Савчук, О. М. Об’єктивізація впливу тренінгу асертивності на психологічний стан жінок, які зазнали насильства [Текст] / О.М. Савчук> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N6. - С. 74-76
Рубрики: соціальна психологія насильство психологія поведінки асертивність практична психологія тренінг Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Тіунова, О. В. Соціально-психологічний тренінг як засіб формування навичок асертивної поведінки у старшокласників [Текст] / О. В. Тіунова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N1. - С. 39-51 Рубрики: практична психологія асертивність Кл.слова (ненормовані): асертивна поведінка Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Ш 32 Шаюк, Ольга. Емоційно-вольовий компонент толерантності [Текст] / О. Шаюк> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - Том 14, N 1. - С. 104-110. Рубрики: Толерантність Емпатія Кл.слова (ненормовані): інтолерантність -- емоційно-вольовий компонент -- психологічний механізм -- психологічна стійкість -- захісні механізми особистості -- копінг-стратегії -- асертивність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 39 Шейнов, Виктор Павлович. Разработка теста ассертивности, удовлетворяющего требованиям надежности и валидности / В. П. Шейнов> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 2. - С. 107-116. - Библиогр.: 35 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--асертивність--діагностика Кл.слова (ненормовані): асертивність -- асертивна поведінка -- надійність -- валідність -- тести -- дедуктивна стратегія -- індуктивна стратегія -- діапазон асертивності Анотація: У статті здійснено перевірку надійності та валідності існуючих тестів асертивності. Розроблено та представлено тест асертивності, який відповідає трьом основним критеріям надійності і десяти критеріям валідності. Доведено, що асертивність не пов’язана з віком та видом діяльності особистості. Є примірники у відділах: Прим. 1 (вільний) |
В 53 Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 2 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов; наук. ред вип. М. А. Скок]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 221 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн. Фахове видання з психологічних наук Зміст: Миронець, С. М. Застосування методу аналізу ієрархій в системі заходів психологічного забезпечення фахівців ризиконебезпечних професій / С. М. Миронець. - С .3-8 Мисюра, О. О. Типологія політичних конфліктів / О. О. Мисюра. - С .8-12 Москальова, А. С. Дослідження особистісного потенціалу майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо здійснення управлінської діяльності за умов соціально-економічних трансформацій / А. С. Москальова. - С .13-16 Мунасипова-Мотяш, І. А. Особливості психічних станів студентської молоді в умовах навчального процесу / І. А. Мунасипова-Мотяш. - С .17-20 Мушкевич, М. І. Типи батьківського ставлення у сім’ях, які виховують проблемних дітей / М. І. Мушкевич. - С .21-24 Нагірна, О. О. Роль стратегії життя у прояві лояльності працівників комерційних організацій / О. О. Нагірна. - С .25-29 Нежинська, О. О. Проблеми психологічної підготовки керівників освітніх організацій до запровадження гендерного підходу в навчально-виховний процес / О. О. Нежинська. - С .30-34 Никончук, Н. О. Особливості рефлексії молодшими школярами вмінь та їх складових / Н. О. Никончук. - С .35-39 Олефір, В. П. Розвиток індивідуального стилю музично-творчої діяльності у молодшому шкільному віці / В. П. Олефір. - С .40-44 Омельяненко, В. В. Комунікативні основи смислотворчості в контексті розвитку життєздатності особистості / В. В. Омельяненко. - С .45-48 Отич, Д. Д. Динаміка змін змісту Я-концепція майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич. - С .49-52 Павлік, Ю. Г. Тілесність як цілісна характеристика людини / Ю. Г. Павлік. - С .53-55 Паламарчук, О. М. До проблеми соціального та професійного самовизначення особистості підприємця / О. М. Паламарчук. - С .56-60 Папакиця, О. К. Програма формування інформаційної готовності майбутніх інженерів до професійної діяльності / О. К. Папакиця. - С .61-65 Печерська, Г. О. Професійні ціннісні орієнтації вчителя: досвід вивчення / Г. О. Печерська. - С .66-70 Подорван, А. Пізнавальні процеси в державній політиці і громадянському суспільстві (загальноукраїнський та регіональний виміри) / А. Подорван. - С .71-74 Поклад, С. В. Сприймання проблеми насильства учнівською молоддю / С. В. Поклад. - С .75-78 Половець, В. М. Особистість політичного лідера / В. М. Половець. - С .79-83 Примак, Ю. В. Соціально-психологічна варіантність механізмів ідентифікації і сепарації у формуванні особистісної ідентичності / Ю. В. Примак. - С .84-87 Прокопчук, І. В. Основні типи відношення до хвороби у пацієнтів з псоріазом, як фактор, що впливає на соціалізацію та соціальну адаптацію особистості / І. В. Прокопчук. - С .88-90 Радчук, В. М. Шлюб у предметному просторі психологічного дослідження / В. М. Радчук. - С .91-95 Рахубовська, Х. Г. Соціально-психологічні особливості осіб з розладами прийому їжі / Х. Г. Рахубовська. - С .96-99 Руда, Г. В. Дослідження особливостей взаємодії практичного психолога і педагогічного колективу школи / Г. В. Руда. - С .100-104 Савиченко, О. М. Динаміка соціальної регуляції розвитку спортивних здібностей у юнацькому віці / О. М. Савиченко. - С .105-109 Свідерська, Г. М. Вчинкова сутність людської чуйності / Г. М. Свідерська. - С .110-113 Семешко, Г. А. Науково-методичне підгрунтя дослідження сенсорного розвитку дітей з аутизмом / Г. А. Семешко. - С .114-116 Сімак, А. А. Експлікація аксіопсихологічних конструктів - дискримінантних предикторів копінг-поведінки / А. А. Сімак. - С .117-121 Скок, А. Г. Формування толерантності у майбутніх соціальних робітників у процесі навчання / А. Г. Скок. - С .122-124 Скок, Н. А. Принятие решений в управленческой деятельности / Н. А. Скок. - С .125-128 Скорик, М. М. Історіографія як методологія: досвід та практики оцінювання вітчизняної історико-психологічної науки / М. М. Скорик. - С .129-131 Скребець, В. О. Поняття норми в інваріантності концептуальних дискурсів психічного здоров’я'я / В. О. Скребець. - С .134-140 Сторож, О. В. Фрустрація як складова творчої соціалізації особистості / О. В. Сторож. - С .141-144 Тичина, І. М. Факторно-семантичне дослідження стратегій особистісного самоздійснення у процесі зміни професії: стратегія "асертивність" / І. М. Тичина. - С .145-148 Фалько, Н. М. Проектування життєвого простору особистості: пошуки та рецепції / Н. М. Фалько. - С .149-151 Федорченко, Н. В. Дискурсивні преформації естетичних переживань особистості / Н. В. Федорченко. - С .152-155 Фролов, П. Д. Соціальні очікування як суб’єктивний бік векторності соціально-економічного середовища / П. Д. Фролов. - С .156-159 Халепа, К. Ф. Особливості переживання наслідків психологічної травми дітьми та підлітками / К. Ф. Халепа. - С .160-163 Цумарєва, Н. В. Методологічні аспекти проведення психодіагностичного дослідження особливостей емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації / Н. В. Цумарєва. - С .164-167 Черемних, К. О. Конфігурування текстуальної конструкції життя в комунікативних практиках / К. О. Черемних. - С .168-170 Чижиченко, Н. М. Теоретико-методичне обгрунтування психокорекційного впливу на рівень оптимізму в ранньому юнацькому віці / Н. М. Чижиченко. - С .171-174 Чхаідзе, А. О. Своєрідність духовних цінностей у шлюбній мотивації / А. О. Чхаідзе. - С .175-177 Шелег, Т. В. Вплив захисних механізмів психіки на життєтворчість особистості / Т. В. Шелег. - С .178-182 Шкарлатюк, К. І. Особливості формування професійних прогнозів студентів з особливими потребами / К. І. Шкарлатюк. - С .183-185 Шолох, О. А. До проблеми визначення ціннісних орієнтацій особистості у науковій літературі / О. А. Шолох. - С .186-189 Штепа, О. С. Особливості та переваги ресурсного підходу до психологічного аналізу кризи середини життя / О. С. Штепа. - С .190-194 Щербакова, І. М. Трансформаційні зміни духовності в умовах сьогодення / І. М. Щербакова. - С .195-198 Юрченко, З. В. Детермінанти підліткової адикції за умов домашнього насильства / З. В. Юрченко. - С .199-202 Ющенко, І. М. Психологічне благополуччя як критерій адаптації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до соціальних змін / І. М. Ющенко. - С .203-206 Яковенко, Л. Б. Психологічні особливості сприйняття часу людиною / Л. Б. Яковенко. - С .207-209 Ярощук, Н. П. Жінка як жертва сімейного насилля в подружніх стосунках / Н. П. Ярощук. - С .210-212
РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Конфліктологія Психологія студента психологія молодшого школяра "Я-концепція" Аутизм дитячий Кл.слова (ненормовані): ризиконебезпечні професії -- насильство -- лідерство -- чуйність -- копінг-поведінка -- психічне здоров’я Дод.точки доступу: Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: П2/2017/5/6 Газета 2017р. N 5/6 Ніколаєв, Леонід. Асертивність підлітка як складова емоційного інтелекту / Л. Ніколаєв. - С.4-11. Тимченко, Олена. Ще раз про любов : заняття з елементами тренінгу / О. Тимченко. - С.11-16. Тимченко, Олена. Система сімейних цінностей : заняття з елементами тренінгу / О. Тимченко. - С.16-19. Тимченко, Олена. "Два світи” : тренінгове заняття / О. Тимченко. - С.20-23. Тимченко, Олена. Заради майбутнього : програма занять із формування позитивної мотивації до здорового способу життя / О. Тимченко. - С.24-39. Насибулліна, Оксана. Травмована дитина : порушення прихильності до значущих дорослих / О. Насибулліна. - С.43-52. Вовнянко, Тетяна. Спілкуватися - це здорово : заняття з елементами тренінгу / Т. Вовнянко. - С.53-56. Вовнянко, Тетяна. Життя - найвища цінність людини : заняття для старшокласників / Т. Вовнянко. - С.64-68. Профілактика шкідливих звичок : програма занять для учнів початкової школи. - С.Вкладка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 11 Ніколаєв, Леонід. Асертивність підлітка як складова емоційного інтелекту [Текст] / Л. Ніколаєв> // Психолог. - 2017. - N 5/6. - С. 4-11. Рубрики: Психологія підлітка--емоційний розвиток Кл.слова (ненормовані): впевненість -- відповідальність -- незалежність -- стійкість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |