Пошуковий запит: <.>K=інтегрований підхід<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 378.147:339.543(043.2) П12
Павленко, Олена Олександрівна. Формування комунікативної компетенції фахівців митної служби в системі неперервної професійної освіти [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. О. Павленко ; Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка. - Київ : КНУ ім. Т. Шевченка, 2005. - 40 с. - ББК 74 Рубрики: Професійна освіта митна служба автореферати дисертацій--професійна освіта Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- інновації -- інтегрований підхід
Дод.точки доступу: Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка
Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Знайти схожі
|
>2.
| 88 З-17
Зайцева, Л. І. Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 88 Рубрики: Навчання Навчальний процес Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): стратегії навчання -- пояснювально-перетворювальна стратегія навчання -- діяльнісний підхід -- компетентісний підіхід -- інтегрований підхід -- розвиток особистості Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентісного, інтегрованого. Синтез цих підходів забезпечить повноцінний розвиток особистості.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
| 74 М 18
Маленкова, Надежда Леонидовна. Педагог учит младших школьников справляться с агрессивностью и тревожностью [Текст] / Н. Л. Маленкова> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2011. - N 8. - С. 253-261.
ББК 74 Рубрики: нові педагогічні технології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): мультимедійні видання -- ілюстрований матеріал -- цифровий учбовий матеріал -- інтегрований підхід -- візуалізація -- космознімки
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Саркисян, Г. Б. Интегрированный урок как средство формирования ключевых компетенций [Текст] / Г. Б. Саркисян, Л. И. Федорченко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 27. - С. 15-19. - Бібліогр.: 20 назв.
ББК 74.202.245 Рубрики: уроки інтегровані Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- інтеграція -- інтегрування -- інтегрований підхід -- форми навчання -- навчально-пізнавальна діяльність Анотація: У статті розкриваються поняття "інтеграція", "інтегрування". Розглядаються педагогічні і методичні технології інтегрованних уроків.
Дод.точки доступу: Федорченко, Л. И. Є примірники у відділах:
всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Калініна, Л. Концепція навчання англійської мови в загальноосвітній початковій школі за навчально-методичним комплектом "Have Fun" [Текст] / Л. Калініна, І. Самойлюкевич> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 24-29.
ББК 81.43.21-90 Рубрики: Англійська мова--початкова школа--навчально-методичні комплекти Початкова школа--уроки англійської мови Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- початкова школа -- навчально-методичні комплекти -- концепція навчання -- підходи навчання -- комунікативно-ігровий підхід -- інтегрований підхід -- принцип комунікативної спрямованості -- принцип соціокультурної спрямованості -- принцип освітньої цінності -- принцип виховної цінності -- принцип доступності -- принцип міжпредметності -- соціокультурний напрям -- технологія заключних уроків -- комунікативна одиниця -- мовний етикет Анотація: Визначений зміст концепції навчання іноземних мов у початковій загальноосвітній школі на основі серії підручників "Have Fun" є потенційно сприятливим для реалізації одного з провідних завдань школи - навчати учнів успіху, вивчати і використовувати англійську мову в міжкультурному спілкуванні.
Дод.точки доступу: Самойлюкевич, І. Є примірники у відділах:
всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 74.200 П 80
Прокоф’єва, М. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / Марина Прокоф’єва> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 44-48. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.200 Рубрики: майбутній вчитель початкових класів Кл.слова (ненормовані): навчання молодших школярів -- диференційований підхід -- початкові класи -- методологічна основа -- теоретична основа -- особистісно орієнтована парадигма -- компетентнісний підхід -- інтегрований підхід Анотація: У статті представлено концепцію підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів, розглянуто методологічні підходи і наукові принципи щодо її побудови.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
|
Кіндрат, Інна. Формування світогляду дошкільників: наукові підходи, аналізування реальної ситуації / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 6. - С. 13-20 : схеми
ББК 74.1 Рубрики: Дошкільники--формування свідомості Кл.слова (ненормовані): світогляд -- формування світогляду -- засоби формування світогляду -- інтегрований освітній процес -- картина світоглядних уявлень -- роль художнього слова -- наукові підходи -- інтегрований підхід -- тематичний підхід -- технологія інтелектуальних карт Анотація: Розкрито роль художнього слова як засобу формування світогляду дошкільників в інтегрованому освітньому просторі. Розглянуто наукові підходи до вивчення процесу формування світогляду дитини. Проаналізовано світоглядні уявлення дошкільників, висвітлено особливості застосування інтегрованого підходу до формування в дітей цілісної картини світу.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
| 74.202.245 М 26
Мариновська, Оксана. Інтегроване навчання : технологічний аспект / О. Мариновська> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 32-36 : рис. - Бібліогр.: 11 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.202.245 Рубрики: Навчання--інтегроване навчання Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- інтеграція змісту -- інтеграція -- технології навчання -- інтегровані уроки -- інтегрований підхід -- технологічний аспект Анотація: У статті розкрито теоретико-методологічні засади технології інтегрованого навчання, зокрема методологічний, теоретичний, технологічний та практичний концепти. Обґрунтовано цільові орієнтири технології, концептуальні ідеї, технологічна логіка й технологічний продукт.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 74 Я 76
Ярова, Олена. Тенденції розвитку природничо-наукової освіти в початковій школі країн Європейського Союзу / О. Ярова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 36-40. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74 Рубрики: Початкова освіта в зарубіжних країнах--зміст освіта природнича Кл.слова (ненормовані): курикулум -- природничо-наукова освіта -- початкова школа -- національна стратегія -- інтегрований підхід -- Європейський Союз -- Дитячий університет Анотація: Автор статті аналізує національну політику та практику природничо-наукову освіту у державах-членах Європейського Союзу.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
| 74.1 П 16
Панченко, А. Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку [Текст] / А. Панченко, Р. Корендо> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 4–11. - Зміст: Завдання педагогів у роботі з дітьми раннього віку ; Організація життєдіяльності дітей на засадах інтеграції ; Планування як основа ефективності освітнього процесу ; Розвивальний потенціал інтегрованих занять ; Структура інтегрованого заняття ; Додаток 1. Перспективно-календарне планування освітнього процесу в першій молодшій групі ; Додаток 2. Людині рівно рік : конспект комплекс. інтегр. заняття для дітей раннього віку.
ББК 74.1 + 88.374 Рубрики: Діти раннього віку--організація навчання Кл.слова (ненормовані): діти раннього віку -- організація навчання -- інтегрований підхід -- блочно-тематичне планування -- перпективне календарне планування -- організація життєдіяльності -- завдання педагогів -- навколишнє середовище -- пізнавальна сфера -- динамічне засвоєння знань -- спіралеподібне засвоєння знань -- інтегровані заняття
Дод.точки доступу: Корендо, Р. Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі
|
|
|