Н 11 Нікітіна, Н. Педагогічний геокешинг, або У пошуках освітніх скарбів / Наталія Нікітіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. 39–43. - Зміст: Додаток 1 : У пошуках освітніх скарбів. Педагогічний геокешинг ; Додаток 2 : Інноваційні форми методичної взаємодії ; Додаток 3 : Прийоми ефективної взаємодії з колективом.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- методичні заходи -- методична взаємодія -- педагогічний геокешинг -- інноваційні форми -- взаємодія з педагогами -- професійна майстерність -- особистісне зростання Анотація: У статті подано розробку освітнього заходу та зразки GPS-навігаторів, щоб організувати пошук освітніх знань-скарбів у закладі дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 32 Сербіна, Н. Дитячий садок, батьки та школа: форми ефективної взаємодії / Наталія Сербіна, Ірина Січкар, Майя Молочко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 43–47. - Зміст: Які основні тематика та форми роботи з дітьми ; Як взаємодіємо з педагогами ; Як співпрацюємо з батьками ; Додаток 1 : Орієнтовний план взаємодії ЗДО та ЗЗСО (початкова ланка) ; Додаток 2 : Готовність дитини до шкільного життя. Форми роботи з педагогами ЗДО та ЗЗСО, батьками
Заклади дошкільної освіти--робота з дітьми Діти дошкільного віку--готовність до школи Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- початкова школа -- робота з батьками -- робота з дітьми -- тематика -- форми роботи -- співпраця з батьками -- взаємодія з батьками -- взаємодія з педагогами -- орієнтовне планування -- діти дошкільного віку -- готовність до школи Анотація: У статті йдеться про досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 784 міста Києва щодо налагодження ефективної взаємодії закладу дошкільної освіти, сім’ї та початкової школи. Дод.точки доступу: Січкар, І.; Молочко, М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |