Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Калініна, Л.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.
9(03)
У-45


   
    Українсько-російський словник історичних термінів і понять [Текст] / Уклад. А. О. Данильєв, Л. І. Калініна, В. К. Терещенко. - К. : А.С.К., 2003. - 168 с. - Укр., рос. - Библиогр.: с. 167. - ISBN 966-8291-75-1 : 4.20 грн.
ДРНТІ
ББК 63я2
РУБ 9(03)


Дод.точки доступу:
Данильєв, А. О. \уклад.\; Калініна, Л. І. \уклад. .\; Терещенко, В. К. \уклад.\
Примірників всього: 3
Ч.З.№2 (1), ІБв (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), ІБв (1), фб (1)
Знайти схожі

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 196 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.10 грн.
    Зміст:
Заліський, А. А. Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства / А. А. Заліський. - С .5-8
Химинець, В. В. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами / В. В. Химинець. - С .9-13
Калініна, Л. М. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.) / Л. М. Калініна. - С .14-18
Швидун, В. М. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів / В. М. Швидун. - С .19-23
Тимошко, Г. М. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .24-26
Малафіїк, І. В. Системний характер формування понять у школярів / І. В. Малафіїк. - С .27-30
Василенко, Н. В. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи / Н. В. Василенко. - С .31-35
Рогова, Т. В. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи / Т. В. Рогова. - С .36-38
Купенко, О. В. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей / О. В. Купенко. - С .39-42
Землянська, О. В. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання / О. В. Землянська. - С .43-45
Ріхтер, О. Є. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю / О. Є. Ріхтер. - С .46-48
Логвін, В. Л. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу / В. Л. Логвін. - С .49-52
Слєсаренко, О. В. Освіта та інформаційне суспільство / О. В. Слєсаренко. - С .53-57
Петренко, А. А. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти / А. А. Петренко. - С .58-64
Новченкова, К. Д. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті / К. Д. Новченкова. - С .61-64
Онаць, О. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя / О. Онаць. - С .65-69
Вознюк, Л. В. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах / Л. В. Вознюк. - С .70-76
Гурець, В. Т. Технологія прогнозування якості освіти / В. Т. Гурець. - С .77-79
Давидова, Т. М. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи / Т. М. Давидова. - С .80-82
Тверезовський, В. А. Загальні принципи побудови дистанційної освіти / В. А. Тверезовський. - С .83-85
Дупляк, Т. В. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / Т. В. Дупляк. - С .86-88
Климчук, І. О. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ / І. О. Климчук. - С .89-92
Блакитна, Т. І. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу / Т. І. Блакитна. - С .93-97
Тельнова, С. А. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи / С. А. Тельнова. - С .87-99
Тверезовська, Н. Т. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин / Н. Т. Тверезовська. - С .100-103
Михайленко, Т. В. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи / Т. В. Михайленко. - С .104-106
Артюх, М. С. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти / М. С. Артюх. - С .107-110
Кивлюк, О. П. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня / О. П. Кивлюк. - С .111-112
Рябуха, М. І. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу / М. І. Рябуха. - С .117-120
Вдовиченко, Р. П. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / Р. П. Вдовиченко. - С .121-123
Письменна, М. Ф. Інформаційний супровід навчального процесу / М. Ф. Письменна. - С .124-126
Філіппова, Л. Л. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу / Л. Л. Філіппова. - С .127-129
Губаш, О. П. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / О. П. Губаш, В. В. Лапінський. - С .130-133
Звоник, В. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій / В. Звоник. - С .134-137
Деркач, Г. І. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій / Г. І. Деркач. - С .138-140
Бережний, С. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва / С. В. Бережний, Л. С. Аристова. - С .141-143
Удовиченко, О. О. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / О. О. Удовиченко. - С .144-146
Федоренко, В. О. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії / В. О. Федоренко. - С .147-150
Грушова, А. А. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом / А. А. Грушова. - С .151-153
Петровський, С. С. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів / С. С. Петровський. - С .154-156
Коваленко, Є. І. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів / Є. І. Коваленко. - С .157-159
Авраменко, К. Б. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі / К. Б. Авраменко. - С .160-162
Островерхова, Н. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку / Н. Островерхова. - С .163-167
Пасечнікова, Л. П. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів / Л. П. Пасечнікова. - С .168-170
Петренко, Л. М. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів / Л. М. Петренко. - С .171-174
Шалар, Л. В. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості / Л. В. Шалар. - С .175-177
Лебідь, І. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.) / І. Лебідь. - С .178-183
Хоменко, В. В. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції / В. В. Хоменко. - С .184-187
Лисенко, І. В. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .188-191
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Управління школою
   Викладання інформатики

   Директор школи

   Педагогічний колектив

   Управління освітою

   Вища освіта в Україні--якість освіти

   Здоров’я учнів

   Дистанційна освіта

   Економічна освіта

   Профільне навчання

   Управління персоналом

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Початкова освіта в Україні--історія, 1917-1920 рр.

   освіта в зарубіжних країнах

   Чернігівщина--початкова освіта--історія
    Франція--освіта

Кл.слова (ненормовані):
підвищення якості освіти


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

3.
371.01
П78


   
    Проблеми сучасного підручника [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 8 / Інститут педагогіки АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 544 с. - ISBN 978-966-644-096-2 : 15.50 грн.
    Зміст:
Загальні питання теорії сучасного підручникотворення
Шамелашвілі, Р. М. Підручник для загально-освітньої школи як феномен навчально-методичного та деякі питання його експертного оцінювання / О. М. Топузов; В. В. Мелешко. - С .8-19
Топузов, О. М. Профільне навчання: проблеми формування змісту курсів за вибором та організація навчальної діяльності в загально-освітніх навчальних закладах / В. В. Мелешко; І. М. Семененко. - С .20-27
Мелешко, В. В. Використання навчальної книги як основного засобу фомування ключових компетенцій учнів сільскої малочисельної школи / І. М. Семененко; Т. П. Соколовська. - С .28-34
Семененко, І. М. Підручник як засіб організації навчальної діяльності / Т. П. Соколовська; Ю. С. Мельник. - С .35-41
Теорія і практика створення й використання електронних засобів навчання
Соколовська, Т. П. Інноваційні електронні навчально-методичні комплекти як засіб модифікації традиційної системи навчання / Ю. С. Мельник; Л. М. Калініна. - С .42-46
Волинський, В. П. Конструювання і впровадження електронних підручників: проблеми, завдання, шляхи вирішення / К. Г. Назаренко; В. П. Корнєєв. - С .47-55
Мельник, Ю. С. Методичні аспекти використання електронного підручника з фізики у сільській школі / Л. М. Калініна; Л. І. Круглик. - С .56-65
Назаренко, К. Г. Методичні можливості застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови / В. П. Корнєєв; Л. Б. Паламарчук. - С .66-70
Калініна, Л. М. Програмно-методичне забеспечення навчального модулю "інформаційне управління в сфері освіти" для керівників шкіл / Л. І. Круглик; І. В. Лов’янова. - С .71-84
Особливості підручникотворення в галузях природничо-математичних дисціплін і технологій
Корнєєв, В. П. Дидактичні і методичні засади підручника географії / Л. Б. Паламарчук; О. В. Корнєєв. - С .85-101
Круглик, Л. І. Результати апробації підручника "загальна географія" для 6-го класу ЗНЗ 12-річної школи / І. В. Лов’янова; В. М. Андрєєва. - С .102-106
Назаренко, Т. Г. Методичні засади та реалізація ії у новому підручнику з географії / Г. М. Ісаєва; П. С. Скавронський. - С .107-111
Паламарчук, Л. Б. Реалізація соціокультурної складової змісту шкільних підручників з географії / О. В. Корнєєв; Т. В. Коршевнюк. - С .112-120
Лов’янова, І. В. Задачі у підручниках з природничих дисциплін як засіб формування інтелектуальних умінь старшокласників / В. М. Андрєєва; Т. В. Колесник, Т. В. Хмара. - С .121-129
Ісаєва, Г. М. Формування умінь і навичок роботи з текстом підручника географії / П. С. Скавронський; О. І. Глобін. - С .130-137
Корнєєв, О. В. Роль і значення географічного краєзнавства в підручниках географії / Т. В. Коршевнюк; Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко. - С .138-144
Андрєєва, В. М. Роль шкільного підручника фізичної географії в розвитку творчої діяльності учнів / Т. В. Колесник, Т. В. Хмара; І. П. Крячко. - С .168-175
Скавронський, П. С. Шкільний підручник з географії - один з основних засобів формування картознавчої компетенції учнів основної школи / О. І. Глобін; Є. П. Соколов. - С .188-198
Коршевнюк, Т. В. Знання про молекулярні основи життя у змісті чинних підручників біології для учнів 10 класів / Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко; П. В. Мороз. - С .215-223
Колесник, Т. В. Про дидактичні можливості педагогічних программних засобів з алгебри і початків аналізу / І. П. Крячко; М. М. Сидоренко. - С .239-247
Глобін, О. І. Модель побудови системи текстових задач у підручниках з математики / Є. П. Соколов; О. В. Іванова. - С .248-255
Мацько, Н. Д. Оцінювання якості шкільного підручника з математики / П. В. Мороз; В. Собко. - С .256-262
Крячко, І. П. Дидактичні принципи та концептуальні засади створення підручника з астрономії / М. М. Сидоренко; Н. Васильківська. - С .269-277
Соколов, Є. П. Про складні етапи в розв’язуванні фізичних задач шкільного курсу фізики / О. В. Іванова; О. Д. Карпюк. - С .306-316
Проблеми шкільного підручника з гуманітарних дисциплін
Мороз, П. В. Роль і місце навчального тексту шкільного підручника історії в умовах дослідницького навчання (на прикладі експериментального підручника історії стародавнього світу) / В. Собко. - С .340-351
Сидоренко, М. М. Система вправ і завдань підручника з іноземної мови як засіб розвитку пізнавальної активності учнів / Н. Васильківська. - С .407-414
Шкільний підручник для початкових та спеціальних шкіл
Іванова, О. В. Буквар - видання приоритетне / О. Д. Карпюк. - С .421-425
Суржук, Т. Індивідуалізований підхід до навчання грамоти / Т. Суржук. - С .444-457
Собко, В. Граматична пропедевтика у процесі навчання грамоти / В. Собко. - С .476-482
Васильківська, Н. Громадянське виховання особистості молодшого школяра засобами матеріалів букваря / Н. Васильківська. - С .483-488
Григор’єва, О. Матеріал букваря як засіб формування і розвитку культури мовлення першокласників / О. Григор’єва, С. Олійник. - С .489-498
Карпюк, О. Д. Обгрунтування концепції авторської серії навчальних видань з англійської мови для початкових класів загальноосвітніх шкіл України / О. Д. Карпюк. - С .532
ДРНТІ
ББК 74.202.26я43
РУБ 371.01
Рубрики: Профільне навчання
   Електронні підручники

   Електронні засоби навчання

   Викладання англійської мови

   Викладання фізики

   Підручники географії

   Підручники математики

   Підручники астрономії

   Підручники фізики

   Підручники біології

   Підручники інформатики

   Підручники іноземної мови

   Підручники англійської мови

   Підручники історії

   Підручники для школи

   Буквар

   Культура мовлення першокласників

   навчання грамоти

Кл.слова (ненормовані):
електронні підручники -- індивідуальне навчання


Дод.точки доступу:
Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн.
    Зміст:
Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11
Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14
Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23
Отрошко, Т. В. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23
Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26
Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33
Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36
Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36
Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40
Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45
Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48
Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53
Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів / О. В. Забарний. - С .54-56
Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60
Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63
Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68
Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71
Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75
Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78
Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83
Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86
Жила, С. О. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94
Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96
Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103
Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103
Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108
Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112
Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115
Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120
Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125
Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129
Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134
Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138
Грона, Н. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140
Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144
Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149
Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155
Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160
Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163
Осавалюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166
Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171
Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176
Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180
Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188
Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192
Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195
Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198
Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес--Україна


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайки, сім'я \о них\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

5.
Шифр: ОІУ/2006/9/1
   Журнал

Освіта і управління [Текст] : Науково-практичний журнал. - Київ : ЗАТ "ВІПОЛ", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2006р. т.9 N 1
Зміст:
Білецький, В. Схід України в інтегративних процесах сучасного державотворення / В. Білецький. - С.7-20
Андрос, Є. Українські селяни: цілковита безвихідь і проблиски надії / Є. Андрос. - С.21-31
Сурмін, Ю. Метод аналізу ситуацій (case studi) та його навчальні можливості / Ю. Сурмін. - С.32-50
Пивоварова, О. Аналіз деяких особливостей діяльності вищих навчальних закладів США / О. Пивоварова, О. Романовський. - С.51-60
Калініна, Л. Автоматизована система управління "Школа": моделювання і технологія використання / Л. Калініна. - С.61-70
Тимошко, Г. Про деякі аспекти підготовки керівників загальноосвітнього навчального закладу до управління якістю освіти / Г. Тимошко. - С.71-77
Мудрік, В. Функції педагогічного управління фізичним вихованням студентів / В. Мудрік. - С.78-83
Федько, А. Якість освіти як об’єкт управління / А. Федько, Ю. Федько. - С.84-87
Корнєєва, Л. Якість освітніх послуг з позицій міжнародних стандартів серії ISO 9000:2000 / Л. Корнєєва, М. Сіницький. - С.87-90
Бабкіна, О. Проблеми підвищення якості вищої освіти в Україні у контексті болонських реформ / О. Бабкіна. - С.91-94
Островерхова, Н. Морфологія аналізу якості уроку / Н. Островерхова. - С.95-102
Фатєєва, Е. Особливості управління навчальним процесом у центрі довузівської підготовки / Е. Фатєєва. - С.103-110
Липова, Л. Профільне навчання: до питання становлення / Л. Липова, В. Малишева. - С.111-116
Кнорр, Н. Технологія оцінювання ефективності функціонування обласного ліцею / Н. Кнорр. - С.117-122
Роджерс, К. Діалог з проблемами зла і злої поведінки / К. Роджерс, Р. Мей. - С.123-136
Ельбрехт, О. Проблеми розвитку професійної відповідальності викладача / О. Ельбрехт. - С.137-144
Морс, Д. Пропущена ланка між теорією доброчесності та етикою бізнесу / Д. Морс. - С.145-155
Александров, В. Освітня послуга: суть та моделі якості / В. Александров. - С.156-164
Струк, Н. Загальноосвітня школа в нових умовах господарювання / Н. Струк, В. Курець. - С.165-168
Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: РШ/2006/3
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2006р. N 3
Зміст:
Красняков, Є. Державна політика в освітянській сфері в період українського державотворення / Є. Красняков. - С.3-8.
Дем’яненко, Н. Співвідношення модернізаційних тенденцій та національних традицій у змісті діяльності вищої школи: авторський курс "Історія освітньо-виховних систем / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.11-17.
Калініна, Л. Естетичне виховання молодших школярів як соціально-педагогічна проблема / Л. Калініна. - С.24-26.
Мерлянова, О. Вплив фуекцій народного танцю на виховання особистості / О. Мерлянова. - С.27-29.
Донець, З. Архітектурна культурна спадщина у навчанні й вихованні / З. Донець. - С.29-31.
Олексін, Ю. Навчання у співпраці - ефективний шлях формування рис громадянськості старшокласників на уроках історії / Ю. Олексін. - С.32-35.
Сащак, Н. Культура мови та мовлення людини / Н. Сащак. - С.43-45.
Орлова, Н. Формування патріотичних та громадських почуттів учнів (на матеріалі педагогічної спадщини О. Захаренка) / Н. Орлова. - С.39-41.
Журавльова, С. Соціоорієнтована модель виховання особистості Георга Кершенштейнера в освітніх / С. Журавльова. - С.71-80.
Сбруєва, А. Уроки запровадження сучасних освітніх реформ у розвинутих англомовних країнах / А. Сбруєва. - С.74-76.
Вачевський, М. Сучасна економічна освіта у країнах Західної Європи: формування професійних компетенцій / М. Вачевський. - С.71-74.
Березівська, л. Нові підходи П. М. Ігнатьєва до реформи шкільної освіти (1915-1916 роки XX ст.) / л. Березівська. - С.64-67.
Рейзенкінд, Т. Мистество кіно як фактор організації модульно-рейтингового підходу до навчання в поліхудожньому вихованні молоді / Т. Рейзенкінд. - С.58-61.
Юник, Д. Оволодіння музичним матеріалом в процесі інструментальної підготовки школярів / Д. Юник. - С.55-57.
Совгіра, С. Нетрадиційні форми екологічної освіти учнів / С. Совгіра. - С.51-54.
Дмитрук, С. Груподинамічні вправи як засіб формування корпоративної культури / С. Дмитрук; О. Вєтохов. - С.48-51.
Вєтохов, О. Психолого-педагогічні умови для успішного навчання іноземного читання / О. Вєтохов. - С.46-47.
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Калініна, Л.
    Естетичне виховання молодших школярів як соціально-педагогічна проблема [Текст] / Л. Калініна // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N3. - С. 24-26. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: естетичне виховання


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Знайти схожі

8.


    Калініна, Л.
    Автоматизована система управління "Школа": моделювання і технологія використання [Текст] / Л. Калініна // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2006. - Том9, N1. - С. 61-70
Рубрики: управління школою
   управління та інформаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
управління інформаційне


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: РШ/2006/7
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2006р. N 7
Зміст:
Києнко-Романюк, Л. Розвиток критичного мислення в учнів і студентів: теорія і практика / Л. Києнко-Романюк. - С.13-15.
Петрова, А. Дидактичні умови організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів / А. Петрова. - С.16-19.
Соколенко, Л. Педагогічні умови формування культури здорового способу життя студентської молоді / Л. Соколенко. - С.29-31.
Молчан, О. Соціально-культурна активність як мета культурного розвитку молодих людей із фізичними та сенсорними обмеженнями / О. Молчан. - С.35-38.
Колодько, Т. Спрямування іншомовної соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземних мов на міжкультурне спілкування у процесі професійної підготовки / Т. Колодько. - С.38-41.
Симоненко, Т. Наукове обгрунтування пріоритетних принципів у роботі над формуванням професійної комунікативної компетенції студентів-філологів / Т. Симоненко. - С.44-47.
Галів, М. Проблема виховання характеру людини в педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / М. Галів. - С.66-69.
Калініна, Л. Розвиток і становлення театру ляльок як виду мистецтва та його виховні особливості / Л. Калініна. - С.69-72.
Бевз, О. Питання дитячої обдарованості в американській системі шкільної освіти / О. Бевз. - С.78-80.
Біда, Т. З досвіду роботи школи Англо-Континентал / Т. Біда. - С.76-78.
Журавльова, С. Реалізація антропософських ідей Рудольфа Штайнера в процесі становлення вальдорфської педагогічної системи / С. Журавльова. - С.73-76.
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Калініна, Л.
    Розвиток і становлення театру ляльок як виду мистецтва та його виховні особливості [Текст] / Л. Калініна // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N7. - С. 69-72. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: театр ляльок


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
Статистика
за 24.05.2024
Кількість запитів 4558
Кількість відвідувачів 1114
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя