Дидаліна, Валентина. Інформаційно-комунікаційні технології в роботі з дошкільниками, які мають затримку психічного розвитку / В. Дидаліна> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 7. - С. 43-51 : фотогр. Рубрики: Дошкільники--вади розвитку--корекційна робота Корекційна педагогіка--дошкільники--затримка психічного розвитку (ЗПР) Корекційна педагогіка--інформаційно-комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології -- дошкільна освіта -- психічний розвиток -- корекційно-відновлювальна робота -- корекційно-розвивальна робота -- дидактичні ігри -- розвивальні ігри -- комп’ютерні ігри Анотація: Висвітлено практику впровадження та використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в роботі з дошкільниками, які мають затримку психічного розвитку. Підкреслено необхідність застосування ІКТ в дошкільному віці для дітей із даною недугою. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Х 17 Халамай, Ірина. Мультимедійна презентація як інструмент мульттерапії / І. Халамай> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 6. - С. 54-61. Рубрики: Методи навчання--мультимедійні презентації--дошкільна освіта Мультимедійні презентації--майстер-класи--педагоги Мультфільми--виховання--дошкільники Дошкільна освіта--медіаосвіта Кл.слова (ненормовані): мультфільми -- мультимедійні презентації -- майстер-класи -- мульттерапія -- корекційно-розвивальна робота -- дошкільні навчальні заклади Анотація: У статті розкрито розвивальний та виховний вплив мультфільмів на дитину. Висвітлено функції мульттерапії. Подано розробку майстер-класу для педагогів зі створення мультимедійної презентації до занять у програмі Microsoft PowerPoint, в яку встановлено уривки з мультфільмів, а також конспект корекційно-розвивального заняття за мультфільмом для дітей середнього дошкільного віку. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Д 31 Дем’янчук, І. Використання ІКТ в роботі з дітьми-логопатами / Ірина Дем’янчук> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 32-36. Рубрики: Дошкільна освіта--інформаційні технології Дошкільна освіта--корекційна робота--діти з вадами мовленнєвого розвитку Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології -- корекційна робота -- діти-логопати -- пізнавальна діяльність -- корекційно-розвивальна робота -- мовленнєві здібності -- вади мовленнєвого розвитку Є примірники у відділах: Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
К 70 Коршенко, Н. Навчаємо читати за допомогою розвивальної технології "Ребус-метод" / Наталя Коршенко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 37-42. Рубрики: Дошкільна освіта--читання Кл.слова (ненормовані): розвивальна технологія -- технологія -- ребус-метод -- складові піктограми -- піктограми -- ребуси -- читання -- корекційно-розвивальна робота -- дошкільна освіта Є примірники у відділах: Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Рублевська, Т. Психолого-педагогічний супровід сімей, які виховують дітей з порушенням зору / Тетяна Рублевська> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 43-49. Рубрики: Сім’я--діти з вадами розвитку--психолого-педагогічний супровід Дошкільна освіта--сім’я і ЗДО--взаємодія з батьками Кл.слова (ненормовані): діти з вадами зору -- корекційно-розвивальна робота -- психолого-педагогічний супровід -- співпраця з батьками Є примірники у відділах: Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Скрипник, Т. Підтримати, допомогти, спрямувати : корекційно-розвивальна робота з аутичними дітьми [Текст] / Тетяна Скрипник> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дефектологія Педагогіка--Спеціальна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- корекційно-розвивальна робота -- аутизм Анотація: Стаття присвячена особливостям корекційно-розвивальної роботи з аутичними дітьми, яка має ґрунтуватися на системному підході, що передбачає спланований психолого-педагогічний вплив на дитину, її родину та зовнішнє середовище. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Н 59 Нечитайло, Наталя. Особливий підхід до "особливих" родин : з досвіду роботи [Текст] / Н. Нечитайло, І. Кваріані> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2016. - N 1. - С. 10-13. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--взаємодія з батьками Кл.слова (ненормовані): інтелектуальний розвиток дошкільнят -- спеціальні дошкільні заклади -- корекційно-розвивальна робота Дод.точки доступу: Кваріані, Ірина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Х 86 Хохліна, О. Особливості формування розумової сфери в учнів із різними інтелектуальними можливостями у процесі виконання навчально-практичних завдань / Олена Хохліна> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 45–54. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання -- корекційно-розвивальна робота -- учні з обмеженими інтелектуальними можливостями -- формування розумових здібностей Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2018/6 Журнал 2018р. N 6 Фісун, Т. В. Щодо питання освіти дітей з особливими потребами / Т. В. Фісун, О. В. Семененко. - С.2–3. Кл.слова: діти з особливими потребами, корекційно-розвивальна робота, соціально-адаптаційна підготовка Кривцунова, О. В. Навчально-пізнавальна екскурсія як засіб соціальної адаптації учнів з порушеннями зору / О. В. Кривцунова. - С.4–6. - Бібліогр.: 4 назви. Кл.слова: тифлопедагогіка, екскурсії, позаурочний відпочинок Дереглазова, Н. М. Особливості організації уроку в класах, у яких навчаються діти з порушеннями зору / Н. М. Дереглазова. - С.7–8. Кл.слова: уроки, індивідуальний підхід, офтальмологічні рекомендації Славінська, О. М. Розвиток толерантності старших школярів до людей з особливими потребами : тренінговий модуль / О. М. Славінська. - С.9–10. Кл.слова: виховання толерантності, толерантна поведінка, тренінги Габінет, І. В. Звуковий аналіз слів. Звук [В], позначення його буквами Вв : урок для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку / І. В. Габінет. - С.11–13. Кл.слова: уроки української мови, діти із затримкою психічного розвитку, початкова школа Маляренко, О. А. Подорож до країни дивосвіт : підсумкове комплексне заняття з елементами квесту в старшій логопедичній групі / О. А. Маляренко. - С.14–16. Кл.слова: логопедія, комплексне заняття, старша група Гайтина, Л. Г. Звуки и буквы : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.17–19. Кл.слова: уроки російської мови, діти з легкою розумовою відсталістю, середня школа Шевченко, О. В. Транспорт. Види траспорту. Безпека руху : урок додаткової корекції знань і вмінь для учнів 7-го класу з легкою розумовою відсталістю / О. В. Шевченко, І. М. Казачанська. - С.20–22. Кл.слова: уроки, діти з легкою розумовою відсталістю, середня школа Топчій, Л. Г. Корекційна програма "Розвиток емоційно-вольової сфери учнів з особливими потребами" / Л. Г. Топчій. - С.23–30. Кл.слова: корекційні програми, емоційний дискомфорт, емоційна стійкість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Фісун, Т. В. Щодо питання освіти дітей з особливими потребами [Текст] / Т. В. Фісун, О. В. Семененко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 2–3. Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами -- корекційно-розвивальна робота -- соціально-адаптаційна підготовка -- інклюзивна освіта Дод.точки доступу: Семененко, О. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Базилівська, Тетяна "Я розмалюю житття" : тренінг з використання арт-терапії для батьків дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Тетяна Базилівська, Оксана Германюк> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 26-28 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--сім’я і ЗДО--взаємодія з батьками Кл.слова (ненормовані): корекційно-розвивальна робота -- арт-терапія -- діти з особливими освітніми потребами -- батьки дітей з особливими потребами Анотація: Подано тренінг з використанням арт-терапії для батьків дітей з особливими освітніми потребами. Мета його - дати батькам знання про арт-терапію як метод розвитку творчих здібностей дітей; розширити знання про використання нетрадиційних технік малювання для створення композицій; підвищувати рівень психолого-педагогічної культури батьків, спонукати їх до самоаналізу; сприяти зближенню малят і батьків, сімей вихованців і дошкільного закладу. Дод.точки доступу: Германюк, Оксана Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/7 Журнал 2019р. N 7 Паньковець, Т. С. Формування соціальних компетентностей дітей з особливими освітніми потребами в умовах акмеологічного освітньо-реабілітаційного простору : [охарактеризовано шляхи формування соціальної компетентності школярів з особливими освітніми потребами в умовах акмеологічного освітньо-реабілітаційного центру. Розкрито сутність, зміст, структуру та особливості "соціальної компетентності"] / Т. С. Паньковець. - С.2–4. - Бібліогр.: 8 назв. Кл.слова: соціальні компетентності, діти з особливими освітніми потребами, освітньо-реабілітаційні центри Скалій, І. І. Мультимедійна презентація як засіб формування мовленнєвої компетентності в молодших школярів із порушенням мовлення : [розглянуто особливості використання мультимедійних презентацій у програмі Power Point для корекції та розвитку мовлення дітей з порушеннями мовлення ] / І. І. Скалій. - С.5–7. - Бібліогр.: 6 назв. : іл. Кл.слова: мультимедійні технології, мовленнєва компетентність, молодші школярі Крохмаль, Н. Б. Система заходів освітнього процесу для учнів п’ятого класу з ураженою слуховою функцією під час адаптаційного періоду / Н. Б. Крохмаль, С. В. Перегуда. - С.8–13. - Бібліогр.: 13 назв. : табл. Кл.слова: соціальна адаптація, мовленнєвий розвиток, діти з ураженою слуховою функцією Ковальова, Л. А. Усією родиною — на старт! : [виховний захід для учнів 5–7-х класів з різними нозологіями] / Л. А. Ковальова, А. Бабакіна Л. - С.14–16. - Бібліогр.: 5 назв. : фото. Кл.слова: виховна робота, виховні заходи, фізичний розвиток Лемець, С. Й. Нитки. Види ниток. Довжина і товщина нитки. Застосування ниток у житті людини : [відкритий урок з трудового навчання для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю] / С. Й. Лемець. - С.17–21. - Бібліогр.: 4 назв. : фото., табл. Кл.слова: трудове виховання, трудове навчання, відкриті уроки Смот, А. П. Малювання прямих ліній на папері у різних напрямках : [конспект уроку з української мови для учнів 1-го класу з легкою розумовою відсталістю] / А. П. Смот. - С.22–23. - Бібліогр.: 1 назв. Кл.слова: українська мова, правопис, діти з легкою розумовою відсталістю Шевченко, А. А. Орієнтування у просторі : [презентовано добірку корекційно-розвивальних вправ для учнів початкових класів із затриманням психічного розвитку] / А. А. Шевченко. - С.24–31. : іл. Кл.слова: просторове орієнтування, корекційно-розвивальна робота, діти із затриманням психічного розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шевченко, А. А. Орієнтування у просторі [Текст] : [презентовано добірку корекційно-розвивальних вправ для учнів початкових класів із затриманням психічного розвитку] / А. А. Шевченко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 7. - С. 24–31. : іл. Рубрики: Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку Кл.слова (ненормовані): просторове орієнтування -- корекційно-розвивальна робота -- діти із затриманням психічного розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Слободянюк, Олена. Світ у коробці [Текст] : сенсорні посібники для дітей усіх вікових груп / О. Слободянюк> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2020. - N 2. - С. 32-36. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--сенсорний розвиток Кл.слова (ненормовані): сенсорні посібники для дітей -- корекційно-розвивальна робота -- сенсорний розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП/2020/12 Журнал 2020р. N 12 (72) Пацай, Т. В. Сходинки інклюзії : [про специфіку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти та корекційно-розвивальна роботу з дітьми з особливими освітніми потребами] / Т. В. Пацай. - С.2–7. Кл.слова: організація інклюзивного навчання, корекційно-розвивальна робота, заклади загальної середньої освіти Хорт, М. К. Про посаду асистента вчителя в інклюзивному класі : [основні функції асистента вчителя] / М. К. Хорт. - С.8–10. Кл.слова: інклюзивна освіта, асистент вчителя, індивідуальні програми Акіншина, В. В. Ялинка : інтегрований урок з літературного читання та трудового навчання для учнів початкової школи з ДЦП чи порушеннями мовлення: [розробка заняття] / В. В. Акіншина. - С.11–15. Кл.слова: інтегровані уроки, діти з ДЦП, порушення мовлення Дериведмідь, В. М. На городі : урок української жестової мови в 2-му класі: [розробка уроку] / В. М. Дериведмідь. - С.16–18. Кл.слова: уроки, українська жестова мова, початкова школа Кормілець, Н. І. Син Божий народився : родинне свято для учнів 1-го класу з ДЦП та їхніх батьків: [сценарій проведення свята] / Н. І. Кормілець. - С.19–23. Кл.слова: діти з ДЦП, родинне свято, сценарії Вітченко, М. Маресьєв Олексій Петрович : [про Маресьєва Олексія Петровича –льотчика-аса, учасника Другої світової війни у складі радянській армії, Героя Радянського Союзу, якому після важкого поранення було ампутовано обидві ноги] / М. Вітченко. - С.26. Кл.слова: льотчик, інвалідність, мужність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пацай, Т. В. Сходинки інклюзії [Текст] : [про специфіку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти та корекційно-розвивальна роботу з дітьми з особливими освітніми потребами] / Т. В. Пацай> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 12(72). - С. 2–7. Рубрики: Інклюзивна освіта--заклади загальної середньої освіти Кл.слова (ненормовані): організація інклюзивного навчання -- корекційно-розвивальна робота -- заклади загальної середньої освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Баранець, Інна. Методичні основи формуваня комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією [Текст] / І. Баранець> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2020. - N 4. - С. 39-45. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--комунікативна компетентність Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- комунікативний розвиток -- корекційно-розвивальна робота -- дошкільники -- діти з моторною алалією Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |