83.3(4УКР)6-8
Ф 75


    Фока, Марія.
    Стратегії перекладу живописних ефектів П. Тичини англійською мовою [Текст] / М. Фока // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2012. - N 11. - С. 25-34 . - ISSN 0236-1477
ББК 83.3(4УКР)6-8
Рубрики: Українська література, 20 ст. 1-а половина
   Переклад--літературний переклад

Кл.слова (ненормовані):
словесний образ -- живописний ефект -- емоційне навантаження -- світлотінь


Дод.точки доступу:
Тичина, Павло Григорович (український поет ; 1891-1967) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Швець, Людмила.
    "Як добре те, что смерті не боюсь я” Василя Стуса: сучасна інтерпретація [Текст] / Л. Швець // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 5. - С. 28-30.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору
Кл.слова (ненормовані):
автобіографічна поезія -- філософія вибору -- філософська медитація -- філософське ствердження -- заповіт -- образи твору -- строфи -- римування -- емоційне навантаження -- фонічні засоби -- синтаксична організація поезії -- українські поети 20 ст.


Дод.точки доступу:
Стус, Василь Семенович (укр. поет ; 1938-1985) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


373.3.091.12(477)
Т 98


    Тюріна, І.
    Педагог НУШ – ресурсна особистість / Ірина Тюріна // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 2(608). - С. 1–2. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Вчителі початкової школи--психологічна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкової школи -- психологія вчителів -- психологічний практикум -- психологічний супровід -- психологічне здоров’я -- психолого-педагогічна культура -- стресостійкість вчителя -- емоційний стан -- емоційне вигорання -- врівноваженість -- емоційне навантаження
Анотація: У статті представлено сценарій психологічного практикуму для вчителів Нової української школи на тему: "Вчитель НУШ – ресурсна особистість". Мета: підвищення рівня стресостійкості вчителів, розвиток уміння керувати власними емоціями, формування позитивного емоційного стану, завдяки відкриттю ресурсних якостей особистості, профілактика емоційного вигорання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)