Ш 96 Шуневич, Оксана. Читання як засіб формування в старшокласників загальнонавчальних умінь на уроках української мови [Текст] / О. Шуневич> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 7. - С. 16-21. Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки--читання на уроках мови Кафедра української мови Кл.слова (ненормовані): діалогічне читання -- творче читання -- загальнонавчальні уміння Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Чеботарьова, Олена. Науково-методичні підходи до реалізації змісту освіти учнів із порушеннями інтелектуального розвитку згідно концепції НУШ [Текст] / О. Чеботарьова> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 68-76. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік Кл.слова (ненормовані): початкова освіта -- типова освітня програма -- нова українська школа -- зміст навчання -- учні з порушеннями інтелектуального розвитку -- ключові компетентності -- загальнонавчальні уміння -- життєва компетентність Анотація: Висвітлено основні науково-методичні підходи щодо розроблення та реалізації змісту Типової освітньої програми початкової освіти дітей із порушеннями інтелектуального розвитку для 1, 2 класів згідно з Концепцією Нової української школи. Обґрунтовано та представлено основну мету початкової освіти дітей із порушеннями інтелектуального розвитку, методичні підходи та принципи побудови програми, ключові компетентності та загальнонавчальні вміння, які закладено у її зміст програми. У програмі визначено відповідний зміст кожного навчального предмета чи інтегрованого курсу, вказано вимоги до конкретних очікуваних результатів навчання (предметно орієнтовані компетентності). Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |