74р30-25
Ф 71


    Флегонтова, Наталія.
    Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів / Н. Флегонтова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 1/2. - С. 27-32. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74р30-25
Рубрики: Підготовка вчителів--маркетинговий підхід
   Шкільний психолог--зміст діяльності

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- культурне дозвілля школярів -- маркетинговий підхід
Анотація: У статті розкривається сутність маркетингового підходу у підготовці майбутніх вчителів до організації культурного дозвілля школярів. Обгрунтовано методику підготовки студентів до цієї діяльності, що має позитивний результат і є ефективною.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)



74.200
Ф 71


    Флегонтова, Наталія.
    Культурне дозвілля як складова морально-естетичного виховання учнів гімназії: з досвіду роботи на експериментальному майданчику / Н. Флегонтова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 3. - С. 57-60. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200
Рубрики: Естетичне виховання школярів
   Моральне виховання

   дозвілля дітей

Кл.слова (ненормовані):
культурне дозвілля -- морально-естетичне виховання -- духовний потенціал -- маркетинговий підхід -- естетичний смак
Анотація: У статті представлено результати експериментального дослідження "Соціально-етичний маркетинг у педагогічній організації культурного дозвілля школярів", яке проводилося відділом педагогічної естетики та етики Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України спільно з гімназією № 267 м. Києва.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)