> Шифр: МО-1/2008/2 Журнал 2008р. N 2 Падалка, Г. Художнє пізнання як взаємодія сприймання, оцінювання і творення / Г. Падалка. - С.3-9 Побережна, Г. Педагогічний потенціал музикотерапії / Г. Побережна. - С.9-12 Отич, О. Педагогіка мистецтва: сутність та місце в системі наук про освіту / О. Отич. - С.13-17 Масол, Л. Національний курикулум: рамкові основи / Л. Масол. - С.17-21 Бойко, І. Сплав музичної та поетичної мови в музиці народній та композиторській (урок музики в 5-му класі) / І. Бойко. - С.23-26 Токарева, І. Міжпредметні зв’язки на уроках мистецького циклу / І. Токарева, Т. Войцешек. - С.26-39 Петрова, Н. Образ людини в мистецтві (цикл уроків у 5-му класі) / Н. Петрова, Т. Шигоріна. - С.41-48 Фурсенко, Т. Архітектура Європи. Модерн в архітектурі (урок художньої культури в 11-му класі) / Т. Фурсенко. - С.51-54 Пилипенко, Л. Сценарій мистецької гри "Інтелект-шоу" / Л. Пилипенко. - С.55-56 Шевнюк, О. Костюм романського Середньовіччя / О. Шевнюк. - С.57-60 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Масол, Л. Національний курикулум: рамкові основи [Текст] / Л. Масол> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2008. - N2. - С. 17-21 Рубрики: освіта в Україні Анотація: Національний курикулум - це основний документ нормативно-правової бази, яким регулюється зміст освіти, державна політика та стратегія його впровадження. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 48 Клепко, С. Одне коло" в освіті. Концепція модернізації навчальних програм ЗСО [Текст] / С. Клепко> // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2010. - N 7(квітень). - 7-10. Далі буде. Рубрики: Інновації в школі Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності методична допомога вчителям Ніжина Кл.слова (ненормовані): ЗСО -- курикулум (стандарт, програма) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 73 Локшина, О. До питання про сутнісні характеристики шкільного курикулуму [Текст] / О. Локшина> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 4. - С. 17-20. Рубрики: Навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): КУРИКУЛУМ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 63 Постоленко, Ірина Сергіївна. Організація педагогічного процесу в середніх загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / І. С. Постоленко ; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ). - : КУ імені Б.Грінченка, 2012. - 20 с. -
РУБ 74 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Освіта в зарубіжних країнах--окремі країни Освіта в зарубіжних країнах--заклади шкільної освіти--педагогічний процес Великобританія--освіта Кл.слова (ненормовані): середня загальноосвітня школа -- педагогічний процес -- курикулум -- ключові етапи навчання -- освітня реформа Дод.точки доступу: Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Я 76 Ярова, Олена. Тенденції розвитку природничо-наукової освіти в початковій школі країн Європейського Союзу / О. Ярова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 36-40. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Початкова освіта в зарубіжних країнах--зміст освіта природнича Кл.слова (ненормовані): курикулум -- природничо-наукова освіта -- початкова школа -- національна стратегія -- інтегрований підхід -- Європейський Союз -- Дитячий університет Анотація: Автор статті аналізує національну політику та практику природничо-наукову освіту у державах-членах Європейського Союзу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 31 Масол, Людмила. Впровадження компетентнісного підходу до змісту загальної мистецької освіти: аналіз державних стандартів [Текст] / Л. Масол> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 2-8. Рубрики: Мистецька освіта Кл.слова (ненормовані): мистецька освіта -- державні освітні стандарти -- курикулум -- компетентнісний підхід -- виховний потенціал предметів мистецтва Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ф 33 Федоренко, О. Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами / Оксана Федоренко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 76–86. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- оцінювання учнів -- діти з особливими освітніми потребами -- оцінка -- навчальні досягнення -- формувальне оцінювання -- самооцінювання -- курикулум Анотація: Акцентовано увагу на проблемі оцінювання учнів з особлими освітніми потребами. Виявлено, що традиційне оцінювання зорієнтоване на оцінку, як результат оцінювання, що виконує функцію зовнішнього контролю успішності навчання й є мало інформативною. Це ускладнює індивідуалізацію навчання учнів з особливими освітніми потребами. Водночас акцент на порівнянні таких учнів з їхніми однолітками знижує активність і мотивацію, деморалізує менш успішних з-поміж них і не дає змоги прогресувати, ставати більш успішним. На основі аналізу джерел, зважаючи на мету оцінювання досягнень учнів з особливими освітніми потребами, окреслено оцінювання для навчання, оцінювання як навчання, оцінювання самого навчання. З прапктичного досвіду запропоновано апробовані інструменти для оцінювання учнів з особливими освітніми потребами, що сприяють індивідуальному прогресу і плануванню індивідуальної швидкості, а не ранжуванню учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |