А 65 Андрієвський, Б. Педагогічні аспекти сучасної початкової школи / Борис Андрієвський> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 3–4. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- навчально-виховний процес -- професійна підготовка -- організація виховного процесу -- ефективність навчального процесу -- успішне навчання -- сучасні вимоги до навчання -- інформаційне середовище -- засвоєння інформації Анотація: Необхідність підвищувати рівень професійної підготовки - характерна ознака сьогодення в усіх сферах педагогічної діяльності. Реформування системи освіти, збагачення її концептуальних, структурно-організаційних основ у контексті соціально-економічних перетворень, які відбуваються в Україні насамперед, пов'язане з удосконаленням системи початкової освіти. Всебічний розвиток особистості потребує з перших днів перебування дитини в школі мобілізації її активності, здатності до саморозвитку, формування цілісної картини навколишнього світу. Це передбачає переосмислення і перебудову самої організації перебігу навчально-виховного процесу в початкових класах, його орієнтації на принципи цілісності, системності, інтегративності, міжпредметних зв'язків, реалізації виховного потенціалу всіх соціальних інститутів. Організація ефективного навчання у початковій школі передбачає врахувння надбань як вітчизняної педагогічної теорії й практики, так і оптимального використання зарубіжних освітніх технологій, їх адаптацію в умовах соціально-економічного та культурного розвитку України. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гречаник, О. Є. Теоретичні засади та концептуальні підходи до організації виховання в закладі загальної середньої освіти [Текст] / О. Є. Гречаник> // Завуч. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - N 17/18. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/7-28/11. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--виховання в ЗНЗ--методологічні підходи Кл.слова (ненормовані): організація виховного процесу -- виховна діяльність -- методологічні підходи -- системний підхід -- комплексний підхід -- особистісно зорієнтований підхід -- діяльнісний підхід -- аксіологічний підхід -- культурологічний підхід -- акмеологічний підхід -- рефлексивний підхід -- синергетичний підхід Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |