Бондаровська, В. М. Психологічні аспекти використання комп’ютера : Небезпека нових інформаційних технологій та розвиток здібностей дітей за допомогою комп’ютера [Текст] / В.М. Бондаровська> // Психолог. - 2005. - N25(липень). - С. 5-62. - Зміст: Людина у світі інформаційно-комунікаційних технологій ; У мережі інтернет : психологічні, етичні, культурологічні проблеми ; Комп’ютер у школі та вдома: як гарантувати безпеку дитини? ; Інтернет-залежність і комп’ютерна безпека ; Ноі інформаційні технології та проблеми виховання дітей ; Як розвивати здібності дітей за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій ; Стратегіальний підхід до аналізу та формування інформаційно-технологічних механізмів творчої діяльності школярів ; Комплексне дослідження стану здоров’я користувачів комп’ютерів
Рубрики: комп’ютер і психіка дитини нові педагогічні технології Здібності дитини-- Інтернет та психологічні проблеми Творче мислення творча діяльність Кл.слова (ненормовані): комп’ютер і здоров’я дітей Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Заболотний, В. Дидактичні комп’ютерні ігри в активізації навчання фізики в основній школі [Текст] / В. Заболотний, О. Пішенко> // Фізика та астрономія в школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N2. - С. 9-13 Рубрики: Викладання фізики Комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): КОМП’ЮТЕРНІ ІГРИ Дод.точки доступу: Пішенко, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 91 Пушкарьова, Т. О. Електронний навчальний посібник з математики для початкової школи [Текст] / Т. О. Пушкарьова, О. О. Рибалко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 16-20. Рубрики: Навчання--електронні засоби навчання--підручники Початкова школа--уроки математики--електронні підручники Кл.слова (ненормовані): електронний підручник з математики -- комп’ютер на уроці -- комп’ютерні ігри -- комп’ютер і діти -- електронні засоби навчання -- електронні підручники Анотація: В статті йдеться мова про підвищення рівня інформатизації уроків у початкових класах. З метою надання допомоги вчителям, студентам вищих педагогічних навчальних закладів та учням початкових класів під час вивчення табличних і позатабличних випадків множення й ділення в межах сотні створено електронний навчальний посібник "У пошуках скарбів". Дод.точки доступу: Рибалко, О. О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 76 Друзин, В. Н. Педагогическая профилактика игровой компьютерной адаптации детей и подростков / В. Н. Друзин> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 14-23. - Библиогр.: 42 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Дитяча психологія Соціологія--педагогічна соціологія--профілактика Інтернет-аддикції Кл.слова (ненормовані): психологія -- психологія гри дітей -- комп’ютерні ігри -- сюжетно-рольові ігри -- Інтернет-аддикція (залежність) -- профілактика Інтернет-аддикції -- профілактика адиктивної поведінки -- вплив комп’ютера на особистисть -- особистісний розвиток дітей Анотація: У статті розглядається проблема формування компьютерной адикції (залежності) у дітей та специфіка організації її педагогічної профілактики. В статье рассматривается проблема формирования компьютерной аддикции (зависимости) у детей и специфика организации её педагогической профилактики. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 89 Брязкун, Валентина. Віртуалізація свідомості: особливості здійснення і практичного використання [Текст] / В. Брязкун> // Наука і суспільство : Науково-популярний і літературно-художній ілюстрований журнал. - 2013. - N 1/2. - С. 41-51. . - ISSN 0130-7037 Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Психологія особистості--вплив Інтернету Соціалізація особистості--вплив комп’ютерних технологій Комп’ютерні ігри--класифікація Навчання--комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): віртуалізація свідомості -- трансформація особистості -- віртуальні спільноти -- комп’ютерні ігри -- віртуальна реальність -- класифікація комп’ютерних ігор -- комп’ютерна залежність -- профілактика комп’ютерної залежності -- імітаційні віртуальні реальності -- розумні натовти -- форми розумних натовпів -- натовп -- рольові ігри -- рольові комп’ютерні ігри Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: І966260/2013/1 Журнал 2013р. N 1 Концепція навчання інформатики в загальноосвітніх навчальних закладах. - С.3-9 Кл.слова: концепція, інформатика, проектування процесу навчання Жалдак, М. Використання комп’ютера в навчальному процесі має бути педагогічно виваженим / М. Жалдак. - С.10-18. - Бібліогр.: 12 назв. Кл.слова: використання комп’ютера, методичні системи навчання, навчальний процес Гладун, М. Комп’ютерна гра для дітей молодшого шкільного віку / М. Гладун. - С.19-25. - Бібліогр.: 8 назв. : рис. Кл.слова: комп’ютерні ігри, програмне забезпечення, Державний стандарт освіти Знов’як, Ю. Олімпіада з інформатики у м. Києві у 2010-2011 н. р. / Ю. Знов’як [и др.] ; Ю. Знов`як, О. Рибак, Д. Кордубан. - С.26-35 Інші автори: Рибак О., Кордубан Д., Рудик О. Кл.слова: олімпіада, розв’язування задач, інформатика Скляр, І. Розбір задач ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики (АР Крим) / І. Скляр, О. Сімонова. - С.36-44 : табл., рис. Кл.слова: олімпіада, інформатика, розв’язування задач Носенко, Т. Рекомендації щодо підготовки й проведення ІІІ еиапу олімпіади з інформаційних технологій у номінації "веб-дизайн" / Т. Носенко, О. Рудик, К. Обрізан. - С.45-50 Кл.слова: веб-дизайн, сайт, олімпіада Василенко, С. Навчальний центр SMARТ-технологій Київського університету імені Бориса Грінченка / С. Василенко. - С.51-53 : фото Кл.слова: SMART-технології, тренінги, навчальний центр Дорошенко, Ю. Навчальна програма курсу за вибором "Ілюстративна комп’ютерна графіка" : для старшої профільної школи / Ю. Дорошенко, В. Потієнко. - С.54-71. - Бібліогр.: 9 назв. : табл. Кл.слова: навчальна програма, ілюстративна комп’ютерна графіка, структура навчальної програми Кочарян, А. Аналітичний опмс конкурсних робіт Дев’ятого всеукраїнського конкурсу "Вчитель - новатор" / А. Кочарян. - С.72-77 : рис. Кл.слова: конкурсні роботи, електронний посібник, проект Серебрянський, С. Яка комп’ютерна техніка сьогодні потрібна школі? / С. Серебрянський, В. Євтушенко. - С.78-79. - Бібліогр.: 4 назв. : іл. Кл.слова: комп’ютерна техніка, Intel, інформатизація середньої освіти Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
Г 52 Гладун, М. Комп’ютерна гра для дітей молодшого шкільного віку [Текст] / М. Гладун> // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах : наук.-метод. журн. - 2013. - N 1. - С. 19-25 : рис. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Початкова школа--комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): комп’ютерні ігри -- програмне забезпечення -- Державний стандарт освіти -- інформатика -- початкова школа Анотація: У статті викладено авторську розробку розвиваючої комп’ютерної гри для детей молодшого шкільного віку "Стежинка-цікавинка" як впровадження особистісно-орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
Кіндрат, Інна. Сучасний медіапростір та його вплив на світогляд дитини / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 7. - С. 4-8 : фотогр. Рубрики: Дошкільники--формування світогляду Кл.слова (ненормовані): медіапростір -- медіасередовище -- світогляд дитини -- медіазасоби -- вплив медіапростору -- медіатекст -- комп’ютерні ігри -- мультфільми -- світоглядні уявлення -- поведінкові стереотипи -- правила безпеки -- соціалізація дитини -- казки Анотація: У статті висвітлено сутність та специфіку медіапростору, відображено його вплив на формування світогляду дітей. Розглянуто роль мультфільмів у формуванні святоглядних уявлень та соціалізації дитини. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Романюк, Ірина. Перспективне планування впровадження комп’ютерних технологій у освітній процес дошкільного закладу / І. Романюк> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 7. - С. 9-15 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): комп’ютерні технології -- комп’ютерна грамотність -- комп’ютерне планування -- комп’ютерні ігри -- мультимедійні презентації -- комп’ютерно-ігрове середовище -- комп’ютеризація дошкільної освіти Анотація: Стаття присвячена проблемі комп’ютеризації дошкільної освіти. Висвітлено труднощі запровадження комп’ютерних технологій (КТ) в освітній процес, розглянуто особливості розроблення перспективного планування впровадження КТ в навчання, проаналізовано форми та змістові поняття планування. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ляшенко, Світлана. Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у освітній процес / С. Ляшенко, З. Зінченко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 7. - С. 16-28 : схеми, табл., фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології -- освітнє середовище -- інноваційна модель -- комп’ютерні ігри -- мультимедійні технології -- мультимедійні презентації -- дослідно-експериментальна діяльність -- комп’ютеризація дошкільної освіти Анотація: Автори діляться досвідом інформаційного забезпечення освітнього процесу в дошкільному закладі. Визначено роль та місце комп'ютера в освіті та вихованні дошкільників, розглянуто напрямки та засоби інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) в освітньому процесі, висвітлено переваги застосування ІКТ в освіті дошкільників. Дод.точки доступу: Зінченко, Зінаїда Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Дидаліна, Валентина. Інформаційно-комунікаційні технології в роботі з дошкільниками, які мають затримку психічного розвитку / В. Дидаліна> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 7. - С. 43-51 : фотогр. Рубрики: Дошкільники--вади розвитку--корекційна робота Корекційна педагогіка--дошкільники--затримка психічного розвитку (ЗПР) Корекційна педагогіка--інформаційно-комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології -- дошкільна освіта -- психічний розвиток -- корекційно-відновлювальна робота -- корекційно-розвивальна робота -- дидактичні ігри -- розвивальні ігри -- комп’ютерні ігри Анотація: Висвітлено практику впровадження та використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в роботі з дошкільниками, які мають затримку психічного розвитку. Підкреслено необхідність застосування ІКТ в дошкільному віці для дітей із даною недугою. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ш 25 Шаравська, Оксана. Використання ІКТ у роботі з дітьми-логопатами / О. Шаравська> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 2. - С. 10-15 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--логопедичні заняття Кл.слова (ненормовані): логопедія -- корекційна робота -- мовленнєві вади -- діти-логопати -- комп’ютерні технології -- логопедичні комп’ютерні програми -- комп’ютерні ігри -- дошкільники Анотація: Висвітлено питання корекції мовленнєвих вад дошкільників за допомогою використання у роботі з дітьми спеціальних комп'ютерних логопедичних програм. Розглянуто процес організації роботи дошкільників із комп'ютером та відображено розвиток психічних процесів у дітей під час роботи з ним. Проаналізовано види комп'ютерних логопедичних програм, їх призначення та результативність застосування. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 34 Сидоркін, Євген. Формування інформаційної компетентності учнів засобами комп’ютерних технологій / Є. Сидоркін> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 53-56. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: інформаційна компетентність учнів Навчання--інформаційна компетентність учнів Кл.слова (ненормовані): інформаційна компетентність -- комп’ютерні технології -- інтелектуальні вміння -- комп’ютерне тестування -- презентації -- комп’ютерні ігри -- Wi-Fi технології Анотація: У статті розкрито зміст поняття «інформаційна компетентність» та визначено показники її сформованості у школярів. Охарактеризовано шляхи формування інформаційної компетентності учнів 7-11 класів під час вивчення дисциплін природничо-математичного циклу засобами комп’ютерних технологій. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Гусєва, О. Щоб запобігти дисграфії : індивідуальне логопедичне заняття [Текст] / Ольга Гусєва> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): дисграфія -- комп’ютерні ігри -- фонематичний слух -- зорова увага Анотація: Подано розробку індивідуального логопедичного заняття, мета якого - розвивати логічне мислення, фонематичний слух, просторову уяву, тактильні відчуття дитини; виховувати звукову культуру мовлення; формувати навички самокорекції; удосконалювати граматичну будову мовлення; сприяти формування лексичної компетентності; закріплювати вміння здійснювати звуковий аналіз слів; готувати руку до письма та ін. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Г 61 Голобородько, Ярослав. Світлана Поваляєва. Вулканічна категорія Logos [Текст] / Я. Голобородько> // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2016. - N 2. - С. 88-94. . - ISSN 0236-1477 Рубрики: Українська література--історія, 20 ст. 2-а половина ; 21 ст. початок Кл.слова (ненормовані): жінки-письменниці України -- комп’ютер і література -- комп’ютерні ігри Дод.точки доступу: Поваляєва, Світлана Вадимівна (українська письменниця, журналіст ; 1974 р. н.) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Гуртовенко, Ксенія. Вплив віртуальної реальності на розвиток дитини [Текст] : бесіда з батьками / К. Гуртовенко> // Психолог. - 2017. - N 9/10. - С. 49-52.
Кл.слова (ненормовані): віртуальні ігри -- комп’ютерні ігри -- бесіда з батьками Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 86 Ночвінова, О. Комп’ютер для дошкільників: забаганка чи потреба часу? / Олена Ночвінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 12. - С. 35–38. - Зміст: Оцінюємо розвивальні можливості ; Пізнаємо комп’ютер зі "Смайликом" ; Навчаємося, граючи ; Остерігаємося ігроманії.
Дошкільна освіта--методи навчальної роботи Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- засоби навчання -- комп’ютери -- розвивальні можливості -- парціальні програми -- комп’ютерні ігри -- ігроманія -- інформаційно-комп’ютерні технології Анотація: У статті йдеться про переваги та недоліки використання комп’ютерів у навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Расмуссен, Ерік. Потоваришуйте з дитиною за відеоіграми [Текст] / Е. Расмуссен ; пер. та літ. обробка Н. В. Третякова> // Педагогічна майстерня : науково-методичний журнал. - 2018. - N 9. - С. 24-25. Рубрики: Інформаційні технології--відеоігри (комп’ютерні ігри) Кл.слова (ненормовані): комп’ютерні ігри Дод.точки доступу: Третякова, Н. В. \пер. та літ. обробка.\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 40 Герувич, Роман. Інформатизація освіти: позитивні здобутки та деякі негативні наслідки / Р. Герувич, Н. Опушко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 9/12. - С. 9–14. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): інтернет-залежність -- комп’ютерні ігри -- інформаційне суспільство -- ІКТ -- інформаційний ресурс Анотація: Встановлено, що завдяки розвитку ІКТ Україна послідовно крокує з метою апроксимації освіти до студентів країн Європи, що сприятиме співробітництву між закладами середньої та вищої освіти, мобільності вчителів і суб’єктів навчання. Дод.точки доступу: Опушко, Надія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 78 Кравчук, Олена Федорівна. Форми роботи на уроках з використанням електронних освітніх ігрових ресурсів Smart Kids [Текст] / О. Ф. Кравчук> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 32-39.
Кл.слова (ненормовані): ігрові ресурси Smart Kids -- електронні освітні ігрові ресурси -- програма Smart Kids -- комп’ютерні ігри Анотація: У публікації розглядаються способи створення комфортного навчання у початковій школі з максимальним залученням ігрової діяльності і використанням потенціалу електронних освітніх ігрових ресурсів за різних умов забезпечення навчального середовища комп’ютерною технікою. На прикладі окремих ігрових завдань з математики та української мови показана можливість залучати як фронтальну, так і групову та індивідуальну форми роботи на уроці для максимального зацікавлення кожного учня навчальною діяльністю, формування стійкої мотивації до активного пізнавального процесу. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |