001
Н34


    Наука і сучасність [Текст] : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : Логос, 2001.
   Т. ХХУІ : Педагогіка. Філологія. - 2001. - 300 с. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 966--581-229-7 : 3.50 грн.
    Зміст:
Пащенко, Д. І. До питання про громадянське виховання / Д. І. Пащенко. - С .3
Гевко, О. І. Вплив декоративно-ужиткового мистецтва на формування національно-патріотичних рис студентської молоді / О. І. Гевко. - С .14
Горіна, Ж. Д. Розвиток навичок аудіювання студентів національних груп нефілологічних факультетів вищих навчальних закладів південного регіону України / Ж. Д. Горіна. - С .20
Кін, Є. В. Типологія перспективних пізнавальних задач в системі професійної підготовки працівників ОВС / Є. В. Кін. - С .26
Лазаренко, В. І. Вплив мікросередовища на формування девіантної поведінки підлітків / В. І. Лазаренко, З. П. Бондаренко. - С .36
Ліхіцька, М. Л. Проблеми педагогічної творчості вчителя у взаємодії з винахідництвом та новаторством / М. Л. Ліхіцька. - С .45
Мелько, Л. Ф. Розвиток культурологічного напряму шкільної географічної освіти (ХУІІІ ст. - 80-ті рр. ХХ ст.) / Л. Ф. Мелько. - С .51
Морзе, Н. Ф. Концепція методичної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах багаторівневої освіти / Н. Ф. Морзе. - С .57
Новаківська, Л. В. Участь Олени Пчілки у діяльності культурно-просвітницьких товариств кінця ХІХ - посатку ХХ ст. / Л. В. Новаківська. - С .66
Обозний, В. В. Використання модульно-рейтингової технології навчання при вивченні інтегрованого курсу "Краєзнавство" / В. В. Обозний. - С .73
Побережна, Г. І. Ритм як складова музичного сприйняття / Г. І. Побережна. - С .80
Попович, Ф. Ф. Досвід навчання та виховання учнів в Українському ліцеї імені Тараса Шевченка, міста Сігету-Мармацієй, Румунія / Ф. Ф. Попович. - С .89
Романовський, О. Г. Технології дистанційної освіти у підготовці сучасного керівника-лідера / О. Г. Романовський. - С .94
Ростальна, С. Л. Використання творчих завдань під час ботанічних екскурсій / С. Л. Ростальна. - С .103
Сілкова, О. В. Інформаційні системи навчання у медичній освіті / О. В. Сілкова. - С .110
Стефаненко, П. В. Еволюційний підхід до аналізу дидактичних систем / П. В. Стефаненко. - С .115
Тархан, Л. З. Деякі аспекти підготовки інженера-педагога швейника / Л. З. Тархан. - С .133
Ткачук, І. М. Основи методичної роботи з майбутніми вчителями на заняттях сольфеджіо / І. М. Ткачук. - С .141
Черненко, Г. М. Розвиток початкової школи в Україні у 20-х рр. ХХ ст. / Г. М. Черненко. - С .146
Шашенко, С. Ю. Національне виховання як складова частина організаційно-виховної роботи зі студентською молоддю у вищому навчальному закладі / С. Ю. Шашенко. - С .154
Шевнюк, О. Л. "Українська та зарубіжна культура" в структурі предметів соціально-гуманітарного цикла у вищій школі / О. Л. Шевнюк. - С .159
Шмалєй, С. В. Еволюція стандартів екологічного наукового пізнання / С. В. Шмалєй. - С .170
Бойченко, Н. О. Реалізація стандарту та експресії стійких дієслівних сполук у публіцистичному мовленні / Н. О. Бойченко. - С .181
Братаніч, О. В. Епістолярій Григорій Кочура в аспекті лінгвоаналізу / О. В. Братаніч. - С .187
Бурда, Т. М. Соціальні детермінанти мовної поведінки білінгвів / Т. М. Бурда. - С .194
Денискіна, Г. О. До питання про мовні жанри телеінтерв’ю / Г. О. Денискіна. - С .203
Доценко, О. Л. Особливості експлікації раціональних аксіологічно-модальних значень / О. Л. Доценко. - С .209
Дячук, Т. М. Складання як один з прийомів номінації сучасних соціально-економічних термінів / Т. М. Дячук. - С .216
Задоя, О. В. Кобзарське мистецтво - символ відродження українського народу / О. В. Задоя. - С .222
Злєй, І. В. Деякі теоретичні засади функціонального вивчення суспільно-політичної лексики сучасної української мови / І. В. Злєй. - С .230
Копусь, О. А. Концептуальне навантаження перифраз у романах Олеся Гончара / О. А. Копусь. - С .237
Марчишина, А. А. Деякі засоби передачі метафоричного змісту фразеологічних одниць з компонентом "око" / А. А. Марчишина. - С .242
Ревлюк, С. І. Художньо-публіцистичний підстиль та його ознаки / С. І. Ревлюк. - С .249
Струганець, Л. В. Термінологізація лексичних одиниць сучасної української літературної мови / Л. В. Струганець. - С .255
Тищенко, Т. М. Ареалогія сільськогосподарської лексики говірок подільсько-середньодніпрянської діалектної межі / Т. М. Тищенко. - С .268
Устименко, І. А. Варіативність знаку емотичної оцінки сленгізмів: пейорація-меліорація / І. А. Устименко. - С .279
Федурко, М. Ю. Детермінанти морфонологічних перетворень у структурі словотворчих морфем / М. Ю. Федурко. - С .288
ДРНТІ
ББК 72я43
РУБ 001


Дод.точки доступу:
Пчілка, Олена \о ней\; Кочур, Григорій \о нем\; Гончар, Олесь Терентійович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(05)
П24


    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - .
   № 2 : Березень-квітень. - 2003. - 230 с. - 13.00 грн.
    Зміст:
Стефаненко, П. Проблеми ефективної передачі інформації на відстань у процесі дистанційного навчання / П. Стефаненко. - С .11-20
Аносов, І. Формування методологічної культури педагога в контексті сучасних освітніх реформ / І. Аносов. - С .21-31
Плотніков, П. Сучасне педагогічне новаторство - основа соціальної активності особистості вчителя / П. Плотніков. - С .32-39
Сіцінський, А. До проблеми структурування професійних знань в інформаційному суспільстві / А. Сіцінський. - С .40-46
Кисільова, В. Науково-дослідницька діяльність як предмет вивчення у профільному ліцеї / В. Кисільова. - С .47-62
Волошинова, Л. Методологічні основи використання аудіовізуальних мистецтв у вивченні іноземних мов / Л. Волошинова. - С .63-70
Дубравська, Д. Когнітивна інформація як один із механізмів самовдосконалення особистості майбутнього педагога / Д. Дубравська. - С .71-78
Кл.слова: студент, вчитель
Огірко, І. Інформаційна економіка та її роль у професійній підготовці спеціалістів / І. Огірко, Ю. Шульжик. - С .79-83
Сингаївська, А. З досвіду навчання економічних дисциплін на основі системного підходу / А. Сингаївська. - С .84-92
Кл.слова: методика викладання
Сікорський, П. Специфіка навчання математики у професійно-технічних училищах / П. Сікорський. - С .93-101
Дольнікова, Л. Деякі підходи до структурування змісту природничих дисциплін у професійній медичній школі / Л. Дольнікова. - С .102-107
Єгоренков, А. Принципи моделювання у вивченні біоетики студентами-медиками / А. Єгоренков. - С .108-117
Кириченко, В. Удосконалення організаційно-методичного забезпечення вивчення хімії у вищій технічній школі / В. Кириченко. - С .118-126
Поважна, Л. Методика організації і проведення професійних конкурсів / Л. Поважна, Т. Кущ. - С .127-135
Шемелюк, Г. Експериментальна перевірка рівня науково-методичного забезпечення навчального процесу в технічному коледжі / Г. Шемелюк. - С .136-144
Коробченко, А. Виховна компонента у системі вищої освіти в Україні: Сучасний стан і перспективи розвитку / А. Коробченко. - С .145-153
Мазепа, Х. Управління виховною роботою в медичному коледжі / Х. Мазепа. - С .154-160
Садова, В. Національна самосвідомість як освітній пріорітет демократичного суспільства / В. Садова. - С .161-168
Рашковська, В. Слово й образ давньоруського іконопису в духовному розвитку майбутнього вчителя / В. Рашковська. - С .169-176
Окса, М. Філософський контекст методології вітчизняної педагогіки (60-80 рр. ХХ ст.) / М. Окса. - С .177-182
Харабет, В. Новаторський рух у системі професійно-технічної освіти: Хроніка 80-х років ХХ століття / В. Харабет. - С .183-197
Кирєєва, Т. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України / Т. Кирєєва. - С .198-206
Курляк, І. Актуальність розвитку ресоціалізаційної (пенітенціарної) педагогіки в Україні та польський освітній досвід / І. Курляк. - С .207-219
Авшенюк, Н. Професійне становлення молодого вчителя у Великій Британії: історія, досвід, стандарти / Н. Авшенюк. - С .220-228
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Дидактика
   Технології навчання

   Психологія

   Виховання--проблеми

   Управління освітою

   Наукове життя

   Професійна освіта



Дод.точки доступу:
Ничкало Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

53
Ф 50


   
    Фізико-математичний вісник [Текст] : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 124 с. - 8.90 грн.
    Зміст:
ІСТОРИЧНІ РОЗВІДКИ
Аніщенко, В. О. Статут фізико-математичного ліцею князя Безбородька / М. М. Астаф’єва; В. М. Грибань, О. В. Мельничук; М. П. Руденко; В. С. Фетісов. - С .3-8
Астаф’єва, М. М. Викладання математики в Ніжинському фізико-математичному ліцеї (педагогічні рефлексії Карла Купфера і Констянтина Будзинського) / В. М. Грибань, О. В. Мельничук; М. П. Руденко; В. С. Фетісов. - С .9-12
МАТЕМАТИКА . - С .13-29
ФІЗИКА . - С .30-49
МЕТОДИКА . - С .50-81
Грибань, В. М. Методи теорії груп у квантовій механіці / М. П. Руденко; В. С. Фетісов. - С .50-54
Головіна, Н. О. Діяльнісний підхід до вивчення основ алгоритмізації та програмування в шкільному курсі математики / А. В. Курниш; В. М. Харченко, Л. В. Ваврикович. - С .55-58
Варущик, Н. П. Інтегровані уроки у фізико-математичному класі ліцею / В. Г. Опанасенко; О. В. Аніщенко, В. О. Аніщенко, С. В. Носач. - С .59-61
Барило, Н. А. Деякі аспекти методики навчання учнів розв’язуванню текстових задач / Є. Ф. Венгер, С. М. Давиденко, О. І. Кошарний; Т. М. Канівець, В. С. Кладинога. - С .62-68
Руденко, М. П. Удосконалення експериментальних умінь з фізики учнів 9 класу / В. С. Фетісов. - С .69-70
Курниш, А. В. Симетричні многочлени в елементарній алгебрі / В. М. Харченко, Л. В. Ваврикович. - С .71-78
Опанасенко, В. Г. Зображення геометричних фігур у стереометрії / О. В. Аніщенко, В. О. Аніщенко, С. В. Носач. - С .79-81
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ . - С .82-100
Венгер, Є. Ф. Комп’ютерне моделювання фізичних процесів у курсі загальної фізики "Молекулярна фізика і термодинаміка" / Т. М. Канівець, В. С. Кладинога. - С .82-89
Фетісов, В. С. Використання комп’ютерної системи "Сніжок" для тестування в навчальному процесі / В. С. Фетісов. - С .90-93
Харченко, В. М. До проблеми використання комп’ютерних технологій у шкільній математиці / В. М. Харченко, Л. В. Ваврикович. - С .94-96
ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІКИ . - С .101-121
Аніщенко, О. В. Гендерні дослідження в математичній науці та освіті / О. В. Аніщенко, В. О. Аніщенко, С. В. Носач. - С .101-105
Яковець, Н. І. Математична статистика в сучасних педагогічних дослідженнях / Н. І. Яковець, О. В. Аніщенко. - С .106-111
Канівець, Т. М. Сучасний стан і перспективи впровадження інформаційних технологій у навчальний процес / Т. М. Канівець, В. С. Кладинога. - С .112-121
ДРНТІ
ББК 22.3 + 22.1
РУБ 53


Дод.точки доступу:
Купфер, Карл \о нем\; Будзинський, Костянтин \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 192 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 27.00 грн.
    Зміст:
Лактіонова, Г. М. Здоров’я в системі суспільних та індивідуальних цінностей: від декларації до втілення / Г. М. Лактіонова. - С .5-9
Алексєєнко, Т. Ф. Соціально-педагогічний зміст способу життя та його основні показники / Т. Ф. Алексєєнко. - С .9-12
Плахотнік, О. В. Роль системи освіти у збереженні здоров’я учнівської молоді / О. В. Плахотнік. - С .12-18
Дубогай, О. Д. Тенденції розвитку оцінювання фізкультурно-оздоровчих досягнень студентів: інноваційний світовий досвід / О. Д. Дубогай, М. В. Євтушок. - С .18-24
Оржеховська, В. М. Здоров’язберігаюче навчання і виховання: проблеми, пошук / В. М. Оржеховська. - С .24-28
Костів, В. І. Становлення морально-релігійної культури особистості як основа формування здорового способу життя / В. І. Костів. - С .28-31
Суховєєва, Н. М. Формування здорового способу життя як актуальна проблема соціальної педагогіки / Н. М. Суховєєва. - С .31-34
Гайдамашко, І. А. Соціально-педагогічний аналіз чинників агресивної поведінки підлітків / І. А. Гайдамашко. - С .34-36
Кожевнікова, Л. Особиста фізична культура студентів у формуванні мотиваційних потреб до здорового способу життя / Л. Кожевнікова, З. Дзюба, В. Богатир. - С .36-41
Федій, О. О. Гелотологія в системі самовиховання майбутніх вихователів дошкільних закладів / О. О. Федій. - С .41-46
Тимошко, Г. М. Управління процесом формування здорового способу життя в ЗНЗ як складовою якісної освіти / Г. М. Тимошко. - С .46-49
Тур, О. Проблеми психічного здоров’я старшокласників / О. Тур. - С .49-52
Хлєбік, С. Р. Наукові засади формування здорового способу життя молоді засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .52-55
Максак, О. І. Здоровий спосіб життя як основа підтримання фізичного здоров’я / О. І. Максак. - С .55-59
Гусак, В. М. Роль психологічної культури у забезпеченні психологічного здоров’я майбутнього соціального працівника / В. М. Гусак. - С .59-64
Марущак, П. Д. Вплив оздоровчої фізичної культури на організм людини / П. Д. Марущак. - С .64-68
Колесник, М. О. Здоровий спосіб життя студентів в контексті освітнього процесу у ВНЗ / М. О. Колесник. - С .68-71
Звєрєва, І. Д. Оцінювання як процес та фундаментальна технологія / І. Д. Звєрєва. - С .71-74
Бутенко, О. Ю Підтримка репродуктивного здоров’я як важлива складова формування здорового способу життя учнівської молоді / О. Ю Бутенко, Л. Г. Захарова. - С .74-77
Лисенко, І. Життєве самовизначення та його вплив на здоровий спосіб життя у підлітковому віці / І. Лисенко. - С .77-81
Демиденко, В. В. Формування етичного світорозуміння підлітків як фактор їх психологічного здоров’я / В. В. Демиденко, С. П. Демиденко; 81-85
Приходько, Н. И. К проблеме педагогической инициативы, инноватики и прективной педагогики / Н. И. Приходько. - С .85-89
Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дорослою молоддю в школі Кофеда (досвід Данії) / Л. М. Завацька. - С .89-92
Приходько, В. М. Моніторинг як інноваційна технологія якості виховання у молоді здорового способу життя / В. М. Приходько. - С .92-96
Тарасюк, Л. В. Раціональна організація навчально-виховного процесу у ліцеї як один зі шляхів формування здорового способу життя / Л. В. Тарасюк. - С .96-100
Палько, І. М. Соціально-педагогічна підтримка формування здорового способу життя студентів / І. М. Палько. - С .100-104
Рень, Л. В. Особливості соціально-реабілітаційної діяльності у притулках для неповнолітніх / Л. В. Рень. - С .104-107
Сливка, Л. Виховний ідеал української народної педагогіки щодо виховання здорового способу життя дітей та молоді / Л. Сливка. - С .107-112
Кіндратюк, Б. Етнопедагогічний потенціал зміцнення духовного здоров’я школярів музикою дзвонів / Б. Кіндратюк, С. Литвин-Кіндратюк. - С .112-116
Дубровська, Л. Технології формування здорового способу життя в умовах літнього оздоровчого табору / Л. Дубровська, В. Дубровський, В. Ковнер. - С .116-120
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Вивчення постави у студентів і школярів - один із компонентів навчальної технології формування здорового способу життя / О. Євсєєва. - С .120-124
Бєлкіна, Н. І. Активні форми використання вільного часу - основа здорового способу життя (на прикладі екскурсії) / Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. - С .124-128
Полякова, О. М. Превентивно-профілактична діяльність соціального педагога неурядової організації щодо формування здорового способу життя / О. М. Полякова, Н. О. Штика. - С .128-132
Кравченко, І. Соціально-просвітницька робота з діабетиками / І. Кравченко, Є. Головченко. - С .132-135
Зубко, О. М. З досвіду розвитку спортивно-оздоровчої роботи з учнівською молоддю в м. Ніжині / О. М. Зубко. - С .135-139
Сергієчко, С. М. Арт-педагогіка як засіб подолання агресивних станів підлітків / С. М. Сергієчко. - С .139-142
Сисоєнко, Н. В. Умови формування способу життя сучасних школярів / Н. В. Сисоєнко. - С .142-145
Соболєва, С. М. Формування потреби здорового способу життя як критерій екологічної підготовки студентів / С. М. Соболєва. - С .145-148
Семенова, М. О. Виховне значення їжі та її споживання: етнографічний аспект / М. О. Семенова. - С .148-153
Грановський, В. Г. Про педагогічні аспекти діяльності літніх оздоровчих таборів / В. Г. Грановський. - С .153-157
Книш, О. К. Щодо питання шлюбно-сімейних настановлень старшокласників як умови вибору здорового способу життя / О. К. Книш. - С .157-161
Ільїнський, А. О. Роль громадських організацій у формуванні здорового способу життя дітей та молоді / А. О. Ільїнський. - С .161-166
Богданцева, І. Музикотерапія як фактор впливу на розвиток особистості / І. Богданцева. - С .166-169
Мельничук, О. В. Формування здорового способу життя у дітей з вадами слуху в умовах спеціалізованих дошкільних закладів / О. В. Мельничук. - С .169-173
Веретенко, Т. Г. Збереження здоров’я студентів та активізація їх навчально-пізнавальної діяльності / Т. Г. Веретенко. - С .173-176
Вербенець, Т. З досвіду роботи з формування здорового способу життя студентської молоді в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті / Т. Вербенець, О. Дехтярьова, О. Пальчик. - С .176-180
Омельченко, С. О. Механізми взаємодії соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя учнів загальноосвітніх закладів / С. О. Омельченко. - С .180-184
Янченко, Т. В. Профілактика алкоголізму у молодіжному середовищі: історичний аспект / Т. В. Янченко. - С .184-187
Чернишенко, І. І. Соціокультурна анімація як засіб профілактики поширення негативних явищ серед дітей та молоді / І. І. Чернишенко. - С .187-190
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 4
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 172 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Зміст:
Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду студентів філологічних факультетів вищих педагогічних навчальних закладів як педагогічна проблема / М. П. Долматова. - С .5-9
Кочерга, О. М. Модель формування соціальної відповідальності студентів педагогічного коледжу / О. М. Кочерга. - С .10-19
Возна, Ю. Організація дозвілля підлітків у позашкільному мікросоціумі як соціально- педагогічна проблема / Ю. Возна. - С .16-19
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Динамічний і функціональний аспекти навчального завдання як динамічної системи / О. В. Євсєєва. - С .20-22
Безносюк, О. О. Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій особистості / О. О. Безносюк, Ю. Б. Медведєв, П. А. Папушин. - С .23-25
Падун, Н. О. Проблема міжпредметних зв’язків та інтегрованого навчання у педагогіці / Н. О. Падун. - С .26-29
Жуков, С. М. Роль і значення родини у формуванні духовних потреб та інтересів у дітей засобами мистецтва / С. М. Жуков. - С .30-35
Благінін, В. М. Учнівське самоврядування в педагогічній теорії та практиці / В. М. Благінін. - С .36-38
Красновид, М. М. Формування здорового способу життя учнів засобами туризму / М. М. Красновид, В. М. Серяков, В. М. Благінін. - С .39-40
Суховєєва, Н. М. Вітчизняна практика соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю з особливими потребами: чинники розвитку, проблеми, перспективи / Н. М. Суховєєва. - С .41-44
Білоусова, Н. В. Діагностика рівнів сформованості потреби у самовдосконалення у молодших підлітків / Н. В. Білоусова. - С .45-47
Прокопенко, С. Г. Екологічні ігри як засіб формування екологічної культури молодших школярів / С. Г. Прокопенко. - С .48-52
Харківська, А. А. Створення фаворабельних умов адаптації системи дошкільної освіти до Болонського процесу / А. А. Харківська. - С .53-57
Лукашова, Н. І. Навчальні екскурсії з хімії в теорії та практиці навчанні хімії у загальноосвітній школі: історико-дидактичний аспект / Н. І. Лукашова. - С .58-63
Шевчук, А. С. Технологія розробки методичного забезпечення дициплін за принципами кредитно-модульної системи / А. С. Шевчук. - С .64-69
Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури ліцеїстів засобами реклами / Т. І. Бутурлим. - С .70-74
Булавенко, С. Д. Особливості формування економічної культури в учнів загальноосвітньої школи / С. Д. Булавенко. - С .75-79
Селюнін, С. М. Модернізація засобів контролю для оптимізації навчально-тренувального процесу спортивного відділення / С. М. Селюнін, М. М. Красновид. - С .80-82
Кабриль, К. В. Формування національної самосвідомості школярів у хоровому класі / К. В. Кабриль. - С .83-85
Бєлкіна, Н. І. Тестовий контроль навчальних досягнень студентів при вивченні історії педагогіки / Н. І. Бєлкіна. - С .86-87
Шкодин, А. В. Особливості викладання курсу "Неорганічна хімія" студентам агрономічного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання / А. В. Шкодин. - С .88-91
Передера, О. В. Можливості соціально-психологічного тренінгу в подоланні ідентичності студентської молоді / О. В. Передера. - С .92-93
Ревенчук, В. В. Методика організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі музичного інструменту / В. В. Ревенчук. - С .94-97
Чепела, О. О. Інтернет-ресурси вчителя іноземних мов при навчанні аудіювання / О. О. Чепела. - С .98-99
Трубавіна, І. М. Фамілієцентризм - імператив соціально-педагогічної роботи з сім’єю / І. М. Трубавіна. - С .100-102
Михайленко, О. В. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста / О. В. Михайленко. - С .103-107
Адамів, Г. С. Організація самостійної роботи учнів початкової школи / Г. С. Адамів. - С .108-112
Помігуєва, Л. П. Утілення системи творчих завдань у процес розвитку педагогічної культури мавйбутніх учителів англійської мови / Л. П. Помігуєва. - С .113-116
Стрельнікова, Н. М. Формування пізнавальної активності студентів у процесі підготовки до педагогічної діяльності / Н. М. Стрельнікова. - С .117-119
Гончарова, О. Н. Метод "Портфолио" в системе подготовки будущих экономистов / О. Н. Гончарова. - С .120-122
Коваленко, О. Н. Внесок Л. В. Щерби у розвиток мовознавства та методики викладання іноземних мов / О. Н. Коваленко, І. Данильченко. - С .123-127
Баленко, Н. М. Коменський Я. А. в історико-педагогічній спадщині вітчизняних учених-мовознавців другої половини ХІХ ст. / Н. М. Баленко. - С .128-130
Самойленко, О. В. Класична гімназія при юридичному ліцеї та Історико-філологічному інституті князя Безбородька в Ніжині: до проблеми створення та функціонування / О. В. Самойленко. - С .131-133
Ярмак, Н. О. Вплив поглядів К. Д. Ушинського на формування педагогічних ідей О. Ф. Музиченка / Н. О. Ярмак. - С .134-137
Павленко, О. М. Навчання музичної імпровізації у європейському професійному музичному мистецтві в XVII - першій половині ХІХ ст. (історико-педагогічний аспект) / О. М. Павленко. - С .138-141
Постригач, Н. О. Зарубіжний досвід застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у професійному становленні вчителя / Н. О. Постригач. - С .142-144
Ларіна, Т. В. Професійний розвиток учителя як педагогічна проблема (на матеріалі досліджень США) / Т. В. Ларіна. - С .145-149
Сливка, В. П. Стандарт компетентності вчителів у педагогічному оцінюванні студентів (досвід США) / В. П. Сливка. - С .150-153
Біла, Н. Л. Морально-естетичне виховання: історичний аспект / Н. Л. Біла, А. О. Давиденко. - С .154-158
Зубалій, М. Д. Генерал-лейтенант О. Д. Бутовський у міжнародному олімпійському комітеті / М. Д. Зубалій, В. М. Зубалій. - С .159-163
Пономаренко, О. В. Шляхи формування лідерських якостей та вмінь студентів у вищій освіті США / О. В. Пономаренко. - С .164-166
Дубровська, Л. О. Розвиток принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині педагогів- гуманістів епохи Відродження / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .167-172
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: П2/2003/8(лютий)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2003р. N 8(лютий)
Зміст:
Тур, Р. Психологічне забезпечення навчально-виховного процесу в ліцеї / Р. Тур. - С.2-3
Кл.слова: Обдарованість, Еврилогізація
Слободенюк, Л. Система психолого-педагогічного пошуку обдарованих дітей / Л. Слободенюк. - С.4-5
Кл.слова: Тестування
Програма пошуку обдарованих дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. - С.5-7
Кл.слова: Оцінювання, Діагностика , Здібності
Слободенюк, Л. Рівні та прийоми розвитку учнівської рефлексії / Л. Слободенюк ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка. - С.8-9
Кл.слова: Самопізнання, Саморегуляція, Самоставлення
Соцька, М. Оцінювання діяльності психолога закладу освіти / М. Соцька ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка. - С.10-15
Кл.слова: Оцінювання, Шкільний психолог, Діагностична методика
Видриган, Л. Урок толерантності для молодших підлітків та учнів класів ІПК / Л. Видриган ; В. Рибалка ; В. Рибалка ; В. Рибалка ; В. Рибалка. - С.15
Рибалка, В. Особистість у філософсько-психологічній концепції С.Рубінштейна / В. Рибалка. - С.вкладка
Рибалка, В. Особистість у загальнопсихологічній теорії діяльності О.Леонтьєва / В. Рибалка. - С.вкладка
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Тур, Р.
    Психологічне забезпечення навчально-виховного процесу в ліцеї [Текст] / Р. Тур // Психолог. - 2003. - N8(лютий). - С. 2-3
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Талант
   обдарованість

Кл.слова (ненормовані):
Еврилогізація
Анотація: Стаття розкриває зміст роботи шкільних психологів, педагогів з обдарованими дітьми, організацію навчально-виховного процесу, спрямованих на розвиток творчих здібностей.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


    (Вільних примірників немає)
Шифр: МШ-1/2006/4
   Журнал

Математика в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, видавництво "Педагогічна преса". - К. : Педагогічна преса, 1997 - . - Виходить 10 раз на рік
2006р. N 4
Зміст:
Концепція профільного навчання у старшій школі. - С.2-7
Бондар, С. Оновлення змісту освіти і процесу навчання у школі: сучасні тенденції / С. Бондар, В. Бондар. - С.8-12
Швець, В. До питання про якість шкільної математичної освіти / В. Швець. - С.22-25
Вінниченко, Є. Розв’язування задач із параметрами за допомогою програми "GRAN-1" / Є. Вінниченко, Ю. Горошко. - С.25-28
Варущик, Н. Вивчення елементів теорії ймовірностей в умовах модульно-розвивального навчання в математичному ліцеї / Н. Варущик, Т. Овчинникова. - С.29-34
Крижко, К. Внесок математиків і механіків у досягнення перемоги у Великій Вітчизняній війні / К. Крижко. - С.53-55
Шмигевський, М. Леннарт Карлесон - лауреат Абелівської премії 2006 року / М. Шмигевський. - С.52
Є примірники у відділах: всього 2 : мат. (1), Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає




    Варущик, Н.
    Вивчення елементів теорії ймовірностей в умовах модульно-розвивального навчання в математичному ліцеї [Текст] / Н. Варущик, Т. Овчинникова // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 29-34
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання
   викладання математики



Дод.точки доступу:
Овчинникова, Т.

Є примірники у відділах: всього 2 : мат. (1), Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах


Шифр: ОД1/2007/2
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 2
Зміст:
Прилипко, Т. І. Виховуємо особистість / Т. І. Прилипко. - С.11-13
Котляр, Н. П. Діагностика і розвиток особистості учня в ліцеї / Н. П. Котляр. - С.13-14
Котляр, Н. П. Педагогіка співпраці / Н. П. Котляр. - С.18-19
Калашнікова, А. М. Робота з обдарованими дітьми / А. М. Калашнікова. - С.23-25
Коміренко, З. М. Виховуемо майбутнє України / З. М. Коміренко. - С.37-40
Губко, О. Т. Ранній вияв поетичних здібностей дитини (монографічне дослідження) / О. Т. Губко. - С.40-52
Шпак, С. В. Перспективне завдання як засіб виявлення та розвитку творчого потенціалу учнів / С. В. Шпак. - С.63-67
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Котляр, Н. П.
    Діагностика і розвиток особистості учня в ліцеї [Текст] / Н. П. Котляр // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2007. - N2. - С. 13-14
Рубрики: обдарованість


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2007/1
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2007р. N 1
Зміст:
Сухомлинська, О. Художня спадщина В.Сухомлинського в культурологічному вимірі / О. Сухомлинська. - С.3-7
Бех, І. Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В.О.Сухомлинського / І. Бех. - С.7-8
Наумов, Б. Стратегія і тактика цілісного підходу в освіті України (науково-методичне забезпечення) / Б. Наумов. - С.9-13
Липова, Л. Спецкурси як важлива складова змісту профільного навчання (теоретичний аспект) / Л. Липова, В. Малишева, П. Замаскіна. - С.13-15
Пустовіт, Г. Теорія пізнання як методологічна основа побудови змісту позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт. - С.15-18
Матюшина, Л. Менеджмент у системі виховної роботи ліцею / Л. Матюшина. - С.19-21
Крутогорська, Н. Ліцейське товариство, батьки і науковці - запорука успіху виховання в педагогічному ліцеї / Н. Крутогорська. - С.21-22
Новікова, Н. Формування класного колективу як компонент особистісно орієнтованого виховання / Н. Новікова. - С.23-25
Зяблюк, Н. Масниця в Україні / Н. Зяблюк. - С.26-33
Крижко, В. Народні педагогічні традиції зимового календарно-обрядового циклу в генезі українців / В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач. - С.34-37
Сивачук, Н. Дитячий фольклор у контексті зимової календарної обрядовості українців / Н. Сивачук. - С.38-41
Кучеренко, І. Дидактичні засади вивчення стилістики у старшій школі / І. Кучеренко. - С.42-45
Симоненко, Т. Професійно-комунікативна підготовка студентів філологічних факультетів та її методичне забезпечення / Т. Симоненко. - С.45-48
Колодько, Т. Методологічний аспект професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови / Т. Колодько. - С.48-50
Шкваріна, Т. Навчання дошкільників аудіювання і говоріння англійською мовою / Т. Шкваріна. - С.51-53
Матяш, Н. Групова навчальна діяльність учнів на уроках біології / Н. Матяш. - С.53-56
Лукашова, Н. Розвиток методів навчання хімії та їх класифікація: історичний аспект і завдання на сучасному етапі / Н. Лукашова. - С.56-59 : портр
Топузов, О. Розвиток розумових здібностей школяра на уроках географії / О. Топузов. - С.60-63
Ковальчук, Н. Розвиток соціальної зрілості особистості молодого викладача / Н. Ковальчук. - С.63-64
Совгіра, С. Надзвичайні ситуації та їх аналіз при вивченні екології / С. Совгіра. - С.67-69
Красняков, Є. Роль Колегії МОН України у формуванні та реалізації державної політики в галузі освіти (аналіз рішень колегіального органу з 1991-го по 2002-й роки) / Є. Красняков. - С.70-72
Бірюкова, Т. Культура та освіта крізь історичну призму: взаємодія бібліотек і освітніх закладів / Т. Бірюкова. - С.72-75
Радул, О. Шляхи залучення дитини в суспільні відносини у давніх слов’ян (VI-XII ст.) / О. Радул. - С.76-78
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Крутогорська, Н.
    Ліцейське товариство, батьки і науковці - запорука успіху виховання в педагогічному ліцеї [Текст] / Н. Крутогорська // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N1. - С. 21-22 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: виховання--методика
   типи ЗНЗ



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: СЛ/2009/2/3
   Журнал

Сіверянський літопис [Текст] : всеукраїнський науковий журнал/ Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т.Г.Шевченка; Чернігівський інститут інформації, бізнесу і права МНТУ; Ніжинський державний педагогічний університет ім. М.В.Гоголя. - Чернігів. - Виходит раз на два місяця
2009р. N 2/3
Зміст:
Терещенко, О. "Стрільці" давньоруських літописів / О. Терещенко. - С.3-8
Пиріг, П. Штрихи до соціально-політичного портрета гетьмана Дем’яна Многогрішного / П. Пиріг. - С.9-22
Однороженко, О. Герб князів Полубенських / О. Однороженко. - С.22-27
Дзира, І. До питання про офіційний характер історичних творів у Гетьманщині за Кирила Розумовського / І. Дзира. - С.28-39
Кривошея, І. Неурядова старшина Гетьманщини і міщанська верхівка в середині XVIII ст. (на прикладі м. Стародуба) / І. Кривошея. - С.40-48
Акименко, С. Старообрядницькі монастирі на Чернігівщині / С. Акименко. - С.49-53
Касян, Л. Постать Степана Васильченка через призму його автобіографії / Л. Касян. - С.54-57
Мітеров, О. Матеріально-фінансова база селянського самоуправління Чернігівської губернії (1861-1917 рр.) / О. Мітеров. - С.58-67
Боровик, А. Початковий етап формування мережі народних шкіл у Російській імперії / А. Боровик. - С.67-71
Яценко, О. З історії спілкового будівництва української кооперації на Поділлі (початок ХХ ст.) / О. Яценко. - С.71-74
Гирич, Я. Урбанізація на чернігівщині в 1950-1960-х рр. / Я. Гирич. - С.75-83
Горбань, А. Окупаційна політика німецького режиму як детермінаційний чинник суспільних антагонізмів (1941-1942 рр.) / А. Горбань. - С.84-89
Костюк, Є. Діяльність раціоналізаторських товариств Радянської України упродовж кінця 20-х - 30-х рр. ХХ ст. / Є. Костюк. - С.90-97
Потій, Н. Початковий етап формування мережі земських народних училищ у Чернігівській губернії (1864-1874 рр.) / Н. Потій. - С.97-105
Терещенко, О. До питання про дошлюбні сексуальні стосунки в середовищі української та російської сільської молоді (перша половина XIX ст.) / О. Терещенко. - С.106-111
Осовик, А. Внесок відомого природодослідника А.Лю Андржійовського у формування науково-педагогічної думки в Ніжинському ліцеї князя Безбородька / А. Осовик. - С.111-120
Рахно, О. Голова Чернігівської губернської земської управи М.П. Савицький / О. Рахно. - С.120-128
Баханова, С. Трансформація поглядів на моделі української державності ХХ століття у шкільних навчальних програмах з історії / С. Баханова. - С.128-136
Мошик, І. Регіональна вища освіта Чернігівщини у 20-х рр. ХХ ст. / І. Мошик. - С.137-145
Надирова, О. Деякі форми та методи виховання поваги до пам’яток історії та культури (досвід Франції) / О. Надирова. - С.145-150
Студьонова, Л. Театр окупованого Чернігова 1941-1943 рр. Актор В.П. Ігнатенко (1920-2007) / Л. Студьонова. - С.150-162
Дорошок, Н. Чернігівська земська статистика у 70-80 рр. XIX ст. / Н. Дорошок. - С.163-167
Алексашкіна, Л. Постаті гетьманів України Івана Мазепи та Пилипа Орлика у творчій спадщині Дмитра Івановача Яворницького / Л. Алексашкіна. - С.168-174
Хоменко, І. Первинність і вторинність знань з точки зору медіа-етики доби постмодернізму (на прикладі взаємодії Національної радіокомпанії України та журналу "Сіверянський літопис") / І. Хоменко. - С.175-182
Тихолоз, Н. Між батьком та сином (Олекса Коваленко, Іван і Тарас Франки (дискурс взаємин) / Н. Тихолоз. - С.183-205
Половець, В. Богдан Іванович Ханенко (1849-1917 рр.) / В. Половець. - С.228-234
Розсоха, Л. Гоголі-Яновські й Туманські (До 200-річчя від дня народження М.В. Гоголя) / Л. Розсоха. - С.235-238
Павленко, С. Дніпропетровський портрет гетьмана І.Мазепи / С. Павленко. - С.239-243
Острянко, А. [Рецензія] / А. Острянко. - С.244-250
Кл.слова: ДЖЕРЕЛОЗНАВСТВО
Ростовська, О. [Рецензія] / О. Ростовська. - С.251-258
Кл.слова: культура Північного Лівобережжя
Каранда, М. Культурологічними шляхами Пантелеймона Куліша / М. Каранда. - С.259-261
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Осовик, А.
    Внесок відомого природодослідника А.Л. Андржійовського у формування науково-педагогічної думки в Ніжинському ліцеї князя Безбородька [Текст] / А. Осовик // Сіверянський літопис : Всеукраїнський науковий журнал. - 2009. - N2/3. - С. 111-120
ББК 28 + 74.58
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--викладачі (персоналії)

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--історія

   вища освіта в Україні--історія



Дод.точки доступу:
Андржійовський, Антон Лук'янович (природодослідник) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.046:37.018.51
Р98


    Рябуха, Михайло Іванович.
    Організаційно-педагогічні основи діяльності ліцеїв інтернатного типу для учнів сільської місцевості [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / М. І. Рябуха ; Інститут педагогіки АПН України (Київ). - К. : ІП АПН України, 2005. - 21 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.24
Рубрики: типи з/о навчальних закладів
   ліцей

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
технологія навчання ліцеїстів -- зміст освіти в ліцеї -- модель випускника ліцею


Дод.точки доступу:
Інститут педагогіки АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

377.1.621
П18


    Паржницький, Віктор Валентинович.
    Організаційно-педагогічні умови підготовки кваліфікованих робітників машинобудівного профілю у професійному ліцеї [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04-теорія і методика професійної освіти / В. В. Паржницький ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ). - К. : ІПіППО АПН України, 2006. - 21 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Професійна освіта
   автореферати дисертацій--професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
професійний ліцей -- навчально-методичний комплекс -- структура управління


Дод.точки доступу:
Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74
С30


    Семенюк, Василь Васильович.
    Організаційно-педагогічні умови навчально-виховного процесу в ліцеї-інтернаті [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / В. В. Семенюк ; Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТДПУ ім.В.Гнатюка, 1999. - 22 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: теорія навчання
   історія педагогіки

   ліцей

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
ліцей-інтернат


Дод.точки доступу:
Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

Шифр: Ш702960/2011/6
   Газета

Шкільна бібліотека [Текст] : науково-методичний часопис
2011р. N 6
Зміст:
Мозгова, В. П. Наукова і практична педагогічна діяльність Миколи Івановича Пирогова ( до 200-річчя від дня народження) : традиційні педагогічні читання в ліцеї / В. П. Мозгова. - С.2-13
Антипова, В. Б. Модели организации учебного процесса в школьных библиотечных медиацентрах США / В. Б. Антипова. - С.14-17
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБв (1)
Вільні: ІБв (1)




    Мозгова, В. П.
    Наукова і практична педагогічна діяльність Миколи Івановича Пирогова ( До 200-річчя від дня народження) [Текст] : традиційні педагогічні читання в ліцеї / В. П. Мозгова // Шкільна бібліотека : науково-методичний часопис. - 2010. - N 6. - С. 2-13


Є примірники у відділах: всього 1 : ІБв (1)
Вільні: ІБв (1)