Ялалов, Ф. Г. Многомерные педагогические компетенции / Ф. Г. Ялалов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 45-53. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Вища освіта--вища педагогічна освіта--педагогічні компетенції Вчителі--професійна підготовка Підготовка майбутніх вчителів--педагогічні компетенції Кл.слова (ненормовані): вища педагогічна освіта -- педагогічні компетенції -- багатовимірні педагогічні компетенції -- синергетика -- синергетичність -- майбутні педагоги -- віртуальна багатовимірність педагогів -- педагогічна психологія Анотація: У статті надано психолого-педагогічне обгрунтування необхідності здійснення багатовимірного підходу до професійної підготовки педагога ХХІ ст. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Акованцева, Л. И. Конференция по проблемам личностно-профессионального развития педагога / Л. И. Акованцева, В. Н. Барцевич, З. Н. Галина> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 4. - С. 159-162. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Педагоги--розвиток--конференції Педагоги Росії Росія--педагоги Кл.слова (ненормовані): розвиток педагога -- особистісно-професійний розвиток -- майбутні педагоги -- російські педагоги Анотація: У статті висвітлено роботу VIII Міжнародної науково-практичної конференції "Особистісно-професійний розвиток педагога: традиції та інновації", яка відбулася в Санкт-Петербурзі 2-6 липня 2012 р. Дод.точки доступу: Барцевич, В. Н.; Галина, З. Н. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
О-82 Отич, Олена. Педагогічна освіта в Україні в умовах соціальних і законодавчих змін [Текст] : (на прикладі Миколаївського навчально-виховного комплексу "Школа-коледж "Академія дитячої творчості"") / О. Отич> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 4. - С. 15-19. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: освіта неперервна освіта педагогічна Кл.слова (ненормовані): педагогічна освіта -- соціальні зміни -- законодавчі зміни -- майбутні педагоги Анотація: Автор статті на основі аналізу законодавчих і нормативно-правових документів у галузі освіти та вивчення сучасної освітньої практики проаналізовано проблеми та визначено перспективи розвитку неперервної педагогічної освіти в Україні. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 61 Коломієць, Дмитро. Концептуальні засади суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладачів і студентів у педагогічному університеті / Д. Коломієць, Г. Ніщук> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 9/12. - С. 39–43. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): акмеологізм -- антропологізм -- особистісний розвиток -- професійне зростання -- майбутні педагоги Анотація: Визначено концептуальні основи, сутність і види суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладачів і студентів. Охарактеризовано зміст суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладачів і студентів під час підготовки до виховання учнів. Дод.точки доступу: Ніщук, Галина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 55 Кобися, Алла. Змішане навчання в умовах інформаційно-освітнього середовища закладу вищої освіти / А. Кобися, В. Кобися> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 9/12. - С. 59–65. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): ІКТ -- професійна компетентність -- підготовка педагогів -- майбутні педагоги -- комп’ютерні технології Анотація: Розглянуто можливості застосування комп’ютерних технологій для формування професійної компетентності майбутніх педагогічних працівників під час вивчення загальнопрофесійних навчальних дисциплін на основі інформаційно-освітнього середовища закладу вищої освіти. Дод.точки доступу: Кобися, Володимир Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 33 Пирогова, Т. Проблема виховання естетичної культури майбутніх педагогів [Текст] / Т. Пирогова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2019. - N 1. - С. 75-81 . - ISSN 2078-1016
Кл.слова (ненормовані): естетична культура -- майбутні педагоги Анотація: Досліджується питання виховання естетичної культури майбутніх педагогів (зміст і основні технології). Визначивши естетичну культуру як здатність і уміння особистості відчути свій зв'язок зі світом й іншими людьми.Естетична культура в цьому розумінні є символом краси педагогічного мислення і дії. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |