Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=індивідуальний підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 20
 1-10    11-20   21-27 
1.
74.2
В 19


    Васьківська, Галина.
    Теоретико-методичні засади диференціації навчання у сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 15-20. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Філософія освіти
   Навчання--диференціація навчання

   школа сучасності

   Особистісно зорієнтоване навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
диференціація навчання -- зовнішня диференціація -- внутрішня диференціація -- рівнева диференціація -- профільна диференціація -- індивідуальний підхід
Анотація: У статті висвітлено теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі, науково обгрунтоване поняття "диференціація навчання", "диференційований підхід". Розглядаються основні форми диференційованого навчання й даються практичні рекомендації щодо їх реалізації.


Дод.точки доступу:
Кизенко, Василь

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

2.
74.03(4УКР)
Б 48


    Березівська, Лариса.
    Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917-1920 роки) / Л. Березівська // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 75-80. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України(1917-
   Диференційоване навчання

   навчання диференційоване

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний підхід -- історія диференціації навчання
Анотація: У статті розкриваються ідеї українських педагогів 1917-1920 років щодо диференціації навчання як форми індивідуального підходу до дитини. Доведено, що в цей період вони інтенсивно працювали над розробленням нової гуманістичної моделі шкільної освіти.


Дод.точки доступу:
Чепіга, Яків Феофанович (педагог, психолог, громадський діяч ; 1875-1938) \про нього\; Іваниця, Григорій Микитович (український філолог ; 1892-1938) \про нього\; Музиченко, Олександр Федорович (український вчений-педагог ; 1875-1940) \про нього\; Черкасенко, Спиридон Феодосійович (письменник ; 1876-1940) \про нього\; Лебединцев, Костянтин Феофанович (видатний математик-методист ; 1878-1925) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

3.
74.58
Х 22


    Харченко, Тетяна Гадульзянівна.
    Індивідуальний підхід у підготовці майбутніх учителів як чиник гуманізації педагогічної освіти у Франції / Т. Г. Харченко // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 11-18. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Підготовка вчителів в зарубіжних країнах
   гуманізація освіти

   Франція--Освіта.Педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний підхід -- індивідуалізація -- диференціація -- персоналізація -- курси -- модульні курси -- індивідуальні проекти
Анотація: У статті розглядаються вищі навчальні заклади у Франції, що готують майбутніх учителів на засадах індивідуального підходу, диференціації та персоналізації як його найважливіших гуманістично орієнтованих складових.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.


    Сухенко, Ірина.
    Використання LEGO-конструювання в освітньому процесі ДНЗ / І. Сухенко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 3. - С. 57-66. - Закінчення. Початок у № 2 - 2012.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--конструювання
Кл.слова (ненормовані):
методика конструювання -- конструктор LEGO SYSTEM -- конструктор LEGO Education -- диференційний підхід -- індивідуальний підхід -- інтеграція освітнього процесу -- взаємодія з батьками -- результативність роботи -- інтегровані заняття
Анотація: Про досвід навчального закладу № 256 в організації дитячого конструювання та надаються конкретні поради щодо методики роботи з констркуторами LEGO DUPLO та LEGO SYSTEM.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74.2
С 21


    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 34-36. - Продовження. Початок: 2012. - № 2, 3.
ББК 74.2
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--педагогіка--особистісний підхід
   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- образи людини -- система особистості -- катарсис -- розвиток особистості -- особистісний підхід -- індивідуальний підхід
Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкривається сутність особистісного підходу в педагогіці.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

6.
74.1
С 17


    Самойлова, Світлана.
    Виявлення індивідуальних особливостей дітей / С. Самойлова, О. Лисенко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 9. - С. 45-51.
ББК 74.1
Рубрики: Індивідуальні чинники виховання та навчання
Кл.слова (ненормовані):
індивідуалізація -- особистість дитини -- індивідуальний підхід -- експериментальна робота -- умови індивідуального розвитку -- аналіз умов сімейного виховання -- фронтально-орієнтована модель -- індивідуально-орієнтована модель
Анотація: У статті йдеться мова про створення психолого-педагогічних умов у дошкільному закладі для становлення індивідуальності кожної дитини.


Дод.точки доступу:
Лисенко, Олена

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.


   
    Дитина у надійних руках : концептуальні засади життєдіяльності групи // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 1. - С. 65.
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання особистості
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- дошкільники -- індивідуальний підхід -- пізнання


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.


    Баранова, Н. М.
    Воспитанники детского дома: почему они плохо учатся / Н. М. Баранова // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 6. - С. 78-82. - Библиогр.: 39 назв. . - ISSN 2220-6051
ББК 74.6
Рубрики: Успішність--невстигання--вихованці дитячих будинків
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

Кл.слова (ненормовані):
невстигання у навчанні -- вихованці дитячих будинків -- індивідуальний підхід -- диференційований підхід
Анотація: В статье освещены проблемы школьной неуспеваемости воспитанников детских домов, детей-сирот - воспитанников детских домов. Предложены направления работы с воспитанниками, отстающими в обучении.
У статті висвітлено проблеми шкільної неуспішності вихованців дитячих будинків, дітей-сиріт - вихованців дитячих будинків. Запропоновано напрями роботи з вихованцями, які відстають в навчанні.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.


    Мартьянова, Людмила.
    Творчий підхід до оцінювання першокласників [Текст] / Л. Мартьянова // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 40-42 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.242
Рубрики: Оцінювання знань--першокласники
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний підхід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
74.267.5
С 22


    Сахарова, Н. П.
    Дифференцированный и индивидуальный подходы на уроках физической культуры [Текст] / Н. П. Сахарова, Ю. В. Витченко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 15-22. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.267.5
Рубрики: Навчання--індивідуальний підхід
   уроки фізичної культури

   Навчання--диференційований підхід

Кл.слова (ненормовані):
індивідуально-диференційований підхід -- рухові дії -- навчальний проект -- викладання фізичної культури -- диференційований підхід -- індивідуальний підхід
Анотація: Этот метод может стать основным при работе со старшеклассниками. Учащиеся получат знания и навыки по анатомии, физиологии, биохимии, теории и методике физического воспитания, освыоят основные методы самоконтроля; метод проектов позволит мотивировать их к самостоятельным занятиям физическими упражнениями, особенно если их индивидуальные способности не соответствуют требуемым нормам, а также поможет оценить свои возможности при выборе будущей профессии.


Дод.точки доступу:
Витченко, Ю.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
74.3
Е 45


    Екжанова, Е. А.
    Клинико-психолого-педагогический подход на службе специального образования / Е. А. Екжанова, И. А. Чистоградова, Д. Ю. Ткачёв // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 89-94. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.3
Рубрики: Педагогіка--спеціальна педагогіка--міждисциплінарна інтеграція
Кл.слова (ненормовані):
спеціальна педагогіка -- корекційна педагогіка -- міждисциплінарна інтеграція -- міждисціплінарний підхід -- міждисціплінарність -- клініко-психолого-педагогічний підхід -- діти з порушенням інтелекту -- розумова відсталість -- індивідуальний підхід -- протокол взаємодії -- модель взаємодії спеціалістів
Анотація: Авторами зроблена спроба створити модель і протокол міжвідомчої взаємодії фахівців, що працюють з дітьми з порушенням інтелекту, на основі міждисциплінарного підходу.


Дод.точки доступу:
Чистоградова, И. А.; Ткачёв, Д. Ю.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

12.
74.204.2
Г 13


    Гадалова, Надежда Сергеевна.
    Реабилитационная работа классного руководителя с трудными подростками / Н. С. Гадалова // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2013. - № 4. - С. 89-98. . - ISSN 2220-6051
ББК 74.204.2
Рубрики: класний керівник--виховна робота з підлітком
   Девіантна поведінка--корекційна робота--класні керівники

Кл.слова (ненормовані):
корекційно-реабілітаційна діяльність -- метод спостереження -- діагностика -- індивідуальний підхід

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.
74.03(4УКР)6
Д 11


    Дічек, Наталія.
    Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу : (1945 - початок 1950-х років) / Н. Дічек // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 13-20. - Бібліогр.: 45 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)6
Рубрики: Педагогічна психологія--історія, 20 ст. 2 пол.
   Педагогіка України--історія, 1945-1952 рр.

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- свідоме засвоєння знань -- психологія мислення -- психологія пам’яті -- індивідуальний підхід -- ідеологізація вітчизняної психології
Анотація: У статті на основі архівних і документальних джерел розкрито внесок Науково-дослідного інституту психології Міністерства освіти УРСР у розвиток шкільної освіти, зокрема щодо індивідуалізації навчально-виховного процесу в період 1945 - 1952 років.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.
74.100.44
К 56


    Коваленко, Олена.
    Індивідуальний підхід до формування логіко-математичної компетентності дошкільників [Текст] / О. Коваленко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 5. - С. 44-47.
ББК 74.100.44
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток логіко-математичної компетентності
   Дошкільна освіта--індивідуалізація

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний підхід -- індивідуалізація освітнього процесу -- логіко-математична компетентність -- дошкільники -- гендерні відмінності


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.


    Смольникова, Галина
    Робота в групі дітей 6-7-го років життя [Текст] / Галина Смольникова // Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 6 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи
Кл.слова (ненормовані):
повторне перебування в старшій групі -- 6-7-річні діти -- індивідуальний підхід -- різновікова група
Анотація: Подано рекомендації щодо організації роботи у різновіковій групі дітей 6-7-ти років життя, що залишилися в дитсадку ще на один рік.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.
373.3.014.544.3(477)
Г 85


    Гриценко, О.
    Інформаційно-методичне забезпечення реалізації Держстандарту початкової освіти на основі роботи творчої групи / Ольга Гриценко, Тетяна Юрченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 1–5. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова освіта в Україні--державні стандарти
Кл.слова (ненормовані):
державні стандарти -- реалізація Держстандарту -- фахова діяльність вчителя -- індивідуальний підхід -- вчителі початкової школи -- творча група -- оцінювання особистісних досягнень -- розвиток обдарованих учнів -- науково-методичні заходи -- діяльнісний метод -- Нова українська школа -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про реалізацію Державного освітнього стандарту початкової школи на основі роботи творчої групи вчителів початкових класів Запорізької гімназії № 45.


Дод.точки доступу:
Юрченко, Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.
Шифр: ДзОП-1/2018/6
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 6
Зміст:
Фісун, Т. В. Щодо питання освіти дітей з особливими потребами / Т. В. Фісун, О. В. Семененко. - С.2–3.
Кл.слова: діти з особливими потребами, корекційно-розвивальна робота, соціально-адаптаційна підготовка
Кривцунова, О. В. Навчально-пізнавальна екскурсія як засіб соціальної адаптації учнів з порушеннями зору / О. В. Кривцунова. - С.4–6. - Бібліогр.: 4 назви.
Кл.слова: тифлопедагогіка, екскурсії, позаурочний відпочинок
Дереглазова, Н. М. Особливості організації уроку в класах, у яких навчаються діти з порушеннями зору / Н. М. Дереглазова. - С.7–8.
Кл.слова: уроки, індивідуальний підхід, офтальмологічні рекомендації
Славінська, О. М. Розвиток толерантності старших школярів до людей з особливими потребами : тренінговий модуль / О. М. Славінська. - С.9–10.
Кл.слова: виховання толерантності, толерантна поведінка, тренінги
Габінет, І. В. Звуковий аналіз слів. Звук [В], позначення його буквами Вв : урок для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку / І. В. Габінет. - С.11–13.
Кл.слова: уроки української мови, діти із затримкою психічного розвитку, початкова школа
Маляренко, О. А. Подорож до країни дивосвіт : підсумкове комплексне заняття з елементами квесту в старшій логопедичній групі / О. А. Маляренко. - С.14–16.
Кл.слова: логопедія, комплексне заняття, старша група
Гайтина, Л. Г. Звуки и буквы : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.17–19.
Кл.слова: уроки російської мови, діти з легкою розумовою відсталістю, середня школа
Шевченко, О. В. Транспорт. Види траспорту. Безпека руху : урок додаткової корекції знань і вмінь для учнів 7-го класу з легкою розумовою відсталістю / О. В. Шевченко, І. М. Казачанська. - С.20–22.
Кл.слова: уроки, діти з легкою розумовою відсталістю, середня школа
Топчій, Л. Г. Корекційна програма "Розвиток емоційно-вольової сфери учнів з особливими потребами" / Л. Г. Топчій. - С.23–30.
Кл.слова: корекційні програми, емоційний дискомфорт, емоційна стійкість
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Дереглазова, Н. М.
    Особливості організації уроку в класах, у яких навчаються діти з порушеннями зору [Текст] / Н. М. Дереглазова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 7–8.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
Кл.слова (ненормовані):
уроки -- індивідуальний підхід -- офтальмологічні рекомендації -- діти з порушеннями зору


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.
37.013
Г 20


    Гарєєва, Ф.
    Системи навчання видатних педагогів [Текст] / Ф. Гарєєва // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2018. - N 4. - С. 101-104 . - ISSN 1682-2366
УДК
Рубрики: Педагогіка--педагогічні системи
Кл.слова (ненормовані):
системи навчання -- вимоги до лектора -- індивідуальний підхід -- психологічні паузи -- педагогічні системи
Анотація: Стаття присвячена дослідженню педагогічних систем навчання таких відомих педагогів, як А. Макаренко, К. Станіславський та А. Мінаков. Розглядаються характерні особливості кожної із систем навчання, рекомендації щодо проведення лекцій, ставлення до студентів і роботи педагога над собою для досягнення максимально успішного освітнього результату.


Дод.точки доступу:
Макаренко, Антон Семенович (педагог, письменник, публіцист ; 1888-1939) \о нем\; Станіславський, Костянтин Сергійович ( видатний російський режисер, актор, педагог, народний артист СРСР (1936). Засновник Московського художнього театру (МХАТ). Реформатор театру, виробив творчий метод, що здобув назву «система Станіславського» ; 1863-1938) \о нем\; Мінаков, Андрій Петрович (радянський вчений в галузі механіки, педагог ; 1893-1954) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Б 40


    Безсонова, О.
    Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців [Текст] / Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 4–16. - Зміст: Як організувати особистісний простір освіти ; Як провести діагностичне обстеження ; Як визначити тип педагогів-початківців ; Як об’єднати наставників і початківців ; Як розробити систему успішного професійного розвитку ; Додаток 1 : Тест-опитувальник Оцінювання професійно-педагогічних та особистісних рис педагога ; Додаток 2 : Алгоритм складання індивідуальної програми професійного розвитку педагога-початківця ; Додаток 3 : Континууми для Курсів підвищення кваліфікації, методичних об’єднань керівників ЗДО та вихователів-методистів.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- особистий простір освіти -- діагностичні обстеження -- педагоги-початківці -- наставники -- професійний розвиток -- тести-опитувальники -- професійно-педагогічні риси -- особистісні риси -- індивідуальні програми -- професійно-педагогічний континуум -- наставництво -- індивідуальний підхід -- взаємодія -- моделювання
Анотація: У статті йдеться про організацію освітнього простору у закладі дошкільної освіти для підвищення професійної компетентності педагогів-початківців.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-27 
 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 27981
Кількість відвідувачів 1252
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя