159.98
Г 60


    Голінська, Т.
    Формування особистості дітей початкової школи засобами арт-терапевничного впливу / Тетяна Голінська // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 31–33. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Практична психологія--арттерапія--молодші школярі
Кл.слова (ненормовані):
практична психологія -- арттерапія -- формування особистості дитини -- арт-терапевтичний вплив -- арт-терапевтичні прийоми -- малювання пальцями -- малювання по мокрому аркушу -- молодші школярі
Анотація: Метод арт-терапії може використовувати практично кожна особистість незалежно від свого віку, культурного досвіду і соціального статусу. Проведення терапії малюванням з дітьми здійснюєтьмя психологом на заняттях, педагогом або самими батьками. Застосування нетрадиційних технік у розвивально-виховному процесі батьками й педагогами дозволяє реалізувати індивідуальний підхід до дитини відповідно до її бажань, інтересів; сприяє розкриттю її таланту, нормалізує її емоційний стан, розвиває комунікативні навички та вольові якості, що суттєво впливає на підвищення соціальної адаптації і забезпечує її інтеграцію у соціум.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)