У 31 Удод М. І. Світовий океан. Склад і властивості води. 7 клас [Текст] / М. І. Удод, І. В. Вершишіна> // Хімія : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2013. - N 5. - С. 31-33 Рубрики: Позакласна робота з хімії Кл.слова (ненормовані): хімія в школі -- позакласний захід з хімії -- вікторина з хімії -- склад води -- властивості води -- світовий океан Дод.точки доступу: Вершишіна, І. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 67 Трибуна вчителя фізики [Текст]> // Все для вчителя : Інформаційно-практичний бюлетень. - 2013. - N 7. - С. 33-158 Рубрики: викладання фізики в школі Кл.слова (ненормовані): основи термодинаміки -- теплові двигуни -- швидкість світла -- властивості води -- фізика в народних прислів’ях -- ядерна зима -- магнітне поле землі -- плавлення -- кристалізація -- кипіння -- електричний струм -- потужність -- світлові явища -- рідкі кристали -- коефіцієнт корисної дії -- лауреати нобелівської премії з фізики Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 87 Громадська, Галина. Таємниці бурульки : інтегроване заняття для старших дошкільнят / Г. Громадська> // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 1. - С. 30-31. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з природознавства Кл.слова (ненормовані): природознавство -- нежива природа -- явища природи -- властивості води -- стани води -- лід -- властивості льоду -- дослідницька діяльність -- інтегровані заняття -- дошкільна освіта -- старші дошкільники Анотація: Розробка інтегрованого заняття для старших дошкільників, що має на меті формувати у дітей інтерес до явищ неживої природи; уточнювати та розширювати знання про властивості води, її агрегатні стани, зокрема твердий - лід; закріплювати знання про властивості льоду; продовжувати ознайомлювати дошкільнят із творами В. О. Сухомлинського. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
В 67 Волинець, Ю. Відкриваємо таємниці світу [Текст] : Досліди для старших дошкільнят / Юлія Волинець, Любов Заблоцька> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 7. - С. 31-34. Рубрики: Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем Дошкільна освіта--дослідницька діяльність дошкільника Кл.слова (ненормовані): пошуково-дослідницька діяльність -- сила тяжіння -- конденсація води -- сили природи -- властивості води -- ознайомлення з навколишнім життям Анотація: У статті запропоновано методику організації пошуково-дослідницької діяльності вихованців дошкільних закладів. Подано досліди та пояснення до них, систематизовані таким чином, щоб формувати в дітей вміння самостійно здобувати знання, досліджуючи світ в активній пошуковій діяльності. Дод.точки доступу: Заблоцька, Л. Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
М 22 Мамчур, О. Д. Цикл уроків природознавства у 1-му класі [Текст] / О. Д. Мамчур> // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 31/32. - С. 39-54. Рубрики: Початкова школа--уроки природознавства Кл.слова (ненормовані): молодші школярі -- сонце -- вода -- властивості води -- повітря -- грунт -- гірські породи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 79 Прозоровська, Олена. Вода на Землі [Текст] : властивості води. Три стани води. Кругообіг води / О. Прозоровська> // Біологія. Шкільний світ : газета для вчителів біології та природознавства. - 2017. - N 8. - С. 6-11. Рубрики: Викладання природознавства в школі--уроки в 5 класі Кл.слова (ненормовані): властивості води -- три стани води -- кругообіг води Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щур, Тамара На ставочку : заняття для дітей раннього віку [Текст] / Тамара Щур> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 5. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- ігрова діяльність -- властивості води -- ранній вік Анотація: Подано розробку заняття для дітей раннього віку, мета якого - продовжувати ознайомлювати дітей з властивостями води (холодна/тепла); спонукати до експериментування (тоне/не тоне предмет у воді); формувати вміння групувати предмети за кольором і формою (квадратний, круглий); вправляти у звуконаслідуванні під час різних дій з водою; розвивати мислення, спостережливість, дрібну моторику; підтримувати інтерес до гри. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 75 Коцар, І. Урок "Я досліджую світ" у 3 класі. Чарівні перетворення води / Ірина Коцар> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 5/6(611-612). - С. 18–22. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інтегровані курси -- методика викладання -- Я досліджую світ, інтегрований курс -- вода -- властивості води -- початкова школа -- 3 клас Анотація: У статті представлено розробку уроку засвоєння нових знань з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" на тему: "Чарівні перетворення води" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |