Шаповал, Т. Розвиток індивідуальності й мотиви учіння в старшому шкільному віці [Текст] / Т. Шаповал> // Психолог. - 2005. - N1(січень). - С. 3-7
Рубрики: індивідуальність мотиви учіння Кл.слова (ненормовані): корекційні технології Анотація: навчально-пізнавальні мотиви Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 48 Мельник, Ю. Музично-семасіологічна технологія: обгрунтування концептуальних положень [Текст] / Ю. Мельник> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 3. - С. 2-5. Рубрики: музикознавство (загальні питання) Мистецька освіта Музична освіта Кафедра музичної педагогіки та хореографії Кл.слова (ненормовані): музично-риторичні фігури -- корекційні технології -- музична семасіологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
З-40 Защиринская, О. В. Семейные уроки [Текст] / О. В. Защиринская> // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2011. - N 1. - С. 22-30 Рубрики: Робота з сім’єю--соціально-психологічна Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): завдання для дітей -- КОРЕКЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- реабілітаційні технології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-40 Защиринская, О. В. Семейные уроки [Текст] / О. В. Защиринская> // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2011. - N 2. - С. 44-69. - Окончание. Нач. : № 1. Рубрики: Уроки психології Робота з сім’єю--соціально-психологічна Кафедра психології Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ -- КОРЕКЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- сімейні уроки -- вірші про пори року Анотація: Представлені вірші різних поетів з ціллю формування у дитини уяви на прикладі календарних місяців Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 90 Кумирова, Н. Н. Занятия для детей "Привычки хорошие и плохие" [Текст] / Н. Н. Кумирова> // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2013. - N 2. - С. 15-23. Рубрики: Діагностичні методики Корекційна робота --діти Кл.слова (ненормовані): психосоціальні технології -- корекційні технології -- хороші звички -- погані звички Анотація: В статті приводиться розробка занаття, ціль якого: пропагувать здоровий спосіб життя; виховувать негативне відношення до поганих звичок, уміння протистояти тиску однолітків, контролювать свої дії; спонукать дітей до формування у себе хороших звичок. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 62 Поспелова, М. В. Эмоционально-образная терапия при созависимости [Текст] / М. В. Поспелова, А. П. Королева> // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2013. - N № 4. - С. 13-22. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Емоції--управління Психологія сім’ї--емоційна залежність Кл.слова (ненормовані): співзалежність -- залежність -- взаємовідносини -- криза сімейних відносин -- емоційно-образна терапія -- корекційні технології Анотація: Стаття присвячена одній із найпоширеніших проблем, що заважають повноцінному життю людей - співзалежності, тобто залежності людини від думки та емоцій оточуючих її людей. Дод.точки доступу: Королева, А. П. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 86 Луценко, І. Психолого-педагогічний супровід дітей в ситуації воєнного конфлікту / Ірина Луценко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. 11–13. - Зміст: Чим небезпечні психологічні травми ; Як розпізнати дітей з психологічною травмою ; Які принципи організації освітнього процесу ; У якому порядку діяти ; Чим допоможе лялька.
Кл.слова (ненормовані): діти дошкільного віку -- психологічна травма -- заклади дошкільної освіти -- психологічна служба -- психологічна робота -- ознаки -- освітній процес -- корекційні технології -- лялька -- тривожність -- психолого-педагогічний супровід Анотація: У статті йдеться про психолого-педагогічні підходи до організацї життєдіяльності дітей, які входять у категорію членів сімей учасників бойових дій та внутрішньо переміщених осіб, їхньої адаптації до нових умов проживання та здобуття освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |