В 75 Воробьева, К. А. Профилактика агрессивного и девиантного поведения подростков в образовательных учреждениях / К. А. Воробьева> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 4. - С. 45-49. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Виховання школярів--профілактика девіантної поведінки--корекція підліткової агресії Психологія поведінки підлітків Росія--освіта шкільна Кл.слова (ненормовані): профілактика девіантної поведінки -- корекція підліткової агресії -- психолого-педагогічні рекомендації -- завдання педагогів Анотація: Профілактика агресивної і девіантної поведінки підлітків у загальноосвітніх школах. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 16 Панченко, А. Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку [Текст] / А. Панченко, Р. Корендо> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 4–11. - Зміст: Завдання педагогів у роботі з дітьми раннього віку ; Організація життєдіяльності дітей на засадах інтеграції ; Планування як основа ефективності освітнього процесу ; Розвивальний потенціал інтегрованих занять ; Структура інтегрованого заняття ; Додаток 1. Перспективно-календарне планування освітнього процесу в першій молодшій групі ; Додаток 2. Людині рівно рік : конспект комплекс. інтегр. заняття для дітей раннього віку. Рубрики: Діти раннього віку--організація навчання Кл.слова (ненормовані): діти раннього віку -- організація навчання -- інтегрований підхід -- блочно-тематичне планування -- перпективне календарне планування -- організація життєдіяльності -- завдання педагогів -- навколишнє середовище -- пізнавальна сфера -- динамічне засвоєння знань -- спіралеподібне засвоєння знань -- інтегровані заняття Дод.точки доступу: Корендо, Р. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |