376-056.2/.3(477)
Д 17


    Данілавічютє, Е.
    Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі / Еляна Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - №3. - С. 7–19. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- інклюзивне освітнє середовище -- класифікаційні ознаки -- категорії дітей з особливими освітніми потребами -- індивідуальна траєкторія розвитку -- шкільна неуспішність -- дизонтогенез -- особистісно-орієнтований підхід -- індивідуальні особливості -- вікові особливості
Анотація: Представлено сучасні уявлення про біо-психо-соціальну модель розвитку організму дитини, розкрито структуру і динамічний зміст онтогенезу, його етапи відповідно до появи і специфіки прояву певних вікових особливостей, чинники, що їх визначають. Розкрито визначальну роль індивідуальної траєкторії розвитку для аргументації необхідності створення гнучкого освітнього середовища. На основі розкриття сутності понять "шкільна неуспішність", "дизонтогенез", аналізу причин їх виникнення, міжнародного досвіду становлення інклюзивної освіти розкрито поняття "діти з особливими освітніми потребами", визначено "класифікаційні ознаки" особливих освітніх потреб щодо пріоритетності освітнього критерію, а також окреслено категорії дітей з особливими освітніми потребами, навчання яких може відбуватися в умовах інклюзії.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)