П 40 Плугатарьова, О. І.. Використання Інтернет-контенту під час вивчення іноземної мови (практичні матеріали) / О. І. Плугатарьова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 11. - С. 10-14. - Бібліогр.: 11 назв. - Продовження. Початок: 2011. - № 10. - С. 8-12.
Кл.слова (ненормовані): інтернет-контент -- іноземна мова -- англійська мова -- практичні матеріали -- навчання -- аудіювання -- читання -- письмо -- навчальні проекти -- Інтернет -- відеоматеріали Анотація: У статті в якості практичного матеріалу для вивчення іноземної мови запропонованна велика кількість сайтів і домашніх сторінок, що містять аудіо, відео, текстові та інші матеріали для розвитку всіх видів мовленнєвої діяльності. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
А 81 Аристова, Людмила. Використання відеоматеріалів на уроках художньої культури [Текст] / Л. Аристова> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 56-59 Рубрики: Викладання мистецтва Уроки художньої культури Кл.слова (ненормовані): відеоматеріали на уроках -- технічні засоби навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 26 Карпенко, Аліна. Використання відеоматеріалів на уроках історії [Текст] / А. Карпенко> // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 11/12. - С. 52 Рубрики: Викладання історії в школі Технічні засоби навчання Кл.слова (ненормовані): відеоматеріали на уроках Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 11 Півнєв, В. В. Створення і практичне використання електронного навчального контенту для здійснення профільного навчання і допрофільної підготовки [Текст] / В. В. Півнєв> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 16-17. Рубрики: Електронні засоби навчання Профільне навчання Допрофільна підготовка учнів Кл.слова (ненормовані): електронне навчання -- електронний підручник -- профільні курси -- аудіоматеріали -- відеоматеріали Анотація: В статті йдеться мова про роль електронних підручників і навчальних посібників у сучасній школі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-42 Зварич, Ірина. Критерії оцінювання педагогічної компетентності викладачів у США та застосування методу відеозапису [Текст] / І. Зварич> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 7. - С. 56-65. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: компетентність вчителя Навчальний процес США--освіта вища Кл.слова (ненормовані): портфоліо викладача -- викладачі США -- відеоматеріали -- рейтинг педагогів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 203 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 49.50 грн. Зміст: Акіншева, Ірина Петрівна. Трактування поняття політичної соціалізації в сучасній педагогічній науці / І. П. Акіншева. - С .7-9 Горбачова, Ольга Юріївна. Дослідження взаємозв’язку індивідуальних психологічних особливостей та ціннісних орієнтацій дошкільника / О. Ю. Горбачова. - С .10-13 Горбунова, Вікторія Валеріївна. Методологічні орієнтири проблеми командотворення в межах ціннісно-рольової парадигми / В. В. Горбунова. - С .14-17 Даценко, Тетяна Олександрівна. Інформаційно-комунікативні технології в дошкільній освіті: перспективи та ризики впровадження / Т. О. Даценко. - С .18-20 Кононко, Олена Леонтіївна. Ціннісне самоставлення як складова компетентності фахівця соціально-педагогічного профілю / О. Л. Кононко. - С .21-24 Локарєва, Галина Василівна. Професійне спілкування соціального педагога: сутність, принципи, проблеми підготовки / Г. В. Локарєва, О. В. Філь. - С .25-28 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до попередження негативних проявів у поведінці дітей як психолого-педагогічна проблема / Н. П. Пихтіна. - С .29-33 Потапчук, Тетяна Володимирівна. Українська культура в умовах зростання національно-культурної ідентичності особистості / Т. В. Потапчук. - С .34-37 Рень, Лариса Василівна. До питання про науково-теоретичне обгрунтування створення та функціонування центру профілактики при вищому навчальному закладі / Л. В. Рень. - С .38-40 Трухан, Марія Андріївна. Дослідження професійних конфліктів фахівців соціальної сфери як педагогічна проблема / М. А. Трухан. - С .41-44 Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Соціокультурне середовище вищого педагогічного навчального закладу як умова успішної соціалізації студентської молоді / Т. М. Тюльпа. - С .45-48 Хмелюк, Яна ВолодимирівСтруктура творчої індивідуальності. / Я. В. Хмелюк. - С .49-52 Швед, Марія Степанівна. Тенденції підготовки соціальних педпгогів в антропологічному вимірі / М. С. Швед. - С .53-55 Шулигіна, Раїса Андріївна. Обдаровані діти в освітньому просторі сучасного навчального закладу / Р. А. Шулигіна. - С .36-60 Антипець, Валентина Прохорівна. Особливості навчання письма дітей дошкільного віку / В. П. Антипець. - С .61-65 Васюк, Оксана Вікторівна. Теоретико-методичні аспекти оволодіння студентами курсу "Архітектурне проектування" / О. В. Васюк, С. О. Герасимнюк. - С .66-69 Веретенко, Тетяна Григорівна. Вплив інтеграційних освітніх процесів на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів / Т. Г. Веретенко. - С .70-72 Вєтрова, Ольга Дмитрівна. Сучасні методи і форми роботи з обдарованими дітьми / О. Д. Вєтрова. - С .73-75 Габашвілі, Натія. Мотивація та роль учителя в її підвищенні / Н. Габашвілі. - С .76-78 Голота, Наталія Миколаївна. Концептуальні підходи до впровадження оновленого базового компонента дошкільної освіти у практику роботи ДНЗ / Н. М. Голота. - С .79-82 Каціашвілі, Ека. Відеоматеріали як ресурс при вивченні культури / Е. Каціашвілі. - С .83-84 Мельничук, Оксана Іванівна. Виховні ситуації як засіб соціально-морального розвитку дітей старшого дошкільного віку / О. І. Мельничук. - С .85-88 Вайнола, Ренате Хейкіївна. Особливості педагогічного забезпечення професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів на початковому етапі навчання / Р. Х. Вайнола, Л. С. Неїжпапа. - С .89-92 Волковницька, Тетяна Миколаївна. Соціально-педагогічні умови професійного становлення майбутніх соціальних працівників у позааудиторній роботі / Т. М. Волковницька, Т. В. Янченко. - С .93-95 Глухов, Іван Геннадійович. Ефективність формування еколого-правової компетентності майбутнього вчителя / І. Г. Глухов. - С .96-100 Гордієнко, Ніна Василівна. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педпгогів в умовах університетської освіти / Н. В. Гордієнко. - С .101-104 Зеркаліна, Ганна Романівна. Роль ділового спілкування у професійній діяльності соціального педагога / Г. Р. Зеркаліна. - С .105-108 Ізотова, Анастасія Юріївна. Підготовка соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу дистантних сімей трудових мігрантів / А. Ю. Ізотова. - С .109-112 Коваленко, Олена Володимирівна. Педагогічні умови формування інноваційної компетентності у майбутніх організаторів дошкільної освіти / О. В. Коваленко. - С .113-116 Марій, Марина Миколаївна. Удосконалення підготовки спеціалістів соціально-педагогічної сфери засобами інноваційних технологій / М. М. Марій. - С .117-119 Платонова, Оксана Георгіївна. Основи професійної підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .120-122 Рижкова, Анна Юріївна. Формування позитивної мотивації студентів економічних спеціальностей до інтенсифікації навчання ( вумовах кредитно-модульної системи) / А. Ю. Рижкова. - С .123-127 Степаненко, Людмила Михайлівна. Наукові засади професійної підготовки студентів-психологів до взаємодії з маргінальними соціальними групами / Л. М. Степаненко. - С .128-132 Шанскова, Тетяна Ігорівна. Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти / Т. І. Шанскова. - С .133-135 Яблочніков, Сергій Леонтійович. Аспекти професійної підготовки у ВНЗ фахівців економічного профілю / С. Л. Яблочніков. - С .136-139 Якименко, Олександр Геннадійович. Шляхи до підготовки висококваліфікованих фахівців лісового господарства / О. Г. Якименко. - С .140-143 Ярошко, Марія Миколаївна. Позааудиторна діяльність як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками / М. М. Ярошко. - С .144-146 Большакова, Інна Олексіївна. Підготовка вчителя початкової школи до інтегрованого навчання молодших школярів в Україні (кін. XX - поч. XXI ст.) / І. О. Большакова. - С .147-149 Довбня, Софія Олегівна. Тенденції розвитку програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку в Україні (др. пол. XX ст. - поч. XXI ст.) / С. О. Довбня. - С .150-153 Кандиба, Марія Богданівна. Зарубіжний досвід підготовки соціальних працівників у контексті соціально-медичного спрямування / М. Б. Кандиба. - С .154-158 Коляда, Наталія Миколаївна. Становлення та розвиток системи підготовки організаторів дитячого руху в Україні (1922-1936 рр.) / Н. М. Коляда. - С .159-162 Кресан, Тетяна Дмитрівна. Особливості підготовки бакалаврів дошкільної освіти у США / Т. Д. Кресан. - С .163-166 Меленець, Людмила Іванівна. Курсова та семінарська перепідготовка працівників сільських дошкільних закладів у др. пол. XX ст. / Л. І. Меленець. - С .167-171 Новгородська, Юлія Григорівна. Стан дослідження проблеми професійної підготовки менеджерів дошкільної освіти в педагогічній науці / Ю. Г. Новгородська. - С .172-175 Новгородський, Руслан Григорович. Ідеї соціалізації особистості в контексті педагогічної спадщини Януша Корчака / Р. Г. Новгородський. - С .176-179 Петрученя, Ганна Григорівна. Умови та чинники формування гендерної культури радянської студентської молоді у 60-80-ті рр. XX ст.: історично-педагогічний аспект / Г. Г. Петрученя. - С .180-185 Томашевська-Прядун, Світлана Олександрівна. Формування основи етнонаціональних і виховних традицій японської нації (III - XVIII ст.) / С. О. Томашевська-Прядун. - С .186-188 Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Сучасні тенденції розвитку баянно-акордеонової освіти Сербії / О. А. Устименко-Косоріч. - С .189-192 Щука, Галина Петрівна. Розвиток напряму підготовки "туризм": досвід російської федерації / Г. П. Щука. - С .193-197 Левдер, Андрій Іванович. Історія української освіти та школи як один із напрямів наукових досліджень І. П. Крип’якевича / А. І. Левдер. - С .198-201 РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Самостійна робота студентів Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання) підготовка майбутніх вчителів Освіта--Зарубіжний досвід Освіта в зарубіжних країнах Творча діяльність Соціальний педагог Професійна підготовка вчителів Психологія дошкільника Дошкільна освіта Обдаровані діти США--освіта Сербія--освіта США--освіта--дошкільна освіта Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\; Крип'якевич, Іван Петрович (укр. історик ; 1886-1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
К 61 Колос, Катерина Ростиславівна. ProShowProduser як засіб створення мультимедійних презентацій для підтримки навчально-пізнавального процесу в закладі післядипломної педагогічної освіти [Текст] / К. Р. Колос> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 25-29. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Навчання--інформаційні технології Комп’ютерні технології навчання Освіта післядипломна Кл.слова (ненормовані): мультимедійні презентації -- відеоматеріали -- графічні матеріали -- слайди -- післядипломна педагогічна освіта Анотація: У статті проаналізовано низку програм для створення мультимедійних презентацій стосовно засобів, необхідних для підтримки навчально-пізнавального процесу в комп’ютерно-орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 87 Брагіна, Т. О. The usage of video materials at the lessons of English / Т. О. Брагіна> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 33. - С. 2-4. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--відеоматеріали Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- відеоматеріали -- Новий Рік -- Різдво -- комунікативна компетентність -- види відео Анотація: У статті розповідається про використання відеоматеріалів на уроках англійської мови. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
Ч-81 Чуб, Н. В. Як блискуче провести урок перед відеокамерою / Н. В. Чуб> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 33. - Актуальні діалоги. - № 11. - С. 3 - 5. Рубрики: Уроки--методика проведення--відеоматеріали Кл.слова (ненормовані): відеокамери -- відеозйомки -- вчителі Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ч-49 Чернік, С. Д. Використання аудіовізуальних джерел на уроках у старшій школі [Текст] / С. Д. Чернік> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 7/9. - С. 22-27.
Кл.слова (ненормовані): аудіовізуальні джерела -- історичні джерела -- відеоматеріали на уроках історії -- зображувальна інформація на уроках історії -- звукова інформація на уроках історії Анотація: Історичні джерела виступають носієм інформації про життєдіяльність людства протягом його існування, тому вивчення подій минулого без їх аналізу неможливе. В умовах розвитку інформаційного суспільства особливої актуальності набуває вивчення та використання аудіовізуальних джерел - аудіозаписів, кіно, фотографії тощо. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |