Могильницька, Галина. Не такий страшний... другорядний член речення (До проблеми розрізнення "важкорозрізнюваних" членів речення) [Текст] / Г. Могильницька> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2012. - N 10. - С. 9-13. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: компетентнісний підхід у навчанні метод проектів Кл.слова (ненормовані): компетенція -- комплексні вправи -- міжпредметна інтеграція -- змістоутворювальні мотиви -- мовний простір Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Я 75 Ярмолюк, Алла. Робота з текстом під час вивчення складного речення [Текст] / А. Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 3. - С. 36-39.
Кл.слова (ненормовані): текстоцентричний підхід -- навчальний текст -- мовна особистість -- синтаксична компетентність -- комплексні вправи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ярмолюк, Алла. Вивчення складносурядного речення за новим підручником української мови для 9 класу (автори Н. Б. Голуб, А. В. Ярмолюк) [Текст] / А. Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 6. - С. 2-11. Рубрики: Викладання української мови в школі--синтаксис Кл.слова (ненормовані): навчання синтаксису -- складне речення -- комплексні вправи -- компетентнісно орієнтовані завдання -- мотивація -- рефлексія Анотація: В кінці статті презентовано розділ підручника “Складне речення. Складносурядне речення”. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |