П 49 Поленок, З. Nature. Animals. Endangered species : англійська мова, 10 клас / З. Поленок> // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1. - С. 46-51 : фотогр. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--матеріали до уроків Уроки англійської мови в 10 класі Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- мовлення -- матеріал до уроків -- тварини -- природа -- навколишній світ Анотація: У статті подано матеріали до уроків англійської мови на тему "Природа. Тварини. Вимираючі види" для 10 класу. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
Я 45 Якименко, Світлана Іванівна. Формування світогляду у старших дошкільників та молодших школярів в освітньо-інтегрованому середовищі: теорія і практика [Текст] : монографія / С. І. Якименко. - К. : СЛОВО, 2017. - 640 с. : табл. - Літ.: с. 606-639. - ISBN 978-966-194-261-4 : 180.00 грн.
РУБ 372 Рубрики: Дошкільна освіта--Наукові видання Початкова школа--Наукові видання Дошкільники--розвиток особистості Світогляд--формування--засоби літератури--дошкільники Молодші школярі--виховання національної свідомості Кафедра педагогіки Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): світогляд дошкільників -- світогляд молодших школярів -- світогляд дітей -- навколишній світ -- виховання особистості дитини -- пізнавальна діяльність школяра -- педагогічні дослідження -- пізнавальна діяльність дитини -- ігрова діяльність -- навчання молодших школярів -- національні цінності -- загальнолюдські цінності -- молодші школярі -- інтегративні процеси в освіті -- педагогічна технологія -- авторська технологія -- проектна технологія (пед.) -- компетентність педагога -- модель"педагога-універсала" Анотація: Розглянуто основи світогляду як систему формування у дошкільника інтегрованої форми духовного освоєння дійсності, яка не зводиться лише до суми інформаційних одиниць про людину і навколишній світ, а припускає закладення основи ставлення до навколишнього світу, до самого себе, створення психологічних передумов гуманного будівництва мотивованої діяльності з опорою на біологічні та соціокультурні джерела розвитку мотиваційних основ образу світу. Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 11 Гільберг, Т. Встановлення причиново-наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ" / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 41–46. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інтегровані курси -- дослідницькі уміння -- причиново-наслідкові зв’язки -- Я досліджую світ, інтегрований курс -- пізнавальні інтереси -- навколишній світ -- природні явища -- емпіричні зв’язки -- календарно-тематичне планування Анотація: У статті розповідається про формування та розвиток дослідницьких умінь у молодших школярів під час уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Представлено орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Дод.точки доступу: Тарнавська, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-92 Чупрун, Л. Планування навчання через дослідження за запитами учнів / Лариса Чупрун> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 4(610). - С. 31–33. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): Я досліджую світ, інтегрований курс -- інтегровані курси -- навколишній світ -- природні явища -- початкова школа Анотація: У статті представлено розробку уроку з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 92 Сценарій інтерактивного міні-лекторію (NETWORKING) "Біоніка як джерело конструкторської ідеї дитини в процесі пізнання навколишньої дійсності" / Світлана Якименко [и др.]> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 4(610). - С. 43–48. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): освітні технології -- інтерактивний міні-лекторій -- нетворкінг -- біоніка -- винаходи -- штучні пристрої -- сучасні технічні засоби -- навколишній світ -- ставлення до природи -- природні ресурси -- промислові засоби -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про проведення освітнього нетворкінгу на тему: "Біоніка як джерело конструкторської ідеї дитини в процесі пізнання навколишньої дійсності" в початковій школі. Дод.точки доступу: Якименко, С.; Іванець, Н.; Філімонова, Т.; Дрозд, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шкарупа, Єлизавета. Як створити в дитячому садку мобільну еколабораторію [Текст] / Є. Шкарупа> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 3. - С. 30-34. Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання Кл.слова (ненормовані): навколишній світ -- довкілля -- пізнавальна активність дошкільників -- експерименти для дітей -- формування розвивального середовища Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |