Ф 75 Фока, Марія. Стратегії перекладу живописних ефектів П. Тичини англійською мовою [Текст] / М. Фока> // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2012. - N 11. - С. 25-34 . - ISSN 0236-1477 Рубрики: Українська література, 20 ст. 1-а половина Переклад--літературний переклад Кл.слова (ненормовані): словесний образ -- живописний ефект -- емоційне навантаження -- світлотінь Дод.точки доступу: Тичина, Павло Григорович (український поет ; 1891-1967) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Швець, Людмила. "Як добре те, что смерті не боюсь я” Василя Стуса: сучасна інтерпретація [Текст] / Л. Швець> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 5. - С. 28-30. Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): автобіографічна поезія -- філософія вибору -- філософська медитація -- філософське ствердження -- заповіт -- образи твору -- строфи -- римування -- емоційне навантаження -- фонічні засоби -- синтаксична організація поезії -- українські поети 20 ст. Дод.точки доступу: Стус, Василь Семенович (укр. поет ; 1938-1985) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Т 98 Тюріна, І. Педагог НУШ – ресурсна особистість / Ірина Тюріна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 2(608). - С. 1–2. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): вчителі початкової школи -- психологія вчителів -- психологічний практикум -- психологічний супровід -- психологічне здоров’я -- психолого-педагогічна культура -- стресостійкість вчителя -- емоційний стан -- емоційне вигорання -- врівноваженість -- емоційне навантаження Анотація: У статті представлено сценарій психологічного практикуму для вчителів Нової української школи на тему: "Вчитель НУШ – ресурсна особистість". Мета: підвищення рівня стресостійкості вчителів, розвиток уміння керувати власними емоціями, формування позитивного емоційного стану, завдяки відкриттю ресурсних якостей особистості, профілактика емоційного вигорання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |