Шикирава, Н. Особливості роботи з дітьми шестирічного віку : Семінар-практикум для вчителів початкової школи [Текст] / Н. Шикирава, О. Подакіна> // Психолог. - 2006. - N2/3(січень). - С. 3-11.
Рубрики: психологія молодшого школяра Шестирічні діти Готовність до школи батьківські збори Кл.слова (ненормовані): готовність до школи -- батьківські збори -- виховання -- увага -- мислення -- уява -- пантоміма -- тривожні діти -- агресивні діти Дод.точки доступу: Подакіна, О. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Я 47 Яковенко, О. Нові діти: практикум для батьків і фахівців [Текст] / О. Яковенко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2014. - N 4. - С. 4-8. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: психологія дошкільника Кл.слова (ненормовані): аномальна поведінка дошкільників -- конфліктні ситуації -- агресивні діти -- гіперактивні діти -- лікувальна педагогіка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кононко, Олена. Навчаємо долати агресію [Текст] / О. Кононко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 10. - С. 3-7. Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): агресивні діти -- конфліктні ситуації Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
12 годин онлайн-спілкування з експертами! [Текст] : січневий Інтернет-марафон - найяскравіша подія початку нового року> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 7/9. - С. 3-4.
Кл.слова (ненормовані): Інтернет-марафон -- онлайн-спілкування з експертами -- педагогіка в стилі хюге (щось затишне, добре, безпечне) -- розвивальне середовище -- агресивні діти -- гіперактивний розлад Анотація: 12 січня 2020 р. було проведено онлайн-спілкування з педагогами навчальних та дошкільних закладів, на яких ішлося про створення розвивального середовища у ЗДО, про роботу з агресивними дітьми та з дітьми з гіперактивним розладом. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |