Л 63 Лисенко, О. Дитина на порозі дошкільного закладу: як діяти вихователю / Олена Лисенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 6. - С. 42–46.
Кл.слова (ненормовані): педагогічне спілкування -- вихователі ДНЗ -- діти раннього віку -- перша зустріч -- індивідуалізовані звертання -- адптація до дошкільного закладу -- довіра Анотація: Поради вихователям як завоювати довіру дошкільників та їх батьків. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 54 Метелюк, В. Допомагаємо вихователю зрозуміти дитину / Валентина Метелюк> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. 33–41. - Зміст: Сприяти успішній соціальній адаптації ; Спонукати дітей до хороших вчинків ; Подолати відхилення поведінки дітей від загальноприйнятих норм ; Сприяти розкриттю обдарованості ; Працювати над собою ; Аналізувати проблемну ситуацію.
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- особисті контакти -- соціальна адаптація -- вчинки дитини -- відхилення в поведінці -- розвиток психіки -- обдарованість -- робота з дітьми -- робота з батьками -- педагоги дошкільних закладів -- саморозвиток -- проблемні ситуації Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 32 Сербіна, Н. Дитячий садок, батьки та школа: форми ефективної взаємодії / Наталія Сербіна, Ірина Січкар, Майя Молочко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 43–47. - Зміст: Які основні тематика та форми роботи з дітьми ; Як взаємодіємо з педагогами ; Як співпрацюємо з батьками ; Додаток 1 : Орієнтовний план взаємодії ЗДО та ЗЗСО (початкова ланка) ; Додаток 2 : Готовність дитини до шкільного життя. Форми роботи з педагогами ЗДО та ЗЗСО, батьками
Заклади дошкільної освіти--робота з дітьми Діти дошкільного віку--готовність до школи Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- початкова школа -- робота з батьками -- робота з дітьми -- тематика -- форми роботи -- співпраця з батьками -- взаємодія з батьками -- взаємодія з педагогами -- орієнтовне планування -- діти дошкільного віку -- готовність до школи Анотація: У статті йдеться про досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 784 міста Києва щодо налагодження ефективної взаємодії закладу дошкільної освіти, сім’ї та початкової школи. Дод.точки доступу: Січкар, І.; Молочко, М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |