Бех, І. Д.
    Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 63-66. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.200.5
Рубрики: виховання духовне
Кл.слова (ненормовані):
виховні методи -- духовно-ціннісне виховання -- буттєва сфера -- соціальні мотиви -- духовна цінність -- моральне насичення -- навчальний зміст -- етичне одухотворення
Анотація: Ідеться про етичне одухотворення навчального (гуманітарного й природничо-наукового) матеріалу як установлення учнем зв'язку між окремим знанням чи способом дії з вищою духовною цінністю. Цим самим відбувається процес надання особистісної значущості навчальним надбанням.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


373.3.016:003-028.31](075)
З-38


    Захарійчук, М.
    Реалізація завдань Нової української школи на основі навчального змісту Букваря (авт. М. Захарійчук) / Мар’яна Захарійчук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 8. - С. 26–30. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--підручники--буквар
Кл.слова (ненормовані):
навчальний зміст -- навчання грамоти -- Нова українська школа -- компетентнісний підхід -- мовленнєва креативність -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті здійснено аналіз навчального змісту "Букваря" (авт. М. Захарійчук) у світлі вимог Державного стандарту Нової української школи, Типової освітньої програми, звернувши увагу на те, що новим, таким, що грунтується на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)