Н34 Наука і сучасність [Текст] : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : Логос, 2001. Т. ХХУІ : Педагогіка. Філологія. - 2001. - 300 с. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 966--581-229-7 : 3.50 грн. Зміст: Пащенко, Д. І. До питання про громадянське виховання / Д. І. Пащенко. - С .3 Гевко, О. І. Вплив декоративно-ужиткового мистецтва на формування національно-патріотичних рис студентської молоді / О. І. Гевко. - С .14 Горіна, Ж. Д. Розвиток навичок аудіювання студентів національних груп нефілологічних факультетів вищих навчальних закладів південного регіону України / Ж. Д. Горіна. - С .20 Кін, Є. В. Типологія перспективних пізнавальних задач в системі професійної підготовки працівників ОВС / Є. В. Кін. - С .26 Лазаренко, В. І. Вплив мікросередовища на формування девіантної поведінки підлітків / В. І. Лазаренко, З. П. Бондаренко. - С .36 Ліхіцька, М. Л. Проблеми педагогічної творчості вчителя у взаємодії з винахідництвом та новаторством / М. Л. Ліхіцька. - С .45 Мелько, Л. Ф. Розвиток культурологічного напряму шкільної географічної освіти (ХУІІІ ст. - 80-ті рр. ХХ ст.) / Л. Ф. Мелько. - С .51 Морзе, Н. Ф. Концепція методичної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах багаторівневої освіти / Н. Ф. Морзе. - С .57 Новаківська, Л. В. Участь Олени Пчілки у діяльності культурно-просвітницьких товариств кінця ХІХ - посатку ХХ ст. / Л. В. Новаківська. - С .66 Обозний, В. В. Використання модульно-рейтингової технології навчання при вивченні інтегрованого курсу "Краєзнавство" / В. В. Обозний. - С .73 Побережна, Г. І. Ритм як складова музичного сприйняття / Г. І. Побережна. - С .80 Попович, Ф. Ф. Досвід навчання та виховання учнів в Українському ліцеї імені Тараса Шевченка, міста Сігету-Мармацієй, Румунія / Ф. Ф. Попович. - С .89 Романовський, О. Г. Технології дистанційної освіти у підготовці сучасного керівника-лідера / О. Г. Романовський. - С .94 Ростальна, С. Л. Використання творчих завдань під час ботанічних екскурсій / С. Л. Ростальна. - С .103 Сілкова, О. В. Інформаційні системи навчання у медичній освіті / О. В. Сілкова. - С .110 Стефаненко, П. В. Еволюційний підхід до аналізу дидактичних систем / П. В. Стефаненко. - С .115 Тархан, Л. З. Деякі аспекти підготовки інженера-педагога швейника / Л. З. Тархан. - С .133 Ткачук, І. М. Основи методичної роботи з майбутніми вчителями на заняттях сольфеджіо / І. М. Ткачук. - С .141 Черненко, Г. М. Розвиток початкової школи в Україні у 20-х рр. ХХ ст. / Г. М. Черненко. - С .146 Шашенко, С. Ю. Національне виховання як складова частина організаційно-виховної роботи зі студентською молоддю у вищому навчальному закладі / С. Ю. Шашенко. - С .154 Шевнюк, О. Л. "Українська та зарубіжна культура" в структурі предметів соціально-гуманітарного цикла у вищій школі / О. Л. Шевнюк. - С .159 Шмалєй, С. В. Еволюція стандартів екологічного наукового пізнання / С. В. Шмалєй. - С .170 Бойченко, Н. О. Реалізація стандарту та експресії стійких дієслівних сполук у публіцистичному мовленні / Н. О. Бойченко. - С .181 Братаніч, О. В. Епістолярій Григорій Кочура в аспекті лінгвоаналізу / О. В. Братаніч. - С .187 Бурда, Т. М. Соціальні детермінанти мовної поведінки білінгвів / Т. М. Бурда. - С .194 Денискіна, Г. О. До питання про мовні жанри телеінтерв’ю / Г. О. Денискіна. - С .203 Доценко, О. Л. Особливості експлікації раціональних аксіологічно-модальних значень / О. Л. Доценко. - С .209 Дячук, Т. М. Складання як один з прийомів номінації сучасних соціально-економічних термінів / Т. М. Дячук. - С .216 Задоя, О. В. Кобзарське мистецтво - символ відродження українського народу / О. В. Задоя. - С .222 Злєй, І. В. Деякі теоретичні засади функціонального вивчення суспільно-політичної лексики сучасної української мови / І. В. Злєй. - С .230 Копусь, О. А. Концептуальне навантаження перифраз у романах Олеся Гончара / О. А. Копусь. - С .237 Марчишина, А. А. Деякі засоби передачі метафоричного змісту фразеологічних одниць з компонентом "око" / А. А. Марчишина. - С .242 Ревлюк, С. І. Художньо-публіцистичний підстиль та його ознаки / С. І. Ревлюк. - С .249 Струганець, Л. В. Термінологізація лексичних одиниць сучасної української літературної мови / Л. В. Струганець. - С .255 Тищенко, Т. М. Ареалогія сільськогосподарської лексики говірок подільсько-середньодніпрянської діалектної межі / Т. М. Тищенко. - С .268 Устименко, І. А. Варіативність знаку емотичної оцінки сленгізмів: пейорація-меліорація / І. А. Устименко. - С .279 Федурко, М. Ю. Детермінанти морфонологічних перетворень у структурі словотворчих морфем / М. Ю. Федурко. - С .288
РУБ 001 Дод.точки доступу: Пчілка, Олена \о ней\; Кочур, Григорій \о нем\; Гончар, Олесь Терентійович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - . № 2 : Березень-квітень. - 2003. - 230 с. - 13.00 грн. Зміст: Стефаненко, П. Проблеми ефективної передачі інформації на відстань у процесі дистанційного навчання / П. Стефаненко. - С .11-20 Аносов, І. Формування методологічної культури педагога в контексті сучасних освітніх реформ / І. Аносов. - С .21-31 Плотніков, П. Сучасне педагогічне новаторство - основа соціальної активності особистості вчителя / П. Плотніков. - С .32-39 Сіцінський, А. До проблеми структурування професійних знань в інформаційному суспільстві / А. Сіцінський. - С .40-46 Кисільова, В. Науково-дослідницька діяльність як предмет вивчення у профільному ліцеї / В. Кисільова. - С .47-62 Волошинова, Л. Методологічні основи використання аудіовізуальних мистецтв у вивченні іноземних мов / Л. Волошинова. - С .63-70 Дубравська, Д. Когнітивна інформація як один із механізмів самовдосконалення особистості майбутнього педагога / Д. Дубравська. - С .71-78 Кл.слова: студент, вчитель Огірко, І. Інформаційна економіка та її роль у професійній підготовці спеціалістів / І. Огірко, Ю. Шульжик. - С .79-83 Сингаївська, А. З досвіду навчання економічних дисциплін на основі системного підходу / А. Сингаївська. - С .84-92 Кл.слова: методика викладання Сікорський, П. Специфіка навчання математики у професійно-технічних училищах / П. Сікорський. - С .93-101 Дольнікова, Л. Деякі підходи до структурування змісту природничих дисциплін у професійній медичній школі / Л. Дольнікова. - С .102-107 Єгоренков, А. Принципи моделювання у вивченні біоетики студентами-медиками / А. Єгоренков. - С .108-117 Кириченко, В. Удосконалення організаційно-методичного забезпечення вивчення хімії у вищій технічній школі / В. Кириченко. - С .118-126 Поважна, Л. Методика організації і проведення професійних конкурсів / Л. Поважна, Т. Кущ. - С .127-135 Шемелюк, Г. Експериментальна перевірка рівня науково-методичного забезпечення навчального процесу в технічному коледжі / Г. Шемелюк. - С .136-144 Коробченко, А. Виховна компонента у системі вищої освіти в Україні: Сучасний стан і перспективи розвитку / А. Коробченко. - С .145-153 Мазепа, Х. Управління виховною роботою в медичному коледжі / Х. Мазепа. - С .154-160 Садова, В. Національна самосвідомість як освітній пріорітет демократичного суспільства / В. Садова. - С .161-168 Рашковська, В. Слово й образ давньоруського іконопису в духовному розвитку майбутнього вчителя / В. Рашковська. - С .169-176 Окса, М. Філософський контекст методології вітчизняної педагогіки (60-80 рр. ХХ ст.) / М. Окса. - С .177-182 Харабет, В. Новаторський рух у системі професійно-технічної освіти: Хроніка 80-х років ХХ століття / В. Харабет. - С .183-197 Кирєєва, Т. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України / Т. Кирєєва. - С .198-206 Курляк, І. Актуальність розвитку ресоціалізаційної (пенітенціарної) педагогіки в Україні та польський освітній досвід / І. Курляк. - С .207-219 Авшенюк, Н. Професійне становлення молодого вчителя у Великій Британії: історія, досвід, стандарти / Н. Авшенюк. - С .220-228
РУБ 37(05) Рубрики: Дидактика Технології навчання Психологія Виховання--проблеми Управління освітою Наукове життя Професійна освіта Дод.точки доступу: Ничкало Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 192 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 27.00 грн. Зміст: Лактіонова, Г. М. Здоров’я в системі суспільних та індивідуальних цінностей: від декларації до втілення / Г. М. Лактіонова. - С .5-9 Алексєєнко, Т. Ф. Соціально-педагогічний зміст способу життя та його основні показники / Т. Ф. Алексєєнко. - С .9-12 Плахотнік, О. В. Роль системи освіти у збереженні здоров’я учнівської молоді / О. В. Плахотнік. - С .12-18 Дубогай, О. Д. Тенденції розвитку оцінювання фізкультурно-оздоровчих досягнень студентів: інноваційний світовий досвід / О. Д. Дубогай, М. В. Євтушок. - С .18-24 Оржеховська, В. М. Здоров’язберігаюче навчання і виховання: проблеми, пошук / В. М. Оржеховська. - С .24-28 Костів, В. І. Становлення морально-релігійної культури особистості як основа формування здорового способу життя / В. І. Костів. - С .28-31 Суховєєва, Н. М. Формування здорового способу життя як актуальна проблема соціальної педагогіки / Н. М. Суховєєва. - С .31-34 Гайдамашко, І. А. Соціально-педагогічний аналіз чинників агресивної поведінки підлітків / І. А. Гайдамашко. - С .34-36 Кожевнікова, Л. Особиста фізична культура студентів у формуванні мотиваційних потреб до здорового способу життя / Л. Кожевнікова, З. Дзюба, В. Богатир. - С .36-41 Федій, О. О. Гелотологія в системі самовиховання майбутніх вихователів дошкільних закладів / О. О. Федій. - С .41-46 Тимошко, Г. М. Управління процесом формування здорового способу життя в ЗНЗ як складовою якісної освіти / Г. М. Тимошко. - С .46-49 Тур, О. Проблеми психічного здоров’я старшокласників / О. Тур. - С .49-52 Хлєбік, С. Р. Наукові засади формування здорового способу життя молоді засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .52-55 Максак, О. І. Здоровий спосіб життя як основа підтримання фізичного здоров’я / О. І. Максак. - С .55-59 Гусак, В. М. Роль психологічної культури у забезпеченні психологічного здоров’я майбутнього соціального працівника / В. М. Гусак. - С .59-64 Марущак, П. Д. Вплив оздоровчої фізичної культури на організм людини / П. Д. Марущак. - С .64-68 Колесник, М. О. Здоровий спосіб життя студентів в контексті освітнього процесу у ВНЗ / М. О. Колесник. - С .68-71 Звєрєва, І. Д. Оцінювання як процес та фундаментальна технологія / І. Д. Звєрєва. - С .71-74 Бутенко, О. Ю Підтримка репродуктивного здоров’я як важлива складова формування здорового способу життя учнівської молоді / О. Ю Бутенко, Л. Г. Захарова. - С .74-77 Лисенко, І. Життєве самовизначення та його вплив на здоровий спосіб життя у підлітковому віці / І. Лисенко. - С .77-81 Демиденко, В. В. Формування етичного світорозуміння підлітків як фактор їх психологічного здоров’я / В. В. Демиденко, С. П. Демиденко; 81-85 Приходько, Н. И. К проблеме педагогической инициативы, инноватики и прективной педагогики / Н. И. Приходько. - С .85-89 Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дорослою молоддю в школі Кофеда (досвід Данії) / Л. М. Завацька. - С .89-92 Приходько, В. М. Моніторинг як інноваційна технологія якості виховання у молоді здорового способу життя / В. М. Приходько. - С .92-96 Тарасюк, Л. В. Раціональна організація навчально-виховного процесу у ліцеї як один зі шляхів формування здорового способу життя / Л. В. Тарасюк. - С .96-100 Палько, І. М. Соціально-педагогічна підтримка формування здорового способу життя студентів / І. М. Палько. - С .100-104 Рень, Л. В. Особливості соціально-реабілітаційної діяльності у притулках для неповнолітніх / Л. В. Рень. - С .104-107 Сливка, Л. Виховний ідеал української народної педагогіки щодо виховання здорового способу життя дітей та молоді / Л. Сливка. - С .107-112 Кіндратюк, Б. Етнопедагогічний потенціал зміцнення духовного здоров’я школярів музикою дзвонів / Б. Кіндратюк, С. Литвин-Кіндратюк. - С .112-116 Дубровська, Л. Технології формування здорового способу життя в умовах літнього оздоровчого табору / Л. Дубровська, В. Дубровський, В. Ковнер. - С .116-120 Євсєєва, Ольга Вадимівна. Вивчення постави у студентів і школярів - один із компонентів навчальної технології формування здорового способу життя / О. Євсєєва. - С .120-124 Бєлкіна, Н. І. Активні форми використання вільного часу - основа здорового способу життя (на прикладі екскурсії) / Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. - С .124-128 Полякова, О. М. Превентивно-профілактична діяльність соціального педагога неурядової організації щодо формування здорового способу життя / О. М. Полякова, Н. О. Штика. - С .128-132 Кравченко, І. Соціально-просвітницька робота з діабетиками / І. Кравченко, Є. Головченко. - С .132-135 Зубко, О. М. З досвіду розвитку спортивно-оздоровчої роботи з учнівською молоддю в м. Ніжині / О. М. Зубко. - С .135-139 Сергієчко, С. М. Арт-педагогіка як засіб подолання агресивних станів підлітків / С. М. Сергієчко. - С .139-142 Сисоєнко, Н. В. Умови формування способу життя сучасних школярів / Н. В. Сисоєнко. - С .142-145 Соболєва, С. М. Формування потреби здорового способу життя як критерій екологічної підготовки студентів / С. М. Соболєва. - С .145-148 Семенова, М. О. Виховне значення їжі та її споживання: етнографічний аспект / М. О. Семенова. - С .148-153 Грановський, В. Г. Про педагогічні аспекти діяльності літніх оздоровчих таборів / В. Г. Грановський. - С .153-157 Книш, О. К. Щодо питання шлюбно-сімейних настановлень старшокласників як умови вибору здорового способу життя / О. К. Книш. - С .157-161 Ільїнський, А. О. Роль громадських організацій у формуванні здорового способу життя дітей та молоді / А. О. Ільїнський. - С .161-166 Богданцева, І. Музикотерапія як фактор впливу на розвиток особистості / І. Богданцева. - С .166-169 Мельничук, О. В. Формування здорового способу життя у дітей з вадами слуху в умовах спеціалізованих дошкільних закладів / О. В. Мельничук. - С .169-173 Веретенко, Т. Г. Збереження здоров’я студентів та активізація їх навчально-пізнавальної діяльності / Т. Г. Веретенко. - С .173-176 Вербенець, Т. З досвіду роботи з формування здорового способу життя студентської молоді в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті / Т. Вербенець, О. Дехтярьова, О. Пальчик. - С .176-180 Омельченко, С. О. Механізми взаємодії соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя учнів загальноосвітніх закладів / С. О. Омельченко. - С .180-184 Янченко, Т. В. Профілактика алкоголізму у молодіжному середовищі: історичний аспект / Т. В. Янченко. - С .184-187 Чернишенко, І. І. Соціокультурна анімація як засіб профілактики поширення негативних явищ серед дітей та молоді / І. І. Чернишенко. - С .187-190
РУБ 15 Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 4 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 172 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн. Зміст: Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду студентів філологічних факультетів вищих педагогічних навчальних закладів як педагогічна проблема / М. П. Долматова. - С .5-9 Кочерга, О. М. Модель формування соціальної відповідальності студентів педагогічного коледжу / О. М. Кочерга. - С .10-19 Возна, Ю. Організація дозвілля підлітків у позашкільному мікросоціумі як соціально- педагогічна проблема / Ю. Возна. - С .16-19 Євсєєва, Ольга Вадимівна. Динамічний і функціональний аспекти навчального завдання як динамічної системи / О. В. Євсєєва. - С .20-22 Безносюк, О. О. Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій особистості / О. О. Безносюк, Ю. Б. Медведєв, П. А. Папушин. - С .23-25 Падун, Н. О. Проблема міжпредметних зв’язків та інтегрованого навчання у педагогіці / Н. О. Падун. - С .26-29 Жуков, С. М. Роль і значення родини у формуванні духовних потреб та інтересів у дітей засобами мистецтва / С. М. Жуков. - С .30-35 Благінін, В. М. Учнівське самоврядування в педагогічній теорії та практиці / В. М. Благінін. - С .36-38 Красновид, М. М. Формування здорового способу життя учнів засобами туризму / М. М. Красновид, В. М. Серяков, В. М. Благінін. - С .39-40 Суховєєва, Н. М. Вітчизняна практика соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю з особливими потребами: чинники розвитку, проблеми, перспективи / Н. М. Суховєєва. - С .41-44 Білоусова, Н. В. Діагностика рівнів сформованості потреби у самовдосконалення у молодших підлітків / Н. В. Білоусова. - С .45-47 Прокопенко, С. Г. Екологічні ігри як засіб формування екологічної культури молодших школярів / С. Г. Прокопенко. - С .48-52 Харківська, А. А. Створення фаворабельних умов адаптації системи дошкільної освіти до Болонського процесу / А. А. Харківська. - С .53-57 Лукашова, Н. І. Навчальні екскурсії з хімії в теорії та практиці навчанні хімії у загальноосвітній школі: історико-дидактичний аспект / Н. І. Лукашова. - С .58-63 Шевчук, А. С. Технологія розробки методичного забезпечення дициплін за принципами кредитно-модульної системи / А. С. Шевчук. - С .64-69 Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури ліцеїстів засобами реклами / Т. І. Бутурлим. - С .70-74 Булавенко, С. Д. Особливості формування економічної культури в учнів загальноосвітньої школи / С. Д. Булавенко. - С .75-79 Селюнін, С. М. Модернізація засобів контролю для оптимізації навчально-тренувального процесу спортивного відділення / С. М. Селюнін, М. М. Красновид. - С .80-82 Кабриль, К. В. Формування національної самосвідомості школярів у хоровому класі / К. В. Кабриль. - С .83-85 Бєлкіна, Н. І. Тестовий контроль навчальних досягнень студентів при вивченні історії педагогіки / Н. І. Бєлкіна. - С .86-87 Шкодин, А. В. Особливості викладання курсу "Неорганічна хімія" студентам агрономічного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання / А. В. Шкодин. - С .88-91 Передера, О. В. Можливості соціально-психологічного тренінгу в подоланні ідентичності студентської молоді / О. В. Передера. - С .92-93 Ревенчук, В. В. Методика організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі музичного інструменту / В. В. Ревенчук. - С .94-97 Чепела, О. О. Інтернет-ресурси вчителя іноземних мов при навчанні аудіювання / О. О. Чепела. - С .98-99 Трубавіна, І. М. Фамілієцентризм - імператив соціально-педагогічної роботи з сім’єю / І. М. Трубавіна. - С .100-102 Михайленко, О. В. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста / О. В. Михайленко. - С .103-107 Адамів, Г. С. Організація самостійної роботи учнів початкової школи / Г. С. Адамів. - С .108-112 Помігуєва, Л. П. Утілення системи творчих завдань у процес розвитку педагогічної культури мавйбутніх учителів англійської мови / Л. П. Помігуєва. - С .113-116 Стрельнікова, Н. М. Формування пізнавальної активності студентів у процесі підготовки до педагогічної діяльності / Н. М. Стрельнікова. - С .117-119 Гончарова, О. Н. Метод "Портфолио" в системе подготовки будущих экономистов / О. Н. Гончарова. - С .120-122 Коваленко, О. Н. Внесок Л. В. Щерби у розвиток мовознавства та методики викладання іноземних мов / О. Н. Коваленко, І. Данильченко. - С .123-127 Баленко, Н. М. Коменський Я. А. в історико-педагогічній спадщині вітчизняних учених-мовознавців другої половини ХІХ ст. / Н. М. Баленко. - С .128-130 Самойленко, О. В. Класична гімназія при юридичному ліцеї та Історико-філологічному інституті князя Безбородька в Ніжині: до проблеми створення та функціонування / О. В. Самойленко. - С .131-133 Ярмак, Н. О. Вплив поглядів К. Д. Ушинського на формування педагогічних ідей О. Ф. Музиченка / Н. О. Ярмак. - С .134-137 Павленко, О. М. Навчання музичної імпровізації у європейському професійному музичному мистецтві в XVII - першій половині ХІХ ст. (історико-педагогічний аспект) / О. М. Павленко. - С .138-141 Постригач, Н. О. Зарубіжний досвід застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у професійному становленні вчителя / Н. О. Постригач. - С .142-144 Ларіна, Т. В. Професійний розвиток учителя як педагогічна проблема (на матеріалі досліджень США) / Т. В. Ларіна. - С .145-149 Сливка, В. П. Стандарт компетентності вчителів у педагогічному оцінюванні студентів (досвід США) / В. П. Сливка. - С .150-153 Біла, Н. Л. Морально-естетичне виховання: історичний аспект / Н. Л. Біла, А. О. Давиденко. - С .154-158 Зубалій, М. Д. Генерал-лейтенант О. Д. Бутовський у міжнародному олімпійському комітеті / М. Д. Зубалій, В. М. Зубалій. - С .159-163 Пономаренко, О. В. Шляхи формування лідерських якостей та вмінь студентів у вищій освіті США / О. В. Пономаренко. - С .164-166 Дубровська, Л. О. Розвиток принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині педагогів- гуманістів епохи Відродження / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .167-172
РУБ 15 Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: П2/2003/8(лютий) Газета 2003р. N 8(лютий) Тур, Р. Психологічне забезпечення навчально-виховного процесу в ліцеї / Р. Тур. - С.2-3 Кл.слова: Обдарованість, Еврилогізація Слободенюк, Л. Система психолого-педагогічного пошуку обдарованих дітей / Л. Слободенюк. - С.4-5 Кл.слова: Тестування Програма пошуку обдарованих дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. - С.5-7 Кл.слова: Оцінювання, Діагностика , Здібності Слободенюк, Л. Рівні та прийоми розвитку учнівської рефлексії / Л. Слободенюк ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка. - С.8-9 Кл.слова: Самопізнання, Саморегуляція, Самоставлення Соцька, М. Оцінювання діяльності психолога закладу освіти / М. Соцька ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка. - С.10-15 Кл.слова: Оцінювання, Шкільний психолог, Діагностична методика Видриган, Л. Урок толерантності для молодших підлітків та учнів класів ІПК / Л. Видриган ; В. Рибалка ; В. Рибалка ; В. Рибалка ; В. Рибалка. - С.15 Рибалка, В. Особистість у філософсько-психологічній концепції С.Рубінштейна / В. Рибалка. - С.вкладка Рибалка, В. Особистість у загальнопсихологічній теорії діяльності О.Леонтьєва / В. Рибалка. - С.вкладка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Тур, Р. Психологічне забезпечення навчально-виховного процесу в ліцеї [Текст] / Р. Тур> // Психолог. - 2003. - N8(лютий). - С. 2-3
Рубрики: Талант обдарованість Кл.слова (ненормовані): Еврилогізація Анотація: Стаття розкриває зміст роботи шкільних психологів, педагогів з обдарованими дітьми, організацію навчально-виховного процесу, спрямованих на розвиток творчих здібностей. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: МШ-1/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Концепція профільного навчання у старшій школі. - С.2-7 Бондар, С. Оновлення змісту освіти і процесу навчання у школі: сучасні тенденції / С. Бондар, В. Бондар. - С.8-12 Швець, В. До питання про якість шкільної математичної освіти / В. Швець. - С.22-25 Вінниченко, Є. Розв’язування задач із параметрами за допомогою програми "GRAN-1" / Є. Вінниченко, Ю. Горошко. - С.25-28 Варущик, Н. Вивчення елементів теорії ймовірностей в умовах модульно-розвивального навчання в математичному ліцеї / Н. Варущик, Т. Овчинникова. - С.29-34 Крижко, К. Внесок математиків і механіків у досягнення перемоги у Великій Вітчизняній війні / К. Крижко. - С.53-55 Шмигевський, М. Леннарт Карлесон - лауреат Абелівської премії 2006 року / М. Шмигевський. - С.52 Є примірники у відділах: всього 2 : мат. (1), Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
Варущик, Н. Вивчення елементів теорії ймовірностей в умовах модульно-розвивального навчання в математичному ліцеї [Текст] / Н. Варущик, Т. Овчинникова> // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 29-34 Рубрики: Модульно-розвивальне навчання викладання математики Дод.точки доступу: Овчинникова, Т. Є примірники у відділах: всього 2 : мат. (1), Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> Шифр: ОД1/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Прилипко, Т. І. Виховуємо особистість / Т. І. Прилипко. - С.11-13 Котляр, Н. П. Діагностика і розвиток особистості учня в ліцеї / Н. П. Котляр. - С.13-14 Котляр, Н. П. Педагогіка співпраці / Н. П. Котляр. - С.18-19 Калашнікова, А. М. Робота з обдарованими дітьми / А. М. Калашнікова. - С.23-25 Коміренко, З. М. Виховуемо майбутнє України / З. М. Коміренко. - С.37-40 Губко, О. Т. Ранній вияв поетичних здібностей дитини (монографічне дослідження) / О. Т. Губко. - С.40-52 Шпак, С. В. Перспективне завдання як засіб виявлення та розвитку творчого потенціалу учнів / С. В. Шпак. - С.63-67 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Котляр, Н. П. Діагностика і розвиток особистості учня в ліцеї [Текст] / Н. П. Котляр> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2007. - N2. - С. 13-14 Рубрики: обдарованість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Сухомлинська, О. Художня спадщина В.Сухомлинського в культурологічному вимірі / О. Сухомлинська. - С.3-7 Бех, І. Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В.О.Сухомлинського / І. Бех. - С.7-8 Наумов, Б. Стратегія і тактика цілісного підходу в освіті України (науково-методичне забезпечення) / Б. Наумов. - С.9-13 Липова, Л. Спецкурси як важлива складова змісту профільного навчання (теоретичний аспект) / Л. Липова, В. Малишева, П. Замаскіна. - С.13-15 Пустовіт, Г. Теорія пізнання як методологічна основа побудови змісту позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт. - С.15-18 Матюшина, Л. Менеджмент у системі виховної роботи ліцею / Л. Матюшина. - С.19-21 Крутогорська, Н. Ліцейське товариство, батьки і науковці - запорука успіху виховання в педагогічному ліцеї / Н. Крутогорська. - С.21-22 Новікова, Н. Формування класного колективу як компонент особистісно орієнтованого виховання / Н. Новікова. - С.23-25 Зяблюк, Н. Масниця в Україні / Н. Зяблюк. - С.26-33 Крижко, В. Народні педагогічні традиції зимового календарно-обрядового циклу в генезі українців / В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач. - С.34-37 Сивачук, Н. Дитячий фольклор у контексті зимової календарної обрядовості українців / Н. Сивачук. - С.38-41 Кучеренко, І. Дидактичні засади вивчення стилістики у старшій школі / І. Кучеренко. - С.42-45 Симоненко, Т. Професійно-комунікативна підготовка студентів філологічних факультетів та її методичне забезпечення / Т. Симоненко. - С.45-48 Колодько, Т. Методологічний аспект професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови / Т. Колодько. - С.48-50 Шкваріна, Т. Навчання дошкільників аудіювання і говоріння англійською мовою / Т. Шкваріна. - С.51-53 Матяш, Н. Групова навчальна діяльність учнів на уроках біології / Н. Матяш. - С.53-56 Лукашова, Н. Розвиток методів навчання хімії та їх класифікація: історичний аспект і завдання на сучасному етапі / Н. Лукашова. - С.56-59 : портр Топузов, О. Розвиток розумових здібностей школяра на уроках географії / О. Топузов. - С.60-63 Ковальчук, Н. Розвиток соціальної зрілості особистості молодого викладача / Н. Ковальчук. - С.63-64 Совгіра, С. Надзвичайні ситуації та їх аналіз при вивченні екології / С. Совгіра. - С.67-69 Красняков, Є. Роль Колегії МОН України у формуванні та реалізації державної політики в галузі освіти (аналіз рішень колегіального органу з 1991-го по 2002-й роки) / Є. Красняков. - С.70-72 Бірюкова, Т. Культура та освіта крізь історичну призму: взаємодія бібліотек і освітніх закладів / Т. Бірюкова. - С.72-75 Радул, О. Шляхи залучення дитини в суспільні відносини у давніх слов’ян (VI-XII ст.) / О. Радул. - С.76-78 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Крутогорська, Н. Ліцейське товариство, батьки і науковці - запорука успіху виховання в педагогічному ліцеї [Текст] / Н. Крутогорська> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N1. - С. 21-22 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: виховання--методика типи ЗНЗ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: СЛ/2009/2/3 Журнал 2009р. N 2/3 Терещенко, О. "Стрільці" давньоруських літописів / О. Терещенко. - С.3-8 Пиріг, П. Штрихи до соціально-політичного портрета гетьмана Дем’яна Многогрішного / П. Пиріг. - С.9-22 Однороженко, О. Герб князів Полубенських / О. Однороженко. - С.22-27 Дзира, І. До питання про офіційний характер історичних творів у Гетьманщині за Кирила Розумовського / І. Дзира. - С.28-39 Кривошея, І. Неурядова старшина Гетьманщини і міщанська верхівка в середині XVIII ст. (на прикладі м. Стародуба) / І. Кривошея. - С.40-48 Акименко, С. Старообрядницькі монастирі на Чернігівщині / С. Акименко. - С.49-53 Касян, Л. Постать Степана Васильченка через призму його автобіографії / Л. Касян. - С.54-57 Мітеров, О. Матеріально-фінансова база селянського самоуправління Чернігівської губернії (1861-1917 рр.) / О. Мітеров. - С.58-67 Боровик, А. Початковий етап формування мережі народних шкіл у Російській імперії / А. Боровик. - С.67-71 Яценко, О. З історії спілкового будівництва української кооперації на Поділлі (початок ХХ ст.) / О. Яценко. - С.71-74 Гирич, Я. Урбанізація на чернігівщині в 1950-1960-х рр. / Я. Гирич. - С.75-83 Горбань, А. Окупаційна політика німецького режиму як детермінаційний чинник суспільних антагонізмів (1941-1942 рр.) / А. Горбань. - С.84-89 Костюк, Є. Діяльність раціоналізаторських товариств Радянської України упродовж кінця 20-х - 30-х рр. ХХ ст. / Є. Костюк. - С.90-97 Потій, Н. Початковий етап формування мережі земських народних училищ у Чернігівській губернії (1864-1874 рр.) / Н. Потій. - С.97-105 Терещенко, О. До питання про дошлюбні сексуальні стосунки в середовищі української та російської сільської молоді (перша половина XIX ст.) / О. Терещенко. - С.106-111 Осовик, А. Внесок відомого природодослідника А.Лю Андржійовського у формування науково-педагогічної думки в Ніжинському ліцеї князя Безбородька / А. Осовик. - С.111-120 Рахно, О. Голова Чернігівської губернської земської управи М.П. Савицький / О. Рахно. - С.120-128 Баханова, С. Трансформація поглядів на моделі української державності ХХ століття у шкільних навчальних програмах з історії / С. Баханова. - С.128-136 Мошик, І. Регіональна вища освіта Чернігівщини у 20-х рр. ХХ ст. / І. Мошик. - С.137-145 Надирова, О. Деякі форми та методи виховання поваги до пам’яток історії та культури (досвід Франції) / О. Надирова. - С.145-150 Студьонова, Л. Театр окупованого Чернігова 1941-1943 рр. Актор В.П. Ігнатенко (1920-2007) / Л. Студьонова. - С.150-162 Дорошок, Н. Чернігівська земська статистика у 70-80 рр. XIX ст. / Н. Дорошок. - С.163-167 Алексашкіна, Л. Постаті гетьманів України Івана Мазепи та Пилипа Орлика у творчій спадщині Дмитра Івановача Яворницького / Л. Алексашкіна. - С.168-174 Хоменко, І. Первинність і вторинність знань з точки зору медіа-етики доби постмодернізму (на прикладі взаємодії Національної радіокомпанії України та журналу "Сіверянський літопис") / І. Хоменко. - С.175-182 Тихолоз, Н. Між батьком та сином (Олекса Коваленко, Іван і Тарас Франки (дискурс взаємин) / Н. Тихолоз. - С.183-205 Половець, В. Богдан Іванович Ханенко (1849-1917 рр.) / В. Половець. - С.228-234 Розсоха, Л. Гоголі-Яновські й Туманські (До 200-річчя від дня народження М.В. Гоголя) / Л. Розсоха. - С.235-238 Павленко, С. Дніпропетровський портрет гетьмана І.Мазепи / С. Павленко. - С.239-243 Острянко, А. [Рецензія] / А. Острянко. - С.244-250 Кл.слова: ДЖЕРЕЛОЗНАВСТВО Ростовська, О. [Рецензія] / О. Ростовська. - С.251-258 Кл.слова: культура Північного Лівобережжя Каранда, М. Культурологічними шляхами Пантелеймона Куліша / М. Каранда. - С.259-261 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Осовик, А. Внесок відомого природодослідника А.Л. Андржійовського у формування науково-педагогічної думки в Ніжинському ліцеї князя Безбородька [Текст] / А. Осовик> // Сіверянський літопис : Всеукраїнський науковий журнал. - 2009. - N2/3. - С. 111-120 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--викладачі (персоналії) Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--історія вища освіта в Україні--історія Дод.точки доступу: Андржійовський, Антон Лук'янович (природодослідник) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р98 Рябуха, Михайло Іванович. Організаційно-педагогічні основи діяльності ліцеїв інтернатного типу для учнів сільської місцевості [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / М. І. Рябуха ; Інститут педагогіки АПН України (Київ). - К. : ІП АПН України, 2005. - 21 с. -
Рубрики: типи з/о навчальних закладів ліцей автореферати дисертацій--педагогіка Кл.слова (ненормовані): технологія навчання ліцеїстів -- зміст освіти в ліцеї -- модель випускника ліцею Дод.точки доступу: Інститут педагогіки АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
П18 Паржницький, Віктор Валентинович. Організаційно-педагогічні умови підготовки кваліфікованих робітників машинобудівного профілю у професійному ліцеї [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04-теорія і методика професійної освіти / В. В. Паржницький ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ). - К. : ІПіППО АПН України, 2006. - 21 с. -
Рубрики: Професійна освіта автореферати дисертацій--професійна освіта Кл.слова (ненормовані): професійний ліцей -- навчально-методичний комплекс -- структура управління Дод.точки доступу: Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
С30 Семенюк, Василь Васильович. Організаційно-педагогічні умови навчально-виховного процесу в ліцеї-інтернаті [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / В. В. Семенюк ; Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТДПУ ім.В.Гнатюка, 1999. - 22 с. -
РУБ 74 Рубрики: теорія навчання історія педагогіки ліцей автореферати дисертацій--педагогіка Кл.слова (ненормовані): ліцей-інтернат Дод.точки доступу: Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: Ш702960/2011/6 Газета 2011р. N 6 Мозгова, В. П. Наукова і практична педагогічна діяльність Миколи Івановича Пирогова ( до 200-річчя від дня народження) : традиційні педагогічні читання в ліцеї / В. П. Мозгова. - С.2-13 Антипова, В. Б. Модели организации учебного процесса в школьных библиотечных медиацентрах США / В. Б. Антипова. - С.14-17 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБв (1) Вільні: ІБв (1) |
Мозгова, В. П. Наукова і практична педагогічна діяльність Миколи Івановича Пирогова ( До 200-річчя від дня народження) [Текст] : традиційні педагогічні читання в ліцеї / В. П. Мозгова> // Шкільна бібліотека : науково-методичний часопис. - 2010. - N 6. - С. 2-13 Є примірники у відділах: всього 1 : ІБв (1) Вільні: ІБв (1) |