Ж 85 Жук, Ю. О. Діалектика педагогічного знання в умовах комп’ютерно-орієнтованого процесу навчання [Текст] / Ю. О. Жук> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 3-6 Рубрики: Інформатизація освіти віртуальне навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): навчальне віртуальне середовище -- педагогічні ризики -- комп’ютерне навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 36 Пищик, О. В. Інформаційно-комунікаційні технології та сучасний урок [Текст] / О. В. Пищик> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2011. - N 22. - С. 2-7 Рубрики: урок сучасний інформаційно-комунікаційні технології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): комп’ютерне навчання -- урок з комп’ютерною підтримкою Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 66 Кордонська, А. В. Формування інформаційної компетентності учнів та студентів на заняттях літератури [Текст] / А. В. Кордонська, М. В. Риженко> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 15. - С. 6-8. Рубрики: Викладання зарубіжної літератури--формування інформаційної компетентності Викладання української літератури в школі--навчання--компетентнісний підхід Кафедра методики викладання української мови та літератури Кафедра світової літератури та історії культури Кл.слова (ненормовані): комп’ютерне навчання Дод.точки доступу: Риженко, М. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Козлакова, Галина Олексіївна. Організація комп’ютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті / Галина Козлакова, Наталія Сура> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 75-82. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Підготовка фахівців--ІКТ-фахівці Викладання іноземної мови у ВНЗ--технічні університети Викладання іноземної мови у ВНЗ Викладання іноземної мови у ВНЗ--комп’ютерне навчання Кафедра іноземних мов Кл.слова (ненормовані): навчання іноземної мови -- іншомовна підготовка -- підготовка ІКТ-фахівців -- комп’ютерне навчання -- інформаційно-комунікаційні технології -- якість освіти -- компетентність іншомовна -- навчання діалогічного мовлення -- професійна спрямованість Анотація: У статті розглянуто системний, компетентнісний, якісний та діалогічний підходи до формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців з ІКТ у технічному університеті. Схарактеризовано методичні особливості кожного підходу та перспективи подальших досліджень в означених напрямах. Дод.точки доступу: Сура, Наталія Анатоліївна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Аркусова, И. В. Компьютерные инновации в современном высшем образовании / И. В. Аркусова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 33-39 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Технічні засоби навчання Комп’ютерні технології Вища освіта--інновації Кл.слова (ненормовані): модернізація вищої освіти -- інноваційні технології -- комп’ютерне забезпечення -- комп’ютерне навчання -- комп’ютерні педагогічні технології Анотація: У статті розглядається проблема модернізації вищої професійної освіти на основі впровадження нових комп'ютерних засобів та технологій. В статье рассматривается проблема модернизации высшего профессионального образования на основе внедрения новых компьютерных средств и технологий. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 43 Погорілий, С. Проблеми ліцензування та акредитації в галузі ІТ-освіти [Текст] / С. Погорілий, С. Теленик> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 11. - С. 28-33 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Викладання інформатики у ВНЗ--ліцензування--акредитація Вища освіта в Україні--ліцензування--акредитація Підготовка майбутніх ІТ-фахівців Кл.слова (ненормовані): експертиза -- інформаційні технології -- акредитація навчальних закладів -- комп’ютерне навчання -- ІТ-освіта -- підготовка ІТ-фахівців Анотація: Розглядаються проблемні питання діяльності експертної ради з комп’ютерних наук і технологій при ДАК України з ліцензування та акредитації вищих навчальних закладів I - IV рівнів підготовки фахівців. Дод.точки доступу: Теленик, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 31 Теленик, С. ІТ-освіта: проблеми і перспективи, або Що може зробити кафедра [Текст] / С. Теленик> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 1. - С. 7-18 : табл. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Підготовка майбутніх ІТ-фахівців Освіта--ІТ-освіта Вища освіта в Україні--проблеми освіти Кл.слова (ненормовані): ІТ-освіта -- матеріально-технічна база -- бази практики -- науково-виробнича діяльність -- комп’ютерне навчання -- підготовка кадрів -- проблеми вищої освіти -- якість вищої іт-освіти Дескриптори: компьютерное обучение -- информатика -- подготовка кадров Анотація: Розглядаються проблеми ІТ-освіти в Україні. Пропонується досвід кафедри автоматики та управління в технічних системах НТУУ "КПІ" до уваги колег по вищій школі. Викладені погляди автора на заходи, необхідні для поліпшення ситуації в освітянській галузі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 66 Митник, О. Комп’ютерні засоби становлення творчої особистості молодшого школяра у процесі навчання / Олександр Митник, Наталя Сінельнікова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 19–22. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інформацйно-комунікаційні технології -- творча особистість -- використання комп’ютерних засобів -- комп’ютерне навчання -- навчально-виховний процес -- веб-квести -- квести Анотація: Провідною метою навчально-виховного процесу у початковій школі є становлення творчої особистості. У молодшому шкільному віці творча особистість - це така особистість яка здатна змінювати на краще себе та інших (переважно однолітків, дітей дошкільного віку), аналізувати й оцінювати наслідки цих змін, доводити цінність власних думок іншим людям. Використання комп’ютерних засобів, які є складовою інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) у навчально-виховному процесі початкової школи, забезпечує, перш за все, збереження ресурсів часу та інформації та допомагає вчителеві зробити процес навчання радісним, захоплюючим, емоційно насиченим. Дод.точки доступу: Сінельнікова, Н. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Стеценко, Ірина Відкрита медіатека журналу "Джміль" [Текст] / Ірина Стеценко> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 5. - С. 20-21 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): медіатека -- засоби навчання -- комп’ютерне навчання -- електронний додаток -- інтерактивні завдання -- ІКТ -- тематична добірка -- інтегрована освіта -- журнал Джміль Анотація: "Кожен сучасний педагог розмірковує над тим, як збагатити свої заняття використанням ІКТ. Підготовка якісних мультимедійних матеріалів власними силами - справа непроста. Тому редакція ділиться з читачами багатою медіатекою, створеною за публікаціями журналу "Джміль". Доступ до електронних матеріалів безоплатний, варто лише завітати на сайт JMIL.COM.UA Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ґаджети в житті дитини: за і проти : круглий стіл "ДВ" [Текст]> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 5. - С. 2-8 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--засоби навчання Кл.слова (ненормовані): ґаджет -- якість освіти -- особистість дитини -- комп’ютерне навчання Анотація: "У фокусі уваги травневого випуску "ДВ" - проблема, яка постала перед педагогами і батьками дошкільнят порівняно недавно, коли смартфони, планшети, інші комп'ютерні пристрої та медійні технології стрімко увійшли в наше життя і стали доступні кожному. Тож тепер маємо міркувати над тим, як реагувати на виклики сучасного світу. Яке місце ґаджетів у житті дошкільняти? Яку користь вони можуть дати? Які загрози для здоров'я і розвитку дитини несуть? Як запобігти формуванню комп'ютерної залежності? Як обирати медіапродукт для малят? Які переваги мають сучасні медіадидактичні засоби? Як використовувати ІКТ в освітньому процесі?" Ці та інші питання запропоновано обговорити науковцям і практикам за віртуальним круглим столом "ДВ". Своїми думками й досвідом вони діляться на сторінках журналу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |