М 92 Мухорина, Л. В. Конспект родительского собрания на тему "Как организовать логопедические занятия дома" [Текст] / Л. В. Мухорина> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 8. - С. 58-64. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--сім’я--поради батькам Дошкільний вік--логопедична допомога Кл.слова (ненормовані): розвиток мови у дітей -- логопедичні заняття Анотація: Мета статті - допомогти батькам вірно проводити логопедичні заняття з дітьми вдома. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Іванюк, Жанна. Зимова фантазія : логопедичне заняття з елементами ТРВЗ для старших дошкільнят [Текст] / Ж. Іванюк> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2012. - N 12. - С. 27-28. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--діти з вадами мовленнєвого розвитку Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): логопедичні заняття Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-48 Черкунова, Н. С. Здоровьесберегающие технологии в коррекционной работе [Текст] / Н. С. Черкунова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 6. - С. 37-40. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота Дошкільна освіта--здоров’я дітей Кл.слова (ненормовані): здоров’язберігаючі технології -- корекційна педагогіка -- артикуляційна гімнастика -- логопедичні заняття -- логоритмічні заняття Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 17 Максимова, Л. В. Интегрированная образовательная деятельность коррекционной направленности "Прощание с осенью" [Текст] / Л. В. Максимова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 7. - С. 39-42. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--логопедичні заняття Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): дошкільники -- корекційно-розвивальні заняття -- логопедичні заняття -- розвиток зв’язного мовлення Анотація: В статті розповідається як за допомогою різних видів освітньої діяльності вплинути на розвиток зв’язного мовлення дошкільників. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 18 Варфоломєєва, Тетяна. Формування морально-етичних категорій у дітей з вадами мовлення / Т. Варфоломєєва, К. Шрамко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 12. - С. 52-56 : фотогр. Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання Діти з особливими потребами--вади мовленнєвого розвитку Кл.слова (ненормовані): морально-етичні категорії -- розвиток мовленнєвих умінь -- вади мовлення -- корекційна робота -- логопедичні заняття Анотація: У статті висвітлено проблему формування морально-етичних категорій у дітей дошкільного віку з вадами мовлення. Розглянуто процес використання ігор для розв'язання корекційних та освітніх завдань. Охарактеризовано методи та прийоми морально-етичного виховання дітей. Дод.точки доступу: Шрамко, Катерина Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 96 Гусєва, О. Щоб запобігти дисграфії : індивідуальне логопедичне заняття [Текст] / О. Гусєва> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 5. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--логопедичні заняття Кл.слова (ненормовані): логопедичні заняття -- порушення письма Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 54 Нерянова, Дар’я. Перший раз до вчителя-логопеда: як підготуватися [Текст] / Д. Нерянова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 12. - С. 23-27. Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--співпраця логопеда і батьків Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): учитель-логопед -- мовленнєві порушення -- логопедичні заняття Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гайтина, Л. Г. Розрізнення звуків [с], [з] [Текст] : [логопедичне заняття] / Л. Г. Гайтина> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 25–27. : фотогр. Рубрики: Діти з особливими потребами--логопедична робота Кл.слова (ненормовані): вимова звуків -- артикуляційна робота -- артикуляція -- логопедичні заняття Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/3 Журнал 2019р. N 3 "Пряма лінія" з тренерами НУШ: високий рівень педагогічної освіти та якісна інформація від найкращих спікерів! : [про Інтернет-марафон "Пряма лінія" з тренерами НУШ, який відбувся 29–30 січня 2019 р.]. - С.2–3. : фотогр. Кл.слова: педагогічна освіта, освітні концепції, Нова українська школа Куст, С. М. Рідна мова – душа народу : [позакласний захід для учнів 5-го класу з особливими освітніми потребами] / С. М. Куст. - С.4–6. : фотогр. Кл.слова: позакласна робота, позакласні заходи, українська мова Цуркан, У. О. Святий Миколай у країні Грамотійко : [сценарій навчально-виховного логопедичного заходу] / У. О. Цуркан. - С.7–9. : іл. Кл.слова: логопедичні заходи, логопедична робота, звуковимова Комбарова, А. О. Графіка. Інструменти графічного редактора. Пензлик. Олівець. Гумка : [урок інформатики для дітей 1-го класу з розладами аутичного спектра] / А. О. Комбарова. - С.10–11. : мал. Кл.слова: графіка, графічний редактор, інформатика Дриганець, В. К. Коли скрипалять стрибунці... : [конспект уроку читання для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. К. Дриганець. - С.12–14. - Бібліогр.: 3 назв. : фотогр., мал. Кл.слова: виразне читання, початкова освіта, розробки уроків Михайлова, Л. В. Ознаки осені та осінні явища в житті рослин : [інтегрований урок з української мови та природознавства у 2-му класі для дітей з особливими освітніми потребами] / Л. В. Михайлова. - С.15–17. Кл.слова: осінні явища, інтегровані уроки, початкова школа Книшук, Т. І. Зима-чарівниця : [розробка заняття-розваги з елементами логоритміки, грамоти для дітей старшого дошкільного віку із затриманням психічного розвитку] / Т. І. Книшук. - С.18–20. : фотогр. Кл.слова: логоритміка, логопедичні заняття, дошкільна освіта Свириденко, О. В. Опанування навички читання дітьми з особливими освітніми потребами : [методичні рекомендації для вчителів початкових класів та вихователів спеціальних навчальних закладів] / О. В. Свириденко. - С.21–24. : табл.,іл. Кл.слова: методичні рекомендації, виразне читання, диклексія Кушпіль, О. Є. Школа відкрита для всіх : [сценарій квесту для педагогічних працівників інклюзивного закладу] / О. Є. Кушпіль. - С.25–31. : фотогр. Кл.слова: квести, інклюзивне навчання, діти з розладами аутичного спектра Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Книшук, Т. І. Зима-чарівниця [Текст] : [розробка заняття-розваги з елементами логоритміки, грамоти для дітей старшого дошкільного віку із затриманням психічного розвитку] / Т. І. Книшук> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - Х. : Видавнича група "Основа", 2019. - №3. - С. 18–20. : фотогр. Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--заняття-розваги Кл.слова (ненормовані): заняття-розваги з елементами логоритміки -- заняття-розваги для дітей із затриманням психічного розвитку -- логопедичні заняття Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/12 Журнал 2019р. N 12 Єна, Я. М. Сімейний бюджет : [розробка заняття корекції розвитку для учнів 9-го класу з інтелектуальними порушеннями] / Я. М. Єна. - С.2–4. : іл. Кл.слова: корекційні заняття, інтелектуальні порушення, корекційна робота Писаренко, Л. М. Автоматизація звука [р] у словах, словосполученнях, реченнях, чистомовках з використанням технології сторітелінг : [конспект індивідуального логопедичного заняття з дитиною дошкільного віку 5-го року життя] / Л. М. Писаренко. - С.5–8. : фото. Кл.слова: артикуляція, технологія торітелінг, логопедичні заняття Мазур, В. М. "Я — людина" : [конспект виховного заняття з учнями 10–12 років з помірною розумовою відсталістюк] / В. М. Мазур. - С.9–10. : фото. Кл.слова: виховні заняття, боулінг, учні з помірною розумовою відсталістю Заруба, Д. В. Знай свої права та обов’язки, дитино! : [конспект виховного заняття для дітей 5–6-х класів зі слабким порушенням інтелект] / Д. В. Заруба. - С.11–12. Кл.слова: виховна робота, виховні заняття, учні зі слабким порушеням інтелекту Гінчук, Д. С. Побачити все. Піт Екерт : [про видатного фотографа, який мав проблеми із зором] / Гінчук Д. С. - С.13. : фото. Кл.слова: фотографи, творча діяльність, особи з вадами зору Янкевич, Т. С. Формування геометричних уявлень та навчання дітей дошкільного віку із ЗПР визначати форму предмета : [презентовано добірку нетрадиційних ігрових прийомів з формування геометричних уявлень у дошкільників із затримкою психічного розвитку] / Т. С. Янкевич. - С.14–16. - Бібліогр.: 4 назв. : іл. Кл.слова: геометричні уявлення, діти дошкільного віку, діти із затримкою психічного розвитку Костерова, Н. В. Малювання намиста : [заняття з малювання для дітей із глибокою розумовою відсталістю 3-го року навчання] / Н. В. Костерова. - С.17–18. : іл. Кл.слова: образотворче мистецтво, правопівкульне малювання, діти із розумовою відсталістю Подоляко, Н. І. Дидактичні ігри та творчі вправи : [інструментарій для проведення уроків української мови з учнями 2-го класу із тяжкими порушеннями мовлення] / Н. І. Подоляко. - С.19–24. : фото. Кл.слова: учні з тяжкими порушеннями мовлення, дидактичні матеріали, українська мова Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Писаренко, Л. М. Автоматизація звука [р] у словах, словосполученнях, реченнях, чистомовках з використанням технології сторітелінг [Текст] : [конспект індивідуального логопедичного заняття з дитиною дошкільного віку 5-го року життя] / Л. М. Писаренко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 5–8. : фото. Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--логопедичне заняття Кл.слова (ненормовані): артикуляція -- технологія торітелінг -- логопедичні заняття -- дошкільники Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/6 Журнал 2020р. N 6 (66) Косаренко, О. В. Особливості психодіагностичної роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано алгоритм та особливості індивідуальної психодіагностичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, а також діагностичний інструментарій для роботи з дітьми із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко. - С.2–3. Кл.слова: діти із синдромом Дауна, індивідуальна психодіагностична робота, практичний психолог Безкоровайна, Л. М. Ростуть кущики в садочку : конспект корекційного заняття для дітей 6-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивати зорову координацію, сенсорні та просторові вміння, тактильні відчуття; продовжувати збагачувати уявлення дітей про рослинний світ] / Л. М. Безкоровайна. - С.4–6. Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, рослинний світ Арутюнян, В. В. Казковий калейдоскоп, або пошуки рукавички : сценарій корекційно-розвивального свята для учнів 1–2-х класів із порушеннями опорно-рухового апарату та мовлення: [розробка заняття мета якого: узагальнити знання учнів про українські народні казки; розвивати мовленнєві комунікативні навички – емоційну виразність монологічного та діалогічного мовлення] / В. В. Арутюнян, Г. В. Коротецька. - С.7–10. Кл.слова: діти із порушеннями опорно-рухового апарату, корекційно-розвивальне свято, діти з порушеннями мовлення Безкоровайна, Л. М. Про своє здоров’я дбай змалечку : конспект корекційного заняття для дітей 4-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивати зорову координацію; формувати елементарні знання про здорове, правильне харчування] / Л. М. Безкоровайна. - С.11–12. Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, здорове харчування Досінчук, О. В. Транспорт : конспект групового заняття з корекції мовлення для учнів 1-го класу з тяжкими порушеннями мовлення: [розробка логопедичного заняття для учнів початкової школи] / О. В. Досінчук. - С.13–16. Кл.слова: логопедичне заняття, корекція мовлення, діти з тяжкими порушеннями мовлення Дудко, С. А. Магазин : конспект групового заняття з розитку слухового сприймання та формування вимови для учнів 7-го класу: [розробка логопедичного заняття мета якого: автоматизувати вимову звуку [б] у складах та словах у позиції відкритого та закритого складу, між голосними; закріпити правильну артикуляцію звука в складах, словах, словосполученнях, читати слова] / С. А. Дудко. - С.17–19. Кл.слова: логопедичне заняття, вимова звука, правильна артикуляція Кажуть : сценарій свята для учнів початкових класів із порушеннями опорно-рухового апарату / Г. В. Коротецька, В. В. Арутюнян. - С.20–24. Кл.слова: діти із порушеннями опорно-рухового апарату, діти із порушеннями мовлення, церебральним паралічем, дитино Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.25–31. Кл.слова: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання [Текст] : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 6(66). - С. 25–31. Рубрики: Діти з особливими потребами--корекційно-розвивальна робота Кл.слова (ненормовані): корекція дислексії -- логопедичні заняття -- навички читання -- плани корекційної роботи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/8 Журнал 2020р. N 8 Косаренко, О. В. Нормативно-правові документи, що регулюють організацію інклюзивного навчання в закладах освіти України / О. В. Косаренко. - С.2–4. Кл.слова: інклюзивна освіта, правові джерела, організація навчання Косаренко, О. В. Особистісно орієнтована діяльність практичного психолога з дітьми із синдромом Дауна в інклюзивному просторі : питання – відповідь: [зокрема розглянуто такі питання: які особливості розвитку дітей із синдромом Дауна; чи всі діти із синдромом Дауна мають затримання інтелектуального розвитку; які особливості формування комунікативної компетентності дітей із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко. - С.5–10. Кл.слова: інклюзивна освіта, діти з синдромом Дауна, практичні психологи Маркова, Л. Г. Сприймання та розрізнення на слух тексту "Дерева-обереги" : конспект груаового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів 7-го класу: [мета якого: формувати і вдосконалювати слухове сприймання; збагачувати та активізувати словниковий запас; удосконалювати навички спілкування на слухо-зоровій основі; формувати правильну вимову] / Л. Г. Маркова. - С.11–12. Кл.слова: групове заняття, слухо-зорова основа, правильна вимова Одарченко, М. М. Я люблю своє місто : конспект корекційного заняття для дітей третього року навчання з порушеннями зору: [мета заняття: розвивати окорухові функції, зорову пам’ять, уявлення, слухове та дотикове сприймання, аналізуюче спостереження, дрібну моторику рук, співдружність руки та ока] / М. М. Одарченко. - С.13–15. Кл.слова: тифлопедагогіка, діти з порушеннями зору, корекційне заняття, початкова школа Бібік, З. А. Осінь пахне дощами : урок української мови для дітей 4-го класу з мовленнєвими порушеннями: [мета заняття: удосконалювати навички складати речення, пов’язані за змістом; розвивати писемне мовлення; збагачувати словниковий запас порівняннями] / З. А. Бібік. - С.16–17. - Бібліогр.: 2 назви. Кл.слова: українська мова, логопедичне заняття, початкова школа Заруба, Д. В. Учимося спілкуватися : виховне заняття для дітей 3–4-х класів із порушенням зору: [мета заняття: закріпляти набутий досвід спілкування; формувати моральні уявлення учнів та вміння переносити набуті знання й навички на спеціально створені життєво важливі ситуації] / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко. - С.18–19. Кл.слова: тифлопедагогіка, діти з порушеннями зору, виховне заняття, початкова школа Арутюнян, В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку: [приклади контрольних робіт для перевірки знань в учнів з літ. читання] / В. В. Арутюнян. - С.20–23. Кл.слова: перевірка знань, діти з ДЦП, Г. В. Коротецька Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.24–31. Кл.слова: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання [Текст] : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 24–31. Рубрики: Діти з особливими потребами--корекційно-розвивальна робота Кл.слова (ненормовані): корекція дислексії -- логопедичні заняття -- навички читання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/7 Журнал 2020р. N 7 (67) Перфільєва, Т. О. Робота над мовленнєвим диханням і злитністю мовлення : методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва. - С.2–4. Кл.слова: діти з порушеннями мовлення, діти з порушеннями слуху, мовленнєве дихання Маркова, Л. В. Постановка звука [к]. Автоматизація звука [с] у прямій позиції в складах та словах : конспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учня 1-го класу: [мета заняття: розпочати постановку звука [к] механічним шляхом; працювати над формуванням правильного немовленнєвого та мовленнєвого дихання; формувати вміння управляти власним диханням та силою голосу] / Л. В. Маркова. - С.5–7. Кл.слова: логопедичне заняття, розвиток слухового сприймання, початкова школа Одарченко, Л. М. Чарівна країна дитинства : конспект корекційного заняття з розвитку мовлення та слуху для дітей 6-го року життя з порушеннями зору: [мета заняття: продовжувати формувати знання дітей про іграшки; коригувати звукову культуру мовлення, граматичну правильність мовлення; навчати поділяти слова на склади] / Л. М. Одарченко. - С.8–10. - Бібліогр.: 4 назви. Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, дошкільники Виноградова, С. В. Подорож у казку "Курочка ряба" : конспект корекційного заняття для дітей 4-го року життя з порушеннями зору: [мета заняття: розвивати зорове, слухове, дотикове сприймання, мовленнєве дихання, звуконаслідування, темп мовлення; збагати словник дітей прикметниками; вправляти в чіткій вимові звука [к]; виховувати звукову культуру мовлення] / С. В. Виноградова. - С.11–12. - Бібліогр.: 4 назви. Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, дошкільники Марков, А. Ю. Автоматизація звука [р] у зв’язному мовленні. Диференціація звуків [ш] – [ж] : коспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учня 4-го класу: [мета заняття: закріпити правильну вимову звука [р] у різних фонетичних позиціях у складах, словах, словосполученнях, фразах; удосконалювати вміння давати порівняльну характеристику споріднених за артекуляцією звуків ([ш]–[ж]) і диференціювати їх у зв’язному мовленні на матеріалі діалогу "Знайомство"] / А. Ю. Марков. - С.13–16. Кл.слова: індивідуальне заняття, диференціація звуків, початкова школа Бойко, О. П. Подорож стежинкою колобка : корекційно-розвивальне заняття з фізкультури для дітей 2-го року навчання з вадами інтелекту: [мета заняття: розвивати вміння виконувати дії з предметами; удосконалювати вміння присідати, стрибати на місці; розвивати координацію рухів; закріпити зання про казку "Колобок"] / О. П. Бойко. - С.17–18. Кл.слова: діти з вадами інтелекту, фізична культура, початкова школа Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.19–25. Кл.слова: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання Косаренко, О. В. Підвищення продуктивної взаємодії педагогів із дітьми з особливими потребами в сучасних умовах : тренінг для працівників дошкільної освіти, які працюють із дітьми з особливими освітніми потребами: [мета тренінгу: підвищення продуктивної взаємодії педагогів щодо гармонійного розвитку та виховання дітей з освітніми потребами розвитку в закладі дошкільної освіти; формування вмінь та навичок до роботи з ними; підвищення професійної компетентності педагогів] / О. В. Косаренко. - С.26–31. Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, взаємодія педагогів із дітьми, заклади дошкільної освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання [Текст] : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 7(67). - С. 19–25. Рубрики: Діти з особливими потребами--корекційно-розвивальна робота Кл.слова (ненормовані): корекція дислексії -- логопедичні заняття -- навички читання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Петрова, Тетяна. Римовані таблиці [Текст] : дидактичний посібник для автоматизації звуків / Т. Петрова> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2021. - N 1. - С. 30-31. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--наочно-дидактичні посібники Кл.слова (ненормовані): дидактичний посібник -- автоматизація звуків -- логопедичні заняття -- розвиток мовлення -- коректурна таблиця Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |