєгаєва, С. А. Управління процесами розвитку регіонів та економічні фактори / С. А. Подлєгаєва. - С .41-43
Середницька, І. В. Інновації як передумова ринкового лідерства підприємства / І. В. Середницька. - С .46-47
Скурська, О. М. Інформаційні та Інтернет-технології як інструменти досягнення успіху підприємством / О. М. Скурська. - С .47-49
Титарчук, О. Сучасні концепції інноваційного розвитку / О. Титарчук. - С .57-60
Шапринська, Л. М. Перспективи розвитку систем управління якістю / Л. М. Шапринська. - С .72-74
Шевчук, Є. В. Використання принципів корпоративного управління у вітчизняних акціонерних товариствах / Є. В. Шевчук. - С .77-78
Шупта, Д. М. Механізм інноваційної діяльності в АПК / Д. М. Шупта. - С .78-80
ДРНТІ
ББК 65.290-2я43
РУБ 338
Рубрики: управління підприємствами


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Примірників всього: 9
Ч.З.№2 (1), аб (6), фб (1), ав (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), аб (6), фб (1), ав (1)
Знайти схожі

3.
Шифр: ВШ-3/2010/11
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2010р. N 11
Зміст:
Суліма, Є. Невідкладні завдання системи вищої освіти на новому етапі Болонського процесу / Є. Суліма. - С.5-13
Хоружий, Г. Інноваційність як принцип діяльності вищої школи / Г. Хоружий. - С.14-25
Морозова, Т. Про доцільність інтеграції освітніх ІТ-спеціальностей в єдине классифікаційне поле / Т. Морозова. - С.26-36
Методологічні основи економічної безпеки вищих навчальних закладів Україні. - С.37-46
Чорноморець, І. Стандарти фахової підготовки педагогічних працівників у системі багаторівневої вищої освіти : напрями вдосконалення / І. Чорноморець. - С.57-65
Шрайберг, Я. Перше десятиріччя інформаційного століття: вплив інформаційно-електронного середовища на роль і позицію бібліотек у суспільстві, що розвивається / Я. Шрайберг. - С.66-86
Чирчик, С. Наука і дизайн-освіта (огляд) / С. Чирчик. - С.87-93
Еш, С. Методика викладання у вищому навчальному закладі / С. Еш. - С.94-108
Кредитно-модульна система : нові аспекти виробничої практики "догляд за хворими". - С.109-113
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
74.58(4Укр)
Х 82


    Хоружий, Г.
    Інноваційність як принцип діяльності вищої школи [Текст] / Г. Хоружий // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2010. - N 11. - С. 14-25 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Інноваційна діяльність--вища школа
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Анотація: В статті йдеться про досвід інноваційного розвитку зарубіжних та вітчизняних університеті, основні напрями формування інноваційності вищої школи та перешкоди на цьому шляху.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.04(4Укр)
П 48


    Покропивна , О.
    Сучасна освіта - це інноваційність [Текст] / О. Покропивна // Освіта України. - 2011. - 28 січня. - С. 5
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: стандартизація освіти
   Обдаровані діти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
стандартизація вищої освіти


Знайти схожі

6.
74.58(4Укр)
С 13


    Савчук, Володимир.
    Сьогодення університетської науки [Текст] / В. Савчук // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 1. - С. 15-24. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: наукові дослідження
   Наука--університетська

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
бюджетні дослідження -- дослідницький університет -- інноваційність наукових розробок -- наукові школи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: РШ/2012/4/5
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2012р. N 4/5
Зміст:
До 90-річчя "РШ". - С.3-6.
Кремень, Василь. Інноваційність і освіта / В. Кремень. - С.7-12.
Андрущенко, Віктор. "Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу / В. Андрущенко. - С.13-18.
Зязюн, Іван. Немає педагогіки без педагога... / І. Зязюн. - С.19-23.
Ничкало, Нелля. Філософія педагогіки серця Яна Павла ІІ / Н. Ничкало. - С.24-31. - Бібліогр.: 13 назв.
Дем’яненко, Наталія. Підготовка педагогічних кадрів: пошук інноваційної моделі / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.32-38. - Бібліогр.: 12 назв.
Адаменко, Олена. Особливості і тенденції розвитку педагогічної науки в Україні у другій половині ХХ століття / О. Адаменко, В. Курило. - С.39-43. - Бібліогр.: 8 назв.
Огнев’юк, Віктор. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк, С. Сисоєва. - С.44-51. - Бібліогр.: 15 назв.
Завалевський, Юрій. Управління процесом професійного зростання вчителя / Ю. Завалевський. - С.52-58. - Бібліогр.: 11 назв. : табл.
Вербицький, Володимир. Модернізація позашкільної освіти України: орієнтир на Болонський процес / В. Вербицький. - С.59-63. - Бібліогр.: 3 назв. : рис.
Максимова, Наталія. Роль школи у формуванні позитивних дитячо-батьківських стосунків у родині / Н. Максимова, Л. Порох. - С.64-68. - Бібліогр.: 4 назв.
Гуржій, Андрій. Новий підручник для майбутніх фахівців з практичної психології та соціальної роботи / А. Гуржій. - С.69-70.
Визнаний авторитет у царині педагогіки : до ювілею Олександри Савченко. - С.71-72. : фотогр.
Фундаменталізація змісту навчання - стратегічний напрям розвитку освіти ХХІ століття. - С.73-74.
Штурмак, Любов. "Мальвнича країна - футбольна країна" : Всеукраїнський конкурс з квітникарства та ландшафтного дизайну позашкільних і загальноосвітніх навчальних закладів / Л. Штурмак. - С.75-76.
Соломаха, Світлана. На варті збереження національних художніх традицій / С. Соломаха. - С.77-79.
Васянович, Григорій. На джерельних краплях / Г. Васянович. - С.80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Кремень, В.
    Інноваційність і освіта / Василь Кремень // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 7-12. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Освіта--інновації
   Освіта--філософія освіти

   Людиноцентризм--філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна людина -- інноваційна цивілізація -- постмодернізм -- гіперреальність -- трансформаційний вік -- людиноцентризм
Анотація: У статті розглянуто проблему відповідності освіти викликам сучасності, інформаційній реальності ХХІ ст., яка потребує інноваційного мислення, інноваційного підходу до її розуміння. Проаналізовано можливі ризики майбутнього розвитку людства і наголошено, що захист і збереження людини залежать від дотримання принципів людиноцентризму. На цій основі мають бути вироблені нова філософія, нова психологія, нова етика і нова педагогіка.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
Шифр: РШ/2012/6
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2012р. N 6
Зміст:
Кушнір, Василь. Інноваційність освіти як дидактичний принцип / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова. - С.3-8. - Бібліогр.: 17 назв.
Уваркіна, Олена . Базова модель новітньої української освіти / О. Уваркіна. - С.9-12. - Бібліогр.: 13 назв.
Пастовенський, Олександр. Мережева модель управління загальною середньою освітою / О. Пастовенський. - С.13-18. - Бібліогр.: 17 назв.
Щекатунова, Ганна. Аналіз методологічних засад та механізмів реалізації інноваційного розвитку ЗНЗ / Г. Щекатунова. - С.19-26. - Бібліогр.: 14 назв.
Островерхова, Надія. Методологія формування технологічної культури керівника ЗНЗ / Н. Островерхова. - С.27-32. - Бібліогр.: 14 назв. : рис., табл.
Бондар, Людмила. В. О. Сухомлинський: піклування про здоров’я і духовне життя школярів / Л. Бондар. - С.33-36. - Бібліогр.: 9 назв.
Столяренко, Олена. Когнітивний та емоційний компоненти розвитку самосвідомості учнів у вихованні ціннісного ставлення до людини / О. Столяренко. - С.37-43. - Бібліогр.: 11 назв. : табл.
Матяш, Надія. Проектування міжпредметних компетенцій на основі взаємозв’язку біологічного і хімічного змісту / Н. Матяш. - С.44-48. - Бібліогр.: 12 назв. : табл.
Петрова, Анастасія. Особливості формування іншомовної компетентності студентів у вищому навчальному закладі / А. Петрова. - С.48-52. - Бібліогр.: 11 назв.
Назаренко, Костянтин. Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності у студентів-філологів на заняттях з іноземної мови / К. Назаренко. - С.53-57. - Бібліогр.: 3 назв.
Вернидуб, Роман. Формування дослідницької компетентності студентів-бакалаврів педагогічних университетів / Р. Вернидуб. - С.58-62. - Бібліогр.: 16 назв.
Турчин, Тамара. Гуманно-естетичний підхід - головний напрям забезпечення прогресивного розвитку початкової музичної освіти / Т. Турчин. - С.63-67. - Бібліогр.: 2 назв.
Антонець, Михайло. Висвітлення проблеми вивчення дитини на сторінках журналу "Шлях освіти" : (20-ті роки ХХ ст.) / М. Антонець. - С.68-72. - Бібліогр.: 18 назв.
Паньків, Людмила. Мальовничий світ на полотні / Л. Паньків. - С.72-73.
Ткаченко, Лідія. На чолі цивілізаційних перетворень України : до 65-річного ювілею В. Г. Кременя / Л. Ткаченко. - С.74-76.
Корольов, Борис. Вона прийшла у світ не для корид : до ювілею Ольги Степанівни Коноваленко, головного редактора тижневика "Освіта" / Б. Корольов. - С.77-78.
Дічек, Наталія. Розвиток української педагогічної думки: віхи поступу / Н. Дічек. - С.79-80.
Розвиток української педагогічної думки: віхи поступу : "круглий світ" до 20-річчя НАПН України і 85-річчя Інституту педагогіки НАПН України. - 3-тя с. обкл.
Варшавські зустрічі науковців України та Польщі. - 2-га с. обкл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Кушнір, В.
    Інноваційність освіти як дидактичний принцип / Василь Кушнір, Григорій Кушнір, Наталія Рожкова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 3-8. - Бібліогр.: 17 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--інновації
Кл.слова (ненормовані):
дидактичний принцип -- традиційне навчання -- інноваційне навчання -- синергетична система
Анотація: У статті розглядається інноваційність освіти в контексті тенденцій розвитку суспільства. Виокремлюються особливості традиційної й інноваційної освіти, порівнюються можливості традиційного й інноваційного навчання у формуванні та розвитку особистості учня, студента, учителя, викладача, розкривається сутність інноваційності освіти як дидактичного принципу.


Дод.точки доступу:
Кушнір, Григорій; Рожкова, Наталія

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
Статистика
за 28.05.2024
Кількість запитів 34968
Кількість відвідувачів 1304
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя