П 63 Постоленко, Ірина Сергіївна. Організація педагогічного процесу в середніх загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / І. С. Постоленко ; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ). - : КУ імені Б.Грінченка, 2012. - 20 с. -
РУБ 74 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Освіта в зарубіжних країнах--окремі країни Освіта в зарубіжних країнах--заклади шкільної освіти--педагогічний процес Великобританія--освіта Кл.слова (ненормовані): середня загальноосвітня школа -- педагогічний процес -- курикулум -- ключові етапи навчання -- освітня реформа Дод.точки доступу: Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Василюк, Алла. Наукові підходи до аналізу освітніх реформ / Алла Василюк> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 20-25 : рис. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Освіта--реформування Кл.слова (ненормовані): освітня реформа -- модель реформування освіти -- стратегія запровадження реформи -- алгоритм запровадження реформи -- теорія освітніх реформ Анотація: Наукові підходи до аналізу реформ розглядаються крізь методологічний, теоретичний і технологічний концепти та комплекс визначальних орієнтирів. Представлено концептуальну модель реформування цілісної системи освіти - середньої і вищої. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваленко, Оксана. STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США [Текст] / О. Коваленко, О. Супрунова> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2016. - N 4. - С. 46-49. Рубрики: Початкова школа--інновації Початкова освіта в зарубіжних країнах Кл.слова (ненормовані): освітня реформа -- технологічний розвиток -- STEM-освіта Дод.точки доступу: Супрунова, Олена Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 78 Красняков, Євген. Реформування національної освіти в контексті гарантованого організаційно-фінансового забезпечення [Текст] / Є. Красняков> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 5/6. - С. 19-24. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--реформування Кл.слова (ненормовані): національна освіта -- реформування національної освіти -- організаційно-фінансове забезпечення -- освітня реформа -- малокомплектні школи Анотація: Автор статті розглядає питання реформування вітчизняної системи освіти з ухваленням нової редакції Закону України "Про освіту", який внесено на розгляд Верховної Ради України. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 41 Тименко, М. М. Термінологічне поле з проблеми трансформаційних процесів в освіті у працях вітчизняних та зарубіжних науковців [Текст] / М. М. Тименко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2017. - N 3. - С. 38-43.
Освіта в Україні--трансформація освіти Кл.слова (ненормовані): трансформаційні процеси в освіті -- освітня реформа -- шкільна реформа -- європейський освітній простір Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Передові освітні фахівці об’єднуються заради змін [Текст]> // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2017. - N 19/20. - С. 2-3 Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність Кл.слова (ненормовані): вчитель -- передові освітні технології -- передові освітні фахівці -- освітня реформа -- вебінар Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Б 77 Бойко, А. Освітні і наукові позиції полтавських педагогів Григорія Ващенка та Антона Макаренка / Алла Бойко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 1/2. - С. 21–28. - Бібліогр.: 21 назва. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): полтавські педагоги -- історія педагогіки -- персоналії -- український педагог -- еволюція відносин -- світогляд педагога -- професійні взаємини -- освітня реформа Анотація: У статті охарактеризовано зв’язок Г. Ващенка і А. Макаренка з Полтавським національним педагогічним університетом. Розкрито обставини їхньої зустрічі та еволюція відносин двох полтавських педагогів світового рівня. Обґрунтовано спільне і відмінне в їхньому світогляді й творчості. Проаналізовано ці професійні взаємини у ретроспективі та проекції на сьогодення. Доведено доцільність використання висновків і узагальнень Г. Ващенка в умовах сучасної освітньої реформи. Дод.точки доступу: Ващенко , Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог, письменник, публіцист ; 1888-1939) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |