Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Аутизм дитячий<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
88
Ш 83


    Шпицберг, И.
    Коридор с прозрачными стенами [Текст] : коррекция нарушений развития сенсорных систем у детей с диагнозом "ранний детский аутизм" / И. Шпицберг // Школьный психолог. - 2010. - N 20. - С. 39-43.
ББК 88
Рубрики: психокорекція
   Аутизм дитячий



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.1
Ф 34


    Федотова, Л. В.
    Особенности формирования социального поведения у детей с нарушениями аутистического спектра в рамках педагогического процесса [Текст] / Л. В. Федотова, С. Ю. Кондратьева // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 5. - С. 42-45 . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: педагогіка корекційна
   Аутизм дитячий

   Діти з особливими потребами

   Дошкільна освіта--ігри

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
сенсорные игры


Дод.точки доступу:
Кондратьева, С. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
158.9
Р 69


    Романчук, Олег.
    Розлади спектру аутизму в запитаннях та відповідях [Текст] : науково-популярне видання / О. Романчук ; Навч.-реабілітац. центр "Джерело". - Львів : Колесо, 2009. - 168 с. ; 20 см. - ISBN 978-966-2168-11-2 (в м. обкл.) : 25.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.837 + 88.482 + 74.3
РУБ 158.9
Рубрики: Аутизм дитячий
   Діти з особливими потребами

Кл.слова (ненормовані):
РСА (розлади спектру аутизму)


Дод.точки доступу:
Навчально-реабілітаційний центр "Джерело"
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
74.202.245
К 90


    Кулик, Н.
    Час будувати мости [Текст] / Н. Кулик // Освіта України : Педагогічна газета. - 2012. - N 51 (17 грудня). - С. 8-9.
ББК 74.202.245
Рубрики: Аутизм дитячий
   навчання інклюзивне



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
88.46
О-77


    Островська, К. О.
    Особливості соціальної компетентністі у дітей з різним рівнем аутизму [Текст] / К. О. Островська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.46
Рубрики: Аутизм дитячий
Кл.слова (ненормовані):
спектр аутичних порушень -- соціальні компетентності -- рівень аутизму
Анотація: У роботі представлено результати дослідження процесу формування соціальних компетентностей у дітей зі спектром аутистичних порушень. Встановлено, що спектр соціальних компетентностей дітей залежить від рівня аутизму. Аналізу.ться чинники соціальної адаптації у дітей з різним рівнем аутизму.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74.1
К 64


    Кондратьева, С. Ю.
    Ранний детский аутизм: вопросы, проблемы, методические рекомендации (начало) [Текст] / С. Ю. Кондратьева, И. В. Зенченко, О. В. Тарасова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 9. - С. 35-44. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота
   Корекційна педагогіка--дошкільники

   Аутизм дитячий

Кл.слова (ненормовані):
діти-аутисти -- дитячий аутизм -- емоційний стан дитини -- вправи -- ігри
Анотація: Стаття розкриває одну з найбільш актуальних тем в області дитячої психіатрії - дитячий аутизм.


Дод.точки доступу:
Зенченко, И. В.; Тарасова, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
15
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 2 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов; наук. ред вип. М. А. Скок]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 221 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн.
Фахове видання з психологічних наук
    Зміст:
Миронець, С. М. Застосування методу аналізу ієрархій в системі заходів психологічного забезпечення фахівців ризиконебезпечних професій / С. М. Миронець. - С .3-8
Мисюра, О. О. Типологія політичних конфліктів / О. О. Мисюра. - С .8-12
Москальова, А. С. Дослідження особистісного потенціалу майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо здійснення управлінської діяльності за умов соціально-економічних трансформацій / А. С. Москальова. - С .13-16
Мунасипова-Мотяш, І. А. Особливості психічних станів студентської молоді в умовах навчального процесу / І. А. Мунасипова-Мотяш. - С .17-20
Мушкевич, М. І. Типи батьківського ставлення у сім’ях, які виховують проблемних дітей / М. І. Мушкевич. - С .21-24
Нагірна, О. О. Роль стратегії життя у прояві лояльності працівників комерційних організацій / О. О. Нагірна. - С .25-29
Нежинська, О. О. Проблеми психологічної підготовки керівників освітніх організацій до запровадження гендерного підходу в навчально-виховний процес / О. О. Нежинська. - С .30-34
Никончук, Н. О. Особливості рефлексії молодшими школярами вмінь та їх складових / Н. О. Никончук. - С .35-39
Олефір, В. П. Розвиток індивідуального стилю музично-творчої діяльності у молодшому шкільному віці / В. П. Олефір. - С .40-44
Омельяненко, В. В. Комунікативні основи смислотворчості в контексті розвитку життєздатності особистості / В. В. Омельяненко. - С .45-48
Отич, Д. Д. Динаміка змін змісту Я-концепція майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич. - С .49-52
Павлік, Ю. Г. Тілесність як цілісна характеристика людини / Ю. Г. Павлік. - С .53-55
Паламарчук, О. М. До проблеми соціального та професійного самовизначення особистості підприємця / О. М. Паламарчук. - С .56-60
Папакиця, О. К. Програма формування інформаційної готовності майбутніх інженерів до професійної діяльності / О. К. Папакиця. - С .61-65
Печерська, Г. О. Професійні ціннісні орієнтації вчителя: досвід вивчення / Г. О. Печерська. - С .66-70
Подорван, А. Пізнавальні процеси в державній політиці і громадянському суспільстві (загальноукраїнський та регіональний виміри) / А. Подорван. - С .71-74
Поклад, С. В. Сприймання проблеми насильства учнівською молоддю / С. В. Поклад. - С .75-78
Половець, В. М. Особистість політичного лідера / В. М. Половець. - С .79-83
Примак, Ю. В. Соціально-психологічна варіантність механізмів ідентифікації і сепарації у формуванні особистісної ідентичності / Ю. В. Примак. - С .84-87
Прокопчук, І. В. Основні типи відношення до хвороби у пацієнтів з псоріазом, як фактор, що впливає на соціалізацію та соціальну адаптацію особистості / І. В. Прокопчук. - С .88-90
Радчук, В. М. Шлюб у предметному просторі психологічного дослідження / В. М. Радчук. - С .91-95
Рахубовська, Х. Г. Соціально-психологічні особливості осіб з розладами прийому їжі / Х. Г. Рахубовська. - С .96-99
Руда, Г. В. Дослідження особливостей взаємодії практичного психолога і педагогічного колективу школи / Г. В. Руда. - С .100-104
Савиченко, О. М. Динаміка соціальної регуляції розвитку спортивних здібностей у юнацькому віці / О. М. Савиченко. - С .105-109
Свідерська, Г. М. Вчинкова сутність людської чуйності / Г. М. Свідерська. - С .110-113
Семешко, Г. А. Науково-методичне підгрунтя дослідження сенсорного розвитку дітей з аутизмом / Г. А. Семешко. - С .114-116
Сімак, А. А. Експлікація аксіопсихологічних конструктів - дискримінантних предикторів копінг-поведінки / А. А. Сімак. - С .117-121
Скок, А. Г. Формування толерантності у майбутніх соціальних робітників у процесі навчання / А. Г. Скок. - С .122-124
Скок, Н. А. Принятие решений в управленческой деятельности / Н. А. Скок. - С .125-128
Скорик, М. М. Історіографія як методологія: досвід та практики оцінювання вітчизняної історико-психологічної науки / М. М. Скорик. - С .129-131
Скребець, В. О. Поняття норми в інваріантності концептуальних дискурсів психічного здоров’я'я / В. О. Скребець. - С .134-140
Сторож, О. В. Фрустрація як складова творчої соціалізації особистості / О. В. Сторож. - С .141-144
Тичина, І. М. Факторно-семантичне дослідження стратегій особистісного самоздійснення у процесі зміни професії: стратегія "асертивність" / І. М. Тичина. - С .145-148
Фалько, Н. М. Проектування життєвого простору особистості: пошуки та рецепції / Н. М. Фалько. - С .149-151
Федорченко, Н. В. Дискурсивні преформації естетичних переживань особистості / Н. В. Федорченко. - С .152-155
Фролов, П. Д. Соціальні очікування як суб’єктивний бік векторності соціально-економічного середовища / П. Д. Фролов. - С .156-159
Халепа, К. Ф. Особливості переживання наслідків психологічної травми дітьми та підлітками / К. Ф. Халепа. - С .160-163
Цумарєва, Н. В. Методологічні аспекти проведення психодіагностичного дослідження особливостей емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації / Н. В. Цумарєва. - С .164-167
Черемних, К. О. Конфігурування текстуальної конструкції життя в комунікативних практиках / К. О. Черемних. - С .168-170
Чижиченко, Н. М. Теоретико-методичне обгрунтування психокорекційного впливу на рівень оптимізму в ранньому юнацькому віці / Н. М. Чижиченко. - С .171-174
Чхаідзе, А. О. Своєрідність духовних цінностей у шлюбній мотивації / А. О. Чхаідзе. - С .175-177
Шелег, Т. В. Вплив захисних механізмів психіки на життєтворчість особистості / Т. В. Шелег. - С .178-182
Шкарлатюк, К. І. Особливості формування професійних прогнозів студентів з особливими потребами / К. І. Шкарлатюк. - С .183-185
Шолох, О. А. До проблеми визначення ціннісних орієнтацій особистості у науковій літературі / О. А. Шолох. - С .186-189
Штепа, О. С. Особливості та переваги ресурсного підходу до психологічного аналізу кризи середини життя / О. С. Штепа. - С .190-194
Щербакова, І. М. Трансформаційні зміни духовності в умовах сьогодення / І. М. Щербакова. - С .195-198
Юрченко, З. В. Детермінанти підліткової адикції за умов домашнього насильства / З. В. Юрченко. - С .199-202
Ющенко, І. М. Психологічне благополуччя як критерій адаптації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до соціальних змін / І. М. Ющенко. - С .203-206
Яковенко, Л. Б. Психологічні особливості сприйняття часу людиною / Л. Б. Яковенко. - С .207-209
Ярощук, Н. П. Жінка як жертва сімейного насилля в подружніх стосунках / Н. П. Ярощук. - С .210-212
ДРНТІ
ББК 88я5
РУБ 15
Рубрики: Психологія--збірники наукових праць
   Конфліктологія

   Психологія студента

   психологія молодшого школяра

   "Я-концепція"

   Аутизм дитячий

Кл.слова (ненормовані):
ризиконебезпечні професії -- насильство -- лідерство -- чуйність -- копінг-поведінка -- психічне здоров’я


Дод.точки доступу:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

8.
158.9
П 86


   
    Психологічна модель раннього втручання для дітей з аутизмом [Текст] : [посібник] / І. Сухіна, І. Риндер, Т. Скрипник ; за ред. Сухіної І. В. ; НАПН України, Інститут спеціальної педагогіки. - Київ ; Чернівці : Букрек, 2017. - 192 с. - Бібліогр.: с. 185-191. - ISBN 978-966-399-930-2 : 60.67 грн.
ББК 88.837 + 88.482 + 74.3
РУБ 158.9
Рубрики: Аутизм дитячий
   Психологічна допомога дітям

   Корекційна робота --діти

   Корекційна педагогіка

   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

   Кафедра педагогіки



Дод.точки доступу:
Сухіна, І.; Риндер, І.; Скрипник, Т.; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут спеціальної педагогіки
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

9.


    Скрипник, Тетяна
    Як підготувати дітей з аутизмом до інклюзивної освіти [Текст] / Тетяна Скрипник // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 6-9 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
   Аутизм дитячий

Кл.слова (ненормовані):
співпраця з батьками -- аутичні діти -- інклюзивна освіта -- підготовка аутичних дітей до інклюзії -- нормалізація психофізіологічного стану -- основи соціально-емоційного інтелекту -- види захисних реакцій аутистів
Анотація: "Одна з умов ефективної інклюзії - готовність фахівців, друга - відповідна підготовка дітей. З поданої статті ви дізнаєтесь, як допомогти дошкільнятам з розладами аутистичного спектра успішно розвиватися і впевнено почуватися в колективі однолітків".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 04.06.2024
Кількість запитів 69584
Кількість відвідувачів 1865
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя