Ф 71 Флегонтова, Наталія. Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів / Н. Флегонтова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 1/2. - С. 27-32. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка вчителів--маркетинговий підхід Шкільний психолог--зміст діяльності Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів -- культурне дозвілля школярів -- маркетинговий підхід Анотація: У статті розкривається сутність маркетингового підходу у підготовці майбутніх вчителів до організації культурного дозвілля школярів. Обгрунтовано методику підготовки студентів до цієї діяльності, що має позитивний результат і є ефективною. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ф 71 Флегонтова, Наталія. Культурне дозвілля як складова морально-естетичного виховання учнів гімназії: з досвіду роботи на експериментальному майданчику / Н. Флегонтова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 3. - С. 57-60. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Естетичне виховання школярів Моральне виховання дозвілля дітей Кл.слова (ненормовані): культурне дозвілля -- морально-естетичне виховання -- духовний потенціал -- маркетинговий підхід -- естетичний смак Анотація: У статті представлено результати експериментального дослідження "Соціально-етичний маркетинг у педагогічній організації культурного дозвілля школярів", яке проводилося відділом педагогічної естетики та етики Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України спільно з гімназією № 267 м. Києва. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |