Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Зайцева, Л. І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: ПП1/2011/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2011р. N 1
Зміст:
М’ясоїд, П. А. В. А. Роменець : від історичної до канонічної психології / П. А. М’ясоїд. - С.5-16. - Бібліогр.: 11 назв.
Іванко, А. Б. Убитий диктатурою партійного авторитаризму : [про видатного українського педагога В. О. Сухомлинського] / А. Б. Іванко. - С.17-31. - Бібліогр.: 19 назв.
Пам’ятка авторові. - С.32
Бех, І. Д. Категорія совісті в посткласичному психологічному осмисленні / І. Д. Бех. - С.33-42. - Бібліогр.: 13 назв.
Зайцева, Л. І. Принципи опанування природних об’єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева. - С.43-53. - Библиогр.: 7 назв.
Рудишин, С. Д. Концепція біологічної підготовки еколога у вищій школі / С. Д. Рудишин. - С.54-59. - Бібліогр.: 4 назв.
Лукашова, Н. І. Історичний підхід до вивчення навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова. - С.60-73. - Бібліогр.: 20 назв.
Пляка, Л. В. Структура професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів / Л. В. Пляка. - С.74-78. - Бібліогр.: 8 назв.
Волинський, В. П. Проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (проблеми, завдання, шляхи розв’язання) / В. П. Волинський [и др.]. - С.79-86. - Бібліогр.: 5 назв.
Інші автори: Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В.
Бідюк, Н. М. Концептуальні засади прогностичного розвитку системи професійного навчання безробітних в Україні / Н. М. Бідюк. - С.87-95. - Бібліогр.: 4 назв.
Авшенюк, Н. М. Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі / Н. М. Авшенюк. - С.96-104. - Бібліогр.: 6 назв.
Бордакова, О. Шкільний профконсультант в освітній системі Польщі / О. Бордакова. - С.105-114. - Бібліогр.: 9 назв.
Рогова, П. І. Інноваційна діяльність освітянських бібліотек в епоху цивілізаційних змін / П. І. Рогова. - С.115-124. - Бібліогр.: 6 назв.
Карпенко, О. В. Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан : нормативно-правові акти та державно-управлінські рішення / О. В. Карпенко. - С.125-142. - Бібліогр.: 18 назв.
Місяць, Н. Завжди вгору / Н. Місяць. - С.143-147
Жижко, Олена. Поборник людської гідності, свободи і миру / О. Жижко. - С.148-150
Автори номера. - С.150-151
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
74.1
З-17


    Зайцева, Л. І.
    Принципи опанування природних об’єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 43-53. - Библиогр.: 7 назв.
ББК 74.1
Рубрики: Навчальний процес--дошкільники
   Дошкільна освіта

   адаптація дошкільника до ЗНЗ (загальноосвітнього навчального закладу)

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
принципи -- дидактичні принципи -- навчальні ситуації -- уявлення -- узагальнене уявлення -- моделювання -- дидактика -- опанування природніх об’єктів
Анотація: Обгрунтовані принципи моделювання цілісної пояснювально-перетворюючої стратегії у навчальному процесі і намічені шляхи їх реалізації в умовах дошкільного закладу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
Шифр: ПП1/2011/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2011р. N 2
Зміст:
Кремень, В. Г. Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.4-13
Луговий, В. І. Інформація як чинник організації людини : теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий. - С.14-21. - Бібліогр.: 23 назв.
Лігум, Ю. С. Якість освіти і новітні технології навчання в контексті інтеграції в європейський освітній простір / Ю. С. Лігум. - С.22-27
Кузь, В. Г. Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь. - С.28-35. - Бібліогр.: 12 назв.
Бех, І. Д. Психологічні механізми сходження особистості духовних цінностей / І. Д. Бех. - С.37-44. - Бібліогр.: 4 назв.
Зайцева, Л. І. Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева. - С.45-54. - Бібліогр.: 6 назв.
Шевчук, Л. М. Форми й види групової роботи учнів / Л. М. Шевчук. - С.54-62. - Бібліогр.: 7 назв.
Приходченко, К. І. Навчання студентів України за Болонською системою як умова підвищення якості освіти / К. І. Приходченко. - С.63-70. - Бібліогр.: 10 назв.
Непомняща, Т. В. Спеціальні комунікативні конструкції у вивченні математичних дисциплін як засіб розвитку особистості студента технічного вишу / Т. В. Непомняща. - С.70-79. - Бібліогр.: 9 назв.
Гриневич, Л. М. Основи побудови національних систем моніторингу якості освіти / Л. М. Гриневич. - С.80-89. - Бібліогр.: 12 назв.
Методологічні основи визначення педагогічних можливостей і технології проектування й створення аудіовізуальних електронних засобів / Волинський В. П., Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В. - С.90-97. - Бібліогр.: 3 назв.
Зварич, І. М. Теоретичні й практичні дослідження проблеми педагогічної компетентності викладачів у науково-педагогічній літературі США / І. М. Зварич. - С.98-104. - Бібліогр.: 3 назв.
Козак, І. В. Формування гуманістичного світогляду учнів у творчій спадщині В. О. Сухомлинського / І. В. Козак. - С.105-115. - Бібліогр.: 9 назв.
Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне зображення світу / І. В. Гоштанар. - С.115-125. - Бібліогр.: 1 назв.
Карпенко, О. В. Реформування освітніх послуг органами місцевої влади (на прикладі шкіл Берліна) / О. В. Карпенко, Т. О. Петі. - С.126-134. - Бібліогр.: 7 назв.
М’ясоїд, П. А. Підручник із психології і психологічне пізнання / П. А. М’ясоїд. - С.135-143. - Бібліогр.: 26 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
88
З-17


    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 88
Рубрики: Навчання
   Навчальний процес

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
стратегії навчання -- пояснювально-перетворювальна стратегія навчання -- діяльнісний підхід -- компетентісний підіхід -- інтегрований підхід -- розвиток особистості
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентісного, інтегрованого. Синтез цих підходів забезпечить повноцінний розвиток особистості.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 18340
Кількість відвідувачів 1085
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя