379.825(7.011)
К17


    Калініна, Лариса Анатоліївна.
    Розвиток естетичного смаку молодших школярів у діяльності аматорського дитячого театру ляльок [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.06 - теорія, методика і організація культурно-просвітницької діяльності / Л. А. Калініна ; Київський національний університет культури і мистецтв (Київ). - Київ : КНУКМ, 2007. - 19 с. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Молодші школярі
   дозвілля та відпочинок

   автореферати дисертацій--культурно-просвітницька діяльність

Кл.слова (ненормовані):
естетичний смак -- театр аматорський


Дод.точки доступу:
Київський національний університет культури і мистецтв (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

83.3(4Укр)р
Ч-90


    Чумак, Тетяна.
    "Моя любове, я перед тобою..." : літературно-мистецька вітальня, присвячена вивченню лірики Ліни Костенко / Т. Чумак // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 3. - С. 9-16. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 83.3(4Укр)р
Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів
Кл.слова (ненормовані):
інтимна лірика -- естетичний смак


Дод.точки доступу:
Костенко, Ліна Василівна (укр. письменниця-«шістдесятниця», поетеса ; 1930 р. н.) \о ней\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)


74.200
Ф 71


    Флегонтова, Наталія.
    Культурне дозвілля як складова морально-естетичного виховання учнів гімназії: з досвіду роботи на експериментальному майданчику / Н. Флегонтова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 3. - С. 57-60. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200
Рубрики: Естетичне виховання школярів
   Моральне виховання

   дозвілля дітей

Кл.слова (ненормовані):
культурне дозвілля -- морально-естетичне виховання -- духовний потенціал -- маркетинговий підхід -- естетичний смак
Анотація: У статті представлено результати експериментального дослідження "Соціально-етичний маркетинг у педагогічній організації культурного дозвілля школярів", яке проводилося відділом педагогічної естетики та етики Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України спільно з гімназією № 267 м. Києва.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Дзюба, І.
    Розвиток музично-естетичних смаків школярів засобами сучасної інструментальної музики / Ірина Дзюба // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 49-52. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.5
Рубрики: Естетичне виховання--засобами музики
   Виховання--естетичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
музично-естетичні смаки -- школярі -- сучасна інструментальна музика -- естетичний смак -- генетичне усвідомлення
Анотація: В статті розповідається про складність розвитку естетичних смаків школярів засобами сучасної інструментальної музики, визначає поетапність цього процесу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


83р
Ш 66


    Шкарупа, Олена.
    Формування читацьких навичок сучасного школяра шляхом використання духовно-морального потенціалу художнього тексту [Текст] / О. Шкарупа // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 9. - С. 9-12
ББК 83р
Рубрики: Художній текст--читацькі навички школярів
Кл.слова (ненормовані):
естетичний смак -- духовно-моральний розвиток дитини -- читацька діяльність учнів -- методика повільного читання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


74.100.5
Ш 17


    Шайдурова, Н. В.
    Из опыта работы по эстетическому воспитанию детей в процессе приобщения к искусству мандалы [Текст] / Н. В. Шайдурова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 8. - С. 30-36. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--естетичне виховання
   Росія--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
мистецтво мандали -- дитяча творчість -- образотворче мистецтво -- творчий розвиток дітей -- арт-терапія -- естетичний смак
Анотація: Стаття містить матеріал по темі естетичного виховання дітей за допомогою мистецтва мандали.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


87.8
Т 54


    Толстоухов, А. В.
    Філософія естетичного виховання: антиномії почуття красоти [Текст] / А. В. Толстоухов, А. Ф. Коннов // Практична філософія : Науковий журнал. - 2011. - N 1. - С. 64-74.
ББК 87.8
Рубрики: Естетичне виховання--філософія естетичного виховання
Кл.слова (ненормовані):
естетичний смак -- почуття краси -- естетичне виховання


Дод.точки доступу:
Коннов, А. Ф.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


15
Н 34


    Липовецька, Євгенія Юріївна.
    Теоретичні засади формування естетичної активності учнівської молоді [Текст] / Є. Ю. Липовецька // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 2. - С. 18-25
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Естетичне виховання в школі
Кл.слова (ненормовані):
естетична активність -- естетичний смак -- учнівська молодь


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)


376-056.262:373.3.016:741](477)
Д 58


    Довгопола, К.
    Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання / Катерина Довгопола // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 17–24. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
освіта сліпих -- уроки малювання -- рельєфне малювання -- інтегративний підхід -- молодші школярі -- художнє сприймання -- естетичний смак -- поліхудожній підхід
Анотація: Висвітлене питання процесу засвоєння досягнень культури незрячими учнями, їх залучення у соціальний досвід дітей. Уроки рельєфного малювання розв’язувать ці завдання комплексно. Один із шляхів вирішення є впровадження новітніх підходів до естетичної (зокрема ї художньої) освіти незрячих дітей на основі взаємодії мистецт та інтегративного підходу, застосуванні педагогами інноваційних форм організації навчального процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.091.33-027.22:069.12](477)
П 30


    Петрикіна, А.
    Компаративний аналіз поняття "Музейна педагогіка" / Анна Петрикіна // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 48–56. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Педагогіка--музейна педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
музейна педагогіка -- музейно-педагогічний процес -- діти з порушеннями зору -- культурно-освітній простір -- музейні колекції -- естетичний смак -- формування особистості -- компаративний аналіз поняття
Анотація: У статті здійснено компаративний аналіз поняття "музейна педагогіка" за матеріалами наукових джерел декількох країн світу, а саме: США, Індії, Великої Британії, Швеції, Франції, Італії, Чехії, Польщі. Актуалізовано потенціал засобів музейної педагогіки в процесі формування особистості учнів, які мають порушення зору.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)