Б 11 Бікеєва, А. С. Учні повинні, або Гра дорослих у "можна - не можна"?! [Текст] / А. С. Бікеєва> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 16/18. - С. 33-37. Рубрики: Педагогічна майстерність --вчителі Кл.слова (ненормовані): самокорекція -- повинності дітей -- заборони для учнів -- поведінка школярів -- шкільний устав -- робота з дітьми -- конфлікт учителя і учня Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 67 Корнєєва, Оксана. "Школа обережних наук" у дошкільному навчальному закладі / О. Корнєєва, Н. Журавова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 2. - С. 31-43 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей Кл.слова (ненормовані): безпека життєдіяльності -- правила дорожнього руху -- правила безпеки -- безпека на дорозі -- культура поведінки -- методичний кейс -- розвивальний простір -- робота з дітьми -- взаємодія з батьками -- дошкільні навчальні заклади -- старші дошкільники Анотація: У статті розглянуто проблему формування та закріплення навичок безпечної поведінки на дорозі у дітей дошкільного віку. Висвітлено завдання, процес реалізації та результати впровадження у практику дошкільного навчального закладу № 31 "Мир" (м. Костянтинівка, Донецька область) програми "Школа обережних наук", що має на меті ознайомити дітей старшого дошкільного віку з правилами безпеки дорожнього руху. Дод.точки доступу: Журавова, Наталія Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 54 Метелюк, В. Допомагаємо вихователю зрозуміти дитину / Валентина Метелюк> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. 33–41. - Зміст: Сприяти успішній соціальній адаптації ; Спонукати дітей до хороших вчинків ; Подолати відхилення поведінки дітей від загальноприйнятих норм ; Сприяти розкриттю обдарованості ; Працювати над собою ; Аналізувати проблемну ситуацію.
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- особисті контакти -- соціальна адаптація -- вчинки дитини -- відхилення в поведінці -- розвиток психіки -- обдарованість -- робота з дітьми -- робота з батьками -- педагоги дошкільних закладів -- саморозвиток -- проблемні ситуації Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 40 Безсонова, О. Свобода самовизначення, або Формуємо успішну особистість на етапі дошкільного дитинства / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 18–24. - Зміст: Додаток 1 : Свобода самовизначення як умова формування успішної особистості на етапі дошкільного дитинства : тренінг-лабораторія для педагогів ; Додаток 2 : Нові форми та методи роботи з дітьми.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- тренінг-лабораторія -- інтерактивні методичні заходи -- самовизначення -- свобода самовизначення -- моральні цінності -- форми -- методи -- робота з дітьми -- халабудна педагогіка Анотація: У статті вміщено розробку тренінг-лабораторії для вихователів з теми "Свобода самовизначення як умова формування успішної особистості на етапі дошкільного дитинства". Подано перелік нових форм та методів роботи з дітьми, згупованих за такими компонентами: середовищний, мотиваційний, діяльнісний, результативний, рефлексивний. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 32 Сербіна, Н. Дитячий садок, батьки та школа: форми ефективної взаємодії / Наталія Сербіна, Ірина Січкар, Майя Молочко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 43–47. - Зміст: Які основні тематика та форми роботи з дітьми ; Як взаємодіємо з педагогами ; Як співпрацюємо з батьками ; Додаток 1 : Орієнтовний план взаємодії ЗДО та ЗЗСО (початкова ланка) ; Додаток 2 : Готовність дитини до шкільного життя. Форми роботи з педагогами ЗДО та ЗЗСО, батьками
Заклади дошкільної освіти--робота з дітьми Діти дошкільного віку--готовність до школи Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- початкова школа -- робота з батьками -- робота з дітьми -- тематика -- форми роботи -- співпраця з батьками -- взаємодія з батьками -- взаємодія з педагогами -- орієнтовне планування -- діти дошкільного віку -- готовність до школи Анотація: У статті йдеться про досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 784 міста Києва щодо налагодження ефективної взаємодії закладу дошкільної освіти, сім’ї та початкової школи. Дод.точки доступу: Січкар, І.; Молочко, М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 35 Швидка методична допомога в літній період> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 5. - С. [30].
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- робота з педагогами -- методичний кабінет -- робота з батьками -- робота з дітьми Анотація: У статті подано план діяльності вихователя-методиста закладу дошкільної освіти у літній період. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/4 Журнал 2020р. N 4 (64) Вовк, О. А. Мозочкова стимуляція та сенсомоторна інтеграція в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано приклад заняття з мозочкової стимуляції та сенсаторної інтеграції] / О. А. Вовк. - С.2–4. Кл.слова: сенсорно-моторні здібності, координація рухів, комплекс вправ Стасенко, В. Індивідуальний корекційно-реабілітаційний маршрут розвитку здобувача освіти : зразок оформлення та заповнення / В. Стасенко [и др.]. - С.5–10. Інші автори: Бражнікова В., Алейнікова І., О. Фоменко, Н. Горбачова, О. Жаворонка, Л. Єрморатій, С. Холостенко, М. Олійник Кл.слова: стан здоров’я дитини, особистісні якості, розвиток мовлення Осінь іде : заняття з ознайомлення з навколишнім світом для дітей початкової ланки з помірною розумовою відсталістю та дітей із тяжкими порушеннями мовлення: [подано розробку заняття / Т. В. Шматко. - С.11–14. Кл.слова: діти з помірною розумовою відсталістю, діти із тяжкими порушеннями мовлення, пори року Щедра осінь походжала : бінарне заняття для дітей із порушеннями зору старшого дошкільного віку: [розробка бінар. заняття мета якого: розвиток пам’яті / І. Граудс. - С.15–16. Кл.слова: діти із порушеннями зору, бінарне заняття, сезонні зміни Неповинних, А. Африка : урок географії для учнів 7-го класу з вадами слуху: [розробка уроку – узагальнення і систематизації знань] / А. Неповинних. - С.17–19. Кл.слова: діти з вадами слуху, географія, Н. В. Тарасенко Клубенко, Д. Є. Подорож країною здоров’я : виховне заняття для дітей 8-го року життя, з частковою слуховою недостатністю: [розробка заняття мета якого: заохочувати дітей до здорового способу життя] / Д. Є. Клубенко. - С.20–21. Кл.слова: діти з частковою слуховою недостатністю, виховне заняття, здоровий спосіб життя Клубенко, Д. Є. Дружба : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років, із дитячим церебральним паралічем: [розробка заняття мета якого: навчити дітей цінувати друзів; розвивати мислення, увагу, дрібну моторику рук] / Д. Є. Клубенко. - С.22–23. Кл.слова: діти із дитячим церебральним паралічем, корекційно-виховне заняття, моральне виховання Заруба, Д. В. Рональд Дженкіс : [розповідь про Рональда Дженкіса – американського композитора / Д. В. Заруба. - С.24. Кл.слова: американський композитор, Рональд Дженкіс, музиканта та відеоблогера із синдромом Дауна] Клубенко, Д. Є. Неперевершена Мадлен Стюарт : [розповідь про Мадлен Стюарт – австралійську модель із синдромом Дауна] / Д. Є. Клубенко. - С.25. Кл.слова: австралійська модель, Мадлен Стюарт, модель Перфільєва, Т. О. Робота над ритмом, темпом та інтонацією : для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушенням слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва. - С.26-28. Кл.слова: діти з порушеннями слуху та мовлення, робота з дітьми, ритм Перфільєва, Т. О. Заняття з фонетичної ритміки для глухих дітей 6-го року життя : звук [п]: [розробка заняття мета якого: учити дітей відтворювати звук [п] у поєднанні з рухами; закріпити навички діафрагмального і фонематичного дихання; формувати вміння змінювати силу та висоту голосу; відтворювати мовленнєвий матеріал у заданому темпі; сприймати та відтворювати ритми] / Т. О. Перфільєва. - С.29–31. Кл.слова: глухі діти, фонетична ритміка, дихання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Робота над ритмом [Текст] : для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушенням слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 4(64). - С. 2628. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями слуху та мовлення -- робота з дітьми -- ритм -- темп -- інтонація Дод.точки доступу: Перфільєва, Т. О. \ом та інтонацією.\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |