П78 Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 27 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. Г. Кремень (гол. ред.), М. Ф. Степко, К. М. Левківський, А. М. Федяєва та ін. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 314 с. - ISBN 966-597-072-0 : 8.36 грн. Зміст: Кубіцький, С. О. Деякі аспекти оцінки якості підготовки конкурентноспроможного фахівця в Україні та за її межами / С. О. Кубіцький. - С .3 Щубелка, Н. В. Зміст та методи освіти в контексті проблем сучасної освітньо-педагогічної діяльності / Н. В. Щубелка. - С .9 Величко, Т. Г. Про технологізацію освіти / Т. Г. Величко. - С .15 Мельник, Л. П. Цілісний, системний та діалектичний підхід до педагогічного процесу / Л. П. Мельник. - С .25 Кобзар, О. Б. Роль проблемного навчання в підвищенні якості підготовки фахівців / О. Б. Кобзар. - С .34 Лазарєв, М. І. Типологія компонентів системи знань інженерних дисциплін / М. І. Лазарєв. - С .42 Щербань, П. М. Національне спрямування навчального процесу вищої школи / П. М. Щербань. - С .54 Антонюк, Р. І. Мовлення у сфері громадського, духовного і повсякденного життя / Р. І. Антонюк. - С .66 Дараган, Т. П. Ключові пробеми інформатизації освіти / Т. П. Дараган. - С .77 Зеленський, К. Лекційна форма занять у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації / К. Зеленський, С. Тхорик, Т. Зеленська. - С .84 Голованова, Т. П. Цілі, завдання та зміст педагогіки гендера / Т. П. Голованова. - С .88 Левченко, К. Б. Деякі аспекти включення питань прав жінок до навчально-виховного процесу: аналіз методологічних / К. Б. Левченко. - С .95 Репецька, О. А. Українське жіноцтво: біологічне і соціальне, духовне і земне / О. А. Репецька. - С .105 Єрмоленко, В. О. Психологія жіночої освіти та деякі вітчизняні й зарубіжні рекомендації минулих століть / В. О. Єрмоленко. - С .110 Желябіна, Н. К. Деякі аспекти впровадження гендерного виховання / Н. К. Желябіна, В. О. Нікітенко. - С .114 Міщик, Л. І. Актуальність гендерного підходу в освіті / Л. І. Міщик. - С .118 Удалова, О. А. Про підготовку жіночої молоді до сімейного життя / О. А. Удалова. - С .127 Удалова, О. Ю. Деякі аспекти професійної адаптації жіночої молоді в процесі творчої діяльності / О. Ю. Удалова. - С .133 Савич, Л. Л. Просвітницька діяльність щодо запобігання торгівлі жінками: аналіз проблеми / Л. Л. Савич Тарасенко, Г. С. Роль жінки у формуванні культурологічного підходу до виховання дітей / Г. С. Тарасенко. - С .148 Крилова, Н. І. Роль жінки в організації виховання дівчат (на прикладі кафедри українознавства Приазовського державного технічного університету) / Н. І. Крилова, Н. М. Півень. - С .153 Ягупов, В. В. Суб’єктність як основна детермінанта неперервної професійної освіти людини / В. В. Ягупов. - С .160 Харабет, В. В. Зміст професійної підготовки учнів як компонент дидактичної системи професійного навчання / В. В. Харабет. - С .170 Мітрясова, О. П. Відображення проблем екології у змісті хімічної освіти (на матеріалі органічної хімії) / О. П. Мітрясова. - С .177 Вербицький, В. В. Підготовка педагогічних працівників позашкільних еколого-натуралістичних закладів / В. В. Вербицький. - С .182 Соколов, А. В. Організаційно-методичні засоби забезпечення самостійної роботи студентів у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації / А. В. Соколов, І. І. Драч, І. А. Ісаєва. - С .188 Кришталь, М. А. Проблеми підвищення ефективності підготовки фахівців протипожежного захисту / М. А. Кришталь. - С .192 Величко, О. Г. Різнорівнева технологія навчання іноземної мови / О. Г. Величко, В. В. Коркішко, Т. М. Фетисова, В. Г. Вікторов. - С .199 Орлова, І. О. До проблем позааудиторної роботи з англійскої мови / І. О. Орлова. - С .203 Кузнєцова, О. О. Основні прийоми розвитку вмінь щодо оперування полнятійною системою іноземної мови / О. О. Кузнєцова. - С .210 Корогод, Н. П. Управлінські аспекти освітньої діяльності технікумів / Н. П. Корогод. - С .214 Джулай, Т. М. Відомча освіта та її перспективи / Т. М. Джулай. - С .220 Марігодов, В. К. Шляхи вдосконалення творчої активності студентів / В. К. Марігодов, Ю. М. Кравченко. - С .223 Кондратюк, О. П. Профілактика і подолання негативних явищ у поведінці учнів профтехучилищ / О. П. Кондратюк. - С .229 Король, В. М. Особливості підготовки фахівців до роботи з сімейного виховання / В. М. Король. - С .239 Сорочинська, В. Є. Особливості статеворольової ідентификації в підлітковому віці / В. Є. Сорочинська. - С .250 Штифурак, В. С. Психологічна готовність студентської молоді до сімейного життя / В. С. Штифурак. - С .257 Ягупов, В. В. Деякі проблеми наркотизації студентської молоді / В. В. Ягупов, Б. В. Чужа. - С .268 Кулага, С. М. Деякі питання формування культури здоров’я / С. М. Кулага, Н. О. Проніна. - С .275 Стародубцев, О. П. Генезис концептуальних підходів до організації виховної роботи в луганському медичному училищі / О. П. Стародубцев, О.В. Клименко. - С .281 Бабешко, О. П. Нові підходи до визначення мети і змісту фізичного виховання студентів / О. П. Бабешко. - С .287 Супрун, М. О. Професор О. Й. Теплицька та українська корекційна педагогіка / М. О. Супрун. - С .292 Афшин, Ростами. Основные тенденции развития системы образования в Иране / Ростами Афшин. - С .301
РУБ 378 Рубрики: Вищі навчальні заклади Дод.точки доступу: Кремень, В. Г. (Міністр освіти і науки України) \ред.\; Степко, М. Ф. \ред.\; Левківський, Казимир Михайлович \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Барякін , В. М. \ред.\; Білявський, Г. О. \ред.\; Бондар, В. І. \ред.\; Волович, В. І. \ред.\; Жалдак, М. Л. \ред.\; Зязюн, І. А. \ред.\; Казміренко, В. П. \ред.\; Козаков, В. А. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Мадзігон, В. М. \ред.\; Носков, В. І. \ред.\; Теплицька, О. Й. \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
А 94 Афанасьев, Юрий Николаевич. Опасная Россия: Традиции самовластья сегодня [Текст] : научное издание / Ю. Н. Афанасьев ; Российский государственный гуманитарный университет. . - М. : Рос. гос. гуманит. ун-т, 2001. - 432 с. - (История и память. Историческое знание). - Указ. имен: с. 418-424. - ISBN 5-7281-0544-0 : 32.85 грн.
РУБ 9(4Рос)2 Рубрики: Власть--генезис--трансформация Дод.точки доступу: Российский государственный гуманитарный университет Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
П 86 Психология аномального развития ребенка [Текст] : хрестоматия: В 2-х т. / За ред.: В. В. Лебединского, М. К. Бардышевского. - М. : ЧеРо : МГУ : Высшая школа, 2002. - ISBN 5-88711-153-4 (ЧеРо). Т. 1. - 744 с. - ISBN 5-88711-182-8 (Т. 1) (ЧеРо) (в пер.). - ISBN 5-06-0043-58-4 (Т. 1) (Высш. школа). - ISBN 5-211-04594-7 (Т. 1) (МГУ) : 34.10 грн. Зміст: ОБЩИЕ ЗАКОНОМЕРНОСТИ АНОМАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ Выготский, Л. С. Проблемы развития психики / И. В. Давыдовский; Г. Е. Сухарева; Д. Н. Оудсхоорн; С. Чесс, А. Томас. - С .10-22 Давыдовский, И. В. Внешние и внутренние факторы в этиологии / И. В. Давыдовский; Г. Е. Сухарева; Д. Н. Оудсхоорн; С. Чесс, А. Томас; И. В. Равич-Щербо. - С .23-33 Давыдовский, И. В. Этиология и фактор силы / И. В. Давыдовский; Г. Е. Сухарева; Д. Н. Оудсхоорн; С. Чесс, А. Томас; И. В. Равич-Щербо; А. Гезелл. - С .34-42 Давыдовский, И. В. Приспособительные основы патологии и нозологии человека / Г. Е. Сухарева; Д. Н. Оудсхоорн; С. Чесс, А. Томас; И. В. Равич-Щербо; А. Гезелл; В. В. Лебединский. - С .43-59 Сухарева, Г. Е. Несколько положений о принципах психиатрической диагностики / Г. Е. Сухарева; Д. Н. Оудсхоорн; С. Чесс, А. Томас; И. В. Равич-Щербо; А. Гезелл; В. В. Лебединский; К. Лоренц. - С .60-82 Сухарева, Г. Е. Значение возрастных особенностей детей и подростков в клинике психических заболеваний / Д. Н. Оудсхоорн; С. Чесс, А. Томас; И. В. Равич-Щербо; А. Гезелл; В. В. Лебединский; К. Лоренц. - С .83-100 Оудсхоорн, Д. Н. Детская и подростковая психиатрия / С. Чесс, А. Томас; И. В. Равич-Щербо; В. В. Лебединский; К. Лоренц; А. Гезелл. - С .101-122 Чесс, С. Значение темперамента для психиатрической практики / И. В. Равич-Щербо; В. В. Лебединский; К. Лоренц; А. Гезелл; К. Левин. - С .123-134 Равич-Щербо, И. В. Исследование генотип-средовых соотношений в изменчивости компонентов темперамента у детей первых лет жизни / В. В. Лебединский; К. Лоренц; А. Гезелл; К. Левин. - С .135-161 Гезелл, А. Проблемы дифференциального диагноза / В. В. Лебединский; К. Лоренц; А. Гезелл; К. Левин; А. Фрейд. - С .162-181 Лебединский, В. В. Психофизиологические закономерности нормального и аномального развития / К. Лоренц; А. Гезелл; К. Левин; А. Фрейд; Р. А. Шпиц. - С .182-191 Лоренц, К. Возникновение новых системных свойств / К. Лоренц; А. Гезелл; К. Левин; А. Фрейд; Р. А. Шпиц; Р. Хайнц. - С .192-199 Лоренц, К. Колебание как когнитивная функция / А. Гезелл; К. Левин; А. Фрейд; Р. А. Шпиц; Р. Хайнц; Н. А. Бернштейн. - С .200-205 Гезелл, А. Цикл умственного развития / К. Левин; А. Фрейд; Р. А. Шпиц; Р. Хайнц; Н. А. Бернштейн; Р. М. Боскис. - С .206-248 Левин, К. Регрессия. Ретрогрессия и развитие / К. Левин; А. Фрейд; Р. А. Шпиц; Р. Хайнц; Н. А. Бернштейн; Р. М. Боскис; А. Гезелл. - С .249-278 Левин, К. Поведение в данном психологическом поле / А. Фрейд; Р. А. Шпиц; Р. Хайнц; Н. А. Бернштейн; Р. М. Боскис; А. Гезелл; А. Р. Лурия. - С .279-319 Фрейд, А. Норма и патология детского развития. Виды регрессий и оценка развития / Р. А. Шпиц; Р. Хайнц; Н. А. Бернштейн; Р. М. Боскис; А. Гезелл; А. Р. Лурия; В. В. Лебединский, М. К. Бардышевская. - С .320-357 Шпиц, Р. А. Три организатора психики / Р. Хайнц; Н. А. Бернштейн; Р. М. Боскис; А. Гезелл; А. Р. Лурия; В. В. Лебединский, М. К. Бардышевская; Ж. Нюттен. - С .358-381 Хайнц, Р. О регрессии / Н. А. Бернштейн; Р. М. Боскис; А. Гезелл; А. Р. Лурия; В. В. Лебединский, М. К. Бардышевская; Ж. Нюттен; Р. Мейли. - С .382-388 ФОРМИРОВАНИЕ ПАТОЛОГИЧЕСКИХ ЯВЛЕНИЙ В РАЗВИТИИ ОТДЕЛЬНЫХ ПСИХИЧЕСКИХ ФУНКЦИЙ И ПРОЦЕССОВ Бернштейн, Н. А. Развитие координации в раннем онтогенезе / Р. М. Боскис; А. Гезелл; А. Р. Лурия; В. В. Лебединский, М. К. Бардышевская; Ж. Нюттен; Р. Мейли. - С .389-411 Гуревич, М. Компоненты психомоторики / Р. М. Боскис, Р. Е. Левина; Э. Ленненберг; К. Лоренц; А. Рестуан, Х. Монтанье; П. Фресс. - С .411-436 Боскис, Р. М. Аномальные дети (развитие ребенка с сенсорными дефектами) / А. Гезелл; А. Р. Лурия; В. В. Лебединский, М. К. Бардышевская; Ж. Нюттен; Р. Мейли. - С .437-464 Боскис, Р. М. Основы компенсации дефектов у аномальных детей / Э. Ленненберг; К. Лоренц; А. Рестуан, Х. Монтанье; П. Фресс. - С .465-487 Гезелл, А. Рисование как показатель развития / А. Р. Лурия; В. В. Лебединский, М. К. Бардышевская; Ж. Нюттен; Р. Мейли. - С .488-496 Ленненберг, Э. Естественная история языка / К. Лоренц; А. Рестуан, Х. Монтанье; П. Фресс. - С .497-527 Лурия, А. Р. Изменение регулирующей роли речи при патологических состояниях мозга / В. В. Лебединский, М. К. Бардышевская; Ж. Нюттен; Р. Мейли. - С .528-549 Лоренц, К. Филогенетические основы развития культуры (случай Хелен Келлер) / А. Рестуан, Х. Монтанье; П. Фресс. - С .550-562 Лебединский, В. В. Аффективное развитие ребенка в норме и патологии / Ж. Нюттен; Р. Мейли. - С .588-681 Рестуан, А. Хронология развтития коммуникативного поведения и его профили у детей раннего возраста / П. Фресс. - С .682-708 Нюттен, Ж. Фрустация и регрессия / Р. Мейли. - С .709-711 Фресс, П. Природа эмоций / П. Фресс. - С .712-730 Мейли, Р. Генезис личности / Р. Мейли. - С .731-740
РУБ 158.9(075.33) Анотація: Особенностью данной хрестоматии является то, что она составлена психологами-практиками, непосредственно работающими с детьми в клинике или консультации. Описываемые многочисленные случаи делают теоретические построения или выводы ясными и понятными, помогая понять отклонения в развитии ребенка и наметить пути их коррекции. Дод.точки доступу: Лебединский В. В. \ред.\; Бардышевская М. К. \ред.\ Примірників всього: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3) |
О - 56 Оль, Павел Андреевич. Нация (генезис понятия и вопросы правосубъектности) [Текст] : монографія / П. А. Оль, Р. А. Ромашов ; Юридический институт (Санкт-Петербург). - СПб. : Издательство Юридического института (Санкт-Петербург), 2002. - 144 с. - Библиогр.: с. 92-103. - ISBN 5-86247-042-5 : 12.50 грн.
РУБ 32 Анотація: В монографии предпринята попытка комплексного исследования феномена "нация" с позиций общей теории государства и права, конституционного права, международного права, истории политических и правовых учений. При этом феномен нации рассматривается как с учетом критического опыта общемирового цивилизационного процесса, так и в сравнении с традициями и особенностями культурно-исторического и политико-правового развития России. Дод.точки доступу: Ромашов, Роман Анатольевич; Юридический институт (Санкт-Петербург) Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Т 50 Тойнби, Арнольд Джозеф (1889-1975). Постижение истории: Избранное [Текст] : історична література / А. Дж. Тойнби; Пер. с англ. Е. Д. Жаркова, Под ред. В. И. Уколовой, Д. Э. Харитоновича. - М. : Айрис-пресс, 2004. - 640 с. - (Библиотека истории и культуры). - ISBN 5-8112-0779-4 : 40.00 грн.
РУБ 9(М) Рубрики: Цивилизации--исследование--генезис--рост Распады цивилизаций Вселенские церкви Дод.точки доступу: Жарков, Е. Д. \пер. с англ.\; Уколова, В. И. (док. ист. наук, проф.) \ред.\; Харитонович, Д. Э. (канд. ист. наук) \ред.\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
І-90 Історія економічних учень [Текст] : підручник / В. Д. Базилевич, Н. І. Гражевська, Т. В. Гайдай та ін.; за ред. В. Д. Базилевича ; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка. - К. : Знання, 2004. - 1300 с. - (Класичний університетський підручник). - Навч. тренінг в кінці кожного розд. - ISBN 966-8148-14-2 (в пер.) : 190.00 грн. Зміст: ПРЕДМЕТ, МЕТОДОЛОГІЯ І ЗАВДАННЯ ІСТОРІЇ ЕКОНОМІЧНИХ УЧЕНЬ . - С .19 ЕКОНОМІЧНА ДУМКА СТАДАВНЬОГО СВІТУ . - С .47 Економічна думка цивілізацій Стародавнього Сходу . - С .51-56 Економічна думка античного світу . - С .80-108 ЕКОНОМІЧНА ДУМКА СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ. МЕРКАНТИЛІЗМ . - С .109 СТАНОВЛЕННЯ КЛАСИЧНОЇ ПОЛІТИЧНОЇ ЕКОНОМІЇ (АНГЛІЯ, ФРАНЦІЯ) . - С .171 Сміт А. як фундатор економічної науки . - С .105-232 ЕВОЛЮЦІЯ КЛАСИЧНОЇ ПОЛІТИЧНОЇ ЕКОНОМІЇ У ХІХ СТ. . - С .233 Наукова спадщина Д. Рікардо . - С .235-250 Економічне учення Т. Мальтуса . - С .251-262 Економічні погляди Н. Сеніора . - С .262-266 Політтична економія Ж. Б. Сея . - С .269-279 Теорія "послуг" Ф. Бастіа . - С .280-286 Концепція "гармонії інтересів" Г. Ч. Кері . - С .286-289 Завершення класичної політичної економії у творах Дж. С. Мілля . - С .291-308 Економічний романтизм С. Сісмонді . - С .308-315 Економічні ідеї П. Ж. Прудона . - С .315-323 ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛІСТИЧНИХ УЧЕНЬ : 325 Соціалістичні утопічні вчення . - С .326-361 Економічна теорія К. Маркса . - С .362-407 Соціал-демократичні економічні концепції . - С .407-434 Кл.слова: ревізіонізм, соціал-реформізм, соціал-демократія ІСТОРИЧНА ШКОЛА ТА СОЦІАЛЬНИЙ НАПРЯМ У ПОЛІТИЧНІЙ ЕКОНОМІЇ . - С .437 Система національної економії Ф. Ліста . - С .441-453 Еволюція історичного напряму у працях В. Зомбарта та М. Вебера . - С .468-477 Кл.слова: соціальний напрям МАРЖИНАЛІЗМ, СТАНОВЛЕННЯ НЕОКЛАСИЧНОЇ ТРАДИЦІЇ В ЕКОНОМІЧНІЙ ТЕОРІЇ . - С .487 Формування неокласичної економічної теорії. Кембриджська та американська школи . - С .532-576 Економічна теорія А. Маршалла . - С .535-556 Розробка А. Пігу економічної теорії добробуту . - С .556-563 Американська школа неокласики . - С .563-573 Становлення математичної школи в економічній теорії . - С .576-605 Економічні погляди В. С. Джевонса . - С .576-585 Модель загальної економічної рівноваги Л. Вальраса . - С .585-594 Теорія оптимуму В. Парето . - С .594-601 РОЗВИТОК НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ДУМКИ (ХІХ - ПОЧАТОК ХХ СТ.) . - С .605 Загальне і специфічне у розвитку економічної думки в Україні . - С .606-634 Відмінності української і російської економічної думки . - С .619-622 Вітчизняні класифікації економічних теорій та економічної думки . - С .622-630 Криза економічної теорії та її висвітлення у вітчизняній літературі . - С .637-650 Предмет і метод політичної економії . - С .650-667 Українські витоки інституціоналізму . - С .670-686 Становлення теорії акціонерного підприємництва . - С .686-708 Висвітлення історії політичної економії . - С .708-727 РОЗВИТОК ЕКОНОМІЧНОЇ ДУМКИ В КИЇВСЬКОМУ УНІІВЕРСИТЕТІ (ХІХ - ПОЧАТОК ХХ СТ.) . - С .727 ГЕНЕЗИС ТА ЕВОЛЮЦІЯ КЕЙНСІАНСТВА . - С .823 РОЗВИТОК НЕОКЛАСИЧНИХ ІДЕЙ У ХХ СТ. . - С .935 Розбудова неокласичних теорій монополістичної та недосконалої конкуренції Е. Чемберліном та Дж. Робінсон . - С .936-947 Неортодоксальна теорія Й. А. Шумпетера . - С .947-961 Неокласичні теорії економічного зростання . - С .961-969 Розвиток європейського неолібералізму в післявоєнний період . - С .972-1013 Німецький ордолібералізм та розвиток теорії соціального ринкового господарства . - С .981-995 Неоавстрійська школа економічного неолібералізму: Погляди Л. фон Мізеса та Ф. фон Хайєка . - С .995-1013 Сучасні неоконсервативні економічні теорії . - С .1016-1063 Монетаризм М. Фрідмена як панівна теорія неоконсерватизму . - С .1021-1045 Економіка пропозиції: теоретичне і практичне значення . - С .1045-1054 Теорія раціональних очікувань та "нова класична макроекноміка" . - С .1054-1063 ІНСТИТУЦІОНАЛІЗМ . - С .1067 Кл.слова: неоінституціоналізм Соціально-психологічний (технологічний) інституціоналізм Т. Веблена . - С .1076-1085 Соціально-правовий інституціоналізм Д. Коммонса . - С .1085-1088 Кон’юктурно-статистичний, або емпіричний інституціоналізм В. Мітчелла . - С .1088-1094 Особливості англійського інституціоналізму Д. Гобсона . - С .1094-1101 Теорії системної трансформації капіталізму . - С .1116-1123 Соціально-інституціональні технократичні концепції . - С .1123-1176 Теорія прав власності та транзакційні витрати. Р. Коуз . - С .1176-1210 Теорія суспільного вибору. Д. Б’юкенен . - С .1210-1225 Напрями інституціональних змін у новій економічній історії. Д. Норт та Р. Фогель . - С .1225-1244
РУБ 33(09)(075.3) Рубрики: Інфляція Футурологія Анотація: Це фундаментальний підручник з історії економічних учень. Кожна тема подається доступно, лаконічно, інформаційно насищено, з необхідними ілюстративними матеріалами. Автори наводять історичні портрети епох, цікаві факти, інтелектуальні біографії видатних вчених-економістів. Дод.точки доступу: Базилевич, Віктор Дмитрович; Гражевська, Надія Іванівна; Гайдай, Тетяна Вікторівна; Сміт, Адам (1723-1790) \о нем\; Рікардо, Девід (1772-1823) \о нем\; Мальтус, Томас \о нем\; Сеніор, Насау Вільям \о нем\; Сей, Жан Батист \о нем\; Бастіа, Фредерік \о нем\; Кері, Генрі Чарльз \о нем\; Мілль, Джон Стюарт (англійський економіст і філософ ; 1806-1873) \о нем\; Сісмонді, Сімонд \о нем\; Прудон, Пьер Жозеф \о нем\; Мор, Томас \о нем\; Кампанелла, Томазо \о нем\; Мюнцер, Томас \о нем\; СЕН-СІМОН, КЛОД АНРИ ДЕ РУВРУА \о нем\; Фур’є, Шарль \о нем\; Оуен, Роберт \о нем\; Маркс, Карл \о нем\; Енгельс, Фрідріх \о нем\; Каутський, Карл \о нем\; Гільфердінг, Рудольф \о нем\; Ліст, Фрідріх \о нем\; Рошер, Вільгельм \о нем\; Кніс, Карл \о нем\; Шмоллер, Густав \о нем\; Брентано, Людвіг \о нем\; Бюхер, Карл \о нем\; Зомбарт, Вернер \о нем\; Вебер, Макс \о нем\; Тюнен, Йоган \о нем\; Курно, Антуан \о нем\; Госсен, Генріх \о нем\; Менгер, Карл \о нем\; Візер, Фрідріх \о нем\; Бем-Баверк, Ейген \о нем\; Маршалл, Альфред \о нем\; Пігу, Артур Сесіл \о нем\; Кларк, Джон Бейтс \о нем\; Джевонс, Вільям Стенлі \о нем\; Вальрас, Леон \о нем\; Парето, Вільфредо \о нем\; Туган-Барановський, Михайло Іванович (1865-1919) \о нем\; Симоненко, Г. Ф. \о нем\; Подолинський, Сергій Андрійович (український науковець, лікар, соціолог, економіст, фізик, громадський і політичний діяч, публіцист ; 1850-1891) \о нем\; Вернадський, Іван Васильович (батько В. І. Вернадського ; 1821-1884) \о нем\; Бунге, Микола Християнович \о нем\; Слуцький, Євген Євгенович \о нем\; Яснопольський, Леонід Миколайович \о нем\; Воблий, Костянтин Григорович \о нем\; Цитович, Микола Мартиніанович \о нем\; Кейнс, Джон Мейнард \о нем\; Харрод, Рой \о нем\; Хансен, Елвін \о нем\; Хікс, Джон Річард \о нем\; Семюелсон, Пол Ентоні \о нем\; Чемберлін, Едвард Хейстінгс \о нем\; Робінсон, Джоан Вайолет \о ней\; Шумпетер, Йозеф Алоїз \о нем\; Мід, Джеймс Едуард \о нем\; Солоу, Роберт Мертон \о нем\; Алле, Моріс \о нем\; Ойкен, Вальтер \о нем\; Мізес, Людвіг \о нем\; Хайєк, Фрідріх \о нем\; Фрідмен, Мілтон \о нем\; Лукас, Роберт \о нем\; Веблен, Торстейн \о нем\; Коммонс, Джон Роджерс \о нем\; Мітчелл, Веслі Клер \о нем\; Гобсон, Джон Аткінсон \о нем\; Друкер, Пітер Фердинанд \о нем\; Кузнець, Саймон Сміт \о нем\; Ростоу, Волтер \о нем\; Гелбрейт, Джон Кеннет \о нем\; Тоффлер, Елвін \о нем\; Белл, Деніел \о нем\; Коуз, Рональд Гаррі (економіст) \о нем\; Б’юкенен, Джеймс МакДжіл \о нем\; Фогель, Роберт Вільям \о нем\; Норт, Даглас \о нем\; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка Примірників всього: 3 фб (2), ав (1) Свободны: фб (2), ав (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 156 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 11.00 грн. Зміст: Каташинська, І. В. До питання про категорію "особистість" у сучасній педагогіці / І. В. Каташинська. - С .5-9 Локарєва, Ю. В. Професійне становлення особистості майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін / Ю. В. Локарєва. - С .9-12 Фалько, М. І. Складові дослідницької діяльності майбутніх учителів музики / М. І. Фалько. - С .12-14 Арделян, О. М. Вплив музичного мистецтва на соціальне виховання майбутніх учителів / О. М. Арделян. - С .15-18 Костіна, Л. М. Музично-естетична проблема особистості педагога / Л. М. Костіна. - С .18-21 Хоменко, З. В. Диригентське виконавство як складова художньо-творчої діяльності музиканта-педагога / З. В. Хоменко. - С .21-24 Хлєбік, С. Р. Психолого-педагогічні аспекти підготовки студентів мистецьких факультетів до концертного виступу / С. Р. Хлєбік, О. В. Хлєбік. - С .24-28 Ростовська, Ю. О. Експериментальна методика формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .28-33 Михаськова, М. А. Проблеми формування когнітивно-змістовного компоненту фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .33-37 Зуєв, П. К. Формування навичок акомпоніаторської майстерності майбутнього вчителя музики в класі баяна, акордеона / П. К. Зуєв, Л. В. Зуєва. - С .37-41 Растригіна, А. М. Самореалізація на уроках музики як засіб становлення внутрішньої свободи особистості школяра / А. М. Растригіна. - С .41-44 Бірюкова, Л. А. Основні напрямки диригентсько-хорової підготовки студентів першого курсу на хоровому диригуванні / Л. А. Бірюкова. - С .44-47 Єременко, О. В. Формування ціннісних орієнтацій магістрантів у процесі викладання фахових дисциплін / О. В. Єременко. - С .47-53 Карпенко, Т. П. Методи роботи з підготовки майбутнього вчителя музики (у концерт-мейстерському класі) / Т. П. Карпенко. - С .53-57 Маруфенко, О. В. Вокально-слухова діяльність майбутнього вчителя музики / О. В. Маруфенко. - С .57-60 Калашнікова, В. В. Розвиток мовленнєвих здібностей студентів / В. В. Калашнікова. - С .60-64 Палаєва, М. В. Методологічні основи формування художнього світогляду особистості / М. В. Палаєва. - С .64-68 ревенчук, В. В. Методи навчальної взаємодії викладача та студента у процесі інструментальної підготовки / В. В. ревенчук. - С .68-72 Садовенко, С. М. Розвиток музично-творчих здібностей дошкільнят засобами пісенно-ігрових методів дитячого фольклору / С. М. Садовенко. - С .72-77 Калинюк, Н. О. Роль музичної гри в організації і проведенні дозвілля дітей інвалідів / Н. О. Калинюк. - С .77-80 Аліксійчук, О. С. Дидактичні ігри у музично-виховній роботі з молодшими школярами / О. С. Аліксійчук. - С .80-83 Стурзеску, О. В. Структурні компоненти невербальної комунікації музикантів ансамблістів / О. В. Стурзеску. - С .83-86 Дворядкина, І. М. В поисках утраченного универсализма / І. М. Дворядкина. - С .86-89 Карпенко, А. П. Сприйняття духовної музики в структурі музичного виховання / А. П. Карпенко. - С .89-93 Гейченко, М. І. Фразування як синтез засобів музичної виразності / М. І. Гейченко, Г. С. Дідич. - С .93-97 Рибніков, О. М. Міді-технології в музичній освіті / О. М. Рибніков. - С .97-101 Щербініна, О. М. До питання стильової техніки музиканта-виконавця / О. М. Щербініна. - С .101-104 Дорохін, В. Г. Деякі особливості артикуляції на баяні (фонетичний рівень) / В. Г. Дорохін. - С .104-107 Петренко, М. Б. Увага як фактор формування концертмейстерської майстерності (теоретичні та методичні аспекти) / М. Б. Петренко. - С .107-110 Городенко, С. В. К проблеме интерпретации клавирных произведений И.-С. Баха в современном исполнительском искусстве / С. В. Городенко. - С .110-116 Ткаченко, О. М. Розвиток музичної освіти на Лівобережній Україні в контексті національно-культурного відродження XVI-XVIII ст. / О. М. Ткаченко. - С .116-120 Дорохина, Л. А. Хоровое пение в духовных учебных заведениях Чернигова в начале ХХ столетия: традиции и их обновление / Л. А. Дорохина. - С .120-125 Задоя, О. В. Генезис українського просвітництва / О. В. Задоя. - С .125-130 Володченко, Ж. М. Музично-педагогічна думка в освітніх установах м. Ніжина: Ніжинській вищій школі та гімназіях (1900-1933 рр.) / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .130-139 Володченко, Ж. М. Утворення і діяльність музично-драматичного товариства та організації "Просвіта" в м. Ніжині на початку ХХ століття / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .139-144 Горбенко, С. С. Народна творчість як основа гуманістично спрямованої освіти особистості / С. С. Горбенко. - С .144-148 Федорчук, О. П. Особливості регіональних співочих традицій / О. П. Федорчук. - С .148-151 Новольська, Г. І. Виховна система ордену єзуїтів / Г. І. Новольська. - С .151-153
РУБ 15 Рубрики: Вчителі музики--підготовка Майбутні вчителі музики Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
К 96 Кушнаренко, Наталя Миколаївна. Бібліотечне краєзнавство [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / Н. М. Кушнаренко. - К. : Знання, 2007. - 502 с. - (Вища освіта ХХІ століття). - Літ.: с. 481-488. - ISBN 966-346-242-6 : 49.00 грн., 70.00 грн. Зміст: Краєзнавство як галузь наукової і практичної діяльності . - С .19 Теоретичні основи бібліотечного краєзнавства . - С .56 Краєзнавча діяльність бібліотеки . - С .119 Краєзнавчий фонд - документна база краєзнавчої діяльності бібліотеки . - С .161 Обслуговування користувачів бібліотеки з краєзнавства . - С .204 Краєзнавча бібліографія як складова бібліотечного краєзнавства . - С .243 Поширення краєзнавчих знань . - С .324 Кадрове забезпечення бібліотечного краєзнавства . - С .352 Матеріально-технічна база краєзнавчої діяльності бібліотек . - С .365 Генезис бібліотечного краєзнавства в Україні . - С .378
РУБ 02(075.3) Рубрики: Бібліотечна справа в Україні--бібліотечне краєзнавство Кл.слова (ненормовані): бібліотечне краєзнавство Примірників всього: 2 фб (1), ІБв (1) Свободны: фб (1), ІБв (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн. Зміст: Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11 Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14 Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23 Отрошко, Т. В. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23 Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26 Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33 Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36 Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36 Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40 Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45 Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48 Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53 Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів / О. В. Забарний. - С .54-56 Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60 Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63 Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68 Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71 Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75 Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78 Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83 Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86 Жила, С. О. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94 Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96 Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103 Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103 Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108 Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112 Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115 Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120 Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125 Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129 Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134 Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138 Грона, Н. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140 Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144 Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149 Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155 Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160 Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163 Осавалюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166 Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171 Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176 Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180 Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188 Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192 Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195 Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198 Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес--Україна Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайки, сім'я \о них\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПО1/2002/8 Журнал 2002р. N 8 Агапов, И. Г. К вопросу о формировании критического мышления / И.Г. Агапов. - С.5-6 Кл.слова: Критическое мышление., Развитие навыков работы с текстом. Альварес, К.Х. Слоги и морфемы:сопоставление эффектов частотности в испанском языке / К.Х. Альварес, М. Каррейрас, М. Тафт. - С.6-8. Кл.слова: Визуальное распознание слов., Лексическое решение, Базовая орфографическая слоговая структура Асмолов, А. Г. Личность:психологическая стратегия воспитания / А.Г. Асмолов. - С.8-11 Кл.слова: Методические принципы воспитания личности школьника., Личностные смыслы. , Смысловые установки личности. Гликман, И.З. Студенческий кружок и лаборатория (из опыта работы) / И.З. Гликман. - С.11-12 Кл.слова: Занятия в студенческих кружках и лабораториях. Гордеева, Н. Н. Индивидуализация обучения:опыт, реалии, перспективы. / Н.Н. Гордеева. - С.12-14. Кл.слова: Учебно-познавательная деятельность., Индивидуализация обучения, Личность. Грожан, М. Ритмическая организация когнитивных процессов и время реакции / М. Грожан, Д.Э. Розенбаум, К. Элсингер. - С.14-15. Кл.слова: Ритмическая организация когнитивных процессов., Время реакции. Гуружапов, В. А. Проект "Горизонты педагогической психологии в ХХ1 веке" / В.А. Гуружапов. - С.15-18 Кл.слова: Педагогическая психология, Совершенствование учебно-воспитательного процесса Калинина, Н. В. Формирование социальной компетентности как механизм укрепления психического здоровья подрастающего поколения / Н.В. Калинина. - С.18-21 Кл.слова: Психическое здоровье учащихся., Социальная компетентность. Кэмпбелл, Дж. И.Д. Когнитивные основания арифметики в разных культурах / Дж.И.Д. Кэмпбелл, К. Ксу. - С.21-23. Кл.слова: Когнитивные стратегии., Кросскультурные различия, Элементарная арифметика Лазарев, В. С. Новое издание книги В.В.Давыдова "Виды обобщения в обучении" / В.С. Лазарев. - С.23-26. Кл.слова: Теоретическое мышление школьников, Развивающее обучении по системе Эльконина-Давыдова, Традиционная система обучения Лебедев, В. Н. Педагогика детского лечебно-оздорови- тельного учреждения / В.Н. Лебедев. - С.26-30 Кл.слова: Детские санаторно-курортные учрежде- ния., Психологическая реабилитация больных детей Лебедева, Л. Международный обмен / Л. Лебедева, Е. Семенова, Е. Иванова. - С.31-33 Кл.слова: Международный обмен., Продуктивное обучение., Психологические тренинги. Муллиген, Н. У. Порождение слов и гипермнезия / Н.У. Муллиген. - С.33-34 Кл.слова: гипермнезия, эффект порождения слов Редер, Б. Интерференция когнитивнвх навыков / Б. Редер Кл.слова: когнитивные навыки, процедурная интерференция, отрицательный перенос навыков Реджир, Т. Перцептивные основания пространст- венного языка: эмпирическое и моделирующее исследование / Т. Реджир, Л.Э. Карлсон. - С.36-38 Кл.слова: пространственный язык, восприятие Ремиллард, Дж. Имплицитноезапоминание переходных вероятностей первого,второго и треть-его порядка / Дж. Ремиллард, Дж.М. Кларк. - С.38-39. Кл.слова: запоминания последовательности, переходные вероятности, имплицитное научение Рыбина, Л. Тонкая механика взросления / Л. Рыбина. - С.40-41 Кл.слова: возростная физиология, изучение и регистрация биотоков моз-га Танни, Р. ДЖ. Два типа переноса при усвоении искусственных граматик / Р.ДЖ. Танни, Дж.Т.М. Альтманн. - С.41-43 Кл.слова: искусственные граматики, научение Уайт, П. А. Каузальные суждения о связях между многоуровневыми переменными / П.А. Уайт. - С.43-44 Кл.слова: каузальные суждения, многоуровневые переменные Хоффман, И. Нерелевантные эффекты реакции улучшают запоминание последовательно-сти стимулов / И. Хоффман, А. Зебальд, К. Штекер. - С.44-47 Кл.слова: искусственные грамматики, научение Уайт, П. А. Каузальные суждения о связях между многоуровневыми переменными / П.А. Уайт. - С.43-44 Кл.слова: каузальные суждения, многоуровневые переменные Хоффман, И. Нерелевантные эффекты реакции улучшают запоминание последовательности стимулов / И. Хоффман, А. Зебальд, К. Штекер. - С.44-47 Кл.слова: запоминание последовательностей, время реакции на последовательные стимулы Хюбнер, Р. Аттенциональный контроль как источ- ник остаточных потерь,связаных со сменой задачи: доказательства, полу -ченные на материале двух компонент- ных задач / Р. Хюбнер, Т. Футтерер, М. Штайнхаузер. - С.47-48 Кл.слова: смена задачи, аттенциональный контроль Цисслер, М. Запоминание последовательностей событий событий основано на связях "реакциях-стимул": докательства, полученные с помощью заданий на последовательные реакции / М. Цисслер, Д. Натткемпер. - С.49-50 Кл.слова: имплицитное научение , запомитнание последовательностей событий Цукерман, Г. А. Переход из начальной школы школы в среднюю как психологическая пробле-ма / Г.А. Цукерман. - С.51-52 Кл.слова: переход в среднюю школу, поисковая активность Чикалов, Н. А. Методологические основы психичес-кого здоровья учащихся / Н.А. Чикалов. - С.52-54 Кл.слова: психическое здоровье школьников , психологическая служба системы об- разования , генезис нарушения психического здоровья Эндрюс, С. Различение общих и специфичных проце-ссов при опознании слов / С. Эндрюс, Э. Хиткоут. - С.55-56 Кл.слова: визуальное опознание слов, распределение времени реакции Энне, Е. А. ТТС за школьной партой / Е.А. Энне. - С.5758 Кл.слова: практические психологи, терапия творческим самовыражением, типы характеров Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чикалов, Н. А. Методологические основы психичес-кого здоровья учащихся [Текст] / Н.А. Чикалов> // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N8. - С. 52-54 . - ISSN 1561-2457 Кл.слова (ненормовані): психическое здоровье школьников -- психологическая служба системы об- разования -- генезис нарушения психического здоровья Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВП 2/2003/1 Журнал 2003р. N 1 Собкин, В. С. Опыт структурного анализа ценностных ориентаций родителей дошкольников: Возрастная и педагогическая психология / В.С. Собкин, Е.М. Марич. - С.3-12. Кл.слова: страхи относительно своего будущего, полнота/ неполнота семьи, воспитание в семье Ермаков, Д. С. Экологические проблемы в детских рисунках / Д.С. Ермаков. - С.12-16. Кл.слова: возрастная динамика, экологическое воспитание, дети и экологические проблемы Гуткина, Н. И. Инструментальный метод в детской практической психологии / Н.И. Гуткина. - С.17-26. Кл.слова: опосредствование, познавательная мотивация, произвольное поведение у детей Психологическое развитие как составляющая образования / Н.П. Локалова; . - С.27-40. Кл.слова: когнитивно-личностные структуры, развивающая программа, уроки психологического развития Сидоренков, А. В. Психологические противоречия в малой группе / А. В. Сидоренков. - С.41-50. Кл.слова: конфликты, социально-психологическая структура группы О некоторых законах восприятия / Б. Б. Коссов. - С.50-60. Кл.слова: познавательные процессы, выделение и обобщение, индивидуально-личностные различия,психофизиология, психология личности Клецина, И. С. От психологии пола - к гендерным исследованиям в психологии / И. С. Клецина. - С.61-78. Кл.слова: женская психология, социально-конструктивистское направление в гендерных исследованиях в психологии Дьяконов, И. Ю. Динамика идентификации человека с группой нищих / И. Ю. Дьяконов, М. Л. Бутовская. - С.79-89. Кл.слова: групповая идентичность, стигматизация, стратегии поддержания идентичности Воловикова, М. И. Микросемантический анализ как метод исследования процессов мышления и личности / М. И. Воловикова. - С.90-98. Кл.слова: качественные методы, психологическая переменная, немгновенный инсайт Гусельцева, М. С. Культурно-историческая психология: от классической - к постнеклассической картине мира / М. С. Гусельцева. - С.99-115. Кл.слова: методология, постмодернизм, постнеклассическая парадигма Федунина, Н. Ю. Проблема личности в трудах Пьера Жане: История психологии / Н. Ю. Федунина. - С.116-128. Кл.слова: подсознательное, телесный индивид, персонаж , Я, диссоциация Ражников, В. Г. Еще раз попытаться понять личность: Критическая статья на книгу : Арсеньев А. С. Философские основания понимания личности . М.: Издат. центр "Академия", 2001.- 592 с. / В. Г. Ражников. - С.131-133. Кл.слова: генезис личности, структура личности Задорожнюк, И. Е. Книга о путях развития медицинской психологии и оптимизации психического здоровья: О книге: Гройсман А. Л. Клиническая психология, психоспматика и психопрофилактика. М.: Магистр-пресс, 2002.- 452 с. / И. Е. Задорожнюк Кл.слова: психотерапия Степанова, М. А. Теория П.Я. Гальперина глазами психологов ХХI века / М. А. Степанова. - С.136- 140. Леонтьев, Д. А. Первая Международная конференция по позитивной психологии / Д. А. Леонтьев, - Баронская Е. И. Яцута. - С.141-142. Марцинковская, Т. Д. "Круглый стол" по проблеме толерантности / Т. Д. Марцинковская. - С.150-153. Кл.слова: репрессии в психологической науке Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ражников, В. Г. Еще раз попытаться понять личность: Критическая статья на книгу : Арсеньев А. С. Философские основания понимания личности . М.: Издат. центр "Академия", 2001.- 592 с. [Текст] / В. Г. Ражников> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2003. - N1. - С. 131-133. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: психологія особистості Кл.слова (ненормовані): генезис личности -- структура личности Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВП 2/2004/2 Журнал 2004р. N 2 . - Номер посвящен 90-летию Психологического института. - Библиография в конце статей Рубцов, В. В. Психологический институт на Моховой : история и современность / В. В. Рубцов. - С.3-16. Методологические принципы и ведущая проблематика исследований в Психологическом институте / Т. Д. Марцинковская. - С.17-41. Кл.слова: школа Г. И. Челпанова, психофизическая проблема, проблема активности Дубровина, И. В. Практическая психология образования в Психологическом институте / И. В. Дубровина. - С.42-53. Кл.слова: психологическая служба, подготовка кадров психологов образования, психология развития, психическое и психологическое здоровье Смирнова, Е. О. Генезис общения ребенка от рождения до семи лет в исследованиях сотрудников Психологического института / Е. О. Смирнова. - С.54-62. Кл.слова: самосознание, развитие личности Поливанова, К. Н. Становление возрастной психологии в Психологическом институте / К.Н. Поливанова. - С.63-73. Кл.слова: теория деятельности, периодизация психического развития Божович, Е. Д. Развитие идей Н. А. Менчинской на современно этапе исследований психологии учения / Е.Д. Божович. - С.73-80. Кл.слова: практико-ориентированная диагностика развития школьника Кабардов, М. К. К истории становления дифференциальной психофизиологии в Психологическом институте / М. К. Кабардов. - С.81-93. Кл.слова: способности, задатки Чуприкова, Н. И. Психика и предмет психологии в свете достижений современной нейронауки / Н. И. Чуприкова. - С.104-118. Кл.слова: деятельность мозга, психологическая картина мира Шумакова, Н. Б. Влияние представлений родителей об обучении на развитие одаренности у детей / Н. Б. Шумакова. - С.119-127. Конопкин, О. А. Общая способность к саморегуляции как фактор субъектного развития / О. А. Конопкин. - С.128-135. Малых, С. Б. Проблема наследственности в современных психологических исследованиях / С. Б. Малых. - С.136-148. Кл.слова: генотип, индивидуальные психологические признаки Воробьева, Л. И. Субъект и/ или автор (О категориях гуманитарной психологии) / Л. И. Воробьева. - С.149-158. Кл.слова: духовность, духовные организмы Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Смирнова, Е. О. Генезис общения ребенка от рождения до семи лет в исследованиях сотрудников Психологического института [Текст] / Е. О. Смирнова> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2004. - N2. - С. 54-62. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: вікова психологія спілкування дітей дитяча психологія психологія дошкільника самосвідомість Кл.слова (ненормовані): самосознание -- развитие личности Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ЖПП-2/2005/5 Журнал 2005р. N 5 (Теория и практика семейной психологии: Спецвыпуск) Слепкова, В. И. Психотерапевтическая функция семьи / В. И. Слепкова. - С.8-14 Велента, Т. Ф. Проблема психологической зависимости супругов от их родителей / Т. Ф. Велента. - С.15-18 Зайцева, Т. В. Жизненные доминанта: карьера и семья / Т. В. Зайцева. - С.19-25 Гильманов, С. А. Социально-психологические особенности современной российской семьи (на примере северного региона) / С. А. Гильманов. - С.26-40 Белогай, К. Н. Культурные модели материнства и отцовства как факторы формирования родительского отношения / К. Н. Белогай. - С.41-46 Куфтяк, Е. В. Переживание матерью ситуации преждевременных родов и воладение с ней / Е. В. Куфтяк. - С.47-54 Мулкиджанян, А. П. Влияние этнокультурных факторов на формирование психологической готовности к материнству / А. П. Мулкиджанян. - С.55-59 Сапарова, И. А. Феномены отцовства и материнства в системе ценностей современной семьи / И. А. Сапарова, Е. И. Лашкова. - С.60-70 Филиппова, Г. Г. Психологические проблемы при нарушениях репродуктивной функции у женщин / Г. Г. Филиппова. - С.71-88 Агейко, О. В. Особенности переживания детьми ситуации развода / О. В. Агейко. - С.89-98 Басалаева, Н. В. К проблеме влияния семейного воспитания на личность ребенка / Н. В. Басалаева, Т. А. Сырычева. - С.99-106 Гончарова, С. С. Изучение переживания и преодоления потери значимого другого в раннем юношеском возрасте / С. С. Гончарова. - С.107-113 Дрынкина, А. С. Особенности социально-психологической адаптации детей из неблагополучных семей / А. С. Дрынкина. - С.114-124 Кранц, И. И. Проблема становления личностей идентичности в контексте социального самоопределения / И. И. Кранц. - С.125-132 Шокина, Е. В. Внутренние средства становления субъектности в подростково-юношеском периоде / Е. В. Шокина. - С.133-136 Кабакова, М. П. Психологические аспекты стабилизации супружеских отношений / М. П. Кабакова. - С.137-144 Доника, А. Д. Медико-психологические проблемы "пограничных семей" / А. Д. Доника. - С.145-153 Жогаль, Е. М. Механизмы "бессознательного соглашения" и их роль в возникновении супружеских конфликтов / Е. М. Жогаль. - С.154-160 Алексеева, А. В. Трансформация семейных ролей мужчины и женщины в современном украинском обществе / А. В. Алексеева. - С.161-165 Городнова, Н. Н. Гендерная идентификация как механизм формирования представлений подростков о будущей семье / Н. Н. Городнова. - С.166-174 Степанова, Л. Г. Вариабельность или инвариабельность гендерных ролей: позитивное и негативное воздействие на отношения в семье / Л.Г. Степанова. - С.175-180 Бердникова, Ю. Л. Внешнее сопротивление при работе с детьми / Ю. Л. Бердникова. - С.181-188 Березовская, Т. П. Семейная системная психотерапия в лечении созависимости / Т. П. Березовская. - С.189-191 Елизаров, А. Н. Внутренние конфликты личности и генезис семейных дисфункций / А. Н. Елизаров. - С.192-206 Аминев, Э. Г. Родовая память как индикатор жестокости в семье (Управленческие стратегии в учебно-воспитательном процессе в системе МВД) / Э. Г. Аминев, М. Н. Иванов, О. Ф. Халитов. - С.207-209 Кикеева, В. Н. Социально-психологическая помощь семье, имеющей ребенка с проблемами в развитии, в центре реабилитации / В. Н. Кикеева. - С.210-216 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Елизаров, А. Н. Внутренние конфликты личности и генезис семейных дисфункций [Текст] / А. Н. Елизаров> // Журнал практического психолога : Научно-практический журнал. - 2005. - N5(Теория и практика семейной психологии: Спецвыпуск). - С. 192-206
Рубрики: психологія особистості психологія сім’ї Кл.слова (ненормовані): внутренние конфликты личности -- ТИП ЛИЧНОСТИ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ЖПП-2/2005/6 Журнал 2005р. N 6 Кравцова, Е. Е. Принципы подготовки психологов в институте психологии им. Л.С.Выготского РГГУ / Е. Е. Кравцова. - С.5-27 Кудрявцев, В. Т. Профессиональная и личностная позиция психолога: сапожник в сапогах / В. Т. Кудрявцев. - С.28-38 Солодникова, И. В. Взгляды на возраст человека в различные исторические эпохи / И. В. Солодникова. - С.39-51 Кравцова, Е. Е. Психологическое содержание понятие "социализация" в рамках культурно-исторического подхода Л.С.Выготского / Е. Е. Кравцова. - С.52-60 Кравцова, Е. Е. Игра как средство самореализации и самоконструирования / Е. Е. Кравцова. - С.61-64 Новикова, Т. С. Значение игры для формирования учебной деятельности / Т. С. Новикова. - С.65-76 Кудрявцев, В. Т. Игра и развитие воображения ребенка: очевидное и неочевидное / В. Т. Кудрявцев. - С.77-87 Петренко, С. С. Развитие воображения в процессе музыкального воспитания детей дошкольного возраста / С. С. Петренко. - С.88-92 Кудрявцев, В. Т. Пристрастные размышления о "предшкольном образовании" / В. Т. Кудрявцев. - С.93-117 Бережковская, Е. Л. Генезис письменной речи у школьников / Е. Л. Бережковская, А. Б. Антонова. - С.118-129 Смирнова, Т. Ю. Индивидуальные особенности саморегуляции при различных когнитивных стилях в подростковом возрасте / Т. Ю. Смирнова. - С.130-139 Шабельников, В. К. Семья в геополитическом конфликте XXI в. / В. К. Шабельников. - С.140-148 Трифонова, Е. В. Влияние семейных отношений на формирование субъектных позиций у детей (В семьях с разновозрастными и моновозрастными родителями) / Е.В. Трифонова, В. К. Шабельников. - С.149-157 Петухова, И. А. Роль семьи в развитии одаренных детей / И. А. Петухова. - С.158-165 Бучацкая, М. В. Психологические особенности распределения ролей работающих женщин, имеющих детей / М.В. Бучацкая. - С.166-172 Акимова, М. К. "Основная философия нашего журнала - пропаганда научных знаний в области психодиагностики и развенчание обыденных заблуждений на ее счет": Интервью с главным редактором журнала "Психологическая диагностика" провел В.Г.Колесников / М. К. Акимова. - С.173-181 Фролов, Ю. И. От Выготского к Гальперину. Метод планомерного формирования в истории отечественной психологии / Ю. И. Фролов, А. Г. Лидерс. - С.181-194 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Бережковская, Е. Л. Генезис письменной речи у школьников [Текст] / Е. Л. Бережковская, А. Б. Антонова> // Журнал практического психолога : Научно-практический журнал. - 2005. - N6. - С. 118-129
Рубрики: мовлення писемне мовленнєвий розвиток мова дитяча Дод.точки доступу: Антонова, А. Б. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |