Шифр: ДШ2/2003/18 (травень)
   Газета

Директор школи. Шкільний світ [Текст] : для керівників навчальних закладів/ Міністерство освіти і науки України Державна служба якості освіти України. Національна академія педагогічних наук України. - К. : Шкільний світ, 1997 - . - Виходить щомісячно
2003р. N 18 (травень)
Зміст:
Гледвелл, М. Миф о таланте: Талантливые сотрудники... Не переоценивают ли их роль в корпорации? / М. Гледвелл. - С.8-10(Вкладка)
Кл.слова: здібності людини, талановитість, обдарованість
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.37
Ш 16


    Шадриков, В. Д.
    Понимание развития в культурно-исторической психологии / В. Д. Шадриков // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 15-33. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Культурно-історична психологія
   Людина--розвиток

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
розвиток людини -- примітивна людина -- культурний розвиток -- сигнифікація -- психічні функції -- здібності людини -- інтелектуальні операції -- дитина -- навчальна діяльність
Анотація: Рассматривается динамика взглядов на развитие человека с позиции примитивного человека, ребенка, ученика. Показывается оригинальность взглядов на развитие как процесс сигнификации. Подчеркивается, что развитие ребенка связано, прежде всего, с формированием внутренних механизмов психической деятельности и овладением этими механизмами. Рассматривается процесс развития способностей через овладение интеллектуальными операциями, которые осваивают ученики в учебной деятельности. Приведены эксперементальные данные, подтверждающие эффективность данного пути ментального развития ученика.
Розглядається динаміка поглядів на розвиток людини з позиції примітивної людини, дитини, учня. Показується оригінальність поглядів на розвиток як процес сигніфікації. Підкреслюється, що розвиток дитини пов'язаний, перш за все, з формуванням внутрішніх механізмів психічної діяльності та опануванням цими механізмами. Розглядається процес розвитку здібностей через оволодіння інтелектуальними операціями, які освоюють учні в навчальній діяльності. Наведено експерементальні дані, що підтверджують ефективність даного шляху ментального розвиток учня.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1


88.37
М 64


    Мирошник, И. М.
    Координационная парадигма развития и система психологической координации: пути эволюции способностей человека будущего / И. М. Мирошник // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 145-161. - Библиогр.: 36 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--здібності--майбутнє
Кл.слова (ненормовані):
трансгуманізм -- здібності людини -- особистість -- майбутнє -- психологічна координація
Анотація: Розглядається можлива альтернатива трансгуманізму, яка визначить нові тенденції та шляхи еволюції здібностей людини майбутнього. Розкрито основні теоретичні принципи і закони Координаційної парадигми розвитку, яка відрізняється від діалектичних законів розвитку. Представлено інноваційну систему психологічної координації, яка відповідає викликам часу і дозволяє створити оптимальні умови для розкриття резервних можливостей мозку, еволюції здібностей людини при збереженні його видової ідентичності та високої адаптивної пластичності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


37.016:3
Л 93


   
    Людина майбутнього: які зміни відбудуться до 2030 року [Текст] // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 1/2. - С. 27-28.
УДК
Рубрики: Викладання суспільно-гуманітарних предметів--цікаві матеріали до уроку
Кл.слова (ненормовані):
здібності людини -- людина майбутнього -- штучний інтелект -- нейротехнології в бізесі -- персоналізація -- кастомізація -- імплантовані нейроінтерфейси
Анотація: В статті публікується прогноз дослідницької компанії Frost & Sullivan стосовно того, як до 2030 року буде розвиватися людство, які можливі зміни вплинуть на суспільство, бізнес і владу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)