Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шалда, Наталія@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-27 
1.
Шифр: ВМДЗ/2012/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 8
Зміст:
Панасюк, Тамара. Шестирічкам - впевнений старт! / Т. Панасюк. - С.4-6.
Піроженко, Тамара. Чому "гальмує" дошкільна зрілість / Т. Піроженко, С. Ладивір. - С.7-12.
Ткачук, Таїсія. Пізнавальна активність: особливості розвитку у дошкільників / Т. Ткачук. - С.13-18.
Зайцева, Лариса. Технологія розвивального навчання дітей дошкільного віку / Л. Зайцева. - С.19-31.
Байдюк, Світлана. Працюємо за програмою "Впевнений старт" / С. Байдюк. - С.35-42.
Рожок, Тетяна. Забезпечення наступності між дошкільним навчальним закладом та початковою школою / Т. Рожок, В. Харматова. - С.43-46.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на вересень. - С.4749.
Леус, І. створення мультимедійної презентації / І. Леус. - С.50-55.
Шалда, Наталія. Інтеграція суспільного та родинного виховання / Н. Шалда. - С.56-63.
Демиденко, Людмила. Посвята в "Дзвіночки": Ви - з нами! Ми - з вами! І всв ми разом! / Л. Демиденко. - С.64-70.
Жижина, Ірина. Народилося яєчко / І. Жижина. - С.71-74.
Свята та цікаві події жовтня. - С.75-76.
Іванченко, Ірина. Права на додаткову соціальну відпустку матері двох дітей віком до 15 років, одна з яких є інвалідом з дитинства. / І. Іванченко. - С.77-78.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
74.200
Ш 18


    Шалда, Наталія.
    Інтеграція суспільного та родинного виховання / Н. Шалда // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 8. - С. 56-63.
ББК 74.200
Рубрики: Дошкільне виховання--сімейне виховання
Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічне вивчення сім’ї -- умови успішної співпраці -- організація взаємодії з родинами -- дошкільники -- ранній вік -- створення інформаційного середовища -- відкриті заходи -- педагогічний порадник -- співпраця з батьками -- реалізація проектів
Анотація: Про основні форми і методи взаємодії педагогів з батьками та їх залучення до участі в освітньому процесі в ДНЗ.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
Шифр: ВМДЗ/2013/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 5
Зміст:
Бєлєнька, Г. Золота лінія перетину домашнього і суспільного виховання дітей дошкільного віку / Г. Бєлєнька. - С.4-10.
Варламова, Людмила. Партнерська взаємодія педагога з дитиною / Л. Варламова. - С.11-18.
Тест для визначення характеру взаємодії вихователя з дітьми. - С.19.
Шалда, Наталія. Літо дітям - на добро, на втіху, або особливості планування роботи з дошкільниками влітку / Н. Шалда. - С.20-29.
Садова, Надія. Замовляємо видання напряму "МЦФЕР : Освіта" через інтернет; крок за кроком / Н. Садова. - С.30-32.
Миронова, Світлана. Оформлення документації вчителями-дафектологами та вчителями-логопедами спеціального дошкільного навчального закладу / С. Миронова. - С.33-44.
Нмзковська, Олена. Гармонія родинних стосунків різних поколінь - необхідна умова родинного виховання / О. Нмзковська. - С.45-53.
Старченко, Валентина. Рідний дім - центр просторового буття дитини / В. Старченко. - С.54-62.
Кущова, Тетяна. Реалізація творчого освітнього проекту "Батьківські родзинки для кожної дитинки" / Т. Кущова, О. Мельник. - С.63-67.
Користуємося календарем. - С.68-69.
Джемула, Галина. День родини / Г. Джемула. - С.70-75.
Суховерха, Ганна. Свято шоколаду / Г. Суховерха. - С.76-78.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Шалда, Наталія.
    Літо дітям - на добро, на втіху, або особливості планування роботи з дошкільниками влітку / Н. Шалда // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 5. - С. 20-29.
ББК 74.100.58
Рубрики: Дошкільне виховання--оздоровлення дітей
Кл.слова (ненормовані):
планування роботи -- оздоровлення -- літній період -- оздоровчі завдання -- освітні завдання роботи -- тематичні блоки
Анотація: У статті подано план роботи дошкільного навчального закладу №1"Дзвіночок" на літній період.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.


    Шалда, Наталія
    Поділилась осінь з нами щедро різними дарами : цикл інтегрованих занять для дітей молодшої групи (природа+математика+сенсорика) [Текст] / Наталія Шалда, Валентина Бороденко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 9. - С. 30-32 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані заняття -- діти молодшої групи -- дидактична гра -- дослідницька діяльність
Анотація: Подано цикл інтегрованих занять для дітей молодшої групи (природа+математика+сенсорика). Такі заняття з використанням дослідницької діяльності доцільно проводити в осінню пору, вивчаючи тему "Овочі й фрукти".


Дод.точки доступу:
Бороденко, Валентина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Шалда, Наталія
    Зимові картини, що випромінюють тепло : цикл занять для дітей старшої групи за творами В. Кірдій [Текст] / Наталія Шалда, Олена Чаус // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 30-34 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--образотворчість дітей
Кл.слова (ненормовані):
заняття в ЗДЩ за картинами -- ІКТ -- художня культура -- репродукції картин
Анотація: Пропонується цикл занять для дітей старшої групи за творами В. Кордій, мета якого - формувати вміння емоційно сприймати репродукції картин та відчувати їхній настрій; вправляти в умінні розглядати, розуміти твори мистецтва; сприяти розвитку сенсорних аналізаторів; спонукати дітей до фантазування на основі запропонованих сюжетів картин, використовуючи прийоми ТРВЗ; учити комбінувати елементи зимового пейзажу на інтерактивній дошці у єдиній зимовий колаж; стимулювати мовленнєву ініціативу й активність; розвивати уяву, товариськість та ін.


Дод.точки доступу:
Чаус, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Неселевська, Ольга
    У садочку влітку не нудьгують дітки : фотоконкурс "Наші діти" [Текст] / Ольга Неселевська, Наталія Шалда // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - 4 обкладинки . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--конкурси
Кл.слова (ненормовані):
фотоконкурс
Анотація: Ольга Неселовська, директор, та Наталія Шалда, вихователь-методист, ЗДО № 1 "Дзвіночок" з міста Шостки Сумської області надіслали світлини на фотоконкурс "Наші діти" літніх ігор і розваг на ігрових майданчиках дитсадка.


Дод.точки доступу:
Шалда, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Шалда, Наталія
    Ягоди - соковиті дарунки літа : цикл інтегрованих занять для дітей старшої групи [Текст] / Наталія Шалда // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 25-29 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
художня літератра -- розвиток мислення -- організація занять -- спостереження за ягідними рослинами -- інтегровані заняття для дітей -- діти старшого дошкільного віку
Анотація: Представлено цикл інтегрованих занять для дітей старшої групи. Мета занять - продовжити формувати уявлення дітей про характерні ознаки, якості й особливості лісових та садових ягід, ягідних кущових рослин (смородини, порічки, аґрусу, малини, полуниці, суниці, ожини) та дерев (шовковиці тощо); вчити розрізняти ягідні кущі за листям, квітами; ягоди - за місцем зростання, кольором, смаком, формою, насінням; ознайомлювати дітей з умовами росту ягідних рослин, догляду за ними та окремими способами розмноження; продовжувати збагачувати активний словник дітей на основі знань і уявлень про довкілля; виховувати любов до природи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Шалда, Наталія
    Граємо радо - мороз не завада : робота з дітьми старшої групи за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль" [Текст] / Наталія Шалда, Тетяна Кузьміна // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 13-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- ІКТ -- розвиток мислення -- інтегрована освіта -- освітній простір -- заняття за сюжетними картинами
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль". Мета заняття: розширити знання дітей про природні явища та життя людей узимку, використовуючи сюжетну картину; зацікавлювати дітей сюжетом картини, вправляти в умінні виділяти конкретні об'єкти та сюжети, кольори та їх відтінки, дрібні деталі, уявляти різні звуки, "оживляти" персонажів картини; збагачувати активний словник дітей; формувати вміння сприймати сюжет картини, усвідомлювати її зміст, відчувати і розуміти настрій персонажів. Завдяки динамічній зміні форм і завдань забезпечувати достатній рівень інтелектуальної, моленнєвої та емоційної активності дітей.


Дод.точки доступу:
Кузьміна, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Шалда, Наталія
    Упроваджуємо інновації: як відстежити результативність? [Текст] / Наталія Шалда // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 21-25 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--якість освіти
Кл.слова (ненормовані):
якість освітнього процесу -- робота з колективом
Анотація: Сьогодні в соціальних мережах відбувається активний обмін досвідом упровадждення педагогічних інновацій у практику роботи закладів дошкільної освіти. Як вихователям зорієнтуватися в морі фахової інформації й обрати найбільш актуальне, раціональне, корисне, ефективне, науково обґрунтоване? Як визначитись: що є справді інноваційним підходом, а що - лише поверненням до призабутого чи псевдоновацією? Як раціонально організувати запровадження педагогічних інновацій і відстежити результати? В статті подано поради, які допоможуть поліпшити якість освітнього процесу дитячого садка.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-27 
 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 3626
Кількість відвідувачів 760
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя