Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Якименко, С.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.
378(4Укр)
Н 73


   
    Нові технології навчання [Текст] : Наук. - метод. зб. Вип. 28 / Міністерство освіти і науки України. Наук. - метод. центр вищої освіти ; Ред. кол.: Б. І Холод (голов. ред.), О. Я Савченко, О. І. Ляшенко, А. М. Федяєва та ін. - К. : НМЦ ВО, 2000. - 224 с. - ISBN 5-8238-0603-5 : 1.10 грн.
    Зміст:
Сердюк, О. П. Проблема гуманітаризації освіти як гуманітаризації наівчальної моделі науки / О. П. Сердюк. - С .3-8
Алексейчук, І. С. Про технологію створення систем тестування / І. С. Алексейчук. - С .9-13
Зіневич, С. П. Стан та проблеми вивчення української мови як державної в школах з навчанням мовами національних меншин / С. П. Зіневич. - С .19-31
Барські, Т. Дидактичні умови моделювання процесу навчання / Т. Барські. - С .56-60
Взюмська, Г. В. Шляхи розвитку творчих здібностей студентів у навчальному процесі / Г. В. Взюмська : 83-87
Спіцин, Є. С. Організація студентських олімпіад з точки зору викладачів та студентів / Є. С. Спіцин, Н. П. Лапіга, Н. В. Журавльова. - С .88--102
Бронська, А. А. Модульна організація базового курсу методики викладання української і російської мов як іноземних / А. А. Бронська. - С .102-111
Яресьько, К. В. Педагогічні принципи як теоретична основа інноваційної діяльності вчителя / К. В. Яресьько. - С .114-118
Якименко, С. і. Інтегрована система - система розвитку, навчання і виховання / С. і. Якименко. - С .119-129
Кобильченко, В. В. Соціальна взаємодія як інтегративний фактор становлення особистості підлітка / В. В. Кобильченко. - С .130-141
Супрун, М. О. Олігофренопедагогіка та педологія / М. О. Супрун. - С .142-145
Калошин, В. Ф. Як ефективно провести бесіду з батьками "важких" учнів (практичні поради молодому вчителю) / В. Ф., Козінчук Н. А. Калошин В. Ф. - С .152-158
Циганок, С. Д. До проблеми виховання у старшокласників ціннісного ставлення до людини / С. Д. Циганок. - С .159-162
Маковецька, Н. В. Шляхи активізації емоційно-забарвленої лексики у мовленні дітей дошкільного віку / Н. В. Маковецька. - С .163-166
Кондратюк, С. М. Виховання у молодших школярів здорового способу життя / С. М. Кондратюк. - С .178-182
Ганопольський, О. Р. Історичний огляд становлення та розвитку системи професійно-технічної освіти (ПТО) в Україні / О. Р. Ганопольський. - С .183-198
Мандрик, Я. І. Становище сільської школи УРСР у роки масової колективізації / Я. І. Мандрик. - С .200-205
Горащук, В. П. Концептуальні основи формування культури здоров’я школяра / В. П. Горащук. - С .206-213
ДРНТІ
ББК 74.58(4УКР)
РУБ 378(4Укр)


Дод.точки доступу:
Холод, Б. І. \ред. кол.\; Савченко, О. Я. \ред. кол.\; Ляшенко, О. І. \ред. кол.\; Федяєва, А. М. \ред. кол.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
9(С2)2
М 69


    Михайлюга, О. О.
    Ми не раби [Текст] : Очіма публіциста / О. О. Михайлюга ; передм. С. Якименка. - К. : Молодь, 1990. - 156 с. - 0.35 руб.
ББК 63.3(2Ук)7
РУБ 9(С2)2


Дод.точки доступу:
Якименко, С. \передм.\
Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

3.
378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 6. Ч. 2 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 264 с. - 35.00 грн.
    Зміст:
Присівок, В. Корпоративна культура університету / В. Присівок. - С .3-6
Пучка, Н. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (на матеріалах вивчення історії) / Н. Пучка. - С .6-8
П’ятецька, М. Значення фосфору для живих організмів і довкілля / М. П’ятецька. - С .8-10
Рижа, С. До питання використання дидактичного тесту як способу диференціації процесу навчання / С. Рижа. - С .10-13
Рой, С. Проблема створення навчально методичного комплексу з історії України для 8 класу / С. Рой. - С .13-16
Рой, О. До питання воєнно-політичної стратифікації давньоруської дружини (X-поч. XIII ст.) / О. Рой. - С .16-19
Росохач, Ю. Формування громадянської компетентності старшокласників на уроках історії та правознавства / Ю. Росохач. - С .19-21
Рубаха, О. Концепція "ревізіонізму" в історіографії Великої французької революції / О. Рубаха. - С .21-25
Русалим, О. Поняття успішної кар’єри в системі мережевого маркетингу / О. Русалим. - С .25-28
Рябоконь, О. Топоніміка Сумської області / О. Рябоконь. - С .28-29
Савченко, І. Явище насильства в сім’ї та діяльність соціального педагога щодо попередження насильства в сім’ї / І. Савченко. - С .29-31
Салівон, Ю. Психопрофілактика синдрому “професійного вигорання” у системі освіти / Ю. Салівон. - С .31-35
Самойленко, Т. Типи та форми тестових завдань під час тестового контролю з історії / Т. Самойленко. - С .35-37
Скоромець, А. Соціально-педагогічна робота з дітьми жертвами насильства в умовах ЗОШ / А. Скоромець. - С .37-39
Соболь, А. Використання дидактичних ігор на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Єгипет” історії Стародавнього світу в 6 класі / А. Соболь. - С .39-40
Стешиц, О. Антирадянський селянський повстанський рух на Чернігівщині в 1919–1921 рр. / О. Стешиц. - С .40-43
Стрілець, Ю. Словотворчі засоби в соціолекті молоді / Ю. Стрілець. - С .43-46
Сукач, Т. Форми і методи розвитку дослідницьких навичок у старшокласників під час опанування текстових історичних джерел / Т. Сукач. - С .46-48
Терещенко, Т. Студентська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності / Т. Терещенко. - С .48-52
Тищенко, Л. Комп’ютерна презентація навчального матеріалу з теми "Пунктуація в англійській мові" / Л. Тищенко. - С .52-55
Трашкова, В. Психологічні особливості переживання образи у підлітків / В. Трашкова. - С .55-57
Тукач, А. Консультування як вид професійної діяльності соціального педагога / А. Тукач. - С .57-59
Унтілова, Т. Фонетичні та лексичні особливості австрійського варіанту німецької мови (на основі аналізу матеріалів засобів масової інформації Австрії) / Т. Унтілова. - С .59-62
Фазан, Н. Конфлікти в молодих сім’ях / Н. Фазан. - С .62-64
Федорченко, Н. Роль сім’ї у виникненні дитячих страхів / Н. Федорченко. - С .64-67
Феофанова, Н. Психологічна характеристика інтернет-залежного / Н. Феофанова. - С .67-71
Фурс, О. О хозяйственном значении бабочек-хохлаток (coleoptera: notodontidae) на Черниговщине / О. Фурс. - С .71-72
Філь, В. Відносини між Китайською Народною Республікою та Радянським Союзом у 1949–1959 рр.: нова історіографічна оцінка / В. Філь. - С .72-77
Харламова, І. Формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників / І. Харламова. - С .77-80
Харченко, С. Трансформація “я” користувачів мережі Інтернет підліткового та юнацького віку в аспекті віртуальної взаємодії / С. Харченко. - С .80-83
Хижняк, Т. Робота соціального педагога школи із профілактики торгівлі дітьми / Т. Хижняк. - С .83-85
Храменко, Ю. Вплив молодіжних неформальних об’єднань різної спрямованості на соціалізацію особистості / Ю. Храменко. - С .85-87
Цигура, В. Функціонально-галузева (компонентна) структура продовольчого ринку Поліського регіону / В. Цигура. - С .87-90
Чемерис, С. Негативні прояви у поведінці дошкільників як психолого-педагогічна проблема / С. Чемерис. - С .90-93
Чиж, О. Власне монетне карбування Київської Русі у Х–ХІ століттях / О. Чиж. - С .93-96
Чонка, Т. Навчальні програми в дореволюційній школі та місце історії в них / Т. Чонка. - С .96-100
Чорна, І. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД дітей і молоді в Україні / І. Чорна. - С .100-102
Чорнодід, О. Мультимедійне забезпечення шкільного курсу хімії / О. Чорнодід. - С .102-103
Шафранова, А. Соціально-психологічний тренінг як засіб подолання дезадаптації обдарованих підлітків / А. Шафранова. - С .103-104
Шафранова, А. Особливості переживання страху смерті у хворих на СНІД та рак / А. Шафранова. - С .104-106
Шевченко, В. Художньо-творчий розвиток дитини в сучасній системі музичної підготовки учнів шкіл мистецтв / В. Шевченко. - С .106-108
Шкарупіна, К. Фактори детермінації морального розвитку особистості / К. Шкарупіна. - С .108-111
Щербак, А. Особливості використання копінг-стратегій у осіб, які палять / А. Щербак. - С .111-113
Щербина, М. До сутності поняття "художньо-педагогічне спілкування" / М. Щербина. - С .113-116
Якименко, С. Психологічний зміст нестатутних взаємовідносин військовослужбовців / С. Якименко. - С .116-118
Якимовська, Я. Мотивація професійної діяльності вчителя / Я. Якимовська. - С .118-121
Ярмоленко, А. До питання функцій контролю навчальних досягнень школярів / А. Ярмоленко. - С .121-123
Гринь, Г. Особливості страхів учнів молодшого шкільного віку, позбавлених батьківського спілкування / Г. Гринь. - С .123-125
Кавунник, В. Міжнародна правосуб’єктність урядів у війні за державу 1919–1920 років у кордонах сучасної України / В. Кавунник. - С .125-127
Павлов, Ю. Система оцінювання якості знань в історії педагогіки / Ю. Павлов. - С .127-131
Богдан, Я. Формування соціокультурної компетенції учнів старшого шкільного віку у вивченні іноземної мови / Я. Богдан. - С .131-133
Колесник, Н. Вітчизняний та зарубіжний підручник з англійської мови. Концептуальна основа створення та відповідність вимогам програми України з іноземної мови / Н. Колесник. - С .133-136
Завальнюк, К. Про ефективність використання методу проектів у навчанні іноземної мови / К. Завальнюк. - С .136-139
Тимченко, О. Комп’ютерні вправи для подолання труднощів засвоєння складних для вживання лексичних одиниць / О. Тимченко. - С .139-141
Веремецька, Т. Формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови / Т. Веремецька. - С .141-142
Сотник, О. Передумови оволодіння комунікативною компетенцією / О. Сотник. - С .142-144
Якуба, С. Зміст навчання діалогічного мовлення у 9-му класі / С. Якуба. - С .144-147
Куранда, І. Вправи на навчання орфографії в середній загальноосвітній школі / І. Куранда. - С .147-149
Бреус, Н. Особливості використання мовного портфоліо в середній загальноосвітній школі / Н. Бреус. - С .149-152
Лобур, Н. Зміст навчання англомовного діалогічного мовлення у 8 класі загальноосвітньої школи / Н. Лобур. - С .152-154
Вдовенко, Т. Зміст навчання англомовного аудіювання у 9 класі загальноосвітньої школи / Т. Вдовенко. - С .154-157
Сероус, А. Жанровое своеобразие рассказа Галины Николаевой "Гибель командарма" / А. Сероус. - С .157-160
Дудіна, О. Досвід виховання громадянина на уроці іноземної мови / О. Дудіна. - С .160-163
Нестеренко, К. Розкриття принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику ”Англійська мова” О. Карп’юк для 6 класу / К. Нестеренко. - С .163-165
Суховерська, С. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику О.Д.Карп’юк для учнів 11 класу з поглибленим вивченням англійської мови / С. Суховерська. - С .165-167
Борщ, О. Використання рольових ігор для удосконалення іншомовних лексичних навичок учнів 6 класу загальноосвітньої школи / О. Борщ. - С .167-170
Сергієнко, О. Особливості навчання англійської мови дітей дошкільного віку / О. Сергієнко. - С .170-172
Ковнер, О. Інтерактивне навчання у контексті сучасних підходів до навчання іноземної мови / О. Ковнер. - С .172-175
Ровна, Н. Кооперативне навчання = 2д+2в (добровільність, демократизм, взаємовигідна співпраця та взаємодопомога) / Н. Ровна. - С .175-177
Тарасенко, О. Зміст навчання англомовного аудіювання у восьмому класі загальноосвітньої школи / О. Тарасенко. - С .177-178
Русманенко, Л. Зміст навчання лінгвістичної компетенції у 7-му класі загальноосвітньої школи / Л. Русманенко. - С .178-180
Фішелєва, А. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику HEADWAY / А. Фішелєва. - С .180-182
Гринь, В. Іоганн Генріх Ламберт: до 250-річчя фотометрії / В. Гринь. - С .182-187
Момот, Н. Functions of qualitative units in Еnglish magazine discourse / Н. Момот. - С .187-189
Артемов, А. Використання наочності на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Рим у VIII–I століттях до нашої ери” історії Стародавнього світу в 6 класі / А. Артемов. - С .189-191
Демченко, А. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у дозвіллєвій діяльності / А. Демченко. - С .191-194
Дяченко, І. Зміст навчання лінгвістичних компетенцій у 11 класі загальноосвітньої школи / І. Дяченко. - С .194-196
Воронцова, А. Інтерактивні технології в навчанні іноземних мов / А. Воронцова. - С .196-199
Герус, І. Синтез 6-трифлуорометил-3,4-дигідро-2-н-піранів та їх використання в синтезі нітрогеновмісних гетероциклів / І. Герус, Ю. Жук. - С .199-201
Марушко, О. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти / О. Марушко. - С .201-203
Попильницька, Ю. Фрустрація є однією із ознак суїцидальної поведінки в підлітковому віці / Ю. Попильницька. - С .203-205
Откидач, І. Роль української партії соціалістів-революціонерів у процесі автономізації України (квітень-жовтень 1917 р.) / І. Откидач. - С .205-209
Максименко, С. Антиалкогольна кампанія на Чернігівщині як складова економічного реформування Радянського Союзу другої половини 80-х рр. XX ст. / С. Максименко. - С .209-211
Мохір, В. Зміст навчання англомовного письма в 7 класі ЗОШ / В. Мохір. - С .211-213
Приходченко, Є. Зміст навчання англомовного аудіювання у 6 класі загальноосвітньої школи / Є. Приходченко. - С .213-215
Костенко, М. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою / М. Костенко. - С .215-217
Остапець, Т. Особливості педагогічної та акторської дії / Т. Остапець. - С .217-221
Нестеренко, О. Критерії педагогічної майстерності сучасного вчителя / О. Нестеренко. - С .221-223
Кудін, М. Використання педагогічного малюнку у 6-му класі при вивченні теми «Передня Азія» / М. Кудін. - С .223-225
Федорець, А. Інтенсивність зв’язків між формально-динамічними властивостями й показниками мислення та пам’яті у студентів з різним рівнем розвитку совісності / А. Федорець. - С .225-228
Кудашова, В. Вплив темпераменту на формування лідерських якостей / В. Кудашова. - С .228-230
Тончило, І. С. Формування відповідального ставлення молоді до сімейного життя як соціально-педагогічна проблема / І. С. Тончило. - С .230-232
Андрусенко, Н. Історіографічні оцінки еволюції англійського абсолютизму XVI–XVII ст. / Н. Андрусенко. - С .232-235
Костюк, Н. Природа аболіціонізму Республіканської партії (1854-1860 рр.) / Н. Костюк. - С .235-240
Харченко, О. Сучасний дитячий рух в Україні: особливості та різновиди / О. Харченко. - С .240-242
Дудка, Н. Роль сім’ї у виникненні страхів у дітей молодшого шкільного віку / Н. Дудка. - С .242-244
Лаврінова, А. Посушливі явища на Ніжинщині та їх сучасні особливості / А. Лаврінова. - С .244-248
Бойко, І. Особливості сучасних кліматичних умов м. Чернігова / І. Бойко. - С .248-251
Євтушенко, Н. Особливості сучасного режиму зволоження Чернігівщини / Н. Євтушенко. - С .251-254
Ігнатенко, О. Особливості сучасного термічного режиму Чернігівщини / О. Ігнатенко. - С .254-257
Савела, Ю. Фольклорно-міфологічна основа сюжету «Лісової пісні» Лесі Українки / Ю. Савела. - С .257-260
Резвін, К. Особливості становлення особистості під час навчання у ВНЗ / К. Резвін. - С .260-261
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів
   Інтерактивні технології навчання

   Викладання історії України в школі

   Викладання історії в школі--дидактичні матеріали--ігри

   Викладання іноземної мови

   Викладання української мови--орфографія

   Викладання англійської мови--аудіювання

   Соціальна педагогіка

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Насильство в сім’ї--соціальна робота

   Конфлікти--сімейні

   Девіантна поведінка дітей

   студентська молодь

   молодіжні організації і рухи України

   Обдаровані діти

   Тренінг соціально-психологічний

   моральний розвиток--особистість

   професійна діяльність вчителя

   Кафедра педагогіки

   Сумщина--топоніміка
    Чернігівщина--географія

Кл.слова (ненормовані):
неформальні об’єднання -- страх смерті


Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
Шифр: ПШ-2/2019/3
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2019р. N 3
Зміст:
Мельник, Н. Науково-методичний супровід учителів початкової школи які працюють за програмою "Інтелект України" в умовах закладу післядипломної освіти / Надія Мельник, Валентина Андрійчук. - С.1–3.
Іщенко, О. Підручники для Нової української школи – помічники вчителя у формуванні критичного мислення учнів молодших класів / Олена Іщенко, Світлана Логачевська. - С.4–7.
Прищепа, О. Післябуквений період – важливий перехід до навчання української мови в 2 класі / Ольга Прищепа. - С.8–11.
Єгупова, В. Урок української мови з інтегративно-діяльнісним підходом за педагогічною технологією "Росток" у 2 класі / Віта Єгупова. - С.12–13.
Діхтяренко, Л. Урок літературного читання у 2 класі з використанням технологій критичного мислення / Людмила Діхтяренко. - С.14–18.
Генатуліна, С. Інтелектуальні завдання для учнів початкових класів за творами Тараса Шевченка / Світлана Генатуліна. - С.18–20.
Хмилко, С. Інтегрований урок у 4 класі : ("Я у світі, математика, логіка") / Світлана Хмилко. - С.21–24.
Якименко, С. Інтегрований навчальний день у 1 класі на основі співучителювання / Світлана Якименко [и др.]. - С.25–30.
Інші автори: Вовк В., Мацур К., Семенова Г.
Пилипів, О. Бінарний урок-подорож з природознавства і трудового навчання у 3 класі / Оксана Пилипів, Олександра Лазорко. - С.31–35.
Чернігова, О. Додавання і віднімання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка : (урок-гра "Що? Де? Коли?") / Ольга Чернігова. - С.36–37.
Рак, Л. Птахи – наші друзі : (виховна година у 2 класі) / Любов Рак. - С.38–40. - Бібліогр.: 4 назви.
Чадукова, О. Калейдоскоп екологічних проектів / Оксана Чадукова. - С.41–42.
Купцова, Л. Інтерактивні методи навчання у сучасній початковій школі : науково-практичний семінар для вчителів початкових класів / Любов Купцова, Оксана Сєдова. - С.43–47. - Бібліогр.: 4 назви.
Ґолибард, Є. Людські вади і чесноти в асортименті / Євген Ґолибард. - С.48–49.
Пахальчук, Н. Використання ботмерівської гімнастики в роботі з молодшими школярами / Наталя Пахальчук. - С.50–53. - Бібліогр.: 4 назви.
Охрімчук, Р. Як виховують дітей в американських сім’ях / Раїса Охрімчук. - С.54–56.
Борис, О. Лесиними стежками / Ольга Борис, Людмила Остапова. - С.57–59.
Крат, Л. Великодня пригода писанки : (лялькова вистава) / Любов Крат. - С.59–60.
Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.53, 61–63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
373.3.091.313-044.247(477)
Я 45


    Якименко, С.
    Інтегрований навчальний день у 1 класі на основі співучителювання / Світлана Якименко [та ін.] // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 3. - С. 25–30. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--інтегровані курси--1 клас
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегрований навчальний день -- економічні знання -- гроші -- ранкові зустрічі в початковій школі -- сімейний бюджет -- іноземна мова -- математична компетентність -- природничі науки -- екологічна компетентність -- культурна компетентність -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті подано конспект тематичного інтегрованого дня для учнів 1 класу.


Дод.точки доступу:
Вовк, В.; Мацур, К.; Семенова, Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: ПШ-2/2019/4
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2019р. N 4
Зміст:
Вантух, В. Бути лідером! : таке творче надзавдання ставлять перед собою педагоги коледжу-ювіляра / Володимир Вантух. - С.1–2. - Бібліогр.: 2 назви.
Білинська, І. Концепція виховної роботи серед студентів / Ірина Білинська, Майя Тимчак. - С.2–7. - Бібліогр.: 8 назв.
Яремко, Н. Письменники рідного краю / Ніна Яремко. - С.8–10. - Бібліогр.: 8 назв.
Рондяк, Л. Дорога до дитячих сердець / Леся Рондяк, Галина Гнип. - С.10–13.
Панчак, О. Любити, мислити, співпрацювати або Дещо про життєві та фахові принципи сучасного педагога / Олена Панчак. - С.14–17.
Павленко, Л. Театральна арт-студія Куліски "Закулісся" / Людмила Павленко. - С.17–18.
Фещенко, Н. Урок-квест "Слово. Значення слова" / Наталія Фещенко. - С.19–20.
Михайленко, Т. Перевірні роботи з української мови, 4 клас / Тетяна Михайленко. - С.21–26.
Тернавич, Т. Урок позакласного читання в 3 класі / Тетяна Тернавич. - С.26–27.
Марченко, Л. Бінарний урок з природознавства та англійської мови "Книга скарг тварин планети Земля. The book of animal complaints of planet Earth" : з елементами проектної роботи (International conference) / Лариса Марченко, Оксана Оверчук. - С.28–31.
Антонкова, М. Інтегрований день у 2 класі : (літературне читання, математика, природознавство, образотворче мистецтво) / Марія Антонкова. - С.31–36.
Якименко, С. Інтегрований навчальний день у 2 класі / Світлана Якименко [и др.]. - С.37–41.
Інші автори: Авраменко К., Тимченко А., Філімонова Т., Іванець Н.
Коваленко, Л. Інтегрований урок (математика, природознавство), 2 клас / Любов Коваленко. - С.42–44.
Кульганик, Г. Гарна писанка у мене – мабуть, кращої й нема! : звичаї і традиції, пов’язані з Великодніми святами. 1–4 класи / Галина Кульганик. - С.45–51. - Бібліогр.: 11 назв.
Чумарна, М. Мова – не лише слова / Марія Чумарна. - С.52–54.
Ґолибард, Є. Віра і наука на тлі Декалогу / Є. Ґолибард ; Євген Голибард. - С.55–56.
Марченко, Н. Ключ до читання / Наталя Марченко. - С.57–60.
Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.56, 61–63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
373.3.091.313-044.247(477)
Z99


   
    Інтегрований навчальний день у 2 класі / Світлана Якименко [та ін.] // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 37–41. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--інтегровані курси
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегрований навчальний день -- українська мова -- українська література -- інформатика -- природознавство -- математика -- добрі справи -- доброта -- глухі приголосні -- здвінкі приголосні -- літературні казки -- складові комп’ютера -- жива природа -- нежива природа -- додавання -- віднімання -- арифметичні дії -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті подано конспект тематичного інтегрованого дня на тему: "Я зичу вам добра" для учнів 2 класу.


Дод.точки доступу:
Якименко, С.; Авраменко, К.; Тимченко, А.; Філімонова Т., Іванець Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: ПШ-2/2020/1
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2020р. N 1
Зміст:
Бех, І. Виховна інноватика Василя Сухомлинського / Іван Бех. - С.1–3.
Якименко, С. Екскурсія до історичної локації "Ольвія" : (освітній нетворкінг) / Світлана Якименко [и др.]. - С.4–11.
Інші автори: Тимченко А., Іванець Н., Філімонова Т., Дрозд О.
Фідкевич, О. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна. - С.12–14. - Бібліогр.: 13 назв.
Єгупова, В. Урок української мови у 4 класі / Віта Єгупова. - С.15–16.
Разгільдєєва, Л. Урок літературного читання / Любов Разгільдєєва. - С.16–18.
Кобцева, Н. Урок позакласного читання у 3 класі / Наталія Кобцева. - С.18–20.
Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань з теми "Життя тварин у довкіллі" / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко. - С.20–22.
Діхтяренко, Л. Ми пізнаємо природу – спостерігаємо за тваринами : ("Я досліджую світ", 1 цикл навчання) / Людмила Діхтяренко. - С.23–25.
Лісовець, О. Зустрічається зима з весною / Олена Лісовець. - С.25–26.
Гільберг, Т. Орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" : до підручника "Я досліджую світ", 2 клас, ІІ частина (автори Гільберг Тетяна, Тарнавська Сніжана, Павич Ніна; видавництво "Генеза", 2019) / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська. - С.27–37.
Петрина, А. Заняття з трудового навчання у 2 класі / Алла Петрина. - С.38–39.
Микитюк, В. Урок природознавства у 4 класі / Валентина Микитюк. - С.40–42.
Тернавич, Т. Інсценізація – один із напрямів особистісно орієнтованого навчання : (виховний захід) / Тетяна Тернавич. - С.42–44.
Зайцева, Н. М. Створення ситуації успіху в освітньому процесі на уроках математики / Н. М. Зайцева. - С.45–47.
Дяченко, Л. Як організувати роботу дітей в інклюзивному класі на уроках української мови і читання / Людмила Дяченко. - С.48–50.
Савенков, І. Методичні основи занять лікувальною фізкультурою в спеціальних медичних групах у школі / Іігор Савенков. - С.51–54. - Бібліогр.: 2 назви.
Крат, Л. Захистити дитячу душу / Любов Крат. - С.55–57.
Попкова, Т. Нестандартні уроки – втілення життєвих компетенцій у дію / Тетяна Попкова, Світлана Зінченко. - С.58–59.
Мазур, Н. Застосування методів критичного мислення на уроках у 3 класі / Наталя Мазур. - С.59–60.
Конкурс "І сталося диво...". - С.62–63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
373.3.091.31(477)
Е 45


   
    Екскурсія до історичної локації "Ольвія" [Текст] : (освітній нетворкінг) / Світлана Якименко [и др.] // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 4–11. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--освітні технології
   Вчителі початкової школи--професійно-педагогічна компетентність

Кл.слова (ненормовані):
освітні технології -- освітній нетворкінг -- комунікативність -- спілкування -- соціальні проблеми -- інтегрований підхід -- інтелектуальний розвиток -- мовно-комунікативна культура
Анотація: У статті розповідається про проведення освітнього нетворкінгу на тему: "Авторський археологічний тур – локація "Ольвія" в початковій школі.


Дод.точки доступу:
Якименко, С.; Тимченко, А.; Іванець, Н.; Філімонова Т., Дрозд О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: ПШ-2/2020/4
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2020р. N 4 (610)
Зміст:
Бех, І. Генезо-моделювальний метод виховання духовних цінностей особистості / Іван Бех. - С.1–5. - Бібліогр.: 4 назви.
Митник, О. Організація спільної навчальної діяльності в освітньому процесі як засіб розвитку соціальної сфери молодшого школяра / Олександр Митник. - С.6–11. - Бібліогр.: 1 назва.
Лугова, О. Система вправ з організації формувального оцінювання в навчальному процесі початкової школи / Олександра Лугова, Тетяна Лугова. - С.12–18. - Бібліогр.: 7 назв.
Вашуленко, М. Формування в учнів початкових класів дослідницьких умінь на матеріалі програмового курсу української мови / Микола Вашуленко, Світлана Дубовик. - С.18–23. - Бібліогр.: 13 назв.
Сінна, І. Урок української мови в 3 класі : ("Екскурсія" дитячими театрами) / І. Сінна. - С.23–25.
Варухіна, Л. Ранкова зустріч "Весна іде, красу несе!" / Урок читання у 2 класі, "Веснянки" : за підручником "Українська мова та читання: підручн. для 2 кл. закл. загальн. середн. освіти (у 2-х частинах): частина 2: Читання / Наталія Богданець-Білоскаленко. – К. : Грамота, 2019. – 144 с. : іл." до ТОП, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко / Леся Варухіна. - С.25–28.
Тупіцина, Є. Віночок українських пісень : бінарний урок з літературного читання та музичного мистецтва / Євгенія Тупіцина, Людмила Качан. - С.29–31.
Чупрун, Л. Планування навчання через дослідження за запитами учнів / Лариса Чупрун. - С.31–33. - Бібліогр.: 5 назв.
Коцар, І. Джерела тепла : ("Я досліджую світ" у 2 класі) / Ірина Коцар. - С.34–36.
Бєлоус, Ю. Як погода впливає на здоров’я людини : ("Я досліджую світ", 2 клас) / Юлія Бєлоус. - С.36–37.
Коряченко, Л. "Пташок викликаю із теплого краю" : зустріч птахів у формі свята-мозаїки / Лідія Коряченко. - С.38–42. - Бібліогр.: 4 назви.
Якименко, С. Сценарій інтерактивного міні-лекторію (NETWORKING) "Біоніка як джерело конструкторської ідеї дитини в процесі пізнання навколишньої дійсності" / Світлана Якименко [и др.]. - С.43–48.
Інші автори: Іванець Н., Філімонова Т., Дрозд О.
Якименко, С. Сценарій інтегрованого дня (1 клас) / Світлана Якименко [и др.]. - С.48–53.
Інші автори: Дячук В., Бондар А., Йосипенко О., Кошова М.
Хоменко, К. Вправи для розвитку критичного мислення молодших школярів / Катерина Хоменко. - С.54–56. - Бібліогр.: 4 назви.
Швець, О. Ми вітаємо вас нині, найкращі мами в Україні! : (сценарій свята) / Олександр Швець. - С.57–59.
Думанська, О. Свято "Прощання з Букварем" / Олена Думанська. - С.60–61. - Бібліогр.: 3 назви.
Конкурс "І сталося диво...". - С.62–63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-14 
 
Статистика
за 18.06.2024
Кількість запитів 85706
Кількість відвідувачів 1069
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя