Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Морозов, Володимир@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: ВОУ1/2013/1
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2013р. N 1
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Інтеграція цінностей: педагогічний досвід Європи. Стаття перша. Велика Хартія Університетів / Віктор Андрущенко. - С.5-10. - Бібліогр.: 6 назв.
Закревський, Володимир. Трансформація діяльності соціогуманітарної галузі: концептуальна версія / Володимир Закревський. - С.11-16. - Бібліогр.: 1 назв.
Прудченко, Інна. Індивідуальний сенс педагогічної освіти / Інна Прудченко. - С.17-22. - Бібліогр.: 7 назв.
Онкович, Ганна. Медіадидактика вищої школи: український досвід / Ганна Онкович. - С.23-29. - Бібліогр.: 15 назв.
Корсак, Костянтин. Сучасна точка біфуркації світової науки і перспективи глобального майбутнього / Костянтин Корсак. - С.30-35. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
Морозов, Володимир. Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність / Володимир Морозов. - С.36-41. - Бібліогр.: 9 назв.
Смолінська, Олеся. Етичність як чинник розширення та обмеження дієвості організаційної культури педагогічних університетів / Олеся Смолінська. - С.42-49. - Бібліогр.: 18 назв. : рис.
Дем’яненко, Наталія. Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури / Наталія Дем’яненко. - С.50-56. - Бібліогр.: 16 назв.
Дмитрієв, Валерій. Маркетингова стратегія ВНЗ / Валерій Дмитрієв. - С.57-62. - Бібліогр.: 13 назв. : рис.
Куліненко, Лілія. Педагогічна практика: компетентнісний підхід / Лілія Куліненко. - С.63-68. - Бібліогр.: 13 назв.
Похресник, Анатолій. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / Анатолій Похресник. - С.69-74. - Бібліогр.: 10 назв.
Блохін, Олег. Український спорт у сучасній соціокультурній реальності / Олег Блохін. - С.75-81. - Бібліогр.: 15 назв.
Коваль, Людмила. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: культуротворчий вимір / Людмила Коваль. - С.82-87. - Бібліогр.: 9 назв.
Козієвська, Олена. Академічна мобільність: причини вибору навчання за кордоном / Олена Козієвська. - С.88-97. - Бібліогр.: 28 назв.
Печко, Наталія. Формування моральної культури як основна мета виховання особистості / Наталія Печко. - С.98-104. - Бібліогр.: 13 назв.
Ярчук, Юлія. Природа "здорового способу життя" та чинники його формування / Юлія Ярчук. - С.105-111. - Бібліогр.: 22 назви.
Луговий, Володимир. Міжнародна науково-практична конференція "Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу" / Володимир Луговий, Світлана Калашнікова, Жанна Таланова. - С.112-115
Світлої пам’яті Владлена Степановича Лутая : 17 лютого [2013 р.] пішов із життя Лутай Владлен Степанович - відомий науковець, вчений і педагог. - С.116 : портр.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Морозов, Володимир.
    Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність / Володимир Морозов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 36-41. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Педагогічна освіта
Кл.слова (ненормовані):
просвітництво -- наука -- культура -- формування особистості -- педагогічний процес -- дослідницька діяльність -- вчителі -- учні -- наукова підготовка вчителя -- творчий учитель -- педагог-дослідник -- моральне виховання
Анотація: Аналізується історична ґенеза взаємодії (поєднання) просвітництва і наукової діяльності, значення цієї взаємодії для сучасного освітньо-виховного процесу. Зазначається, що педагогічний процес є повноцінним, коли містить і виховний (просвітництво), і дослідницький елементи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ВОУ1/2013/2
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2013р. N 2
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Доповідь з нагоди презентації Проекту "Проблеми підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ століття (Педагогічна Конституція Європи)" / Віктор Андрущенко. - С.5-7
Кремень, Василь. Що робить державу успішною в пору глобалізації? : промова на зібранні представників Дипломатичного корпусу, акредитованого в Україні, 11 берез. 2013 р. / Василь Кремень. - С.8-10
Обговорюємо проекти Закону України "Про вищу освіту" / Леонід Губерський, Євген Суліма, Лілія Гриневич, Володимир Луговий, Віктор Андрущенко, Ростислав Рижков, Єлизавета Шепетильнікова, Володимир Литвин, Віль Бакіров, Петро Таланчук, Михайло Згуровський. - С.11-12
Коцан, Ігор. Професійна підготовка сучасного вчителя: проблеми і орієнтири / Ігор Коцан. - С.13-19. - Бібліогр.: 4 назви.
Василюк, Алла. Наукові підходи до аналізу освітніх реформ / Алла Василюк. - С.20-25. - Бібліогр.: 10 назв. : рис.
Семенюк, Наталія. Нормативно-правове забезпечення розв’язання суперечностей безперервної освіти / Наталія Семенюк. - С.26-32. - Бібліогр.: 11 назв.
Куліненко, Лілія. Освіта як чинник формування громадянських якостей особистості / Лілія Куліненко. - С.33-39. - Бібліогр.: 14 назв.
Скиртач, Віолета. Проблема суб’єкта вищої освіти в контексті дисциплінарної влади : (роздуми, навіяні М. Фуко) / Віолета Скиртач, Олександр Періг. - С.40-47. - Бібліогр.: 9 назв.
Шугалій, Наталія. Ґенеза та сучасні тенденції розвитку LLL / Наталія Шугалій. - С.48-53. - Бібліогр.: 11 назв.
Морозов, Володимир. Упровадження новітніх інформаційних технологій у сучасний педагогічний дискурс / Володимир Морозов. - С.54-58. - Бібліогр.: 12 назв.
Олексенко, Роман. Підготовка і перепідготовка кадрів у системі економічної освіти / Роман Олексенко. - С.59-67. - Бібліогр.: 14 назв.
Петько, Людмила. Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів / Людмила Петько. - С.68-74. - Бібліогр.: 18 назв. : табл.
Лук’янченко, Ольга. Краєзнавство як засіб актуалізації навчальних компетентностей студентів на заняттях з етнографії / О. Лук’янченко ; Ольга Лук’янченко. - С.75-78. - Бібліогр.: 6 назв.
Кузьмінський, Євген. Освітні аспекти формування єдиного біоенергетичного простору України / Євген Кузьмінський, Катерина Щурська. - С.79-84. - Бібліогр.: 9 назв. : рис., табл.
Шаповал, Володимир. Підготовка фахівців у науковій та освітній галузях державного управління як чинник державотворення / Володимир Шаповал. - С.85-88
Поляк, Ольга. Вища освіта ХХІ століття: між науковим плануванням і маркетингом освітніх послуг / Ольга Поляк. - С.89-94. - Бібліогр.: 11 назв.
Калашнікова, Світлана. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність Європейської платформи модернізації вищої освіти / Світлана Калашнікова. - С.95-101. - Бібліогр.: 15 назв.
Гаращук, Олена. Вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти в контексті розбудови інноваційної економіки / Олена Гаращук, Віра Куценко, Ірина Содоль. - С.102-108. - Бібліогр.: 6 назв. : рис., табл.
Майборода, Василь. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів в Інституті вищої освіти Національної академії педагогічних наук України (2001-2012 рр.) / Василь Майборода, Ганна Лесик. - С.109-113. - Бібліогр.: 5 назв.
Кравчук, Віра. Використання мистецтвознавчої періодики у навчанні студентів творчих ВНЗ / Віра Кравчук. - С.114-119. - Бібліогр.: 10 назв.
Волинка, Григорій. "Велич духовності" : рецензія на наукове видання "Філософія: Історія. Людина. Освіта" академіка НАН України Л. Губерського, академіка НАПН України В. Кременя та доктора філософських наук, професора В. Ільїна / Григорій Волинка. - С.120-121
Бойченко, Михайло. Рецензія на монографію В. Андрущенка "Світанок Європи : проблема формування нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ століття". - К. : Знання України, 2011. - 1099 с. / Михайло Бойченко. - С.121-122
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Морозов, Володимир.
    Упровадження новітніх інформаційних технологій у сучасний педагогічний дискурс / Володимир Морозов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 54-58. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--інформатизація освіти
   нові педагогічні технології

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний дискурс -- інформаційні технології -- комп’ютерна техніка -- інтерактивні технології -- мультимедійні технології -- інформаційна грамотність -- інформаційна культура
Анотація: Нові інформаційні технології на базі технічних пристроїв і програмного забезпечення важливі для освіти розширенням доступу до інформації та економією часу і матеріалів. Педагогічний дискурс вдосконалюватиметься через використання телекомунікаційних мереж (Інтернету) з інтерактивними та мультимедійними технологіями. Відтак, необхідне підвищення інформаційної грамотності і культури дискурсантів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: ВОУ1/2014/2
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2014р. N 2
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Педагогіка миру: актуальність теорії та практики / Віктор Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: 11 назв.
Луговий, Володимир. Стратифікація та стійкість "орбіт" топ-закладів вищої освіти у світі / Володимир Луговий, Олена Слюсаренко, Жанна Таланова. - С.13-20. - Бібліогр.: 13 назв. : табл.
Васильєв, Анатолій. Інноваційні аспекти ІТ-підготовки та підвищення кваліфікації фахівців: досвід українських університетів / Анатолій Васильєв, Сергій Шкарлет. - С.21-27. - Бібліогр.: 9 назв.
Коваленко, Вільям. Дидактологістика у вищій школі: критерії та стандарти текстовізованого розуму / Вільям Коваленко. - С.28-35. - Бібліогр.: 6 назв.
Морозов, Володимир. Філософія впровадження інновацій у педагогічний процес / Володимир Морозов. - С.36-41. - Бібліогр.: 11 назв.
Корсак, Костянтин. Нооглосарій як засіб позитивізації майбутнього й нових цілей вищої освіти / Костянтин Корсак, Юрій Корсак. - С.42-48
Касьянов, Дмитро. Філософські засади осягнення сучасних нанотехнологій / Дмитро Касьянов. - С.49-54. - Бібліогр.: 14 назв.
Карпаш, Максим. Вища інженерна освіта в умовах сталого розвитку суспільства / Максим Карпаш, Євстахій Крижанівський, Олег Карпаш. - С.55-60. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
Подлєсний, Сергій. Інноваційна модель підготовки інженерних кадрів / Сергій Подлєсний, Олександр Періг. - С.61-66. - Бібліогр.: 11 назв.
Кульбашна, Ярослава. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології: міжнародний аспект / Ярослава Кульбашна. - С.67-73. - Бібліогр.: 15 назв. : табл.
Федоров, Олександр. Синтез теології та медіаосвіти: російський стан справ / Олександр Федоров. - С.74-79. - Бібліогр.: 14 назв.
Онкович, Ганна. Професійно-орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Ганна Онкович. - С.80-87. - Бібліогр.: 16 назв.
Бак М. Основні суперечності інформаційного простору освіти в сучасній Україні та шляхи їх подолання / Бак Мирослав. - С.88-93. - Бібліогр.: 14 назв.
Шульга, Валентина. Особливості ієрархії цінностей польських та українських студентів / Валентина Шульга, Ірина Сікорська. - С.94-101. - Бібліогр.: 12 назв. : табл.
Каланова, Шолпан. Участь студентів у процедурі забезпечення якості вищої освіти: досвід Європи та Казахстану / Шолпан Каланова, Мейргуль Алписбаєва. - С.102-107. - Бібліогр.: 5 назв.
Сінельнікова, Наталія. Формування педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи (ІІ половина ХХ ст.) / Наталія Сінельнікова. - С.108-112. - Бібліогр.: 5 назв.
Іванова, Ольга. ХІІ Міжнародна науково-практична конференція "Пріоритети розвитку сучасної освіти: теорія, методологія, практика" / Ольга Іванова. - С.113-115
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
74.04
М 80


    Морозов, Володимир.
    Філософія впровадження інновацій у педагогічний процес / Володимир Морозов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 36-41. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Освіта--інновації--філософський аспект
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний процес -- навчальний процес -- навчально-виховний процес -- інновація -- філософія інновації -- методологія педагогіки
Анотація: Упровадження інновацій у педагогічний процес реалізується переважно через його вдосконалення, радикальну трансформацію або видозміну, які складаються з елементів не тільки модернізації традиційної системи, але й її трансформації. У навчальному процесі як складовій процесу педагогічного інноватизація має певні особливості. Насамперед формується філософія інновацій, яка згодом конкретизується і в основних елементах навчального процесу - цільовому, змістовому, процесуальному, технологічному та оцінному, і в його цілісній конструкції. Головні критерії ефективності педагогічного процесу виражаються показниками вихованості учнів та студентів і визначають основні форми й напрями діяльності з удосконалення педагогічної роботи в школі та ВНЗ.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 28.05.2024
Кількість запитів 34277
Кількість відвідувачів 1104
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя