К 50 Клочков, І. В. Культурно-історичні форми наукової раціональності в дослідженнях української філософії (1970-1990-ті рр.) [Текст] / І. В. Клочков> // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 2. - С. 113-120 . - ISSN 2078-8142 Рубрики: Історія філософії--Україна філософи України Кл.слова (ненормовані): наукове знання -- логіка науки -- раціональність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ж 91 Журавлев, А. Л. Фундаментальная психология и практика: проблемы и тенденции взаимодействия / А. Л. Журавлев, Д. В. Ушаков> // Психол. журн. - 2011. - Т. 32, № 3. - С. 5-16. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: методологія психології експеримент Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): фундаментальна психологія -- психологічна практика -- взаємодія -- наукове знання -- тип -- локальна модель -- синтетична модель -- психологічний конструктивізм Дод.точки доступу: Ушаков, Д. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 50 Клочков, І. В. Світоглядно-когнітивні умови розвитку української філософії другої половини XX ст. [Текст] / І. В. Клочков> // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 7. - С. 63-70. . - ISSN 2078-8142 Рубрики: Історія філософії--Україна Кафедра філософії та соціології Кл.слова (ненормовані): логіка науки -- наукове знання -- раціональність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 17 Самчук, Зореслав Федорович. Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери / З. Ф. Самчук> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 10-19. - Бібліогр.: 11 назв Рубрики: Вища освіта--філософія освіти Кл.слова (ненормовані): цілісні орієнтири освіти -- формування особистості фахівця -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- світоглядні орієнтири -- світоглядна культура -- наукове знання -- нова парадигма освіти -- філософія освіти Анотація: Ключовими проблемами поточного і перспективного функціонування освітньої сфери є суб'єктивізм та волюнтаризм і формулювання теоретико-концептуальних відповідей на виклики сьогодення і ухвалення управлінських рішень - тих стратегем розвитку, які визначають функціональну ефективність освіти на ближчу перспективу. У цьому контексті першорядного значення набуває коректний ґрунтовний аналіз чинників, які детермінують адекватність аналізу освітньої дійсності. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |